Skoči na vsebino

Prikazovalniki prestave med voznjo


igralec

Priporočene objave

Mene pa zanima katera barva priakzovalnika je najbolj vidna med vožnjo? Izbira med rdečo, rumeno, belo, zeleno in modro.

Ful poceni!

Vsi kolegi v Italiji imajo rdečo in eden modro!In se mi zdi rdeča velik bolj vidna-bolj ti pade v oči!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ful poceni!

Vsi kolegi v Italiji imajo rdečo in eden modro!In se mi zdi rdeča velik bolj vidna-bolj ti pade v oči!

Kam ga pa priključiš? In kje se ga dobi?

To me blazno moti, ker vedno šaltam v tisto, ki jo ni...

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ful poceni!

Vsi kolegi v Italiji imajo rdečo in eden modro!In se mi zdi rdeča velik bolj vidna-bolj ti pade v oči!

Imam zmontirano rdečo, pa bi se zdej verjetno odločil drugače. Res je dobro vidna, vendar je ponoči moteča! Ker rdeča na armaturi pomeni, da je nekaj naroben v delovanju motorja, ti oči nehote uhajajo na displej in preverjaš ko žmikne ob prestavljanju. Bi bilo fajn, če bi se lahko štelala osvetljitev, tako kot armatura. Za zimske aktivnosti zato razmišljam o vgradnji displeja v armatiro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kam ga pa priključiš? In kje se ga dobi?

To me blazno moti, ker vedno šaltam v tisto, ki jo ni...

tud mene mot, d najveckrat v "sedmo" saltam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kam ga pa priključiš? In kje se ga dobi?

To me blazno moti, ker vedno šaltam v tisto, ki jo ni...

Običajno imajo ti displeji 5 ali 6 žic:

napajanje +

osvetlitev + (napajanje in osvetljitev je lahko ena žica)

masa -

signal od lera (zeleni N na armaturi)

signal od elektronskega obratomera

signal od brzinomera ali magnetnega rid releja kolesarskega števca (če maš zajlo od kolesa na števc)

Pa še link :

http://www.acumen-electronics.co.uk/pub/fi...n%20DGV-WEB.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jez imam tole od GIpro in sem zelo zadovoljen;

http://cgi.ebay.co.uk/GI-PRO-GIpro-DS-GEAR...34.c0.m14.l1262

v rdeci barvi, ker je tudi vsa ostala armatura rdece ossvetljena (Z750). V navodilih pise da je zadeva ze sprogramirana za motor za kakrsnega si narocil ta gadget, je pa mozno tudi resetirat in ponovno nastavit logiko saltanja - pise v navodilh zraven.

Priklop je vsaj za Z750 zelo enostaven - vzames dol oba sedeza in vkljucis zadnji konec zice ki ima konektor, v ze obstojec konektor zraven racunalnika ki je pod voznikovim sedezem , display pa speljes pod tankom in prilimas na armaturo kamorkoli. Vzges motor in zadeva deluje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko spustis sklopko pokaze. med saltanjem pa rabi ksno pol sekunde do sekudno, da pokaze spremembo prestave. ampak to ni bistveno, meni je pomembno da ne saltam vec po nepotrebnem proti 7 prestavi.

bom popravil kar sem napisal, spremembo prestave pokaze ko racunalo zazna da zacenjam spuscat sklopko, se pravi par trenutku ko spuscam sklopko, se preden masina zacne vlect, se display premakne iz 0 na 1, npr ob speljevanju.

LP.

Popravljeno . Popravil hlebec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je use predrago tle u sloveniji, raj narocim iz ebaya pa sam zmontiram, pride cenejs pa se kej mam od tega k usaj vidim kako se zmontira to in ono.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mojga si bom jaz tole kar sam naredu, ko bom imel kaj odvečnega časa.

Cene so namreč nenormalno visoke za en display pa mikrokontroler in par metrov žice. :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mojga si bom jaz tole kar sam naredu, ko bom imel kaj odvečnega časa.

Cene so namreč nenormalno visoke za en display pa mikrokontroler in par metrov žice. :trance_33_sleep:

Za SV-ja (in tudi druge Suzukije) to sploh ni problem, ker že imajo GPS (Gear Position Switch).

Pri drugih mopedih pa mora dobit podatke o hitrosti ter vrtljajih motorja, da lahko izračunava, v kateri prestavi je...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za SV-ja (in tudi druge Suzukije) to sploh ni problem, ker že imajo GPS (Gear Position Switch).

Pri drugih mopedih pa mora dobit podatke o hitrosti ter vrtljajih motorja, da lahko izračunava, v kateri prestavi je...

Za TDM se da takole: KLIK

Popravljeno . Popravil xenon900
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za SV-ja (in tudi druge Suzukije) to sploh ni problem, ker že imajo GPS (Gear Position Switch).

Pri drugih mopedih pa mora dobit podatke o hitrosti ter vrtljajih motorja, da lahko izračunava, v kateri prestavi je...

D.

Ja sej. Na izhodih bom najprej napetosti pomeril, pol pa en mikrokontroler z AD pretvornikom, pa displaj gor, pa bo. Sam še čas moram najt...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kam ga pa priključiš? In kje se ga dobi?

To me blazno moti, ker vedno šaltam v tisto, ki jo ni...

Priključit je čisto enotavno-sploh,če kupiš za točno tvoj mopi.Drugače pa je fino,če imaš kakega prijatelja električarja in ti to takoj ob pivo priklopi :whistle: 10-15min dela!

Dobiš ga v Italiji v bistvo skoraj v vsaki drgovini,kjer prodajajo moto stvari!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pardon-ni šlo več editirat...cene v Italiji so okoli 80eu-brez popusta!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgolj moje mnenje, ani to bedarija, šaltaš pač takrat kot je treba, sej je vseen v keri brzini je :D

hehe, lepa lepa, teb je fajn k mas dva cilindra, eni mamo pa 4 pa je mal drgac z navorom :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgolj moje mnenje, ani to bedarija, šaltaš pač takrat kot je treba, sej je vseen v keri brzini je :D

Jaz imam prvič motor, ki mi kaže v kateri prestavi imam in lahko potrdim zadeva je ZELO uporabna sicer med šaltanjem sploh ne je pa zelo uporabno Npr: ko se ustaviš v križišču in čakaš na semafor samo pogledaš na displej in se pač prepričaš če imaš v 1-vi (prej sem vedno tudi po 2X pritiskal na šalthebel) in zelo prav pride tudo po AC ko voziš ca 150 K/mh nahitro preveriš ali je v 5-ti ali 6-ti kajti po obratih je tako majhna razlika da enostavno ne opaziš, prej pa sem vedno še eno brzino izkal, uporabno je tudi včasih po klancu navzdol hitro preveriš v kateri prestavi imaš, sicer pa po pravici povedano, ko malo hitreje voziš za gledanje pu števcih ni časa kot je bilo že napisano. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!