Skoči na vsebino

BMW K 1200 R


SiR

Priporočene objave

Ob 4. 7. 2017 ob 19:52, tomash pravi:

Že mogoče. Bomo videli. Lahko da različno deluje na motorje.

Kako laufa moped? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, _luke_ pravi:

Kako laufa moped? :)

Zaenkrat čaka, da opravim družinski dopust. V ponedeljek pa v Dolomite na testiranje. Drugače pa kot sem že napisal. Booster plug deluje. Pri nižjih hitrostih in obratih zakon. So pa še vedno problemi s sklopko. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem,

Zanima me, če se splača kupiti K1200S ali R letnik 2005 z 100 000 prevoženimi kilometri? Cena okoli 4000€. Na kaj moram paziti? Lep pozdrav

Popravljeno . Popravil Primms
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, sesir pravi:

Ful mi finta ko ne napišejo...moj moped poceni popravljen...ampak unikatno pobarvan

Se opravičujem ker morem komentirat tukaj kjer naj se nebi komentiralo. Seveda lahko vsak podvomi zakaj je motor barvan. Sem v večini primerov tudi sam skeptičen oz prej ali slej najdeš napake (zvari, poke, kit....). Trenutno moj motor ima poznano vso zgodovino. Pobarvan je bil pri prejšnjem lastniku, 62 let šteje možakar. Motor je več pucal ter pecanil kot pa vozil. Tako da za mojega naj te ne skrbi da je bil sesut. Hvala ;)  p.s dejansko ko ga je prodajal je čisto vsak isto vprašal, dva kupca pa sva dejansko prišla pogledat. Vsi ostali 100% vedli vse brez da bi pogledali.

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takolele.

Po moje sem s testiranjem končal in lahko naredim en vmesni zaključek. Sem ga gonil dva dni po Dolomitih in je torej po vgradnji Booster Plug-a zadeva sledeča.

Motor definitivno lepše in bol zvezno teče v nižjih prestavah. Skozi naselja se mi ni več potrebno posebno truditi in mestoma lahko vozim celo v četrti prestavi. Cukanja ni več. Motor mi je enkrat vmes crknil in sicer v prvi prestavi ob nekem cjazenju po parkingu. Priporočam, saj zadeva ni tako zelo draga. Naročil sem direkt od proizvajalca, me je pa navdušila njihova spletna stran, kot še nobena do sedaj. Zelo jasno in poučno je napisana. Lahko pa vse skupaj tudi ni res, ampak mene so zaenkrat prepričali.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No mene je bimer zaenkrat prepeljal že dobrih 3000km odkar ga mam in morm rečt da sm zelo zadovoljen :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, _luke_ pravi:

No mene je bimer zaenkrat prepeljal že dobrih 3000km odkar ga mam in morm rečt da sm zelo zadovoljen :D

Bimer? (To je kaj)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, tomash pravi:

Bimer? (To je kaj)

Bmw bi se reklo :D:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, _luke_ pravi:

No mene je bimer zaenkrat prepeljal že dobrih 3000km odkar ga mam in morm rečt da sm zelo zadovoljen :D

Hočeš rečt, da sem ti dobro svetoval!? :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da da. Komu boš pa zaupal če ne ljubitelju Bmw in Huse :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

No moj sum je potrjen. Sem ga za vikend malo bolj šponal na obrate....pr 10.000RPM mi vrže iz četrte. Ostale brzine normalno. Sicer se lahko izognem tem obratom tako da prej šaltam ampak dolgoročno nemore tako ostat. Menjalnik gre pozimi dol.

Kot sem prebral na K-bikes forumu, Bmw ne priznava garancije. Popravilo nudijo in sicer zamenjavo komplet menjalnika. Cena je pa 2000€ + samo material.

Prvič odkar se ukvarjam z popravili sem naletel na v tem primeru menjalnik kateri je ponujeni samo v celoti kar se tiče zobnikov. Torej razen rabljenih kao nemoreš dobit. Takega idiotizma pa že dolgo ne.

Torej če so samo menjalne vilce zvite je stroška cca 120€, če so zobniki pa mam večji problem. Vilce so v večini primerov problem ampak so ljudem tudi zobniki šli. Mislim da celo nekomu na tem forumu.

Paše pa brez predelav menjalnik od k1300 kateri ma odpravljene hibe, tako če se mi kak pojavi je tudi opcija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, _luke_ pravi:

naletel na v tem primeru menjalnik kateri je ponujeni samo v celoti kar se tiče zobnikov

Tole sem našel

https://www.bmwmcchattanooga.com/productSearch.aspx?&ukey_make=398&modelYear=2008&ukey_model=0&ukey_trimLevel=00&ukey_driveline=0&ukey_Category=9799&numResults=100&sortOrder=Relevance&isOnSale=0&isAccessory=0&isPerformance=0&searchTerm=

so tudi posamezni kosi s kodami. Določ tvoj model pa preglej in najdi kode. Potem pa po internetu v EU probaj najti kose-kode, ali pa izven EU. Mogoče pa najdeš posamezne zobnike in dele kar potrebuješ.

