Skoči na vsebino

BMW K 1200 R


SiR

Priporočene objave

  • 2 mesecev pozneje...

No pa dajmo prestavit debato iz K1300R v to temo, saj se izvirni greh nanaša na K1200R.

Smo govorili o cukanju pri nižjih obratih. To je po izvedenem resetiranju po navodilih  (_luke_) malce manj očitno, je pa še prisotno. Tako, da se sedaj lotim še čiščenja Air boxa.

Obstaja pa še en problem. In sicer, sklopka. Sem se odločil, da jo bom menjal. Sedaj pa me zanima, kako najceneje priti skozi to fazo? Kupiti enostavno cel koš in zamenjati ali prčkati po lamelah. Jih je 8 ali 9 komadov. Vprašanje je tudi, ali paše sklopka od K1300R na K1200R? Bojda je mazanje sklopke pri K1300R izpopolnjeno. Kot sem nekako razbral iz dosedanjih opažanj lastnikov teh motorjev se problemi začnejo pri sklopki, kar posledično vpliva na menjalnik. 

 

Ja problemi na K1200R so, vendar jih rešujemo. Mic po mic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sklopko boš menjal ker drsi al zato ker veš da je to edn od problemov? Kakor vem je problem košara sklopke oz blažilci...

Če ti sklopka drsi pol zamenjaš vse lamele, druge logike ni. Če je kak luft na košari čutit že na roke pol je potrebno tudi to zamenjat. Je že res da se ˝vibracije˝ iz enega sklopa selijo posledično še na drugega ampak mislim da sam menjalnik ima mehanske poškodbe, ki pomoje niso nastale zaradi vibracij ampak napak v materialu ali obraba.

Kolegu meče iz druge brzine precej pogosto. Meni je dosedaj sam enkrat vrglo iz 5. v 4. pri polnem pospeševanju. Še vedno upam da je bla moja napaka :D

Torej menjalnik, al ti kak zobnik poje al pa se zvijejo menjalne vilce. Druge skorej ni. Pri enem in drugem vibracije iz sklopke igrajo majhno vlogo.

 

PS. za cukanje obštaja poleg tistih nasvetov ki sm jih že navedu ena naprava ki je malo bolj ugodna ampak funkcionira. Ko najdem nalepim :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjava sklopke naj bi bila potrebna po priporočilu mojstra Miha. Imam namreč problem pri pretikanju, in sicer občasno ureže k sto mater pri prestavljanju v prvo brzino in v večini primerov se kar namatram, da dobim nevtralni položaj. Vsekakor ni dobro da pri pretikanju tako  rukne, kar po moje ni dobro niti za menjalnik. 

Kot že rečeno, bojda naj bi imeli K1200R nekoliko slabo mazanje sklopke, zatorej me zanima ali se lahko montira sklopka od K1300. Po nekih informacijah naj bi tako in tako prodajali samo še te od 1300. 

Sklopka mi ne drsi, edini problem je pretikanje. Tako da, prosim na dan s predlogi, oziroma možnimi rešitvami. Bom še in še hvaležen. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm...najprej mi mal bl podrobno opiši situacijo...a samo iz Netural v prvo rukne?? Ker kolkr sm peljal BMW-jev na kardan je bla situacija povsot taka.

Na nemškem forumu sem zasledil nekoga ki je ˝reklamiral˝ TRDO prestavlanje v prvo brzino. Uraden odgovor bmwja je bil približno tak. Poznamo problem, oz to sploh ni problem. Ko gre za kardansko zvezo ne obstaja nobeno blaženje. Rešitve torej ni in se ne šteje za napako.

Nevem če si pozorn, motorji ki majo ketno, ko prestaviš v prvo, ketna vedno rukne. Pri kakemu bolj pri kakemu manj, odvisno. Nekateri imajo gumijasto blaženje na prednjem zobniku, nekateri med zadnjim zobnikom ter feltno. Tako da tam je zadeva tako rešena.

Moje mnenje je tako....ko prestaviš v prvo. Rukne. Se navadiš. Poškodbe na menjalniku zaradi tega? Pomoje ne. Če menjalnik zdrži 170KM pri najvišjem navoru ki ga motor doseže pol mislim da ga ti iz fol v prvo nemoreš zjebat ker ni takrat praktično nobene obremenitve na njemu. Če bi škrtali zobniki je druga situacija.

