Skoči na vsebino

BMW K 1200 R


SiR

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...

Če kdo rabi imam Top case Givi N47A Monokey in osnovno ploščo za BMW K1200R ali K1300R, nekaj tank torb , auspuh itd.

Prav tako imam Reprom za taisti motor.

Popravljeno . Popravil tomash
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avspuh originaln?? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne sm mislu da kak drugi :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi kolega zanimalo...kakšna cena?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Tistemu ki ve zakaj se gre mu bo takoj jasno koliko mi je polepšal praznike tale dojčlander :D

Torej k1300 so meli odpravlene napake, tako da bo samo bolt-on.

 

menjalnik.png

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, _luke_ pravi:

Tistemu ki ve zakaj se gre mu bo takoj jasno koliko mi je polepšal praznike tale dojčlander :D

Torej k1300 so meli odpravlene napake, tako da bo samo bolt-on.

 

menjalnik.png

Se pravi pri 1300tki ni vec tezav z menjalniki? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Kawl pravi:

Se pravi pri 1300tki ni vec tezav z menjalniki? 

Vozil 25tkm k 1200r popolnoma brez vseh težav s sklopko ali menjalnikom (ali čimerkoli drugim). Moje osebno mnenje je, da težave največkrat  nastopijo zaradi uporabe nepravilnega olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Kawl pravi:

Se pravi pri 1300tki ni vec tezav z menjalniki? 

Na tujih forumih še nisem zasledil da bi kdo omenjal probleme pri K1300.  Tudi menjalniki ki jih Bmw prodaja kot rezervni del samo od k1300

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob 22. 12. 2017 ob 10:44, Marko P. pravi:

Vozil 25tkm k 1200r popolnoma brez vseh težav s sklopko ali menjalnikom (ali čimerkoli drugim). Moje osebno mnenje je, da težave največkrat  nastopijo zaradi uporabe nepravilnega olja.

vedno uporabljal predpisano olje castrol ampak se je po 80.000 kilometrih sklopka vdala.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, shark90 pravi:

vedno uporabljal predpisano olje castrol ampak se je po 80.000 kilometrih sklopka vdala.. 

ok, če se vda po toliko km, ni ravno problem. Drugače je pa najboljše olje za te motorje Motorex.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Sm si prvosu superbike lenker :D 

hudo res hudo skoda, da to nism ze prej ;)

20180503_223109.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S ima drugačno oz nižje krmilo in verjamem da se ful pozna. Večina jih reši bolečine z krmilom od R izvedbe. Ker kakor vem so ostale aftermarket precej dražje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...

Lani sem kupil  K 1200 R Sport.   Opažam, da mi pri speljevanju "škripa" sklopka (razen če res speljujem kot po jajcih),  na tujih forumih sem zasledil, da je to kar pogosta težava tega motorja. Kake pa so vaše izkušnje.  Lahko kaj izboljšanja prinese menjava hidravlične tekočine aktuatorja sklopke?

Popravljeno . Popravil Guzzila
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Meni se je prejšni vikend pojavil problem z ABS-om. Začel mi je utripat rdeči trikotnik. Sem imel nekje v podzavesti da sem že nekaj prebral na to temo. In res. Sprobam ABS, ne dela. Potem mi je za 10min spet deloval. Od takrat ne dela več, lučka pa gori neprekinjeno. 

 

Sem vse spral, fizično pregledal da ni kakšne poškodbe. In nič. Porem sem še zavorno olje zamenjal v sistemu. Ni efekta. Ma kdo kakšno rešitev na lagerju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, _luke_ pravi:

Meni se je prejšni vikend pojavil problem z ABS-om. Začel mi je utripat rdeči trikotnik. Sem imel nekje v podzavesti da sem že nekaj prebral na to temo. In res. Sprobam ABS, ne dela. Potem mi je za 10min spet deloval. Od takrat ne dela več, lučka pa gori neprekinjeno. 

 

Sem vse spral, fizično pregledal da ni kakšne poškodbe. In nič. Porem sem še zavorno olje zamenjal v sistemu. Ni efekta. Ma kdo kakšno rešitev na lagerju?

znan problem rdečih trikotnikov pri BMw je ABS modul...o ceni pa raje ne bi. Vem da fantje nekaj potem samo počistijo, pa da je nekaj mačkov ki ga obnavljajo, ampak to je pa vse.

Isto vprašanje lahko postaviš tudi v temi bmw servisi, bo zihr več odgovorov. Je pa kar nekaj fantov reševalo že ta problem.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, _luke_ pravi:

Meni se je prejšni vikend pojavil problem z ABS-om. Začel mi je utripat rdeči trikotnik. Sem imel nekje v podzavesti da sem že nekaj prebral na to temo. In res. Sprobam ABS, ne dela. Potem mi je za 10min spet deloval. Od takrat ne dela več, lučka pa gori neprekinjeno. 

 

Sem vse spral, fizično pregledal da ni kakšne poškodbe. In nič. Porem sem še zavorno olje zamenjal v sistemu. Ni efekta. Ma kdo kakšno rešitev na lagerju?

Za je lahko krivo več stvari...

Najprej je treba dati motor na tester, da se ugotovi napaka. So že bili primeri, da je zadaj crknila žarnica, pa je svetila lučka za ABS.

Lahko je kakšno stop stikalo, ABS senzor, lahko so krtačke na motorčku ABS enote. Nič od tega ni drago. Lahko je tudi ABS enota, e tu si ga "najebo".:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes me je klical z avtovala ,da sam ga" najebo"  1900e bi koštal ...a ve kdo za kakšno drugo rešitev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabljena ABS enota, poglej na Ebayu? Jaz sem tako uredil menjavo ABS enote na 690... ne vem pa kako je s tem na BMW-ju - če je možno zadevo sam menjati z drugo ali je potreben še kak poseg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glihkar se je ena prodala za 180€ ? dobil sm kontakt od mehanika v 05 regiji ki ima tester. Mogoče pa ni nič hujšega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če gre tako menjat, pol je to verjetno daleč najcenejša rešitev. Za primer - nova ABS enota za KTM 690 Enduro R (2014+) je po ceniku 1200€. Jaz sem dobil rabljeno iz ZDA, skupaj s poštnino in carino za 90€. Menjava je pol sicer stala še nekaj extra €€€ ker tega ne grem delat sam... odzračevanje je kr problem pri teh zadevah.

So me pa takrat opozorili na servisu da pri novejših KTM-ih ni vedno opcija takole menjat zadeve... menda določene elektronske dele programirajo, da delajo skupaj. Zato sem dal nasvet zgoraj kot pogojni... če se da samo menjati z drugo, rabljeno enoto pol je to to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!