Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
punK

Suzuki 650 Bandit N in S

Recommended Posts

suzuki

Hola!

Ne, ker ima zračno-oljno hlajenje motorja in ne vodno. Kot vsi Roparji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV
Hola!

Ne, ker ima zračno-oljno hlajenje motorja in ne vodno. Kot vsi Roparji.

In mu lepo priviješ merilec temperature olja za 50 EU namesto zamaška za olje, če se že bojiš, da se pregreva. Pa se verjetno nikoli ne bo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pravokotar
...če se že bojiš, da se pregreva. Pa se verjetno nikoli ne bo!

Razen če se (po sili razmer) plaziš avgusta mimo 30 kilometrske kolone povampirjenih Italijanov, ki gredoč na zasluženi feragosto tičijo križem-kražem po cesti, sprehajajo sebe in cucke, kozlajo skozi okna in vrata in se ukvarjajo s tisočerimi podobnimi hobiji....

Takrat znajo biti tisti čep/termometri zlata vredni. Yst ga imam. By POLO.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko
Hola!

Ne, ker ima zračno-oljno hlajenje motorja in ne vodno. Kot vsi Roparji.

To pa res ni ovira za toplomer. Jaz imam enak način hlajenja pa mi temperaturo čisto lepo in sproti prikazuje. :) B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
simon

Živ!

Mene pa zanima, če je tukaj kakšen lastnik tega motorja, oz če ga je kdo od tu vozil. Zakaj?

Zanima me kako se ta motor pelje, kako dobr je v ovinku, kakšni so pospeški, kolk je končna, kolk močnejša je zdjšnja mašina napram stari 600ccm..., skratka a se splača kupit.

Lepo bi prosil koga ki je vozil že fazerco6, bandita 650, cbf in pa kle-ja, če mi lahko pove svoje mnenje o tem motorju.

Hvala.

LP

S.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

skratka a se splača kupit.

V testih so ga zelo pohvalili. Pelje se lepo, dobavljiv je z ABS, je poceni, trpežna in hvaležna, ne preveč komplicirana tehnika. Ni pa tako 'strupen', kot recimo Z750 ali FZ6S.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

kakšni so pospeški, kolk je končna, kolk močnejša je zdjšnja mašina napram stari 600ccm...,

vse to dobiš v katalogu motociklov....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

Živ!

Mene pa zanima, če je tukaj kakšen lastnik tega motorja, oz če ga je kdo od tu vozil. Zakaj?

Zanima me kako se ta motor pelje, kako dobr je v ovinku, kakšni so pospeški, kolk je končna, kolk močnejša je zdjšnja mašina napram stari 600ccm..., skratka a se splača kupit.

Lepo bi prosil koga ki je vozil že fazerco6, bandita 650, cbf in pa kle-ja, če mi lahko pove svoje mnenje o tem motorju.

Hvala.

LP

S.

mare ima Sa

Share this post


Link to post
Share on other sites
simon

Ja vem podatke dobim v katalogu, pa na netu... polno je tega, sm že dost pregledal.

Samo je vse, kako bi reku, objektivno, jest bi pa rad najdu nekoga, ki je ta motor vozu da mi pove njegovo os. mnenje.

No mogoče se pa kdo najde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

Ja vem podatke dobim v katalogu, pa na netu... polno je tega, sm že dost pregledal.

Samo je vse, kako bi reku, objektivno, jest bi pa rad najdu nekoga, ki je ta motor vozu da mi pove njegovo os. mnenje.

No mogoče se pa kdo najde.

Kolegi in novinarji, ki so ga preizkusili, pravijo, da je odlična izbira, da vleče lepo zvezno, da ima dober navor v srednjem in nizkem območju vrtljajev, da je lahkoten in stabilen za upravljanje, da ABS deluje solidno. Skratka, hvalili so ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marko61

Zdravo ! Kupil sem leto dni rabljenega bandita 650. Mrzel ne vžiga kot mina in čok nima vpliva na obrate motorja. Je zrel za servis ali je to normalno ? Kdo v Ljubljani poleg Suzuki Odarja še servisira Suzuki ali ima izkušnje s šraufanjem takih motorjev z uplinjači. Hvala in lep pozdrav, Marko

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrejba

Bom kar tukaj vprašal, ker je to trenutno aktualna tema. No sedel sem na Banditu (sicer 650) ampak ker sta to mali in veliki brat po mojem mal tudi sem spada.

