Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
SiR

BMW K 1200 R

Recommended Posts

Špilferderber
Kaj novega o tem motorčku?

Je že kaj znana cena?

pri nas še ni cene, nemške cene dosegljive na http://www.bmw-motorrad.de/de/de/products/..._roa_k1200r.pdf (13.000€ + oprema)

Edited by Špilferderber

Share this post


Link to post
Share on other sites
hector
en se že vozi po mojem kraju - import iz DE. dobro zgleda!!!!

...malo si se zmotil - DVA se že vozia po Sl.B.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

Sam tale PavarCup je pa :wub: ...

Čez deset let si ga bom morda lahko privoščil ( 10 let starga :cry: )

post-38-1119512720.jpeg

post-38-1119512787_thumb.jpg

post-38-1119512879_thumb.jpg

post-38-1119512919_thumb.jpg

post-38-1119512927_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja

Jep, v Sl.B sta že dva :grim .

Cena za model z ABS, aktivnim podvozjem, gretjem ročk,športna platišča...po besedah lastnika 3.8 Mio SIT (kupljen pri Avtoaktiv). Na pogled ni glih srnica (motor je dolg kot ponedeljek :closedeyes: ) moram pa vseeno priznat, da ma ene par par zanimivih detaljev :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice
Matr to bi blo za mene :hooray: . Pa da se ga da še solidno natovorit... :worship:

Sam cena... :headbang:  :cry:

dva. :yes:

samo cena......... :slap: kot si rekel: :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber
dva. :yes:

samo cena.........  :slap: kot si rekel:  :wallbash:

:topic: tri. (pod pogojem, da je zadnja črka S namesto R) :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rude Boy

pa na da ga kdo na Financah testira in seveda posledično razkazuje na Bavarcu ! Bom "mojega" klošarja izpred Mercatorja povprašal kako in kaj je s tem, če noben na Motosvetu nič ne ve ! :P

Izgled motorja: :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mouse

hum se mi zdi da motor zanalašč noče bit lep...ampak bolj "respectdamadafakapress"...se prav bolj hijena k lev...bolj pitbull k irski seter...če ga vidiš v živo ti je prec jasno kdo bi rd hlače nosu...sej veste tist "kva pa bulš a b se rd krvav useknu"...

Share this post


Link to post
Share on other sites
MK-R1

Treba priznati, da ima določene prave komponente, da bi mu jih lahko pravi sportaši zavidali, sam zakaj spet neke drastične spremembe oblike?

Do zdaj, ko si rekel BMW je bilo vedeti o neki stalnici o nekem standardu.

Morda se motim,sam po moje naj se držijo tistega kar so počeli in ne tega kar se lotevajo letos. :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DDEAN1

Če hočeš konfekcijo pojdi v trgovino in pač kupi kar imajo na zalogi.

Če pa hočeš kaj bolj po meri ukrojenega pol pa obstajajo posebni izdelki, ki pa na žalost niso dosegljivi vsem.

Na žalost vozim velikoserijsko konfekcijo vendar moje želje segajo nekje sem.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dark

Baje se v SLO že vozi nekaj BMW K 1200 R. Zelo bi me zanimala vožnja s tem motorjem - se bom pozanimal, kje imajo testne. Lepota pa je relativna stvar. Sam se sicer navdušujem nad italijanskim designom, vendar pa me je ta 'moped' z navorom (ob štirih cilindrih) resnično navdušil. Velja tudi za najudobnejšega v kategoriji 'nagcev'. Žal pa naj bi bila njegova najslabša komponenta - zavore!

Edited by Dark

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber
Žal pa naj bi bila njegova najslabša komponenta - zavore!

:grrr tesni K1200S (ista zadeva, a z oklepom) je imel preklemano dobre zavore..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dark
:grrr tesni K1200S (ista zadeva, a z oklepom) je imel preklemano dobre zavore..

Sam še nisem peljal niti S niti R. V zadnji številki revije Motosi je objavljen test motorja (K1200 R) - kjer omenjajo katastrofalno slabe zavore (servo) in popolnoma zgrešen ABS druge generacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajsi

Jaz pa pravim da vsak čita kar hoče čitat........ :BUA: Bo treba najt kakšno večjo oz. bolj realno zamero

LP Bajsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Barth

Če so pri tem motorju zavore katastrofalne, potem drugi motorji zavor sploh nimajo !!!!

Peljal sem k1200s

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy
Če so pri tem motorju zavore katastrofalne, potem drugi motorji zavor sploh nimajo !!!!

Peljal sem k1200s

peljal K 1200 S in sem istega mnenja, zavore za :eek: dobre, si oči praskaš iz vizirja!

a je motoSi kako reklamo od AvtoAktiva zgubil da jim bremze ne primejo več? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmwslo
Baje se v SLO že vozi nekaj BMW K 1200 R. Zelo bi me zanimala vožnja s tem motorjem - se bom pozanimal, kje imajo testne. Lepota pa je relativna stvar. Sam se sicer navdušujem nad italijanskim designom, vendar pa me je ta 'moped' z navorom (ob štirih cilindrih) resnično navdušil. Velja tudi za najudobnejšega v kategoriji 'nagcev'. Žal pa naj bi bila njegova najslabša komponenta - zavore!

