Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Noise

Triumph Sprint ST

Recommended Posts

dlicen

Z uvozom doplačaš 10% vrednosti za dmv, 100 eur homologacije, stroške prepisa in seveda stroške transporta.

Ne gre samo za prihranek, gre za večjo izbiro. Če izbiraš med enim samim, potem filing ni najboljši. :D

Edited by dlicen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bg

@dlicen torej, če kupim motor za 5000€ v Nemčiji, za DMV tukaj plačam 500€? Potem pa bi se mogoče celo res splačalo uvoziti zadevo... Moram malo preveriti pri ljudeh ki se s tem ukvarjajo, kakšna bi bila cena transporta. Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 9 urami, Bg pravi:

Moram malo preveriti pri ljudeh ki se s tem ukvarjajo, kakšna bi bila cena transporta. Hvala!

reci da se hecaš... greš gor , nabiješ mesečno preizkušnjo in se pri nas lahko voziš ta čas , dokler ti ne uredijo odmere dmv..

preveri eurotax.. če je nižji kot cena motorja potem naj ti napiše ceno malo manj kot je eurotax..

v nemčiji bi se splačalo kupit od triumph dilerja in serviserja kakšen motor od 1-2 lastnika, ki je bil vseskozi servisiran pri njih..

Share this post


Link to post
Share on other sites
NARGOTH
Ob 9. 4. 2019 ob 11:21, Bg pravi:

Hvala, sem malo pobrskal ja, in je ponudbe dejansko malo morje, pa cene so tudi kar dobre... ?  Čeprav me skrbi da se bo cena z uvozom hitro dvignila za kakega jurčka, če ne celo več.... Potem pa nisem kaj dosti profitiral... ?

 

Lp,

Bg

V Italiji je prepis motorja med 80 in 120 euri. Strošek prevoza je pač odvisen kje se nahaja motor in kdo ga pripelje. Jaz recimo sem si ga sam tako, da je bil strosek "samo" nafta in cestnina :) . DMV je 10% od napisane cene v kupoprodajni pogodbi in 98eur je homologacija. To je to. ;)

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bg

@thumper in @NARGOTH hvala še za vajini mnenji oz. izkušnji. Verjetno res najlažje če grem motor iskat kar sam.... :D  Bom malo prečital še temo o homologaciji oz. registraciji uvoženih motorjev, pa bomo videli kako pa kaj...   Saj mudi se mi načeloma ne, za letos bo Suzi še dobra ?   

 

Lp,

Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
NARGOTH
Ob 15. 4. 2019 ob 11:47, Bg pravi:

@thumper in @NARGOTH hvala še za vajini mnenji oz. izkušnji. Verjetno res najlažje če grem motor iskat kar sam.... :D  Bom malo prečital še temo o homologaciji oz. registraciji uvoženih motorjev, pa bomo videli kako pa kaj...   Saj mudi se mi načeloma ne, za letos bo Suzi še dobra ?   

 

Lp,

Bg

Kar se pa tiče homologacije kar brez strahu. Ko kupuješ motor glej da ima vse dele original (smerokazi, nosilec tablice, ...) in boš zaključil homologacijo brez problemov v 15 minutah. 98 eur je strošek. Če te še karkoli zanima kar vprašaj. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bg

@NARGOTH   hvala, mislim da imam zdaj vse potrebne info. Ste me kar lepo zasuli z uporabnimi stvarmi, tako da lepa hvala vsem motosvetovcem   :worship:   Treba je samo najt pravo zverinico, pa je stvar rešena kar se mene tiče. Bom v naslednjih dneh čepel na raznih avtonetih, mobile.de-ih, autoscoutih ipd... ?

 

Lp,

Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
NARGOTH
Ob 17. 4. 2019 ob 11:01, Bg pravi:

@NARGOTH   hvala, mislim da imam zdaj vse potrebne info. Ste me kar lepo zasuli z uporabnimi stvarmi, tako da lepa hvala vsem motosvetovcem   :worship:   Treba je samo najt pravo zverinico, pa je stvar rešena kar se mene tiče. Bom v naslednjih dneh čepel na raznih avtonetih, mobile.de-ih, autoscoutih ipd... ?

 

Lp,

Bg

 

pred 23 urami, thumper pravi:

V italiji je najboljša spletna stran Subito.it. Vsaj po mojem mnenju. LP ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bg

Tako, odločitev je padla, čakal več ne bom - v roku enega tedna bom domov pripeljal šprinterko. Če kdo prodaja, oz. razmišlja o prodaji - now is your time. Če v Sloveniji ne najdem nič, uvozim iz tujine. Če pa kdo ima, pa bi se je znebil, pa kar pošljite ZS ;) 

 

Lp,

Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen
Ob 26. 6. 2019 ob 13:11, Bg pravi:

Tako, odločitev je padla, čakal več ne bom - v roku enega tedna bom domov pripeljal šprinterko.

