Jump to content
  • Sign Up
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      ok, zapisal si profesionalni ribolov. Pojdiva se raje športnega oziroma "turističnega" kot je večina motorizma.. Al pa takega z obale. Koneckoncev se tudi pri motorizmu lahko greš moto GP. Če hočem postati ribič rabim nekaj palic nekaj opreme, dovolinico in grem na Vipavo, makar z biciklom- Če hočem postati motorist rabim izpit, opremo in motor. Že vstopna investicija je višja. Sicer pretiravamo z detajli. Hočem povedati, da je motorizem eden dražjih hobijev. Sicer pa, v kolikor se hočeš neko zadevo iti resno postajajo hobiji vse dražji, od smučanja, do plezanja, srfanja, padalstva itd..samo šah je poceni (pa prosim, ne me šahisti napadat, da so drage figure z diamanti swarovski, pa pot na turnirje v Ameriko :D)    
    • DAMI34
      Se ne strinjam, povedal je da je razumsko ugoden in dober nakup. Večina nas pa kupi moped zelo nerazumsko al pa išče nekaj, kjer trzneš.  Na prvi pogled na Versisa ne trzneš, se pa zna zgoditi skozi leta da je prav zaradi svoje dolgočasnosti dober nakup in dolgo "ljubezensko" razmerje. Nakup motorja ni razumski, al pa veliko manj. Bolj razumski je nakup avtomobila. In v končni fazi, ker mu tisti nekaj manjka, bom jaz vsel že tretjega mini Versačeja, kot je nekdo napisal, da sta skoraj ista. Sxa  
    • Snečer
      Meni je tista barva 2015 najlepša  smo si pač različni.
    • XTR
      Ni. Primerjaj ju v živo, po možnosti v isti barvi. 2015 si prilepil v najgrši "kičasti" barvi...    Ni zadel bistvo motorizma... povedal je le, da nima nekaj več, kar bi lastnika pripeljalo do zmage v merjenju pimpekov, če se že omenja pisoarje. Je le povprečen, kar pa ni dovolj za prodajni hit. Manjka še Versys H2... se pa bojim, da ga bo na poti do zmage ovirala teža...      
    • Snečer
      v glavnem, tak je
  • Similar Content

    • Lindau
      By Lindau
      A ve kdokaj več o tem :naughty: :hmm:

      Vsaj kolko se tukaj vidi ; zanimivo :devil:
    • lorenz
      By lorenz
      Naredil sem (veliko) napako in se sel peljat z BMW K 1200LT . (sem bil opozorjen ,da zasvojuje sam kaj ces.)

      Zdaj sem tako not padel da nikakor ne morem ven in ga bo treba kupit , ceprav je bil nastudiran R1150 RT.
      Zanimajo me nasveti lastnikov , so kaksne slabosti oz. stvari ki jih spoznas skozi cas oz. skozi km.
      Da je motor tezki na mestu sem ze ugotovil , ampak ni take sile (prej R1100RS) in ce te prekipne 250kg ali 380kg je itak vseeno , ker ne zadrzis obojega , bolj me zanimajo kaksni nasveti oz. opisi ob nerodnih situacijah , v mestu , mocno bremzanje , ko se ustavis v kriziscu , speljevanje , udobje .
      Prosim za nasvete iz prve roke in ne iz teorije. (vem da se bodo nasli taki ki z cestne 600-tke ne segnejo do tal in jamrali da je pretezki in prevelik )
      Iz testnih vozenj lahko recem da se zadeva pelje tako lepo da to ni vec res, fenomenalno. (pa sem ze mel vse od cross,enduro,cestak,turing,chopper..)



    • Špilferderber
      By Špilferderber
      Na Intermotu bo predstavljen tale novi model:






      Pa še malce "originalnih" podatkov:

      K 1200 GT.
      K 1200 GT K 1200 GT72 kW/98 PS
      Motor
      Hubraum cm3 1 171
      Bohrung/Hub mm 70,5/75
      Leistung kW/PS 96/130 72/98
      bei Drehzahl min–1 8 750 7 000
      Drehmoment Nm 117 118
      bei Drehzahl min–1 6 750 5 500
      Bauart Reihe, liegend
      Zylinderzahl 4
      Verdichtung/Kraftstoff 11,5/S
      Ventil/Gassteuerung DOHC
      Ventile pro Zylinder 4
      Ø Ein-/Auslass mm 26,5/23
      Gemischaufbereitung Motronic MA 2.4

      Elektrische Anlage
      Lichtmaschine W 840
      Batterie V/Ah 12/19
      Scheinwerfer W H 7/55 W
      H 3/55 W
      Starter kW 0,7

      Kraftübertragung/Getriebe
      Kupplung Einscheiben-Trockenkupplung Ø 180 mm
      Getriebe 6-Gang-Schaltgetriebe
      Primärübersetzung 1,889
      Übersetzungen I 2,045
      II 1,6
      III 1,267
      IV 1,038
      V 0,9
      VI 0,82
      Übersetzung Hinterradantrieb 2,75

      Fahrwerk
      Rahmenbauart Aluminium-Gußrahmen
      Hinterradaufhängung BMW Paralever
      Federweg vorn/hinten mm 115/150
      Nachlauf in Normallage mm 124
      Radstand in Normallage mm 1555
      Lenkkopfwinkel in Normallage ° 62,8
      Bremsen vorn Doppelscheibenbremse Ø 320 mm
      hinten Einscheibenbremse Ø 285 mm
      Räder LM
      vorn 3,50 x 17 MTH 2
      hinten 5,5 x 17 MTH 2
      Reifen vorn 120/70-ZR 17
      hinten 180/55-ZR 17

      Maße und Gewichte
      Gesamtlänge mm 2 250
      Gesamtbreite mit Spiegeln mm 920
      Lenkerbreite mm 715
      Sitzhöhe mm 790/820
      DIN Leergewicht, fahrfertig kg 300
      Zul. Gesamtgewicht kg 500
      Tank l 20,5

      Fahrdaten
      Kraftstoffverbrauch
      90 km/h l/100 km 5,0
      120 km/h l/100 km 5,9
      Beschleunigung
      0–100 km/h s 3,7 4,1
      Höchstgeschwindigkeit km/h 245 225
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!