Skoči na vsebino

Triumph Sprint ST


Noise

Priporočene objave

Z uvozom doplačaš 10% vrednosti za dmv, 100 eur homologacije, stroške prepisa in seveda stroške transporta.

Ne gre samo za prihranek, gre za večjo izbiro. Če izbiraš med enim samim, potem filing ni najboljši. :D

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@dlicen torej, če kupim motor za 5000€ v Nemčiji, za DMV tukaj plačam 500€? Potem pa bi se mogoče celo res splačalo uvoziti zadevo... Moram malo preveriti pri ljudeh ki se s tem ukvarjajo, kakšna bi bila cena transporta. Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Bg pravi:

Moram malo preveriti pri ljudeh ki se s tem ukvarjajo, kakšna bi bila cena transporta. Hvala!

reci da se hecaš... greš gor , nabiješ mesečno preizkušnjo in se pri nas lahko voziš ta čas , dokler ti ne uredijo odmere dmv..

preveri eurotax.. če je nižji kot cena motorja potem naj ti napiše ceno malo manj kot je eurotax..

v nemčiji bi se splačalo kupit od triumph dilerja in serviserja kakšen motor od 1-2 lastnika, ki je bil vseskozi servisiran pri njih..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@thumper in @NARGOTH hvala še za vajini mnenji oz. izkušnji. Verjetno res najlažje če grem motor iskat kar sam.... :D  Bom malo prečital še temo o homologaciji oz. registraciji uvoženih motorjev, pa bomo videli kako pa kaj...   Saj mudi se mi načeloma ne, za letos bo Suzi še dobra ?   

 

Lp,

Bg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@NARGOTH   hvala, mislim da imam zdaj vse potrebne info. Ste me kar lepo zasuli z uporabnimi stvarmi, tako da lepa hvala vsem motosvetovcem   :worship:   Treba je samo najt pravo zverinico, pa je stvar rešena kar se mene tiče. Bom v naslednjih dneh čepel na raznih avtonetih, mobile.de-ih, autoscoutih ipd... ?

 

Lp,

Bg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Tako, odločitev je padla, čakal več ne bom - v roku enega tedna bom domov pripeljal šprinterko. Če kdo prodaja, oz. razmišlja o prodaji - now is your time. Če v Sloveniji ne najdem nič, uvozim iz tujine. Če pa kdo ima, pa bi se je znebil, pa kar pošljite ZS ;) 

 

Lp,

Bg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 26. 6. 2019 ob 13:11, Bg pravi:

Tako, odločitev je padla, čakal več ne bom - v roku enega tedna bom domov pripeljal šprinterko.

No, kaj si potem rešil?? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 7. 2019 ob 9:43, dlicen pravi:

No, kaj si potem rešil?? :)

Poglej v temo "Galerija motociklov forumašev" in dobil boš odgovor! ?

 

Skratka, moja šprinterka (zdaj v mojem objemu 3 tedne, in moram pohvaliti motor ?):

 

 

IMG_4025.jpg

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, Bg pravi:

Poglej v temo "Galerija motociklov forumašev" in dobil boš odgovor! ?

 

Sem že videl, zato pa sprašujem. Kje si jo potem vzel, v tujini?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, dlicen pravi:

Sem že videl, zato pa sprašujem. Kje si jo potem vzel, v tujini?

Vbistvu sem jo kupil v Slovenski Bistrici hehe, od starejšega gospoda ki gre na nekaj malo manjšega, pa bolj udobnega... Ga popolnoma razumem če sem odkrit - če bi jaz bil v 70ih bi tudi verjetno mi bila šprinterka malo prenaporna... :)   V stanju je pa odličnem, se je res lepo skrbelo za njo, tako da mislim da je to to.... :D Zdaj pa samo čim več varnih kilometrov pa bo ;)

 

Lp,

Bg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Okej, prva zima se bliža za šprinterko, in ker mi je motor nenormalno všeč, in sem prepričan da ga bom zvozil do konca, oz. vsaj da ga še nekaj let ne bom menjaval, imam plan čez zimo vanj malo vložiti - posodobiti, obnoviti, nadgraditi, ipd...

 

Zanima me, imate kakšne predloge kaj bi se na motorju lahko dodalo, da bi bil še boljši, oz. nudil še več? :) 

 

Moj plan je zaenkrat:

1. Gretje ročic krmila (da ne zmrznemo ko lovimo ljubice :P  )

2. Oiler (ketne se mi ne ljubi nonstop mazat)

3. Zadnji kovček (zbog fore, da imam malo več placa zadaj če slučajno kam odvandram za dalj časa)

 

 

Ima kdo kake izkušnje s povišanimi vizirji? Kakšne druge ideje kaj spremeniti / dodati? Mogoče tudi čisto vizualno? :) Se priporočam za vse ideje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede 3. točke, jaz bi morda razmislil o kufrih namesto kovčka. Mislim, da manj vplivajo tako na vozne lastnosti, kot na izgled motorja.

