Jump to content

Triumph Sprint ST


Noise

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KeC

    27

  • Bg

    24

  • dlicen

    15

  • thumper

    8

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ne morš verjet, ta hudič kr noče crknat. Pa še vedno niti kaplje olja ne popije. Kaka rajngla.     

in si nakopal težave. Ima predpisan tlak? Postane vprašanje okrog cevi in spojk precej bolj v pravi smeri. Iskra in gorivo, to rabiš, da motor vžge. Če oboje je pa še ob "pravem času", iščeš okva

Sicer s Sprintom nimam izkušenj, imam pa s Triplom. Dostikrat je težava, da ne - ali slabo vžge, v hitrih priključkih za gorivo na tanku. Preveri, ali pride pin dovolj globoko v spojko, da sprosti gor

Posted Images

Triumph Motorcycles je z veseljem napovedal prihod nove in izboljšane različice zelo uspešnega tako imenovanega potovalnega oziroma "touring" motocikla sprint ST.

Sprint ST je svoj krst doživel leta 1999, leta 2005 pa so ga zadnjič izboljšali. Zanj velja, da je nenehno eden najbolj prodajanih motociklov pri Triumphu. Izboljšani model je nastal v sodelovanju z dozdajšnjimi kupci.

Čeprav naj bi bile spremembe manjše, pa naj bi bil ta vsestranski motocikel kljub vsemu resnično izboljšan. Novi sprint ST ima tako jekleno posodo za gorivo, kamor lahko z magnetom pritrdite priročno torbo, stopalke so nekoliko spremenjene, obdali pa so jih s posebno vzdržljivo gumo. Sprinta boste lahko naročili v pacifiško modri, grafitni in tornado rdeči barvi. Pri Triumphu zagotavljajo, da naj bi bila izboljšana tudi učinkovitost motocikla.

Zaradi dobrih voznih lastnosti, močnega motorja in zanesljivosti spada sprint ST v sam vrh potovalnih motociklov. Svoj uspeh je lansko leto kronal z zmago na vzdržljivostnem testu, kjer so morali motocikli (bilo jih je 12) prevoziti 50.000 kilometrov.

triumph_sprint_st_show.jpg

Ni kaj, meni zakon motorček in najboljši potovalnik. Še sam bi ga imel, če ne bi bil tok mahnjen na SS :worship:

Link to post
Share on other sites

Pa bo zopet kakšen japonsko-italjanski prenapetež začel brcat? Lahko samo v temo.

Deja Vu, samo v vednost. Triumph ST ni touring, oziroma potovalnik. Pri Triumph-u je to Trophy.

ST je klasičen sport touring kot pri Hondi, VFR 800. Že ime ST pove to samo po sebi

Res pa je, da kljub temu več kot dobro nadomestil tudi Trophy-jevo vrzel, ker slednjega ne delajo več.

Ostalo kar si napisal pa je Triumphatorjem že znano. Prav pa je, da to preberejo tudi nekateri vsevedi.

Lep pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Link to post
Share on other sites
  • 4 years later...

Pozdravljeni triumfaši! Nekam hudo neaktivni ste :)

Odkar sem kupil svoj prvi motor (Suzuki GSR 600), me mika, da bi imel nekaj bolj potovalnega.

Glede na vse prebrano in videno, je Sprint ST na prvem mestu. (VFR 800 na drugem)

Gledam malo po avtonetu pa jih ima samo Španik. Všeč mi je en v rdeči barvi s kovčki itd, ampak ima prevoženih 49.000 km. http://bit.ly/MC6nCx

Kaj pravite na takšno kilometrino?

Odgovarja mi tudi zaradi možne menjave, ker bi svoj motor najraje zamenjal, da bi čimprej prišel do Sprinta :)

lp

Link to post
Share on other sites

....... me mika, da bi imel nekaj bolj potovalnega.

Glede na vse prebrano in videno, je Sprint ST na prvem mestu. (VFR 800 na drugem)

če se boš zanimal za VFR-ko - kolega iz NM jo prodaja. Mislim da je letnik 2009.

Predno kupiš kakno VFR-ko se splača pogledat še njegovo

....... ampak ima prevoženih 49.000 km..............

