Jump to content

Triumph Sprint ST


Noise

Recommended Posts

Z uvozom doplačaš 10% vrednosti za dmv, 100 eur homologacije, stroške prepisa in seveda stroške transporta.

Ne gre samo za prihranek, gre za večjo izbiro. Če izbiraš med enim samim, potem filing ni najboljši. :D

Edited by dlicen
Link to post
Share on other sites
  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KeC

    27

  • Bg

    24

  • dlicen

    15

  • thumper

    8

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ne morš verjet, ta hudič kr noče crknat. Pa še vedno niti kaplje olja ne popije. Kaka rajngla.     

in si nakopal težave. Ima predpisan tlak? Postane vprašanje okrog cevi in spojk precej bolj v pravi smeri. Iskra in gorivo, to rabiš, da motor vžge. Če oboje je pa še ob "pravem času", iščeš okva

Sicer s Sprintom nimam izkušenj, imam pa s Triplom. Dostikrat je težava, da ne - ali slabo vžge, v hitrih priključkih za gorivo na tanku. Preveri, ali pride pin dovolj globoko v spojko, da sprosti gor

Posted Images

@dlicen torej, če kupim motor za 5000€ v Nemčiji, za DMV tukaj plačam 500€? Potem pa bi se mogoče celo res splačalo uvoziti zadevo... Moram malo preveriti pri ljudeh ki se s tem ukvarjajo, kakšna bi bila cena transporta. Hvala!

Link to post
Share on other sites
pred 9 urami, Bg pravi:

Moram malo preveriti pri ljudeh ki se s tem ukvarjajo, kakšna bi bila cena transporta. Hvala!

reci da se hecaš... greš gor , nabiješ mesečno preizkušnjo in se pri nas lahko voziš ta čas , dokler ti ne uredijo odmere dmv..

preveri eurotax.. če je nižji kot cena motorja potem naj ti napiše ceno malo manj kot je eurotax..

v nemčiji bi se splačalo kupit od triumph dilerja in serviserja kakšen motor od 1-2 lastnika, ki je bil vseskozi servisiran pri njih..

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
Ob 9. 4. 2019 ob 11:21, Bg pravi:

Hvala, sem malo pobrskal ja, in je ponudbe dejansko malo morje, pa cene so tudi kar dobre... ?  Čeprav me skrbi da se bo cena z uvozom hitro dvignila za kakega jurčka, če ne celo več.... Potem pa nisem kaj dosti profitiral... ?

 

Lp,

Bg

V Italiji je prepis motorja med 80 in 120 euri. Strošek prevoza je pač odvisen kje se nahaja motor in kdo ga pripelje. Jaz recimo sem si ga sam tako, da je bil strosek "samo" nafta in cestnina :) . DMV je 10% od napisane cene v kupoprodajni pogodbi in 98eur je homologacija. To je to. ;)

LP

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

@thumper in @NARGOTH hvala še za vajini mnenji oz. izkušnji. Verjetno res najlažje če grem motor iskat kar sam.... :D  Bom malo prečital še temo o homologaciji oz. registraciji uvoženih motorjev, pa bomo videli kako pa kaj...   Saj mudi se mi načeloma ne, za letos bo Suzi še dobra ?   

 

Lp,

Bg

Link to post
Share on other sites
Ob 15. 4. 2019 ob 11:47, Bg pravi:

@thumper in @NARGOTH hvala še za vajini mnenji oz. izkušnji. Verjetno res najlažje če grem motor iskat kar sam.... :D  Bom malo prečital še temo o homologaciji oz. registraciji uvoženih motorjev, pa bomo videli kako pa kaj...   Saj mudi se mi načeloma ne, za letos bo Suzi še dobra ?   

