Skoči na vsebino

Continental gume


Lucky

Priporočene objave

a vozi kdo race attack :?

v ketri rang bi se uvrstile :? do zdaj sem bil na qualifierkah

prišel je čas za menjavo gum in so mi te padle v oči, pa še poceni so........250eur/komplet

odločam se pa med temi in qualifier rr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a vozi kdo race attack :?

v ketri rang bi se uvrstile :? do zdaj sem bil na qualifierkah

prišel je čas za menjavo gum in so mi te padle v oči, pa še poceni so........250eur/komplet

odločam se pa med temi in qualifier rr

qualifier rr sm jest dubu za 210 eur..

poiščeš na avto pika netu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Torej..sezona gre proti koncu, kako ste kaj zadovoljni z gumami? (Frips, Killroy ipd.)?

Bil zadovoljen z njimi (občutki ki sem jih napisal na začetku so me držali do konca), vendar kaj več ne morem povedati, ker sem motor prej prodal, preden sem jih uspel zvoziti do konca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil zadovoljen z njimi (občutki ki sem jih napisal na začetku so me držali do konca), vendar kaj več ne morem povedati, ker sem motor prej prodal, preden sem jih uspel zvoziti do konca.

Kako je bilo pa z obrabo/km, pa zanima me se kaksen je bil kej ogrevalni cas v normalnih razmerah?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je bilo pa z obrabo/km, pa zanima me se kaksen je bil kej ogrevalni cas v normalnih razmerah?

Glede obrabe in segrevanja mislim, da se lahko primerjajo z Qualifier-ko. Edino na dežu so mi delovale nekam nesigurne (lahko ba da so bile krive tudi BiH ceste).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gumice napram prejšnjim Dunlop D220 držijo k sekundar :OK:, res pa je da sm prešnje vozu bolj turistično.Občutk je odličn, edin daljše vožnje v dežju pa z njimi še nism naredu tko da poročilo glede tega sledi drugič. Drgač so mi pa tud všeč zarad pičkohvatnega vzorca..... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ali ste vedeli:

Tire has two tire factories that produce our motorcycle tires. One is located in Germany which specializes in steel belt technology (i.e. rear Road Attacks) and our other factory is located in Korea which specializes in Kevlar belt technology (i.e. front Road Attacks). There is no difference in quality between the two factories, just different technologies.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V moji Pirelli Diablo so bili drati :) Vendar ne počez, ampak po dolgem. V tisto gumo sem potem po dolgem zarezal in jo razparal (se lepo para) ter iz nje naredil par 10m tanek gumijasto/draten trak, ki je ful močen :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Grom je dobil novo obutev Conti-Sport, po prvih 300 km so pohvale vredne:

- zelo dober "feed back" pri višjih hitrostih in pri zaviranju .) ,

- v ovinek se motor kr zvrne in lepo drži linijo :yes: ,

- imun so na bele črte in zalivke :OK: ,

- obraba me malo skrbi (bo potrebno biti malo bolj nežen pri izhodu iz ovinka :huh: ),

- glede mokrega cestišča sm že v naprej malo skeptičen, ker Avon so držale k "sekundarc",

pa imam dvom, da jih lahko katera v tem prekosa. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravlejni

če ima kdo kakšno zvezo za ugodne Sport attack 120+185 prosim če mi pošlje PM. Ravno sedaj kupujem nove gume.

LP Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zgleda da bom moral še letos menjati moje sport attack ki so se supr obnesle pa mal razmišljam o race attack ...na http://www.conti-online.com pri race attack hvaljo da ima "continuous compound" strukturo nč pa posebi ne omenjajo da bi bla ok za dež - pa tud odvodni rezi se končajo nekam daleč pred robom :hmm: je pa res da glih po mokri cesti ne iščem roba gume :rolleyes: ...pr sport attack pa hvaljo hitr čas ogretja in dry/wet grip

..kolk ste pa vi kej naredil km s vašimi sport attack oz race attack gumamu pred menjavo?

Race Attack : Sport Attack

contiraceattack_new_uv;property=original.jpgsportattack_uv;property=original.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja po dežju res ne boš polagal na koleno :worship:

Popravljeno . Popravil _luke_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zgleda da bom moral še letos menjati moje sport attack ki so se supr obnesle pa mal razmišljam o race attack ...na http://www.conti-online.com pri race attack hvaljo da ima "continuous compound" strukturo nč pa posebi ne omenjajo da bi bla ok za dež - pa tud odvodni rezi se končajo nekam daleč pred robom :hmm: je pa res da glih po mokri cesti ne iščem roba gume :rolleyes: ...pr sport attack pa hvaljo hitr čas ogretja in dry/wet grip

..kolk ste pa vi kej naredil km s vašimi sport attack oz race attack gumamu pred menjavo?