Namreč zanima me, kolk kej pomaga in kako se obnese S varjanta (tista z masko). Namreč po obliki mi je navaden GSF 650 lepši od GSF 650S, mi je pa prodajalec reku, da je zlo težko se pelat po avtocesti z ne S varjanto (zdej tud konc koncev ne vem kolk se bom kaj po avtocesti fural, ampak kdo ve). Kake imate kaj izkušnje, ali S ali ne S varjanta, in zakaj kero varjanto? Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

nekje obstaja tema o razlikah med naked in oblecenimi verzijami motociklov. predlagam, da jo poisces in preberes. tam bos najprej nasel zeljeno.

osebno mnenje: vseeno kaj, s casom se navadis tudi na veter. imam S verzijo zaradi osebne preference (vsaj nekoliksna zascita pred dezjem) in ker mi je bolj vsec kot N.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mare

še en glas za S verzijo.

tista maska ni zastonj tam. ampak če ti je N bolj všeč, potem ni kaj razmišljat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
avro

Bom kar tukaj vprašal, ker je to trenutno aktualna tema. No sedel sem na Banditu (sicer 650) ampak ker sta to mali in veliki brat po mojem mal tudi sem spada.

Namreč zanima me, kolk kej pomaga in kako se obnese S varjanta (tista z masko). Namreč po obliki mi je navaden GSF 650 lepši od GSF 650S, mi je pa prodajalec reku, da je zlo težko se pelat po avtocesti z ne S varjanto (zdej tud konc koncev ne vem kolk se bom kaj po avtocesti fural, ampak kdo ve). Kake imate kaj izkušnje, ali S ali ne S varjanta, in zakaj kero varjanto? Hvala.

Vozim bandita 600S l.03.... Na avtocesti al pa vaški cesti se mal težje pelje z večjo hitrostjo (120 naprej) če je veter močan. Malo se nagnem naprej, pa je velik bolše. Malo maska zaščiti Kolk se pa lahko nagneš naprej je pa od tvoje veličine odvisn.... Težje se je pa peljat kot s čisto fibrco...

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrejba

Velik sem 180 in na banditu 650 sem sedel brez problema (noge lepo do tal).

Torej recimo da se odločim za s varjanto (da nebom toliko mušic iz kombinezona dol jemal), sem opazil, da za isto ceno se dobi tudi SV 650S. Kaj pa je sedaj to razlika? Karakteristike so tudi nekje enake.

torej GSF 650S ali SV 650S? Prvi je 4 valjni, drugi pa 2 valni. Navor in moč sta skor enako porazdeljeni - vsaj na papirju.

Se pa GSF da dubit tudi z ABS (100tisoč dražji), medtem ko SVja ga z ABS ni na ceniku - spet pa kolk pomaga ABS?

Edited by xopy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

1. to je tema o GSF 650

2. SV 650 ima svojo temo, tudi primerjalna z starim GSF 600 obstaja

3. za ABS in debato okoli tega obstaja tema

4. pocasi se navadi uporabjati iskalnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrejba

Rabljeni se pa prodajajo večinoma 650S verzije, pa še teh je zelo malo. Bog ne daj, da bi rad barvo izbiral. Hond (CBF) je neprimerno več.

Zna kdo razložit ta pojav?

Vozim bandita 600S l.03.... Na avtocesti al pa vaški cesti se mal težje pelje z večjo hitrostjo (120 naprej) če je veter močan. Malo se nagnem naprej, pa je velik bolše. Malo maska zaščiti Kolk se pa lahko nagneš naprej je pa od tvoje veličine odvisn.... Težje se je pa peljat kot s čisto fibrco...

Torej se lažje pelje z 650S ali 650 (brez S)? Nisem ravno dobr razumu tistega z čisto fibrco...

