Skoči na vsebino

Suzuki 650 Bandit N in S


punK

Priporočene objave

Hola!

Ne, ker ima zračno-oljno hlajenje motorja in ne vodno. Kot vsi Roparji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Ne, ker ima zračno-oljno hlajenje motorja in ne vodno. Kot vsi Roparji.

In mu lepo priviješ merilec temperature olja za 50 EU namesto zamaška za olje, če se že bojiš, da se pregreva. Pa se verjetno nikoli ne bo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...če se že bojiš, da se pregreva. Pa se verjetno nikoli ne bo!

Razen če se (po sili razmer) plaziš avgusta mimo 30 kilometrske kolone povampirjenih Italijanov, ki gredoč na zasluženi feragosto tičijo križem-kražem po cesti, sprehajajo sebe in cucke, kozlajo skozi okna in vrata in se ukvarjajo s tisočerimi podobnimi hobiji....

Takrat znajo biti tisti čep/termometri zlata vredni. Yst ga imam. By POLO.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Ne, ker ima zračno-oljno hlajenje motorja in ne vodno. Kot vsi Roparji.

To pa res ni ovira za toplomer. Jaz imam enak način hlajenja pa mi temperaturo čisto lepo in sproti prikazuje. :) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Živ!

Mene pa zanima, če je tukaj kakšen lastnik tega motorja, oz če ga je kdo od tu vozil. Zakaj?

Zanima me kako se ta motor pelje, kako dobr je v ovinku, kakšni so pospeški, kolk je končna, kolk močnejša je zdjšnja mašina napram stari 600ccm..., skratka a se splača kupit.

Lepo bi prosil koga ki je vozil že fazerco6, bandita 650, cbf in pa kle-ja, če mi lahko pove svoje mnenje o tem motorju.

Hvala.

LP

S.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skratka a se splača kupit.

V testih so ga zelo pohvalili. Pelje se lepo, dobavljiv je z ABS, je poceni, trpežna in hvaležna, ne preveč komplicirana tehnika. Ni pa tako 'strupen', kot recimo Z750 ali FZ6S.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšni so pospeški, kolk je končna, kolk močnejša je zdjšnja mašina napram stari 600ccm...,

vse to dobiš v katalogu motociklov....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živ!

Mene pa zanima, če je tukaj kakšen lastnik tega motorja, oz če ga je kdo od tu vozil. Zakaj?

Zanima me kako se ta motor pelje, kako dobr je v ovinku, kakšni so pospeški, kolk je končna, kolk močnejša je zdjšnja mašina napram stari 600ccm..., skratka a se splača kupit.

Lepo bi prosil koga ki je vozil že fazerco6, bandita 650, cbf in pa kle-ja, če mi lahko pove svoje mnenje o tem motorju.

Hvala.

LP

S.

mare ima Sa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vem podatke dobim v katalogu, pa na netu... polno je tega, sm že dost pregledal.

Samo je vse, kako bi reku, objektivno, jest bi pa rad najdu nekoga, ki je ta motor vozu da mi pove njegovo os. mnenje.

No mogoče se pa kdo najde.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vem podatke dobim v katalogu, pa na netu... polno je tega, sm že dost pregledal.

Samo je vse, kako bi reku, objektivno, jest bi pa rad najdu nekoga, ki je ta motor vozu da mi pove njegovo os. mnenje.

No mogoče se pa kdo najde.

Kolegi in novinarji, ki so ga preizkusili, pravijo, da je odlična izbira, da vleče lepo zvezno, da ima dober navor v srednjem in nizkem območju vrtljajev, da je lahkoten in stabilen za upravljanje, da ABS deluje solidno. Skratka, hvalili so ga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zdravo ! Kupil sem leto dni rabljenega bandita 650. Mrzel ne vžiga kot mina in čok nima vpliva na obrate motorja. Je zrel za servis ali je to normalno ? Kdo v Ljubljani poleg Suzuki Odarja še servisira Suzuki ali ima izkušnje s šraufanjem takih motorjev z uplinjači. Hvala in lep pozdrav, Marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Bom kar tukaj vprašal, ker je to trenutno aktualna tema. No sedel sem na Banditu (sicer 650) ampak ker sta to mali in veliki brat po mojem mal tudi sem spada.

Namreč zanima me, kolk kej pomaga in kako se obnese S varjanta (tista z masko). Namreč po obliki mi je navaden GSF 650 lepši od GSF 650S, mi je pa prodajalec reku, da je zlo težko se pelat po avtocesti z ne S varjanto (zdej tud konc koncev ne vem kolk se bom kaj po avtocesti fural, ampak kdo ve). Kake imate kaj izkušnje, ali S ali ne S varjanta, in zakaj kero varjanto? Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekje obstaja tema o razlikah med naked in oblecenimi verzijami motociklov. predlagam, da jo poisces in preberes. tam bos najprej nasel zeljeno.

osebno mnenje: vseeno kaj, s casom se navadis tudi na veter. imam S verzijo zaradi osebne preference (vsaj nekoliksna zascita pred dezjem) in ker mi je bolj vsec kot N.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še en glas za S verzijo.

tista maska ni zastonj tam. ampak če ti je N bolj všeč, potem ni kaj razmišljat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kar tukaj vprašal, ker je to trenutno aktualna tema. No sedel sem na Banditu (sicer 650) ampak ker sta to mali in veliki brat po mojem mal tudi sem spada.