No, kaj si potem rešil?? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bg
Ob 17. 7. 2019 ob 9:43, dlicen pravi:

No, kaj si potem rešil?? :)

Poglej v temo "Galerija motociklov forumašev" in dobil boš odgovor! 😝

 

Skratka, moja šprinterka (zdaj v mojem objemu 3 tedne, in moram pohvaliti motor 😍):

 

 

IMG_4025.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen
pred 24 minutami, Bg pravi:

Poglej v temo "Galerija motociklov forumašev" in dobil boš odgovor! 😝

 

Sem že videl, zato pa sprašujem. Kje si jo potem vzel, v tujini?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bg
pred 38 minutami, dlicen pravi:

Sem že videl, zato pa sprašujem. Kje si jo potem vzel, v tujini?

Vbistvu sem jo kupil v Slovenski Bistrici hehe, od starejšega gospoda ki gre na nekaj malo manjšega, pa bolj udobnega... Ga popolnoma razumem če sem odkrit - če bi jaz bil v 70ih bi tudi verjetno mi bila šprinterka malo prenaporna... :)   V stanju je pa odličnem, se je res lepo skrbelo za njo, tako da mislim da je to to.... :D Zdaj pa samo čim več varnih kilometrov pa bo ;)

 

Lp,

Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bg

Okej, prva zima se bliža za šprinterko, in ker mi je motor nenormalno všeč, in sem prepričan da ga bom zvozil do konca, oz. vsaj da ga še nekaj let ne bom menjaval, imam plan čez zimo vanj malo vložiti - posodobiti, obnoviti, nadgraditi, ipd...

 

Zanima me, imate kakšne predloge kaj bi se na motorju lahko dodalo, da bi bil še boljši, oz. nudil še več? :) 

 

Moj plan je zaenkrat:

1. Gretje ročic krmila (da ne zmrznemo ko lovimo ljubice :P  )

2. Oiler (ketne se mi ne ljubi nonstop mazat)

3. Zadnji kovček (zbog fore, da imam malo več placa zadaj če slučajno kam odvandram za dalj časa)

 

 

Ima kdo kake izkušnje s povišanimi vizirji? Kakšne druge ideje kaj spremeniti / dodati? Mogoče tudi čisto vizualno? :) Se priporočam za vse ideje!

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Glede 3. točke, jaz bi morda razmislil o kufrih namesto kovčka. Mislim, da manj vplivajo tako na vozne lastnosti, kot na izgled motorja.

Jaz ti priporočam, da si vgradiš voltmeter, če ga že nimaš. Ker stator se zna začet poslavljat, ti pa to ugotoviš šele, ko popolnoma odide in ostaneš na cesti. Jaz sem ga na Tigru 1050 imel in sem takoj ugotovil, da napetost pada...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bg
pred 21 minutami, dlicen pravi:

Glede 3. točke, jaz bi morda razmislil o kufrih namesto kovčka. Mislim, da manj vplivajo tako na vozne lastnosti, kot na izgled motorja.

Jaz ti priporočam, da si vgradiš voltmeter, če ga že nimaš. Ker stator se zna začet poslavljat, ti pa to ugotoviš šele, ko popolnoma odide in ostaneš na cesti. Jaz sem ga na Tigru 1050 imel in sem takoj ugotovil, da napetost pada...

A ni kufer pa kovček ista zadeva? 🙄  Razen če misliš stranske, te že mam. :)  Samo mi gre na živce ker not ne dobim čelade, pa tud za kakšno daljšo turo nikol ne škodi še en dodaten prtlažnik. :D 

 

Glede voltmetra pa ni slaba ideja, se mi je že zgodilo da se bile težave pri štartu na račun elektronike. Sem od kolegov iz VB slišal da pri njih pogosto menjujejo kable za debelejše, ki posledično boljše prevajajo tok in omogočajo lažji vžig... Tudi to bo mogoče en mini projekt, sicer se ne spoznam kaj dosti na te stvari, ampak je baje ful boljše s temi kabli... :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Seveda, mislil sem na stranske kufre... 

Ja, aftermarket kabli so tudi kar priljubljena predelava pri teh motorjih (vsaj pri Tigru 1050 so).

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

No, daleč najobčutnejši predelavi sta pri meni bili ustrezna predelava vzmetenja (menjava zadnjega amortizerja in hidravlike ter fedrov spredaj) in pa vgradnja TOR izpuha z menjavo ecu mape. Po temu je Tiger bil dejansko drug motor - če ne bi probal, ne bi verjel, da je takšna razlika mogoča.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bg

Sem že malo iskal auspuhe za Sprinta, pa sem od solidnih našel samo Trident... Problem je ker nikakor ne bi menjal auspuha tako da bi bil enojni izhod... Mi je trojni preveč všeč :jezik:   Vzmetenje na Sprintu mi je ok. No, mogoče pač ker še nisem boljšega probal hehe. Za auspuh pa mogoče res menjam, če najdem kje kaj res dobrega s papirji. :)   Mi je zvok originalnega zelo moteč če sem odkrit. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

