Jump to content

Suzuki 650 Bandit N in S


Recommended Posts

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ice

    11

  • andrejba

    10

  • KilleRBee

    9

  • HiM

    8

Top Posters In This Topic

Popular Posts

men je stal 2 mesca in sm ga zadnc kresnu je kr čaku da butne.... tud vroč nobenih problemov...2007 letnik kup 2007+ ti ne bo žal... več navora ma tud ta vodno hlajeni in nasploh lepši je ker je

Da oživim malo to temo... Če se kdo odloča za nakup auspuha za svojega bandita .) ARROW AKRAPOVIČ BOS LEOVINCE MIVV REMUS Sam

ewo pa ga mam    

Posted Images

...če se že bojiš, da se pregreva. Pa se verjetno nikoli ne bo!

Razen če se (po sili razmer) plaziš avgusta mimo 30 kilometrske kolone povampirjenih Italijanov, ki gredoč na zasluženi feragosto tičijo križem-kražem po cesti, sprehajajo sebe in cucke, kozlajo skozi okna in vrata in se ukvarjajo s tisočerimi podobnimi hobiji....

Takrat znajo biti tisti čep/termometri zlata vredni. Yst ga imam. By POLO.

Link to post
Share on other sites
Hola!

Ne, ker ima zračno-oljno hlajenje motorja in ne vodno. Kot vsi Roparji.

To pa res ni ovira za toplomer. Jaz imam enak način hlajenja pa mi temperaturo čisto lepo in sproti prikazuje. :) B)

Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...

Živ!

Mene pa zanima, če je tukaj kakšen lastnik tega motorja, oz če ga je kdo od tu vozil. Zakaj?

Zanima me kako se ta motor pelje, kako dobr je v ovinku, kakšni so pospeški, kolk je končna, kolk močnejša je zdjšnja mašina napram stari 600ccm..., skratka a se splača kupit.

Lepo bi prosil koga ki je vozil že fazerco6, bandita 650, cbf in pa kle-ja, če mi lahko pove svoje mnenje o tem motorju.

Hvala.

LP

S.

Link to post
Share on other sites

skratka a se splača kupit.

V testih so ga zelo pohvalili. Pelje se lepo, dobavljiv je z ABS, je poceni, trpežna in hvaležna, ne preveč komplicirana tehnika. Ni pa tako 'strupen', kot recimo Z750 ali FZ6S.

Link to post
Share on other sites

Živ!

Mene pa zanima, če je tukaj kakšen lastnik tega motorja, oz če ga je kdo od tu vozil. Zakaj?

Zanima me kako se ta motor pelje, kako dobr je v ovinku, kakšni so pospeški, kolk je končna, kolk močnejša je zdjšnja mašina napram stari 600ccm..., skratka a se splača kupit.

Lepo bi prosil koga ki je vozil že fazerco6, bandita 650, cbf in pa kle-ja, če mi lahko pove svoje mnenje o tem motorju.

Hvala.

LP

S.

mare ima Sa

Link to post
Share on other sites

Ja vem podatke dobim v katalogu, pa na netu... polno je tega, sm že dost pregledal.

Samo je vse, kako bi reku, objektivno, jest bi pa rad najdu nekoga, ki je ta motor vozu da mi pove njegovo os. mnenje.

No mogoče se pa kdo najde.

Link to post
Share on other sites

Ja vem podatke dobim v katalogu, pa na netu... polno je tega, sm že dost pregledal.

Samo je vse, kako bi reku, objektivno, jest bi pa rad najdu nekoga, ki je ta motor vozu da mi pove njegovo os. mnenje.

No mogoče se pa kdo najde.

