Jump to content
  • Sign Up
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Endlich
      Omg.... super so. Kva smo mi zelenci napram njim😉
    • _ales_
      Pozdravljeni! Ima kdo namontirano centralno stojalo na tdm 900? Je zadeva uporabna in ali kaj moti med vožnjo, naprimer da ob večji obremenitvi motorja v ovinkih podrsa po tleh...? Zanima me še vaše mnenje okrog prednje šipce. Imam originalno in mi zrak ravno okrog čelade piha, če se malo sklonim je bolje, pa tudi če se malo dvignem. Ima kdo kakšno priporočilo?
    • Lipstick
      Mičkeno berem in se zabavam...... Se je enmu enkrat zapisalo ( sicer o mičkeno drgačnem .... ): Posted June 18, 2013 (edited) Pa ljudje, pa a vam je res všeč tale mopi? Zgleda vse skup kot ena nametanka, motor brez naravnanega stila, po domače rečeno wanabe nakedbike, ki je daleč od tega. Jaz ne razumem Japonskih inženirjev, imajo vso možnost, vso tehnologijo pol pa tak moped..sorry ampak zame je Yamaha za cajtem. Tudi ene spodobne lepote niso sposobni naredit. Sej ne rečem, drugim znamkam tudi kaj manjka (Kawasakiju nič, hehe!), ampak še vseeno majo mal več navdiha kot tale prdula... Seveda, pa imajo vsake oči svojega malarja. Pa srečno! p.s. utripajoče srce? pa kje imajo take ideje? Prej ta agregat deluje kot en lačen želodec kmeta (tapravega farmerja, ne našga kmeta, da ne bo pomote)... Edited June 18, 2013 by HyperJack
    • BIF
      ....poznam...nisem pa prepričan, če jim bo tokrat tudi ratalo. 
    • RabimPomoc
      Sem se zabil z skuterjem in se mi balanca vec ne da zaklenit in mi se ne da dati kontakta in se balanca premakne vec kot prej ce ve kdo kaksno resitev naj prosim odgovori🙏🏼😥
  • Similar Content

    • Lindau
      By Lindau
      A ve kdokaj več o tem :naughty: :hmm:

      Vsaj kolko se tukaj vidi ; zanimivo :devil:
    • lorenz
      By lorenz
      Naredil sem (veliko) napako in se sel peljat z BMW K 1200LT . (sem bil opozorjen ,da zasvojuje sam kaj ces.)

      Zdaj sem tako not padel da nikakor ne morem ven in ga bo treba kupit , ceprav je bil nastudiran R1150 RT.
      Zanimajo me nasveti lastnikov , so kaksne slabosti oz. stvari ki jih spoznas skozi cas oz. skozi km.
      Da je motor tezki na mestu sem ze ugotovil , ampak ni take sile (prej R1100RS) in ce te prekipne 250kg ali 380kg je itak vseeno , ker ne zadrzis obojega , bolj me zanimajo kaksni nasveti oz. opisi ob nerodnih situacijah , v mestu , mocno bremzanje , ko se ustavis v kriziscu , speljevanje , udobje .
      Prosim za nasvete iz prve roke in ne iz teorije. (vem da se bodo nasli taki ki z cestne 600-tke ne segnejo do tal in jamrali da je pretezki in prevelik )
      Iz testnih vozenj lahko recem da se zadeva pelje tako lepo da to ni vec res, fenomenalno. (pa sem ze mel vse od cross,enduro,cestak,turing,chopper..)



    • Špilferderber
      By Špilferderber
      Na Intermotu bo predstavljen tale novi model:






      Pa še malce "originalnih" podatkov:

      K 1200 GT.
      K 1200 GT K 1200 GT72 kW/98 PS
      Motor
      Hubraum cm3 1 171
      Bohrung/Hub mm 70,5/75
      Leistung kW/PS 96/130 72/98
      bei Drehzahl min–1 8 750 7 000
      Drehmoment Nm 117 118
      bei Drehzahl min–1 6 750 5 500
      Bauart Reihe, liegend
      Zylinderzahl 4
      Verdichtung/Kraftstoff 11,5/S
      Ventil/Gassteuerung DOHC
      Ventile pro Zylinder 4
      Ø Ein-/Auslass mm 26,5/23
      Gemischaufbereitung Motronic MA 2.4

      Elektrische Anlage
      Lichtmaschine W 840
      Batterie V/Ah 12/19
      Scheinwerfer W H 7/55 W
      H 3/55 W
      Starter kW 0,7

      Kraftübertragung/Getriebe
      Kupplung Einscheiben-Trockenkupplung Ø 180 mm
      Getriebe 6-Gang-Schaltgetriebe
      Primärübersetzung 1,889
      Übersetzungen I 2,045
      II 1,6
      III 1,267
      IV 1,038
      V 0,9
      VI 0,82
      Übersetzung Hinterradantrieb 2,75

      Fahrwerk
      Rahmenbauart Aluminium-Gußrahmen
      Hinterradaufhängung BMW Paralever
      Federweg vorn/hinten mm 115/150
      Nachlauf in Normallage mm 124
      Radstand in Normallage mm 1555
      Lenkkopfwinkel in Normallage ° 62,8
      Bremsen vorn Doppelscheibenbremse Ø 320 mm
      hinten Einscheibenbremse Ø 285 mm
      Räder LM
      vorn 3,50 x 17 MTH 2
      hinten 5,5 x 17 MTH 2
      Reifen vorn 120/70-ZR 17
      hinten 180/55-ZR 17

      Maße und Gewichte
      Gesamtlänge mm 2 250
      Gesamtbreite mit Spiegeln mm 920
      Lenkerbreite mm 715
      Sitzhöhe mm 790/820
      DIN Leergewicht, fahrfertig kg 300
      Zul. Gesamtgewicht kg 500
      Tank l 20,5

      Fahrdaten
      Kraftstoffverbrauch
      90 km/h l/100 km 5,0
      120 km/h l/100 km 5,9
      Beschleunigung
      0–100 km/h s 3,7 4,1
      Höchstgeschwindigkeit km/h 245 225
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!