V torek sem bil na Avtoaktivu in mislim, da se da dobit za testirat (skoraj) vse. Pokliči.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • thumper
      hmmm.. 1000 ali 1300km v eno stran ni tako porazno.. nemčija poljska litva ..francija zna biti ugodna.. za angleške motorje res velja kar se tiče soli..pa moraš računati - večinoma - na zamenjavo prednjih luči , ker so "rezane" v kontra kot pri nas.. 1215 SE so verjetno 3-5kom v slo... pa tisti , ki ga je kupil ga verjetno ne bo prodal..mogoče njegova vnukinja..
    • LunaticFringe
      Cesta pa verjetno mokre sanje kakšnega motorista. 
    • izibajker
      Zefka zamujena ne vrne se nobena 
    • krucymucy
      Pri navadnih ni matice. Guma je oblikovana kot "elipsa" in iz zadnje strani pritrjena z varovalom.  Jaz imam originalne LED, ne led plus.  https://www.yamaha-motor.eu/si/sl/products/motorcycles/sport-touring/tracer-900/accessories/led-flashers/yme-h0789-00-10/ Tex ima pa tele ...  https://www.yamaha-motor.eu/si/sl/products/motorcycles/sport-touring/tracer-900/accessories/led-flashers-plus-front/yme-flb2f-10-00/ Tole imam viska ce kdo rabi. Nerabljeno.  https://www.yamaha-motor.eu/si/sl/products/motorcycles/sport-touring/tracer-900/accessories/side-slider-cp3/b90-211d0-02-00/  
    • thumper
      no no..saj ne more biti tako hudo.. yamahi manjka tistih 9km/h več po ravnini od honde..duce je v letošnji sezoni nazadoval/ni napredoval.. ker so mislili,da bodo vse dol udarli na ravnini jih je honda porazila na celi črti ..po ovinkih so bili pa slabši kot v 2018.. ko se markeza kantata - je postala honda bolj mila /mehkejša do ostalih?
  • Similar Content

    • Lindau
      By Lindau
      A ve kdokaj več o tem :naughty: :hmm:

      Vsaj kolko se tukaj vidi ; zanimivo :devil:
    • lorenz
      By lorenz
      Naredil sem (veliko) napako in se sel peljat z BMW K 1200LT . (sem bil opozorjen ,da zasvojuje sam kaj ces.)

      Zdaj sem tako not padel da nikakor ne morem ven in ga bo treba kupit , ceprav je bil nastudiran R1150 RT.
      Zanimajo me nasveti lastnikov , so kaksne slabosti oz. stvari ki jih spoznas skozi cas oz. skozi km.
      Da je motor tezki na mestu sem ze ugotovil , ampak ni take sile (prej R1100RS) in ce te prekipne 250kg ali 380kg je itak vseeno , ker ne zadrzis obojega , bolj me zanimajo kaksni nasveti oz. opisi ob nerodnih situacijah , v mestu , mocno bremzanje , ko se ustavis v kriziscu , speljevanje , udobje .
      Prosim za nasvete iz prve roke in ne iz teorije. (vem da se bodo nasli taki ki z cestne 600-tke ne segnejo do tal in jamrali da je pretezki in prevelik )
      Iz testnih vozenj lahko recem da se zadeva pelje tako lepo da to ni vec res, fenomenalno. (pa sem ze mel vse od cross,enduro,cestak,turing,chopper..)



    • Špilferderber
      By Špilferderber
      Na Intermotu bo predstavljen tale novi model:






      Pa še malce "originalnih" podatkov:

      K 1200 GT.
      K 1200 GT K 1200 GT72 kW/98 PS
      Motor
      Hubraum cm3 1 171
      Bohrung/Hub mm 70,5/75
      Leistung kW/PS 96/130 72/98
      bei Drehzahl min–1 8 750 7 000
      Drehmoment Nm 117 118
      bei Drehzahl min–1 6 750 5 500
      Bauart Reihe, liegend
      Zylinderzahl 4
      Verdichtung/Kraftstoff 11,5/S
      Ventil/Gassteuerung DOHC
      Ventile pro Zylinder 4
      Ø Ein-/Auslass mm 26,5/23
      Gemischaufbereitung Motronic MA 2.4

      Elektrische Anlage
      Lichtmaschine W 840
      Batterie V/Ah 12/19
      Scheinwerfer W H 7/55 W
      H 3/55 W
      Starter kW 0,7

      Kraftübertragung/Getriebe
      Kupplung Einscheiben-Trockenkupplung Ø 180 mm
      Getriebe 6-Gang-Schaltgetriebe
      Primärübersetzung 1,889
      Übersetzungen I 2,045
      II 1,6
      III 1,267
      IV 1,038
      V 0,9
      VI 0,82
      Übersetzung Hinterradantrieb 2,75

      Fahrwerk
      Rahmenbauart Aluminium-Gußrahmen
      Hinterradaufhängung BMW Paralever
      Federweg vorn/hinten mm 115/150
      Nachlauf in Normallage mm 124
      Radstand in Normallage mm 1555
      Lenkkopfwinkel in Normallage ° 62,8
      Bremsen vorn Doppelscheibenbremse Ø 320 mm
      hinten Einscheibenbremse Ø 285 mm
      Räder LM
      vorn 3,50 x 17 MTH 2
      hinten 5,5 x 17 MTH 2
      Reifen vorn 120/70-ZR 17
      hinten 180/55-ZR 17

      Maße und Gewichte
      Gesamtlänge mm 2 250
      Gesamtbreite mit Spiegeln mm 920
      Lenkerbreite mm 715
      Sitzhöhe mm 790/820
      DIN Leergewicht, fahrfertig kg 300
      Zul. Gesamtgewicht kg 500
      Tank l 20,5

      Fahrdaten
      Kraftstoffverbrauch
      90 km/h l/100 km 5,0
      120 km/h l/100 km 5,9
      Beschleunigung
      0–100 km/h s 3,7 4,1
      Höchstgeschwindigkeit km/h 245 225
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!