Kaj pravite na takšno kilometrino?

kot pravijo bolj kot koliko je važna kako so prevoženi tile kilometri.

Moj jih ima na števcu 65.000km pa imam občutek kot da je ravnokar

prišel iz trgovine (res pa je da je star šele dobre 2 leti)

Če je motor kolikor toliko lepo vožen, kilometrina ne bi smela biti problem.

Je pa lep motor - tale triumph :-))

Link to post
Share on other sites

Pozdravljeni triumfaši! Nekam hudo neaktivni ste :)

Odkar sem kupil svoj prvi motor (Suzuki GSR 600), me mika, da bi imel nekaj bolj potovalnega.

Glede na vse prebrano in videno, je Sprint ST na prvem mestu. (VFR 800 na drugem)

Gledam malo po avtonetu pa jih ima samo Španik. Všeč mi je en v rdeči barvi s kovčki itd, ampak ima prevoženih 49.000 km. http://bit.ly/MC6nCx

Kaj pravite na takšno kilometrino?

Odgovarja mi tudi zaradi možne menjave, ker bi svoj motor najraje zamenjal, da bi čimprej prišel do Sprinta :)

lp

Na mojem imam 60.000 km, redni servisi opravljeni in to je to, teče ko urca, ne spije niti kapljice olja. Sem imel isto dilemo med VFR in ST, ko sem kupoval svojega. Po vseh prevoženih kilometrih sem 100%, da sem se pravilno odločil glede izbire. Bom verjetno v kratkem prodajal svojega, ga pa malo višje cenim. Če ti vzame starega v ceno potem je vsekakor dober nakup.

L.p.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Vidim da imaš sv650S. Sam ga imam že 4leta in z njim sem prevozil 55000km :OK:

Motor je enkraten ampak sem si zaželel malo spremembe in oprezam za ST1050, tigrom 1050 in pa KTM690SM :smoke:

Kakšen se ti zdi ST1050 v primerjavi s suzukijem?

Sem peljal kakšnih 10km tigra1050 in sem bil razočaran :BUA: Pričakoval sem nasmeh do ušes, pa ni bilo nič od tega. Suzuki je zabaven za vozit, pošteno potegne, tak poskočen je. Tiger je pa ena dolgočasna zadeva, ne občutiš moči, nobene poskočnosti in iskrivosti, dolgčas :BUA: Tak je občutek, saj ko pogledaš na števec vidiš da voziš hudo hitro :grim ampak tega ne občutiš ker motor tako enakomerno vleče.

Link to post
Share on other sites

Hvala enako. :)

2 leti... 40000 in teče.

Zgleda imaš dober okus. :grim

Sprinta še nisem vozil, bomo videli kakšno bo prvo srečanje. Vprašanje za vse, zakaj je tako malo sprint ST-jev v slo?

Link to post
Share on other sites

Vidim da imaš sv650S. Sam ga imam že 4leta in z njim sem prevozil 55000km :OK:

Motor je enkraten ampak sem si zaželel malo spremembe in oprezam za ST1050, tigrom 1050 in pa KTM690SM :smoke:

Kakšen se ti zdi ST1050 v primerjavi s suzukijem?

Sem peljal kakšnih 10km tigra1050 in sem bil razočaran :BUA: Pričakoval sem nasmeh do ušes, pa ni bilo nič od tega. Suzuki je zabaven za vozit, pošteno potegne, tak poskočen je. Tiger je pa ena dolgočasna zadeva, ne občutiš moči, nobene poskočnosti in iskrivosti, dolgčas :BUA: Tak je občutek, saj ko pogledaš na števec vidiš da voziš hudo hitro :grim ampak tega ne občutiš ker motor tako enakomerno vleče.

ti pravis da imas na sv 650 obcutek da bolj potegne od tigra 1050 :grrr :grrr

no f.... way.....

glede da sem peljal celotno zbirko tumfov oz sem ze tudi kateri model imel..... si ga mimo pihnil....