Če režko najdeš Netural pol zna bit napaka na menjalnih vilcah, ki pa nimajo veze s sklopko. Sklopko menjuješ če začne drset med vožnjo. Košaro sklopke menjaš ko je njeno blaženje (vzmeti) uničeno, oz je kaka fizična poškodba na njej. Kar bi pa videl npr ko se pelješ v 4. brzini in spustiš gas. Takrat bi mel občutek da motor cuka, se zaletava. Zadevo se isto sproba kot vztrajnik na avtu (če je tako lažje razumet), namreč sklopka na motorju je hkrati vztrajnik. Poglej po youtubu kako funkcionira blaženje pri motorju.

 

Ali paše sklopka k1300 nebi vedu. Ko utegnem bom mal pogledu po tujini kaj pravijo.

Mal bolj detajlno opiši probleme z pretikanjem oz menjalnikom. Pomoje se moreš z njim pomenit :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej največji problem je v pretikanju v nevtral. Občasno gre to brez problemov, najveckrat pa ga moram prav s tezavo poiskat. Ugasnjen ni problematičen, ko pa laufa pa. Ko pridem npr na bencinsko ali v križišče ga moram prav s peto narahlo ruknit da pade v pravi položaj. Samo pretikanje med vožnjo je ok. Sklopka mi ne drsi. Kot pa sem že omenil, mi je bilo predlagano da naj dolgoročno računam na menjavo sklopke. Kaj pa zdaj vem, kam naj se obrnem. Če si na volji in bi se ti dalo to malo pobliže pogledat .....

pa še to. Go ga rinem ugasnjenega in v brzini s stisnjeno sklopko po parkingu se sliši neko drsanje po menjalniku ali sklopki. Tega prej ni bilo, se mi zdi. Imam še enega Gsa pa nima takih for

Popravljeno . Popravil tomash
dopolntev
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, _luke_ pravi:

Kolegu meče iz druge brzine precej pogosto. Meni je dosedaj sam enkrat vrglo iz 5. v 4. pri polnem pospeševanju. Še vedno upam da je bla moja napaka :D

Torej menjalnik, al ti kak zobnik poje al pa se zvijejo menjalne vilce. Druge skorej ni. Pri enem in drugem vibracije iz sklopke igrajo majhno vlogo.

 

 

Sam sem imel te težave.. Najprej mi je začelo metati iz 4. prestave pri polnem pospeševanju, pa nisem bil prepričan kaj se dogaja in ponovno test, tako je ponovno preskočlo in nisem moral več prestaviti.. Po nakupu drugega menjalnika z fuč 2. prestavo sem vzel 4. prestavo in jo zamenjal v mojem, seveda je bila zvita tudi vilčka.. kr naslednje leto je začela preskakovati 5. prestava ampak zobniki niso pasali, tako sem se vozil celo sezono "brez" 5. prestave. Sem pa zadevo uredil, dal mojstru pobrusit okrogline na stranskih zobah ;)  Imam pa tudi sam sklopko fuč in motor čaka na lepše čase :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 6. 2017 ob 22:42, shark90 pravi:

Sam sem imel te težave.. Najprej mi je začelo metati iz 4. prestave pri polnem pospeševanju, pa nisem bil prepričan kaj se dogaja in ponovno test, tako je ponovno preskočlo in nisem moral več prestaviti.. Po nakupu drugega menjalnika z fuč 2. prestavo sem vzel 4. prestavo in jo zamenjal v mojem, seveda je bila zvita tudi vilčka.. kr naslednje leto je začela preskakovati 5. prestava ampak zobniki niso pasali, tako sem se vozil celo sezono "brez" 5. prestave. Sem pa zadevo uredil, dal mojstru pobrusit okrogline na stranskih zobah ;)  Imam pa tudi sam sklopko fuč in motor čaka na lepše čase :BUA:

Zobniki niso pasali??? Pol si verjetno dobil menjalnik od K1200S...ker kakor vem kajo k1200r vsi enake. No, js sm ga tudi zdej par dni tiščal na obrate da vidim kaj je z menjalnikom in meni zaenkrat dela bp. Drugače pa pomoje so OEM zobniki za neko normalno ceno. Js osebno nebi rabljenga menjalnika iskal. 