Edited by xopy

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrejba

Še vizuelna predstavitev

Od strani N in S verzija

IPB SlikaIPB Slika

Od spredi N in S verzija (nista ravno 2006 letnika, so si pa letniki zelo podobni)

IPB SlikaIPB Slika

Če se N verzijo vzame, pravte da je treba tole naredit - kar mi sploh ni všeč!

IPB Slika

In pa še eden ob drugem

IPB Slika

Po brskanju in gledanju raznoraznih slik moram priznati, da je ta S verzija še lepša. Bi pa definitivno blo treba videt to v živo, sestavljeno v enem kosu in pa seveda preden se odločim sprobat. Iz slik razvidno, da mi je črna najlepša.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tanjuška

hm, jz vozm gsf 650SA pa mi je zelo všeč k ma masko spredi, ker se učasih vozm tud več kot 120 km/h in mi zelo prov pride, sploh k sm mau bol švoh v roke in se samo mau sklonm in to je to, pa še vrat ne trpi tolk. no ja sicer sm bol pr ta majhnih, tko da ni prov velik sklanjanja :) mam pa tud ABS pa loh rečm, da ni prov bistvene razlike no.

pa še slikice

post-10107-1148849416_thumb.jpg

post-10107-1148849453_thumb.jpg

post-10107-1148849500_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
avro

Rabljeni se pa prodajajo večinoma 650S verzije, pa še teh je zelo malo. Bog ne daj, da bi rad barvo izbiral. Hond (CBF) je neprimerno več.

Zna kdo razložit ta pojav?

Torej se lažje pelje z 650S ali 650 (brez S)? Nisem ravno dobr razumu tistega z čisto fibrco...

Jaz vozim 600S l.03 in mi je super zaradi tega, ker je balanca malo višje. Pri hitrosti čez 120km/h se moram pa malo napej nagnit, ker drugače preveč piha. Ker je pa balaca višja, se ne moreš tako velik naprej nagnt kot pri fibrci (ss varianta) tako da je pri večjih hitrostih malo čuden občutek. Vseeno je pa za mene še zmeraj velik boljše kot N varianta. Se da vsaj malo zaščitit od vetra. Pa še lepši mi je S.

Se opavičujem, če sem malo primerjal tudi z supersort modeli

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrejba

Zakaj ne najdem tega motornega vozila v sekciji katalog?

samo 600ccm iz leta 2001 je not.