Kolegi in novinarji, ki so ga preizkusili, pravijo, da je odlična izbira, da vleče lepo zvezno, da ima dober navor v srednjem in nizkem območju vrtljajev, da je lahkoten in stabilen za upravljanje, da ABS deluje solidno. Skratka, hvalili so ga.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Zdravo ! Kupil sem leto dni rabljenega bandita 650. Mrzel ne vžiga kot mina in čok nima vpliva na obrate motorja. Je zrel za servis ali je to normalno ? Kdo v Ljubljani poleg Suzuki Odarja še servisira Suzuki ali ima izkušnje s šraufanjem takih motorjev z uplinjači. Hvala in lep pozdrav, Marko

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Bom kar tukaj vprašal, ker je to trenutno aktualna tema. No sedel sem na Banditu (sicer 650) ampak ker sta to mali in veliki brat po mojem mal tudi sem spada.

Namreč zanima me, kolk kej pomaga in kako se obnese S varjanta (tista z masko). Namreč po obliki mi je navaden GSF 650 lepši od GSF 650S, mi je pa prodajalec reku, da je zlo težko se pelat po avtocesti z ne S varjanto (zdej tud konc koncev ne vem kolk se bom kaj po avtocesti fural, ampak kdo ve). Kake imate kaj izkušnje, ali S ali ne S varjanta, in zakaj kero varjanto? Hvala.

Link to post
Share on other sites

nekje obstaja tema o razlikah med naked in oblecenimi verzijami motociklov. predlagam, da jo poisces in preberes. tam bos najprej nasel zeljeno.

osebno mnenje: vseeno kaj, s casom se navadis tudi na veter. imam S verzijo zaradi osebne preference (vsaj nekoliksna zascita pred dezjem) in ker mi je bolj vsec kot N.

Link to post
Share on other sites

Bom kar tukaj vprašal, ker je to trenutno aktualna tema. No sedel sem na Banditu (sicer 650) ampak ker sta to mali in veliki brat po mojem mal tudi sem spada.

Namreč zanima me, kolk kej pomaga in kako se obnese S varjanta (tista z masko). Namreč po obliki mi je navaden GSF 650 lepši od GSF 650S, mi je pa prodajalec reku, da je zlo težko se pelat po avtocesti z ne S varjanto (zdej tud konc koncev ne vem kolk se bom kaj po avtocesti fural, ampak kdo ve). Kake imate kaj izkušnje, ali S ali ne S varjanta, in zakaj kero varjanto? Hvala.

Vozim bandita 600S l.03.... Na avtocesti al pa vaški cesti se mal težje pelje z večjo hitrostjo (120 naprej) če je veter močan. Malo se nagnem naprej, pa je velik bolše. Malo maska zaščiti Kolk se pa lahko nagneš naprej je pa od tvoje veličine odvisn.... Težje se je pa peljat kot s čisto fibrco...

Link to post
Share on other sites

Velik sem 180 in na banditu 650 sem sedel brez problema (noge lepo do tal).

Torej recimo da se odločim za s varjanto (da nebom toliko mušic iz kombinezona dol jemal), sem opazil, da za isto ceno se dobi tudi SV 650S. Kaj pa je sedaj to razlika? Karakteristike so tudi nekje enake.

torej GSF 650S ali SV 650S? Prvi je 4 valjni, drugi pa 2 valni. Navor in moč sta skor enako porazdeljeni - vsaj na papirju.

Se pa GSF da dubit tudi z ABS (100tisoč dražji), medtem ko SVja ga z ABS ni na ceniku - spet pa kolk pomaga ABS?

Edited by xopy
Link to post
Share on other sites

1. to je tema o GSF 650

2. SV 650 ima svojo temo, tudi primerjalna z starim GSF 600 obstaja

3. za ABS in debato okoli tega obstaja tema

4. pocasi se navadi uporabjati iskalnik.

Link to post
Share on other sites

Rabljeni se pa prodajajo večinoma 650S verzije, pa še teh je zelo malo. Bog ne daj, da bi rad barvo izbiral. Hond (CBF) je neprimerno več.

Zna kdo razložit ta pojav?

Vozim bandita 600S l.03.... Na avtocesti al pa vaški cesti se mal težje pelje z večjo hitrostjo (120 naprej) če je veter močan. Malo se nagnem naprej, pa je velik bolše. Malo maska zaščiti Kolk se pa lahko nagneš naprej je pa od tvoje veličine odvisn.... Težje se je pa peljat kot s čisto fibrco...

