Jump to content

Suzuki 650 Bandit N in S


Recommended Posts

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ice

    11

  • andrejba

    10

  • KilleRBee

    9

  • HiM

    8

Top Posters In This Topic

Popular Posts

men je stal 2 mesca in sm ga zadnc kresnu je kr čaku da butne.... tud vroč nobenih problemov...2007 letnik kup 2007+ ti ne bo žal... več navora ma tud ta vodno hlajeni in nasploh lepši je ker je

Da oživim malo to temo... Če se kdo odloča za nakup auspuha za svojega bandita .) ARROW AKRAPOVIČ BOS LEOVINCE MIVV REMUS Sam

ewo pa ga mam    

Posted Images

Ne ve, od kot ideja, da gre za Kawasakijev motor ????

Po slikah sodeč, agregat ne bo pretrpel bistvenih sprememb. Kolikor je videti ima več ali manj še vedno klasične vplinjače, tako kot stari modeli, tudi MK I.

Če pa ima kdo tehnične podtke, pa naj jih nalima.

Link to post
Share on other sites
Mater, zakaj se števcev ne da nikjer vidt?

Ja mene tud zanima grafika števcev.?!

Ja po slikah sodec motor ni dosti modificiran,mogoce malo povrtan,sam to pa je tud vse, in mislim da jo to cist suzukijev motor in nima Kawasaki nč prstov vmes,mogoče pri maski....

LP

Link to post
Share on other sites

Ej stari, to ni supersport zadeva, da bi mu prve zavore okrasili z radialnim brembom ali tokico. Touring mopedi,sploh pa naked variante nižjega cenovnega razreda po moje še kr neki cajta ne bodo imeli radial variante (če si to mislil povedat).

Ma ne! Mislila sva verjetno usaj navadne štiribatne...

Link to post
Share on other sites
Ma ne! Mislila sva verjetno usaj navadne štiribatne...

na kaj namiguješ...."navadne"

a bi rad 6batne ...sj so 4 batne...večina motorjev ima 4 batne, res nevem kaj misliš :? :wacko:

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 5 weeks later...

Cena 6.999,00 EUR??!!!! V Moto katalogu 2005 piše, naj bi bila okvirna cena 1.400.000SIT.

Zadnjič sem bil v Odarju, kjer sem vprašal za cenik in prospekte za Bandita 2005, pa mi pove prodajalec, da še ne poznajo cene motorja, komaj po 01.02. Bo pač treba še malo počakati.

Žalostno je pa, da na uradni strani od Suze - Suzuki.com, omenjenega motorja sploh ni, na avstrijski pa je opis z ceno, slikami,... :angry: :BUA:

Link to post
Share on other sites

suzuki.com je uradna stran US-dealerja. torej kaj te moti, ce bandita 650 v ZDA ne uvaza?

zakaj gledas tam, ce cezoceanski trg nima veliko veze z evropo?

tako na suzuki.AT kot tudi na suzuki.DE imas bandita 650 navedenega. interesantno, da ga tudi v GB (se) ne poznajo.

Link to post
Share on other sites

Za pogledat še nekago zgleda, kar se pa mašine tiče jo je pa že mal čas povozu, nima ajnšprica-so še vedno frgazerji, zadnje kolo je še vedno 160 širine, končna ocena, ni vreden svojega denarja. Ne zamerite mojemu mnenju. O:-)

Link to post
Share on other sites
Ej stari, to ni supersport zadeva, da bi mu prve zavore okrasili z radialnim brembom ali tokico. Touring mopedi,sploh pa naked variante nižjega cenovnega razreda po moje še kr neki cajta ne bodo imeli radial variante (če si to mislil povedat). Zaradi tega je tud cena ugodna-sj veš,manj dnarja manj muzike.

ni potrebno da so radialne, vsaj pomične pince bi lahko nadomestili z fiksno izvedbo..

ampak ne razumem zakaj še vedno vstrajajo na zračnem hlajenju... prej al slej jih bodo pokopale emisijske norme in bodo prisiljeni na vodno hlajenje...

Link to post
Share on other sites
kaksne pomicne zavorne celjusti?! celjusti so fiksne in plavajoce diske ima.

kolikor se spominjam.

Sumim da govori o radialnih zavorah...