Do zime je daleč. Internet je globok. Koplji se splača. Sigurno boš nekje našel. Seveda sedaj še ne veš kaj potrebuješ ampak linke z deli si pa lahko pripraviš.

Uspešno kopanje ti želim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vidim da večina ostalih Bmw mopedov IMA vsak košček posebej. Ampak pri K1200/1300 je pa zgodba drugačna...torej teoretično se ne da vsakega zobnika posebej kupit.

190348.jpg

  • Žalosten 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, _luke_ pravi:

No moj sum je potrjen. Sem ga za vikend malo bolj šponal na obrate....pr 10.000RPM mi vrže iz četrte. Ostale brzine normalno. Sicer se lahko izognem tem obratom tako da prej šaltam ampak dolgoročno nemore tako ostat. Menjalnik gre pozimi dol.

Kot sem prebral na K-bikes forumu, Bmw ne priznava garancije. Popravilo nudijo in sicer zamenjavo komplet menjalnika. Cena je pa 2000€ + samo material.

Prvič odkar se ukvarjam z popravili sem naletel na v tem primeru menjalnik kateri je ponujeni samo v celoti kar se tiče zobnikov. Torej razen rabljenih kao nemoreš dobit. Takega idiotizma pa že dolgo ne.

Torej če so samo menjalne vilce zvite je stroška cca 120€, če so zobniki pa mam večji problem. Vilce so v večini primerov problem ampak so ljudem tudi zobniki šli. Mislim da celo nekomu na tem forumu.

Paše pa brez predelav menjalnik od k1300 kateri ma odpravljene hibe, tako če se mi kak pojavi je tudi opcija.

Te probleme sem imel jaz... Najprej četrta prestava v visokih obratih preskoči, ampak je tudi menjalnik zablokiral da ni šlo menjati.. Kasneje sem se izogibal 4. prestave do zime ko sem popravljal... ( rabljen menjalnik) no naslednjo leto je šla pe 5. prestava.... žal :dry:

Opcija je brušenje zobnika (tako dolgo sem iskal da sem našel) cena tega je 100e za samo en zobnik ( v tvojem primeru bi vrjetno moral popravljati oba) Menjalna vilčka pa je po mojem mnenju zvita, če ti je vsaj 1x preskočlo... sedaj se bo to vedno pogosteje dogajalo... Če pa boš kupoval rabljen menjalnik za dele glej da bo enak model, ponavadi imajo slikano številko menjalnika ( ta se naj ujema) ker so različni letniki in različna razmerja... :dry:

Če te še kaj zanima glede menjalnika pa kar vprašaj, sem ga imel kar nekaj X veni in celega narazen ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No torej lahko potrdiš da se ne da nič posamično kupit kar se zobnikov tiče?

Dej razloži mi prosim. Res ne štekam brušenja zobnikov. Vidim da folk to dela in se pol dejansko obnese in lepše šalta. Kaj se brusi? Zakaj? Kdo to dela?

Torej če naredim hiter izračun...rabljen menjalnik 600€ minimalno ali brušenje obstoječih zobnikov 200€ + menjalne vilce 120€ + vprašanje če je še kaj drugega. Koliko je tebe stal ta hec?

p.s. To da so menjalna razmerja različna sem bral in si mi tudi ti potrdil. Zanimivo da isti menjalnik navajajo za en kupec modelov in letnikov ENAK! In to sem zasledil na večini spletnih prodajaln. Torej če iščeš po tovarniški šifri menjalnika....

bimer.png

Popravljeno . Popravil _luke_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, Cartman pravi:

A ta motor ma "kaseto"? Lahko menjalnik od strani ven potegneš?

To je ta ja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem slišal, da se bmw servisu dobijo posamezni zobniki. to sem slišal, ni pa preverjeno, je pa za vprašat kako je s tem.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, _luke_ pravi:

No torej lahko potrdiš da se ne da nič posamično kupit kar se zobnikov tiče?

Dej razloži mi prosim. Res ne štekam brušenja zobnikov. Vidim da folk to dela in se pol dejansko obnese in lepše šalta. Kaj se brusi? Zakaj? Kdo to dela?