Race Attack : Sport Attack

contiraceattack_new_uv;property=original.jpgsportattack_uv;property=original.jpg

Race atack ni homologirana za na cesto. Vozil sport atack....zelo zadovoljen z oprijemom, feedbackom.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Race atack ni homologirana za na cesto. Vozil sport atack....zelo zadovoljen z oprijemom, feedbackom.....

Jaz mam Race, pa sem zelo zadovoljen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej mam nekje 700km na sport attack, motor FZ6, prej sem mel pilot power, pred tem pilot sport.

Kar se gripa tice daje obcutek, kot da je na voljo neskoncno gripa. Tako sigurno se se nikoli nisem peljal, tudi po najbolj drsecem asfaltu tipa BTC ali Leclerc ima obcutno vec gripa, kjer sem prej lahko zavrtel v prazno v 2. prestavi, zdaj vec ne gre (pac neka semi merodajna primerjava). Ko se nagibas bolj in bolj proti robu gume in do tack je enoten obcutek, se ne menja z nagibom. Cez zalivke naceloma ne reagira, ucas pa kr zdrkne cez v odrezavem zdrsu, na prehode za pesce je bolj imuna kot pilot power, ki je sicer znana, da se cuti ko gres cez barvo (najbrz povezano z feedbackom o katerem pisem v nadaljevanju).

Now the bad news. Pri pocasni voznji (~5km/h, preden se ustavis recimo) je neverjetno zivcna, kar naprej nekam bezlja belanca. Feedbacka nima prakticno _nobenega_. Zelo tesko dolocit grip asfalta ze pri voznji blizu zdrsa, kaj sele voznji dalec od meje zdrsa, pilot power je bila v tem naravnost odlicna. Par vijug pri 60+km/h in si vedel pri cem si. Tukaj je enak feedback, ce se vozis po ridah ali po drsalnici v BTCju. Tudi pri manjsih powerslidih ki jih rad prakticiram tu in tam se vidi da zdrs ni nikakor nakazan. Na marija reki mi je cez nek oljnat ovinek (cel ovinek) tudi spredi in zadi rahlo zdrsnilo, pa ni blo cutit v naprej da je slabsi asfalt kot ovinek pred in za njim.

Motor je dosti dosti tezje preloziti ali spremeniti smer (tezja guma, vecji vrtilni moment?), kot da bi naenkrat tehtal 300kg, potisk potreben na belanci nad 100km/h da ga zvrnes je kar precejsen.

In zdej se najslabse in kar me je pripeljalo po dnevni voznji do tega da bi motor najraj v graben porinu. Nevem a je to fora FZ6 in tega tipa gum, ampak motor se v ovinku noce zravnat. V ovinku ga moram non stop vlect na notranjo stran belance (ne tiscat, vlect!) drugace bi kar padel na bok. Za primerjavo, ce sem na powerci spustu roke z belance in htel it v ovinek, sem moral kar posteno viset z motorja v ovinek, da je sploh zavijal, ce sem se zravnal je kar skocil pokonci. Pri teh gumah pa cim ga nagnes iz vertikale bi rad kar padel na bok in moras viset v nasprotno smer, ze pri najmanjsem zavijanju. Voznja je hudo utrujajoca in neudobna ko se ne opiras na notranjo stran belance, ampak kar naprej 'dvigas' motor. Pri izhodu ga moras ravno tako 'dvigat'... Nazadnje sem probal spustit pritisk na 2.3 in zadaj 2.5 (iz 2.5, 2.9) in je malo boljse, skoraj proti nevtralnemu, vendar se vedno se ne dvigne na izhodu sam od sebe (tud ce ga mocno pospesujes) in v ovinku ce se presedes spet prides do tega da hoce past na bok. Bom probal se bolj spustit, vendar... kwa pa vem. Pilot sport so bile podobne, imele so tudi podobno obliko gume, bolj v U kot v proti robu razsirjeni V ki ga majo power. No, ce ma kdo kaksen komentar na to zadnje, se priporocam.

Pilot sport so zdrzale 6000km, pilot power 9800km, za te bomo pa videli...

Uglavnem, super grip, vse ostalo bedno napram pilot power. Za dez se ne vem, vendar ce se zanesem na teste v cajtngih kjer michelinke vsaj na mokrem kraljujejo daaalec pred ostalimi, bi reku da ne more bit nevem kaj. Naslednja bo power 2ct pomoje. Navadne so se mal tesko ogrele, ko si prisel do zanimivih ovinkov, sploh ce zunaj ni ravno poletna vrocina in hladne niso nevem kako bajno drzale (nisem tip da bi se gor pa dol ganjal po istem odseku), 2ct bi znale bit idealne, ce se zdruzi handling/feedback z gripom teh sport attack.

lp,

Sasa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj stran? :?

Stran zato, ker sem vzel turing gumo samo zato, da se nebi toliko obrabljala. Da ne bo držalo sem pričakoval, da bo v 3k kiloterih skoraj konec - TEGA PA NISEM.

Ker neki more rect. Pa tud ce je neumno. :wacko:

Cakamo ce bo kj utemeljil....

A bo ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!