Torej se lažje pelje z 650S ali 650 (brez S)? Nisem ravno dobr razumu tistega z čisto fibrco...

Edited by xopy
Link to post
Share on other sites

Še vizuelna predstavitev

Od strani N in S verzija

IPB SlikaIPB Slika

Od spredi N in S verzija (nista ravno 2006 letnika, so si pa letniki zelo podobni)

IPB SlikaIPB Slika

Če se N verzijo vzame, pravte da je treba tole naredit - kar mi sploh ni všeč!

IPB Slika

In pa še eden ob drugem

IPB Slika

Po brskanju in gledanju raznoraznih slik moram priznati, da je ta S verzija še lepša. Bi pa definitivno blo treba videt to v živo, sestavljeno v enem kosu in pa seveda preden se odločim sprobat. Iz slik razvidno, da mi je črna najlepša.

Link to post
Share on other sites

hm, jz vozm gsf 650SA pa mi je zelo všeč k ma masko spredi, ker se učasih vozm tud več kot 120 km/h in mi zelo prov pride, sploh k sm mau bol švoh v roke in se samo mau sklonm in to je to, pa še vrat ne trpi tolk. no ja sicer sm bol pr ta majhnih, tko da ni prov velik sklanjanja :) mam pa tud ABS pa loh rečm, da ni prov bistvene razlike no.

pa še slikice

post-10107-1148849416_thumb.jpg

post-10107-1148849453_thumb.jpg

post-10107-1148849500_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Rabljeni se pa prodajajo večinoma 650S verzije, pa še teh je zelo malo. Bog ne daj, da bi rad barvo izbiral. Hond (CBF) je neprimerno več.

Zna kdo razložit ta pojav?

Torej se lažje pelje z 650S ali 650 (brez S)? Nisem ravno dobr razumu tistega z čisto fibrco...

Jaz vozim 600S l.03 in mi je super zaradi tega, ker je balanca malo višje. Pri hitrosti čez 120km/h se moram pa malo napej nagnit, ker drugače preveč piha. Ker je pa balaca višja, se ne moreš tako velik naprej nagnt kot pri fibrci (ss varianta) tako da je pri večjih hitrostih malo čuden občutek. Vseeno je pa za mene še zmeraj velik boljše kot N varianta. Se da vsaj malo zaščitit od vetra. Pa še lepši mi je S.

Se opavičujem, če sem malo primerjal tudi z supersort modeli

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Zakaj ne najdem tega motornega vozila v sekciji katalog?

samo 600ccm iz leta 2001 je not.

PS: in a lahko administrator doda v naslov teme še Bandit (torej Suzuki GSF 650 Bandit (Mk. III) - da se temo lažje najde)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Vrucarakija
      By Vrucarakija
      Imam tezavo z omenjenim motorjem sklopka mi je zacela spodrsavat...imam jze 55000km z njim ...sem z obale a je tu kaksen specialist za te motorje al bliznja okolica...motor mi je vsec in bi ga rad popravu...vsaka info je dobrodosla hvala 

    • blackman
      By blackman
      Zanima me če kdo pozna ta dva motorja. Kr sta mi ful všeč. PA če ma kdo kake izkušnje naj pove. pa cena me tudi zanima ful. Hvala za odgovor:D
    • mile_mile
      By mile_mile
      zivjo
      mene zanima ce ve ksn kej o Suzukiju rg 125 gama

      kasni motorji so, koncna hitrost....

      hvala za vse info.
    • JO_18
      By JO_18
      Zanima me malo več o teh dveh motroih (hondi rvg250,kawasakiju zx2-r)

      -Vozne lasnosti?
      -Vzdrževanje?
      je mel gdo katerega ?

      Če ve gdo za kateri motor do 330k naj me pm :D
    • Leteči
      By Leteči
      Zanima me ali ima kdo slučajno sledeče dele:
      -sprednje vilice
      -luč
      -kolesni obroč
      -zavorni disk


      LP

      Leteči
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!