Jaz ti priporočam, da si vgradiš voltmeter, če ga že nimaš. Ker stator se zna začet poslavljat, ti pa to ugotoviš šele, ko popolnoma odide in ostaneš na cesti. Jaz sem ga na Tigru 1050 imel in sem takoj ugotovil, da napetost pada...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, dlicen pravi:

Glede 3. točke, jaz bi morda razmislil o kufrih namesto kovčka. Mislim, da manj vplivajo tako na vozne lastnosti, kot na izgled motorja.

Jaz ti priporočam, da si vgradiš voltmeter, če ga že nimaš. Ker stator se zna začet poslavljat, ti pa to ugotoviš šele, ko popolnoma odide in ostaneš na cesti. Jaz sem ga na Tigru 1050 imel in sem takoj ugotovil, da napetost pada...

A ni kufer pa kovček ista zadeva? ?  Razen če misliš stranske, te že mam. :)  Samo mi gre na živce ker not ne dobim čelade, pa tud za kakšno daljšo turo nikol ne škodi še en dodaten prtlažnik. :D 

 

Glede voltmetra pa ni slaba ideja, se mi je že zgodilo da se bile težave pri štartu na račun elektronike. Sem od kolegov iz VB slišal da pri njih pogosto menjujejo kable za debelejše, ki posledično boljše prevajajo tok in omogočajo lažji vžig... Tudi to bo mogoče en mini projekt, sicer se ne spoznam kaj dosti na te stvari, ampak je baje ful boljše s temi kabli... :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda, mislil sem na stranske kufre... 

Ja, aftermarket kabli so tudi kar priljubljena predelava pri teh motorjih (vsaj pri Tigru 1050 so).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, daleč najobčutnejši predelavi sta pri meni bili ustrezna predelava vzmetenja (menjava zadnjega amortizerja in hidravlike ter fedrov spredaj) in pa vgradnja TOR izpuha z menjavo ecu mape. Po temu je Tiger bil dejansko drug motor - če ne bi probal, ne bi verjel, da je takšna razlika mogoča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že malo iskal auspuhe za Sprinta, pa sem od solidnih našel samo Trident... Problem je ker nikakor ne bi menjal auspuha tako da bi bil enojni izhod... Mi je trojni preveč všeč :jezik:   Vzmetenje na Sprintu mi je ok. No, mogoče pač ker še nisem boljšega probal hehe. Za auspuh pa mogoče res menjam, če najdem kje kaj res dobrega s papirji. :)   Mi je zvok originalnega zelo moteč če sem odkrit. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Se spozna kdo kaj na štromarijo teh mašinic? Imam težavo, in sicer ob poskusu zagona motorja se menda ne prenesejo podatki o RPM, in zato motor ne vžge. Načeloma je bojda zato odgovoren senzor ročične gredi, ki sem ga pa menjal, in težava še vedno ostaja... Kakršenkoli predlog kaj bi še lahko poskusil? Verjetno je nekje v kablih problem, sklepam?

Lp,

Bg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Bg pravi:

Se spozna kdo kaj na štromarijo teh mašinic? Imam težavo, in sicer ob poskusu zagona motorja se menda ne prenesejo podatki o RPM, in zato motor ne vžge. Načeloma je bojda zato odgovoren senzor ročične gredi, ki sem ga pa menjal, in težava še vedno ostaja... Kakršenkoli predlog kaj bi še lahko poskusil? Verjetno je nekje v kablih problem, sklepam?

Lp,

Bg

ja..eno so kontakti na konektorjih.. drugo je pa standard finta , ki se zgodi na skoraj vseh motorjih - stikalo stranske tačke.. 

pa še en senzor je poleg senzorja glavne/ročične  gredi - senzor odmične gredi :

Parts - T1290291 - CRANKSHAFT POSITION SENSOR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, thumper pravi:

ja..eno so kontakti na konektorjih.. drugo je pa standard finta , ki se zgodi na skoraj vseh motorjih - stikalo stranske tačke.. 

pa še en senzor je poleg senzorja glavne/ročične  gredi - senzor odmične gredi :

Parts - T1290291 - CRANKSHAFT POSITION SENSOR

A ni ta crankshaft sensor kao senzor ročične gredi? Ker to zadevo sem zamenjal. Ostalo bom pa preveril ja, hvala ti! :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Bg pravi:

A ni ta crankshaft sensor kao senzor ročične gredi? Ker to zadevo sem zamenjal. Ostalo bom pa preveril ja, hvala ti! :D 

ja sorry ..včeraj mi je net štekal pa sem hotel nekaj pregledati pa ni ratalo.. sem mislil da ima camshaft senzor..

https://www.worldoftriumph.com/partscatalog/catalog/listing/catalog/triumphmc/modelid/232950/block/100066973-0-2/

a napako si zbrisal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!