-
Zadnje objave na forumu
-
-
By motozajebant · Posted
Točno to sem želel povedati...in ravno zaradi tega so stroški zelo nepredvidljivi in ogromna odstopanja... Če si odgovor namenil meni... nevem, če lahko motorizem primerjamo s čolnom, ni takšnih odstopanj... vsaj po mojem mnenju... Izključil sem ceno motorja, ker to itak moraš vedet, koliko si lahko privoščiš.... -
By skalar36 · Posted
Čoln je lahko dolg 2 metra al pa 25+. A si lahko bolj natančen? Nekako tako je pa tud v motorizmu... -
-
By vandrovec · Posted
...me zanima, kako pašejo enduro gume na ta motor... Saj je le malo povišan SX, tako zgleda...
-
-
Similar Content
-
By Lindau
A ve kdokaj več o tem :naughty: :hmm:
Vsaj kolko se tukaj vidi ; zanimivo :devil:
-
By lorenz
Naredil sem (veliko) napako in se sel peljat z BMW K 1200LT . (sem bil opozorjen ,da zasvojuje sam kaj ces.)
Zdaj sem tako not padel da nikakor ne morem ven in ga bo treba kupit , ceprav je bil nastudiran R1150 RT.
Zanimajo me nasveti lastnikov , so kaksne slabosti oz. stvari ki jih spoznas skozi cas oz. skozi km.
Da je motor tezki na mestu sem ze ugotovil , ampak ni take sile (prej R1100RS) in ce te prekipne 250kg ali 380kg je itak vseeno , ker ne zadrzis obojega , bolj me zanimajo kaksni nasveti oz. opisi ob nerodnih situacijah , v mestu , mocno bremzanje , ko se ustavis v kriziscu , speljevanje , udobje .
Prosim za nasvete iz prve roke in ne iz teorije. (vem da se bodo nasli taki ki z cestne 600-tke ne segnejo do tal in jamrali da je pretezki in prevelik )
Iz testnih vozenj lahko recem da se zadeva pelje tako lepo da to ni vec res, fenomenalno. (pa sem ze mel vse od cross,enduro,cestak,turing,chopper..)
-
By Špilferderber
Na Intermotu bo predstavljen tale novi model:
Pa še malce "originalnih" podatkov:
K 1200 GT.
K 1200 GT K 1200 GT72 kW/98 PS
Motor
Hubraum cm3 1 171
Bohrung/Hub mm 70,5/75
Leistung kW/PS 96/130 72/98
bei Drehzahl min–1 8 750 7 000
Drehmoment Nm 117 118
bei Drehzahl min–1 6 750 5 500
Bauart Reihe, liegend
Zylinderzahl 4
Verdichtung/Kraftstoff 11,5/S
Ventil/Gassteuerung DOHC
Ventile pro Zylinder 4
Ø Ein-/Auslass mm 26,5/23
Gemischaufbereitung Motronic MA 2.4
Elektrische Anlage
Lichtmaschine W 840
Batterie V/Ah 12/19
Scheinwerfer W H 7/55 W
H 3/55 W
Starter kW 0,7
Kraftübertragung/Getriebe
Kupplung Einscheiben-Trockenkupplung Ø 180 mm
Getriebe 6-Gang-Schaltgetriebe
Primärübersetzung 1,889
Übersetzungen I 2,045
II 1,6
III 1,267
IV 1,038
V 0,9
VI 0,82
Übersetzung Hinterradantrieb 2,75
Fahrwerk
Rahmenbauart Aluminium-Gußrahmen
Hinterradaufhängung BMW Paralever
Federweg vorn/hinten mm 115/150
Nachlauf in Normallage mm 124
Radstand in Normallage mm 1555
Lenkkopfwinkel in Normallage ° 62,8
Bremsen vorn Doppelscheibenbremse Ø 320 mm
hinten Einscheibenbremse Ø 285 mm
Räder LM
vorn 3,50 x 17 MTH 2
hinten 5,5 x 17 MTH 2
Reifen vorn 120/70-ZR 17
hinten 180/55-ZR 17
Maße und Gewichte
Gesamtlänge mm 2 250
Gesamtbreite mit Spiegeln mm 920
Lenkerbreite mm 715
Sitzhöhe mm 790/820
DIN Leergewicht, fahrfertig kg 300
Zul. Gesamtgewicht kg 500
Tank l 20,5
Fahrdaten
Kraftstoffverbrauch
90 km/h l/100 km 5,0
120 km/h l/100 km 5,9
Beschleunigung
0–100 km/h s 3,7 4,1
Höchstgeschwindigkeit km/h 245 225
-