Namreč zanima me, kolk kej pomaga in kako se obnese S varjanta (tista z masko). Namreč po obliki mi je navaden GSF 650 lepši od GSF 650S, mi je pa prodajalec reku, da je zlo težko se pelat po avtocesti z ne S varjanto (zdej tud konc koncev ne vem kolk se bom kaj po avtocesti fural, ampak kdo ve). Kake imate kaj izkušnje, ali S ali ne S varjanta, in zakaj kero varjanto? Hvala.

Vozim bandita 600S l.03.... Na avtocesti al pa vaški cesti se mal težje pelje z večjo hitrostjo (120 naprej) če je veter močan. Malo se nagnem naprej, pa je velik bolše. Malo maska zaščiti Kolk se pa lahko nagneš naprej je pa od tvoje veličine odvisn.... Težje se je pa peljat kot s čisto fibrco...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Velik sem 180 in na banditu 650 sem sedel brez problema (noge lepo do tal).

Torej recimo da se odločim za s varjanto (da nebom toliko mušic iz kombinezona dol jemal), sem opazil, da za isto ceno se dobi tudi SV 650S. Kaj pa je sedaj to razlika? Karakteristike so tudi nekje enake.

torej GSF 650S ali SV 650S? Prvi je 4 valjni, drugi pa 2 valni. Navor in moč sta skor enako porazdeljeni - vsaj na papirju.

Se pa GSF da dubit tudi z ABS (100tisoč dražji), medtem ko SVja ga z ABS ni na ceniku - spet pa kolk pomaga ABS?

Popravljeno . Popravil xopy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. to je tema o GSF 650

2. SV 650 ima svojo temo, tudi primerjalna z starim GSF 600 obstaja

3. za ABS in debato okoli tega obstaja tema

4. pocasi se navadi uporabjati iskalnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabljeni se pa prodajajo večinoma 650S verzije, pa še teh je zelo malo. Bog ne daj, da bi rad barvo izbiral. Hond (CBF) je neprimerno več.

Zna kdo razložit ta pojav?

Vozim bandita 600S l.03.... Na avtocesti al pa vaški cesti se mal težje pelje z večjo hitrostjo (120 naprej) če je veter močan. Malo se nagnem naprej, pa je velik bolše. Malo maska zaščiti Kolk se pa lahko nagneš naprej je pa od tvoje veličine odvisn.... Težje se je pa peljat kot s čisto fibrco...

Torej se lažje pelje z 650S ali 650 (brez S)? Nisem ravno dobr razumu tistega z čisto fibrco...

Popravljeno . Popravil xopy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vizuelna predstavitev

Od strani N in S verzija

IPB SlikaIPB Slika

Od spredi N in S verzija (nista ravno 2006 letnika, so si pa letniki zelo podobni)

IPB SlikaIPB Slika

Če se N verzijo vzame, pravte da je treba tole naredit - kar mi sploh ni všeč!

IPB Slika

In pa še eden ob drugem

IPB Slika

Po brskanju in gledanju raznoraznih slik moram priznati, da je ta S verzija še lepša. Bi pa definitivno blo treba videt to v živo, sestavljeno v enem kosu in pa seveda preden se odločim sprobat. Iz slik razvidno, da mi je črna najlepša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm, jz vozm gsf 650SA pa mi je zelo všeč k ma masko spredi, ker se učasih vozm tud več kot 120 km/h in mi zelo prov pride, sploh k sm mau bol švoh v roke in se samo mau sklonm in to je to, pa še vrat ne trpi tolk. no ja sicer sm bol pr ta majhnih, tko da ni prov velik sklanjanja :) mam pa tud ABS pa loh rečm, da ni prov bistvene razlike no.

pa še slikice

post-10107-1148849416_thumb.jpg

post-10107-1148849453_thumb.jpg

post-10107-1148849500_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabljeni se pa prodajajo večinoma 650S verzije, pa še teh je zelo malo. Bog ne daj, da bi rad barvo izbiral. Hond (CBF) je neprimerno več.

Zna kdo razložit ta pojav?

Torej se lažje pelje z 650S ali 650 (brez S)? Nisem ravno dobr razumu tistega z čisto fibrco...

Jaz vozim 600S l.03 in mi je super zaradi tega, ker je balanca malo višje. Pri hitrosti čez 120km/h se moram pa malo napej nagnit, ker drugače preveč piha. Ker je pa balaca višja, se ne moreš tako velik naprej nagnt kot pri fibrci (ss varianta) tako da je pri večjih hitrostih malo čuden občutek. Vseeno je pa za mene še zmeraj velik boljše kot N varianta. Se da vsaj malo zaščitit od vetra. Pa še lepši mi je S.

Se opavičujem, če sem malo primerjal tudi z supersort modeli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zakaj ne najdem tega motornega vozila v sekciji katalog?

samo 600ccm iz leta 2001 je not.

PS: in a lahko administrator doda v naslov teme še Bandit (torej Suzuki GSF 650 Bandit (Mk. III) - da se temo lažje najde)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!