Torej če naredim hiter izračun...rabljen menjalnik 600€ minimalno ali brušenje obstoječih zobnikov 200€ + menjalne vilce 120€ + vprašanje če je še kaj drugega. Koliko je tebe stal ta hec?

p.s. To da so menjalna razmerja različna sem bral in si mi tudi ti potrdil. Zanimivo da isti menjalnik navajajo za en kupec modelov in letnikov ENAK! In to sem zasledil na večini spletnih prodajaln. Torej če iščeš po tovarniški šifri menjalnika....

bimer.png

Tako je, za ta menjalnik dobiš samo vilčke in neke malenkosi, zobnikov se ne da kupit, sem šel sam vprašat in mi je na selmarju povedal da samo komplet ki stane caa. 2400€..

Torej ta zobnik ima na strani zobke kateri skočijo v drug zobnik preko katerega se potem prenese moč, težko je razložit ampak ko se vsedeš zraven in sučeš na roko ti hitro postane jasno kako zadeva deluje.. Problem teh menjalnikov je da ko premake zobnik v prestavo, torej ko stranski zobeki zgrabijo niso dovol noter ( nevem zakaj bmw ni tega boljše naredil) tako da vedno sedi samo polovička zobeka in ko se malo izrabi potem še samo ven skače.. Ja glede brušenja, nesmejo brusiti površine ampak morajo okrog zobeka pobrusiti/rezkati da je isti radijus, kateri paše v drug zobnik.

Jaz sem dal popravljat samo "pozitivnega" ker sem "negativnega" imel iz drugega menjalnika.. Je pa pozitivnega težje obdelovati kar me je stalo kot sem rekel 100€. Za negativnega boš po moje plačal manj. Mene je stal ta hec 250€ rabljen menjalnik ( uničena 2. prestava) od tam sem pobral 3 zobnike kateri so pasali in 2 menjalni vilčki, in še brušenje zobnika..

Če se boš lotil tega, pričakuj kar nekaj šraufanja in hecanja, odvisno je tudi kateri zobnik ti je uničilo ter na kateri piramidi se nahaja, saj ena gre lepo narazen, druga pa z malo večjo težavo, ampak gre ;) 

Še nekaj slik za predstavo.. "pozitivni" zobnik: IMG_0431.thumb.JPG.81ad85f3d81a605dd15575eba4d6d02e.JPGIMG_0432.thumb.JPG.f957396007bf49c716e0e08833339877.JPG IMG_0433.thumb.JPG.db09a94e7166713664001e6b6d06a0fe.JPG

in pa "negativni":

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kako cnc rezkanje bi pa tudi šlo po moje. pa najbrž malo bolj poceni. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jasno. Menjalnik in strojništvo mi nista tuja. Ampak brušenje zobnikov mi pa res ni šlo v račun. Mislim da gre pri popravilu dejansko za navarjenje materiala, pri čemer torej dodamo manjkajoč material ter ga hkrati izboljšamo (povečamo trdoto) ter posledično rezkanje v pravo obliko da se eno vsede v drugo bp. 100€ je dost dnarja za ta postopek, pod pogojem da je varjenje kvalitetno izvedno.

 

pred 2 urami, tomash pravi:

sem slišal, da se bmw servisu dobijo posamezni zobniki. to sem slišal, ni pa preverjeno, je pa za vprašat kako je s tem.

 

Če imaš koga za povprašat, lepo prosim. Ker k1300 zobniki naj bi bili že izboljšani....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, _luke_ pravi:

Jasno. Menjalnik in strojništvo mi nista tuja. Ampak brušenje zobnikov mi pa res ni šlo v račun. Mislim da gre pri popravilu dejansko za navarjenje materiala, pri čemer torej dodamo manjkajoč material ter ga hkrati izboljšamo (povečamo trdoto) ter posledično rezkanje v pravo obliko da se eno vsede v drugo bp. 100€ je dost dnarja za ta postopek, pod pogojem da je varjenje kvalitetno izvedno.

 

Če imaš koga za povprašat, lepo prosim. Ker k1300 zobniki naj bi bili že izboljšani....

Jaz sem iskal nekoga da mi samo porezka dol, sem dal delat in čakal 3 mesece, nato sem nesel drugam.. Zraven ni potrebno navarit materjala ker so zobeki dosti manjši kot so luknje, torej se ta 1,5mm koliko je bilo rezkano pri meni ne pozna.. Je pa res 100€ ogromno za rezkanje le tega, ampak ko sem po 3 mesecih našel mojstra da mi hitro ured je tudi to šlo skozi :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@_luke_ strojništvo je daleč od tebe, nikoli in nikdar ne moreš navariti in obdelati zobnika da bi bil OK :slap: , s tem ko bi ga navaril bi spremenil komplet strukturo, in dodal bi drugačen material, ki ne more nikoli imeti istih lastnosti kot material iz katerega je narejen zobnik. To lahko narediš jermenici ali mogoče verižniku. Če ločiš Al od jekla ali oz. veš v katero stran se odvije vijak še ne pomeni da se spoznaš na strojništvo. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!