TOR izgleda identično originalu, razen dokaj skrite gravure, ki pravi, da ni legalen na cesti. (TOR= triumph off road). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Dr.SPEED
      Končno, suho in 30 stopinj😁tisti cik-cak, je zgledal dobro, sem moral probati... v tem mestu, se začne vzpon štirje razbojniki, Kolumbija, Venezuela ter 2x Brazilija... 1x Slovenija  Huacachina     
    • smasher
      Ma jaz sem do sedaj 2x kupil fulbat pri akumulator.si ini so se mi zdeli čisto dovolj vredu,če jih ne zanemariš, enega sem pustil 1 leto stat na podstrešju pa je šel v qrc, (je klasični s tekočo kislino), drugi AGM, ga 1x na 3 mesece priklopim na vzdrževalec in jr zdržal 2 leti čakanja Glede polnilca iz hoferja,  odvisno kateri model, moj stari brez ekrančka ne more it preko 14.5V, medtem ko ta novejši lahko grejo tudi čez 15V, in so me poučili tukaj na forumu da AGM akumulatorji baje ne marajo biti polnjeni z napetostjo preko 15V.
    • GizmoFighter
      Ja, ivje pa res 😂, druga ni bilo. Pa ena gozdna vlaka, 50m z razmočenim drekcom pekcom, to je edino kar je bilo treba pazit, druga pa zbit šuder.  Fotr Mamut, ne pretiravaj z drek špuro, nč ni blo hudga 😅 Pomisli na Hrvata z lepo modro X-o, pa pomisl kakšne gume so fantje imeli gor, pa ob tem še mal pomisl na Gizmota in njegove gumhi 😉 Drgač pa pr Mamutovanju je takole. Zadeva ti kot prvo mora bit všeč, sama ideja, mora te potegnit, da bi tudi sam poizkusil izziv ali ne-izziv, kakor vzameš. Letos in najverjetneje tudi v bodoče, če bo event še aktiven, je bilo in bo mogoče, gor se pripeljati s čemerkoli, brez strahu. Tu ni izgovora, žal. V redu, potem pač blato čistiš malo dlje z motorja, a jeb ga. Tisti, ki vas je strah umazat motor in ste njegov suženj, ne hodit gor s cotko, to ni za vas. Torej vsak motor je bil primeren. OK, gume, fino je bilo, da si bil na legalni strani s profilom, razmočeno blato v špuri zna biti hinavsko. Sam event je skupek druženja z zanimivimi ljudmi, starimi znanci, novimi obrazi, takšnimi in drugačnimi obiski. Vsak si vzame event po svoje, na easy ali malo manj na easy v katero smer. Vsak pač po svoje. Vedno je prisotno kraljevsko obedovanje, fotr Faker z kompanjoni obvlada, ničesar ne manjka, vsega je vedno preveč. Edino na kar pa moraš biti fizično in seveda tudi malo psihično pripravljen je, da boš spal zunaj na hladnem. Kljub temu, da so razmere kakršne trenutno so, beri, je neobičajno toplo čez dan za ta letni čas, ponoči se temperature spustijo kar krepko, pod ničlo vedno, vprašanje samo kako daleč pod njo. Pomaga in to zelo, dobra oprema, kvalitetna spalka, podmetač, astro folija - prav obrnjena 😫, volneni štumfi, heat pad-i, slama pod križ, termofor, dobra bejba zraven v spalki 😁, karkol. Noč si vzameš po svoje. Ali ob ognju ali v šotoru ali kjerkoli drugje pod smreko, po svoje, z svojo opremo, z svojo idejo. Osebno se vedno veselim jutra, hladne noči so nujno zlo. Čez dan je bilo tako vroče na soncu, da sem enostavno šel ležat za dve uri v senco v šotor. Ful mi je pasalo. Toliko o tem. Letos sem kar presenečen koliko novih in tudi starih obrazov je prišlo in ostalo gor čez noč. Lepo je, da je event podprt z obiskom kolegov iz drugih držav, torej zadeva seže ne samo lokalno, ampak tudi širše. Lepo je videt bilo kako so se imeli lepo gor. Stiski rok povedo vse. Trenutno je bilo mraza dovolj, čez teden dva, pa Jadranka in N.Marof...gasa 💚
    • GizmoFighter
      Qurčenje, snega ne bo, ne rabiš, dej rajš denar vloži v trip na kak island. To kar maš trenutno gor, je še preveč.
    • Loba
      ? A v Avtovalu? V Mariboru se kar izogibajo kakšnih resnih dogovorov, ker so negotovi pri terminu dobave. Mi pa je kolega iz Munchna, ki je v konekšnu s prodajnim salonom povedal, da se jim je povpraševanje po XR ful povečalo. Ampak to je prišlo iz ust prodajalca motorjev, ke je plačan po proviziji... Jaz ne poznam nikogar v SLO, ki je novo XR-ko rezerviral ali bi jo rad zamenjal za staro. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!