100NM pri 6250 obratih el tigre

64 Nm pri 7200 obratih sv......

prepricaj me da sv bolj potegne pri tem da ima 40 ps manj ........

pri tiumfih je tak v 6 na 3000 obratih se laho vozis, lahko prehitevas ..........

frischfleisc v sloveniji je malo stjev ker je prejsi uvoznik bil salabajzer ni znal nic na marketingu naredit in so se motorji slabo prodajali

in ST je bil kr draga zadeva oz je se vedno........

lp m

Link to post
Share on other sites

Kot je hilton omenil, kombinacija večih faktorjev.

Uvoznik, ki ni ravno veliko dal na promocijo (oz praktično nič). Pa je drugače bil kar ok dečko :D

Dokaj visoka cena za nov model.

Predvsem pa ziheraška narava tukajšnjih prebivalcev, ki si niso upali kupiti ničesar, kar ni bilo preverjeno s strani kakšnih 5-ih sosedov :D

Meni je bil izjemno všeč, sem šel, ga kupil in zadovoljen ever since.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

ti pravis da imas na sv 650 obcutek da bolj potegne od tigra 1050 :grrr :grrr

no f.... way.....

glede da sem peljal celotno zbirko tumfov oz sem ze tudi kateri model imel..... si ga mimo pihnil....

100NM pri 6250 obratih el tigre

64 Nm pri 7200 obratih sv......

prepricaj me da sv bolj potegne pri tem da ima 40 ps manj ........

pri tiumfih je tak v 6 na 3000 obratih se laho vozis, lahko prehitevas ..........

frischfleisc v sloveniji je malo stjev ker je prejsi uvoznik bil salabajzer ni znal nic na marketingu naredit in so se motorji slabo prodajali

in ST je bil kr draga zadeva oz je se vedno........

lp m

Sigurno da Tiger po zmogljivostih poseka SVja, saj ima skoraj 2krat več moči in navora. Tudi agregat je izjemen, enakomerno vleče od 3000RPM pa do konca. Nima pa tistega funfactorja :closedeyes: Odpreš plin do konca, ga zavrtiš do konca in čakaš kdaj se bo kaj zgodilo....pa nič :glare: Potem pa pogledaš na števec in opaziš da si že nevarno blizu številke 200 :OK: Ampak tega sploh ne občutiš, ne občutiš živahnosti in iskrivosti...razlog je pa zvezno podajanje moči in navora trivaljnika.

Suzuki pa tudi če ne gre pol toliko hitro, pospešuje počasnjeje, je zabaven za peljat.Ker je tak neukročen, navihan :grim in poln življenja :smoke:

Kljub vsemu bom pa verjetno pristal na tigru, se bova že nekako spoprijateljila :grim

Link to post
Share on other sites

ti pravis da imas na sv 650 obcutek da bolj potegne od tigra 1050 :grrr :grrr

no f.... way.....

glede da sem peljal celotno zbirko tumfov oz sem ze tudi kateri model imel..... si ga mimo pihnil....

100NM pri 6250 obratih el tigre

64 Nm pri 7200 obratih sv......

prepricaj me da sv bolj potegne pri tem da ima 40 ps manj ........

Če se postaviva pred semafor bo tud Burgman 650 potegnu bol ko tiger.

Cifre na papirju...srečni tisti k jih tako strašno točno dojemate. Pol si še kak graf poglej, in primerjaj naklone črt. kako strmina pada s številom valjev. Če se jaz vozim s Hornetom, al pa mojim VTR imam filing, da mam na mojem pod ritjo vsaj pol konj več, pa jih nimam. Ko prehitevam je filing enak, eno butne, drugo ne. Na papirju, niti 10 konj razlike. Enako je pr 3 valjniku. Vozil sem sicer 955 Sprint ST, pa se mi je zdelo da ne stopi nikamor. ..ker je bl tako smooth in prijazen z pospeševanjem, v praksi, pa ni blo težko počt mimo busa ali kamijona.

SV650 ima strašno poskočen motor, ima pa tudi zelo kratek menjalnik. Motor se lepo vrti, in do recimo 120Km/h je zelo živ in poskočen. zelo.

Kot je hilton omenil, kombinacija večih faktorjev.

Uvoznik, ki ni ravno veliko dal na promocijo (oz praktično nič). Pa je drugače bil kar ok dečko :D

Dokaj visoka cena za nov model.