 

Lp,

Bg

Kar se pa tiče homologacije kar brez strahu. Ko kupuješ motor glej da ima vse dele original (smerokazi, nosilec tablice, ...) in boš zaključil homologacijo brez problemov v 15 minutah. 98 eur je strošek. Če te še karkoli zanima kar vprašaj. ;)

Link to post
Share on other sites

@NARGOTH   hvala, mislim da imam zdaj vse potrebne info. Ste me kar lepo zasuli z uporabnimi stvarmi, tako da lepa hvala vsem motosvetovcem   :worship:   Treba je samo najt pravo zverinico, pa je stvar rešena kar se mene tiče. Bom v naslednjih dneh čepel na raznih avtonetih, mobile.de-ih, autoscoutih ipd... ?

 

Lp,

Bg

Link to post
Share on other sites
Ob 17. 4. 2019 ob 11:01, Bg pravi:

@NARGOTH   hvala, mislim da imam zdaj vse potrebne info. Ste me kar lepo zasuli z uporabnimi stvarmi, tako da lepa hvala vsem motosvetovcem   :worship:   Treba je samo najt pravo zverinico, pa je stvar rešena kar se mene tiče. Bom v naslednjih dneh čepel na raznih avtonetih, mobile.de-ih, autoscoutih ipd... ?

 

Lp,

Bg

 

pred 23 urami, thumper pravi:

V italiji je najboljša spletna stran Subito.it. Vsaj po mojem mnenju. LP ;)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Tako, odločitev je padla, čakal več ne bom - v roku enega tedna bom domov pripeljal šprinterko. Če kdo prodaja, oz. razmišlja o prodaji - now is your time. Če v Sloveniji ne najdem nič, uvozim iz tujine. Če pa kdo ima, pa bi se je znebil, pa kar pošljite ZS ;) 

 

Lp,

Bg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Ob 17. 7. 2019 ob 9:43, dlicen pravi:

No, kaj si potem rešil?? :)

Poglej v temo "Galerija motociklov forumašev" in dobil boš odgovor! 😝

 

Skratka, moja šprinterka (zdaj v mojem objemu 3 tedne, in moram pohvaliti motor 😍):

 

 

IMG_4025.jpg

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
pred 24 minutami, Bg pravi:

Poglej v temo "Galerija motociklov forumašev" in dobil boš odgovor! 😝

 

Sem že videl, zato pa sprašujem. Kje si jo potem vzel, v tujini?

Link to post
Share on other sites
pred 38 minutami, dlicen pravi:

Sem že videl, zato pa sprašujem. Kje si jo potem vzel, v tujini?

Vbistvu sem jo kupil v Slovenski Bistrici hehe, od starejšega gospoda ki gre na nekaj malo manjšega, pa bolj udobnega... Ga popolnoma razumem če sem odkrit - če bi jaz bil v 70ih bi tudi verjetno mi bila šprinterka malo prenaporna... :)   V stanju je pa odličnem, se je res lepo skrbelo za njo, tako da mislim da je to to.... :D Zdaj pa samo čim več varnih kilometrov pa bo ;)

 

Lp,

Bg

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Okej, prva zima se bliža za šprinterko, in ker mi je motor nenormalno všeč, in sem prepričan da ga bom zvozil do konca, oz. vsaj da ga še nekaj let ne bom menjaval, imam plan čez zimo vanj malo vložiti - posodobiti, obnoviti, nadgraditi, ipd...

 

Zanima me, imate kakšne predloge kaj bi se na motorju lahko dodalo, da bi bil še boljši, oz. nudil še več? :) 

 

Moj plan je zaenkrat:

1. Gretje ročic krmila (da ne zmrznemo ko lovimo ljubice :P  )

2. Oiler (ketne se mi ne ljubi nonstop mazat)

3. Zadnji kovček (zbog fore, da imam malo več placa zadaj če slučajno kam odvandram za dalj časa)

 

 

Ima kdo kake izkušnje s povišanimi vizirji? Kakšne druge ideje kaj spremeniti / dodati? Mogoče tudi čisto vizualno? :) Se priporočam za vse ideje!