(Ko smo ze pri radialnih zavorah... nikomur ni cist jasno ce sploh na kakrsenkoli nacin vplivajo ali ne... ve se samo, da jih imajo tisti bolj fancy motorji... ce ve kdorkoli za link kjer bi nesporno pokazali zakaj so radialne zavore boljse, prosim, na dan z njim)

Link to post
Share on other sites
Sumim da govori o radialnih zavorah...

(Ko smo ze pri radialnih zavorah... nikomur ni cist jasno ce sploh na kakrsenkoli nacin vplivajo ali ne... ve se samo, da jih imajo tisti bolj fancy motorji... ce ve kdorkoli za link kjer bi nesporno pokazali zakaj so radialne zavore boljse, prosim, na dan z njim)

Tukaj.

Cilj je bil doseči večjo trdnost zavornih čeljusti in s tem boljši kontakt zavornih ploščic z diskom. To lahko dosežejo tudi s klasičnimi zavormi, če uporaibjo boljše in dražje materiale.

Tako da je glavna prednost radialnih zavor v tem, da so cenejše za enak učinek oz. boljše pri enaki ceni.

lp, D.

Link to post
Share on other sites

recimo, da smo tukaj ze govorili o radialnih zavorah.

prednost(i):

manjsa masa na sprednjem kolesu ker ne potrebujejo tako "debelih" vijakov zaradi enostavnejse obremenitve teistih; momentna obremenitev vijaka odpade.

Link to post
Share on other sites

Sklestili so mu 4 konjičke :? največje moči, v območju srednjih vrtljajev jih je pridobil tudi do 8...

sedež je nastavljiv po višini, če prav razumem dojč, tudi kratkonoge se bojo razveselile novega Bandita...

Link to post
Share on other sites

Pač ena luštkana sport-turing zadeva. Ne vem zakaj bi vsi radi same hiper super duper ultra športnike. Meni osebno je všeč komot zic za dva, nezahteven stroj z vplinjači in zboljšan navor in dizajn. Kar zanimiva kombinacija.

Če ga primerjamo npr. z legendo Yamaho XJ 600 (Diversion), potem je svetlobna leta naprej (vsaj izgleda tako).

Sem se pa žal navadil na moj SV, ki mi omogoča marsikakšne vragolije in dokler ne bom čisto prestar za njih, se ga bom še kar držal. Potem pa kaj bolj umirjenega - novi bandit naprimer...

Link to post
Share on other sites

Osama, strinjam se in nisem bil jasen...sem mislil podobno in da je boljših tistih 8 v srednjih vrtljajih kot štirje pred koncem. Tudi meni je tak kot je zdaj :wub: ...

So pa čudna pota Gospodova.

Še ko so bile Laverde zakon, gsx-i in cb-ji pa redkost na naših cestah, sem kot mulo :eek: - takega bom mel, ko bom velik... :doze:

Pa smo pač zašli... še vedno pa so mi nakedi pri srcu in komaj čakam, da se še malček postaram...to bo veliki finale!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Vrucarakija
      By Vrucarakija
      Imam tezavo z omenjenim motorjem sklopka mi je zacela spodrsavat...imam jze 55000km z njim ...sem z obale a je tu kaksen specialist za te motorje al bliznja okolica...motor mi je vsec in bi ga rad popravu...vsaka info je dobrodosla hvala 

    • blackman
      By blackman
      Zanima me če kdo pozna ta dva motorja. Kr sta mi ful všeč. PA če ma kdo kake izkušnje naj pove. pa cena me tudi zanima ful. Hvala za odgovor:D
    • mile_mile
      By mile_mile
      zivjo
      mene zanima ce ve ksn kej o Suzukiju rg 125 gama

      kasni motorji so, koncna hitrost....

      hvala za vse info.
    • JO_18
      By JO_18
      Zanima me malo več o teh dveh motroih (hondi rvg250,kawasakiju zx2-r)

      -Vozne lasnosti?
      -Vzdrževanje?
      je mel gdo katerega ?

      Če ve gdo za kateri motor do 330k naj me pm :D
    • Leteči
      By Leteči
      Zanima me ali ima kdo slučajno sledeče dele:
      -sprednje vilice
      -luč
      -kolesni obroč
      -zavorni disk


      LP

      Leteči
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!