Jump to content
  • Sign Up
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jvalant
      Odvisno zakaj. 70 konjev ni podatek,  brez zakaj... Za potovanje, kizarjenja itd da, za dinamicno voznjo v  dvoje malo manj...  In edino kar ti bo dalo odgovor je to, da si poizkusis sposodit tak motor in se gresta malo peljat. Mi ti tezko damo pameten nasvet. Ne poznamo ne namenov, ne tvoje voznje ipd...  Sam imam motor z 120 konji in motor z 55. Oni z 55 me je ze parkrat orenk razmetal,  gumo  zvozim v 4000km, res redko me kdaj cakajo in se vedno prismejim domov. Z opremo mam pa malo manj kot vidva oba skupaj.... Ce vprasas mene, je 55 konjev dovolj.
    • Markko
      Imam primer, ko hoče zavarovalnica za en del škode (praska) poravnavo namesto menjave dela. Seveda bom vložil pritožbo, ker vozilo ni v prvotnem stanju in vrednost vozila pade precej več kolikor mi oni hočejo dat. Imam sploh kaj možnosti, da pritožbi ugodijo ? Se je kdo že zajebaval s tem ?
    • thumper
      si delal kakšen update softwear-a ali imaš powercomander ali kakšno podobno dodatno elektroniko?  napisal si , da si menjal "izpuh" ..celega ali samo lonec? lambda sonda je aktivna iali disable - jena ?
    • krucymucy
      en kratek krog ob petih popoldne, ja @DAMI34, po sluzbi ... Pogledat kaj so italjani ustvarjali med obema vojnama. Takole so si zrihtali pitno vodo. ogromen zbiralnik zgoraj, sicer takrat je bil prekrit z nekaj deset centimetri proda oz. kamenja za grobo ciscenje. KLX cisto majhen tam na koncu Potem pa je sla ta voda se skozi fine filtre in sem precej preprican da tudi cez ogljene. Splakovanje skreta se vedno dela po sto letih.   se tankat in domov.
    • thumper
      za 2 osebi vzameš štroma 1000 .. razlika v ceni od 650 sitnica.. glej takega , ki ima že posodobljeno sklopko - ostalo o sklopki si preberi v temi "štrom" .. drugače pa kar zanesljiv motor..
  • Similar Content

    • Lindau
      By Lindau
      A ve kdokaj več o tem :naughty: :hmm:

      Vsaj kolko se tukaj vidi ; zanimivo :devil:
    • lorenz
      By lorenz
      Naredil sem (veliko) napako in se sel peljat z BMW K 1200LT . (sem bil opozorjen ,da zasvojuje sam kaj ces.)

      Zdaj sem tako not padel da nikakor ne morem ven in ga bo treba kupit , ceprav je bil nastudiran R1150 RT.
      Zanimajo me nasveti lastnikov , so kaksne slabosti oz. stvari ki jih spoznas skozi cas oz. skozi km.
      Da je motor tezki na mestu sem ze ugotovil , ampak ni take sile (prej R1100RS) in ce te prekipne 250kg ali 380kg je itak vseeno , ker ne zadrzis obojega , bolj me zanimajo kaksni nasveti oz. opisi ob nerodnih situacijah , v mestu , mocno bremzanje , ko se ustavis v kriziscu , speljevanje , udobje .
      Prosim za nasvete iz prve roke in ne iz teorije. (vem da se bodo nasli taki ki z cestne 600-tke ne segnejo do tal in jamrali da je pretezki in prevelik )
      Iz testnih vozenj lahko recem da se zadeva pelje tako lepo da to ni vec res, fenomenalno. (pa sem ze mel vse od cross,enduro,cestak,turing,chopper..)



    • Špilferderber
      By Špilferderber
      Na Intermotu bo predstavljen tale novi model:






      Pa še malce "originalnih" podatkov:

      K 1200 GT.
      K 1200 GT K 1200 GT72 kW/98 PS
      Motor
      Hubraum cm3 1 171
      Bohrung/Hub mm 70,5/75
      Leistung kW/PS 96/130 72/98
      bei Drehzahl min–1 8 750 7 000
      Drehmoment Nm 117 118
      bei Drehzahl min–1 6 750 5 500
      Bauart Reihe, liegend
      Zylinderzahl 4
      Verdichtung/Kraftstoff 11,5/S
      Ventil/Gassteuerung DOHC
      Ventile pro Zylinder 4
      Ø Ein-/Auslass mm 26,5/23
      Gemischaufbereitung Motronic MA 2.4

      Elektrische Anlage
      Lichtmaschine W 840
      Batterie V/Ah 12/19
      Scheinwerfer W H 7/55 W
      H 3/55 W
      Starter kW 0,7

      Kraftübertragung/Getriebe
      Kupplung Einscheiben-Trockenkupplung Ø 180 mm
      Getriebe 6-Gang-Schaltgetriebe
      Primärübersetzung 1,889
      Übersetzungen I 2,045
      II 1,6
      III 1,267
      IV 1,038
      V 0,9
      VI 0,82
      Übersetzung Hinterradantrieb 2,75

      Fahrwerk
      Rahmenbauart Aluminium-Gußrahmen
      Hinterradaufhängung BMW Paralever
      Federweg vorn/hinten mm 115/150
      Nachlauf in Normallage mm 124
      Radstand in Normallage mm 1555
      Lenkkopfwinkel in Normallage ° 62,8
      Bremsen vorn Doppelscheibenbremse Ø 320 mm
      hinten Einscheibenbremse Ø 285 mm
      Räder LM
      vorn 3,50 x 17 MTH 2
      hinten 5,5 x 17 MTH 2
      Reifen vorn 120/70-ZR 17
      hinten 180/55-ZR 17

      Maße und Gewichte
      Gesamtlänge mm 2 250
      Gesamtbreite mit Spiegeln mm 920
      Lenkerbreite mm 715
      Sitzhöhe mm 790/820
      DIN Leergewicht, fahrfertig kg 300
      Zul. Gesamtgewicht kg 500
      Tank l 20,5

      Fahrdaten
      Kraftstoffverbrauch
      90 km/h l/100 km 5,0
      120 km/h l/100 km 5,9
      Beschleunigung
      0–100 km/h s 3,7 4,1
      Höchstgeschwindigkeit km/h 245 225
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!