Link to post
Share on other sites

Glede 3. točke, jaz bi morda razmislil o kufrih namesto kovčka. Mislim, da manj vplivajo tako na vozne lastnosti, kot na izgled motorja.

Jaz ti priporočam, da si vgradiš voltmeter, če ga že nimaš. Ker stator se zna začet poslavljat, ti pa to ugotoviš šele, ko popolnoma odide in ostaneš na cesti. Jaz sem ga na Tigru 1050 imel in sem takoj ugotovil, da napetost pada...

Link to post
Share on other sites
pred 21 minutami, dlicen pravi:

Glede 3. točke, jaz bi morda razmislil o kufrih namesto kovčka. Mislim, da manj vplivajo tako na vozne lastnosti, kot na izgled motorja.

Jaz ti priporočam, da si vgradiš voltmeter, če ga že nimaš. Ker stator se zna začet poslavljat, ti pa to ugotoviš šele, ko popolnoma odide in ostaneš na cesti. Jaz sem ga na Tigru 1050 imel in sem takoj ugotovil, da napetost pada...

A ni kufer pa kovček ista zadeva? 🙄  Razen če misliš stranske, te že mam. :)  Samo mi gre na živce ker not ne dobim čelade, pa tud za kakšno daljšo turo nikol ne škodi še en dodaten prtlažnik. :D 

 

Glede voltmetra pa ni slaba ideja, se mi je že zgodilo da se bile težave pri štartu na račun elektronike. Sem od kolegov iz VB slišal da pri njih pogosto menjujejo kable za debelejše, ki posledično boljše prevajajo tok in omogočajo lažji vžig... Tudi to bo mogoče en mini projekt, sicer se ne spoznam kaj dosti na te stvari, ampak je baje ful boljše s temi kabli... :P 

Link to post
Share on other sites

No, daleč najobčutnejši predelavi sta pri meni bili ustrezna predelava vzmetenja (menjava zadnjega amortizerja in hidravlike ter fedrov spredaj) in pa vgradnja TOR izpuha z menjavo ecu mape. Po temu je Tiger bil dejansko drug motor - če ne bi probal, ne bi verjel, da je takšna razlika mogoča.

Link to post
Share on other sites

Sem že malo iskal auspuhe za Sprinta, pa sem od solidnih našel samo Trident... Problem je ker nikakor ne bi menjal auspuha tako da bi bil enojni izhod... Mi je trojni preveč všeč :jezik:   Vzmetenje na Sprintu mi je ok. No, mogoče pač ker še nisem boljšega probal hehe. Za auspuh pa mogoče res menjam, če najdem kje kaj res dobrega s papirji. :)   Mi je zvok originalnega zelo moteč če sem odkrit. 

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Se spozna kdo kaj na štromarijo teh mašinic? Imam težavo, in sicer ob poskusu zagona motorja se menda ne prenesejo podatki o RPM, in zato motor ne vžge. Načeloma je bojda zato odgovoren senzor ročične gredi, ki sem ga pa menjal, in težava še vedno ostaja... Kakršenkoli predlog kaj bi še lahko poskusil? Verjetno je nekje v kablih problem, sklepam?

Lp,

Bg

Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, Bg pravi:

Se spozna kdo kaj na štromarijo teh mašinic? Imam težavo, in sicer ob poskusu zagona motorja se menda ne prenesejo podatki o RPM, in zato motor ne vžge. Načeloma je bojda zato odgovoren senzor ročične gredi, ki sem ga pa menjal, in težava še vedno ostaja... Kakršenkoli predlog kaj bi še lahko poskusil? Verjetno je nekje v kablih problem, sklepam?

Lp,

Bg

ja..eno so kontakti na konektorjih.. drugo je pa standard finta , ki se zgodi na skoraj vseh motorjih - stikalo stranske tačke.. 

pa še en senzor je poleg senzorja glavne/ročične  gredi - senzor odmične gredi :

Parts - T1290291 - CRANKSHAFT POSITION SENSOR

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!