Predvsem pa ziheraška narava tukajšnjih prebivalcev, ki si niso upali kupiti ničesar, kar ni bilo preverjeno s strani kakšnih 5-ih sosedov :D

Meni je bil izjemno všeč, sem šel, ga kupil in zadovoljen ever since.

Po moje jih je v Sloveniji (relativno, na prebivalca) kar precej, še posebej ko pomislimo, da Triumph v resnici še nikoli ni imel neke dobre stalne infrastrukture.

Italjanski Numero3 je konc devetdesetih blazno investiral v promocijo in salone.

Link to post
Share on other sites

bolj kot se motor dere in vibrira pri pospeševanju bolj imaš občutek da gre. bolj kot "zvezno" vleče bolj je dolgčas tudi če v resnici leti kot reaktivec. zato sem imel tako rad kawasakijevo "luknjo" včasih. saj je šlo isto kot recimo honda, ampak ko je znorel je bil pravi užitek

triumphe spremljam že odkar so prišl na naš trg tam nekje 98-99. Vedno so bili super ampak tudi malo dražji od japoncev. V tujini so jih kupovali kot nori (sploh speed triple) pri nas pa je vsak novopečen motorist kupil to kar je imel (in hvalil) sosed, torej večinoma yamahe.

triumphe, njihov trovaljnik in včasih "posebne" oblike so znali cenit samo redki in ponavadi bolj izkušeni motoristi. Ker je pri nas večina motoristov motorje kupila šele v letih od 1996 do 2000, ko je bil največji boom motorizma pri nas so jih posledično prodali malo.

Uvoznik je bil prav fajn človek ampak z tistimi par prodanimi na leto ni mogel ravno neke močne reklame delat v primerjavi z ostalimi, ki so takrat prodajali kot nori.

Nekako tako kot so vsi včasih kupovali golfe ker je ge je imel sosed inje rekel da so dobri in postrani gledali vse drugo bolj "eksotično" tako je bilo tudi z triumphi.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

še vedno malo konkretnega o tem motorju: kako deluje na nizkih obratih? Kakšne so vozne lastnosti? Pospeševenje, poraba, prijaznost za sopotnika na zadnjem sedežu... če ga kdo ima naj izpostavi pozitivne in negativne lastnosti:) Hvala

Link to post
Share on other sites

Na hitro, v nizkih obratih deluje dobro, navora ima malo morje, kar se pozna pri pospeševanju iz nizkih obratov.  Poraba od 4,5 do 6 odvisno od načina vožnje. Vzmetenje je za takšen tip motorja res zelo dobro ni pa to sportak s polno nastavljivimi usd vilicami. Kar pomeni, da omogoča tudi zelo aktivno vožnjo ob tem, da je še vedno udoben. Za sopotnico mislim, da je, glede na to kakšno vožnjo omogoča, zelo udoben, seveda ni pa to goldwing. Omogoča pa tudi s sopotnico na zadnjem sedežu res zelo športno vožnjo.

 

Slabost so mogoče kovčki, ki so praktični in hitro snemljivi, niso pa najlažji in vanje ne spraviš klasične čelade. Slabost bi omenil tudi mogoče občutek na zavori, ki je nekaterim bil premehek. Večini je odgovarjal, sam pa sem čepke na batih zamenjal s tistimi iz daytone 675, kar je meni bolj ustrezalo. Originalna šipica je na prvih modelih bila postavljena malo nizko in je bilo pametno jo zamenjati za aftermarket, po 2008 mislim da so že serijsko ponudili povišano šipco. Sam sem montiral še stranske r&g crash pade in pa aftermarket izpuh. Pa tudi abs je zelo dobra izbira.

Link to post
Share on other sites

prvo hvala za izkušnjo s prve roke, taka je vedno najbolj realna. kako pa je kaj z okvarami, se je kaj kvarilo in bolj pomembno kako je z dobavo rezervnih kosov? do sedaj sem veliko slišal o triumphu predvsem pohvale, prav tako o benelliju ali mv agusti, sam ko pa ti kaj gre si malček v dreku ker ne upaš lih do avto trgovine in kupit nadomestni del :) Upaš lahkosamo na Ebay:) 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!