PS: in a lahko administrator doda v naslov teme še Bandit (torej Suzuki GSF 650 Bandit (Mk. III) - da se temo lažje najde)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Dr.SPEED
      Končno, suho in 30 stopinj😁tisti cik-cak, je zgledal dobro, sem moral probati... v tem mestu, se začne vzpon štirje razbojniki, Kolumbija, Venezuela ter 2x Brazilija... 1x Slovenija  Huacachina     
    • smasher
      Ma jaz sem do sedaj 2x kupil fulbat pri akumulator.si ini so se mi zdeli čisto dovolj vredu,če jih ne zanemariš, enega sem pustil 1 leto stat na podstrešju pa je šel v qrc, (je klasični s tekočo kislino), drugi AGM, ga 1x na 3 mesece priklopim na vzdrževalec in jr zdržal 2 leti čakanja Glede polnilca iz hoferja,  odvisno kateri model, moj stari brez ekrančka ne more it preko 14.5V, medtem ko ta novejši lahko grejo tudi čez 15V, in so me poučili tukaj na forumu da AGM akumulatorji baje ne marajo biti polnjeni z napetostjo preko 15V.
    • GizmoFighter
      Ja, ivje pa res 😂, druga ni bilo. Pa ena gozdna vlaka, 50m z razmočenim drekcom pekcom, to je edino kar je bilo treba pazit, druga pa zbit šuder.  Fotr Mamut, ne pretiravaj z drek špuro, nč ni blo hudga 😅 Pomisli na Hrvata z lepo modro X-o, pa pomisl kakšne gume so fantje imeli gor, pa ob tem še mal pomisl na Gizmota in njegove gumhi 😉 Drgač pa pr Mamutovanju je takole. Zadeva ti kot prvo mora bit všeč, sama ideja, mora te potegnit, da bi tudi sam poizkusil izziv ali ne-izziv, kakor vzameš. Letos in najverjetneje tudi v bodoče, če bo event še aktiven, je bilo in bo mogoče, gor se pripeljati s čemerkoli, brez strahu. Tu ni izgovora, žal. V redu, potem pač blato čistiš malo dlje z motorja, a jeb ga. Tisti, ki vas je strah umazat motor in ste njegov suženj, ne hodit gor s cotko, to ni za vas. Torej vsak motor je bil primeren. OK, gume, fino je bilo, da si bil na legalni strani s profilom, razmočeno blato v špuri zna biti hinavsko. Sam event je skupek druženja z zanimivimi ljudmi, starimi znanci, novimi obrazi, takšnimi in drugačnimi obiski. Vsak si vzame event po svoje, na easy ali malo manj na easy v katero smer. Vsak pač po svoje. Vedno je prisotno kraljevsko obedovanje, fotr Faker z kompanjoni obvlada, ničesar ne manjka, vsega je vedno preveč. Edino na kar pa moraš biti fizično in seveda tudi malo psihično pripravljen je, da boš spal zunaj na hladnem. Kljub temu, da so razmere kakršne trenutno so, beri, je neobičajno toplo čez dan za ta letni čas, ponoči se temperature spustijo kar krepko, pod ničlo vedno, vprašanje samo kako daleč pod njo. Pomaga in to zelo, dobra oprema, kvalitetna spalka, podmetač, astro folija - prav obrnjena 😫, volneni štumfi, heat pad-i, slama pod križ, termofor, dobra bejba zraven v spalki 😁, karkol. Noč si vzameš po svoje. Ali ob ognju ali v šotoru ali kjerkoli drugje pod smreko, po svoje, z svojo opremo, z svojo idejo. Osebno se vedno veselim jutra, hladne noči so nujno zlo. Čez dan je bilo tako vroče na soncu, da sem enostavno šel ležat za dve uri v senco v šotor. Ful mi je pasalo. Toliko o tem. Letos sem kar presenečen koliko novih in tudi starih obrazov je prišlo in ostalo gor čez noč. Lepo je, da je event podprt z obiskom kolegov iz drugih držav, torej zadeva seže ne samo lokalno, ampak tudi širše. Lepo je videt bilo kako so se imeli lepo gor. Stiski rok povedo vse. Trenutno je bilo mraza dovolj, čez teden dva, pa Jadranka in N.Marof...gasa 💚
    • GizmoFighter
      Qurčenje, snega ne bo, ne rabiš, dej rajš denar vloži v trip na kak island. To kar maš trenutno gor, je še preveč.
    • Loba
      ? A v Avtovalu? V Mariboru se kar izogibajo kakšnih resnih dogovorov, ker so negotovi pri terminu dobave. Mi pa je kolega iz Munchna, ki je v konekšnu s prodajnim salonom povedal, da se jim je povpraševanje po XR ful povečalo. Ampak to je prišlo iz ust prodajalca motorjev, ke je plačan po proviziji... Jaz ne poznam nikogar v SLO, ki je novo XR-ko rezerviral ali bi jo rad zamenjal za staro. 
  • Similar Content

    • blackman
      By blackman
      Zanima me če kdo pozna ta dva motorja. Kr sta mi ful všeč. PA če ma kdo kake izkušnje naj pove. pa cena me tudi zanima ful. Hvala za odgovor:D
    • mile_mile
      By mile_mile
      zivjo
      mene zanima ce ve ksn kej o Suzukiju rg 125 gama

      kasni motorji so, koncna hitrost....

      hvala za vse info.
    • JO_18
      By JO_18
      Zanima me malo več o teh dveh motroih (hondi rvg250,kawasakiju zx2-r)

      -Vozne lasnosti?
      -Vzdrževanje?
      je mel gdo katerega ?

      Če ve gdo za kateri motor do 330k naj me pm :D
    • Leteči
      By Leteči
      Zanima me ali ima kdo slučajno sledeče dele:
      -sprednje vilice
      -luč
      -kolesni obroč
      -zavorni disk


      LP

      Leteči
    • slivič
      By slivič
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!