Dejansko TPS reset pr meni funkcionira. Prosti tek ni tak kot pri japoncu, je pa veliko boljši kot pri kolegu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 6. 2017 ob 21:59, tomash pravi:

torej največji problem je v pretikanju v nevtral. Občasno gre to brez problemov, najveckrat pa ga moram prav s tezavo poiskat. Ugasnjen ni problematičen, ko pa laufa pa. Ko pridem npr na bencinsko ali v križišče ga moram prav s peto narahlo ruknit da pade v pravi položaj. Samo pretikanje med vožnjo je ok. Sklopka mi ne drsi. Kot pa sem že omenil, mi je bilo predlagano da naj dolgoročno računam na menjavo sklopke. Kaj pa zdaj vem, kam naj se obrnem. Če si na volji in bi se ti dalo to malo pobliže pogledat .....

pa še to. Go ga rinem ugasnjenega in v brzini s stisnjeno sklopko po parkingu se sliši neko drsanje po menjalniku ali sklopki. Tega prej ni bilo, se mi zdi. Imam še enega Gsa pa nima takih for

 

V tvojem primeru bi najprej poizkušal menjat motorno olje. Kolega je uporabljal castrol in motul 5W-40 in motorja ni hotu šaltat navzgor brez sklopke ker je šlo res na trdo. Sem tudi sam občutu razliko napram mojemu. Potem sva skupaj nardila komplet servis. Ker že od vedno uporabljam Agip sem se odloču za iRide Racing 5W-40. Kolega je ful zadovoln z menjalnikom. Dost bl mehko teče, zdej bp prestavlja navzgor brez sklopke. Absolutno priporočam.

To da slišiš nek zvok kljub sklopki ni prov pomoje. Razen če ta zvok ni iz mašine ampak slišiš nevem kolesne ležaje?? Nevem. Kr če je tako kot praviš pol sklopka ne odvaja dovolj in je še vedno minimalno trenja. Ročica sklopke je normalna?

eni-iride-aprilia-racing-5w40.png

 

O temu sm govoru, baje reši probleme z rough idle (nemiren prosti tek)

BoosterPlug%201.JPG

https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-bmw-k1200r-200p.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej še en post :P

Če koga zanima prodam tank torbo SW Motech z nosilcem za 

K1300GTK1200R & K1200SK1300R & K1300SDucati Multistrada 1200 10-13

Prodam ker sm kupu večjo...

http://www.avto.net/_2016mojavtonet/details.asp?id=12239599&rubrika=7&podrubrika=

 

No torej ker sm nabavu kufre Givi V35 Tech sem se odloču napelat elektriko notr za luči. Sem napelajl pozicijo in stop luči. Glede na to da tovarniški kit stane 140€+ stem da ni plug and play zadeva je to zelo zelo ugodna rešitev če sam narediš :P

Takole zgleda:

 

 

20170621_110242.jpg

20170622_122157.jpg

20170622_122228.jpg

20170622_122215.jpg

Popravljeno . Popravil _luke_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

olje imam casrtol power race. Sem pa tole o olju že slišal. Torej bom najprej zamenjal olje. Najbolje da grem na bmw servis ponj, ali priporočaš kaj drugega? Upam da je point v olju. Ga bomo že nekako porihtal, ni hudič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, tomash pravi:

olje imam casrtol power race. Sem pa tole o olju že slišal. Torej bom najprej zamenjal olje. Najbolje da grem na bmw servis ponj, ali priporočaš kaj drugega? Upam da je point v olju. Ga bomo že nekako porihtal, ni hudič.

Moj primer z oljem Castrol Power Race 1 (10_50) v R1 1999, ki sem ga nekje ugodno dobil.

Sklopka ni oddvajala (se je lepila), prestavit v leer je bila loterija! Posledično je bil motor v mestu nevozen. Ko sem izvedel, da je problem v olju, je Castrol šel po kratkem postopku ven, mnogo pred rokom. Ponovno sem uporabil Motul  5100, kot prej. Sklopka in motor sta postala normalno uporabna kot pred uporabo Castrola.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10w50 najbrž ni bil predpisan za ta motor, prej bi rekel 10w40. 50 je mnogo gostejši kot 40, čisto možno, da si zato imel težave s sklopko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 6. 2017 ob 10:54, _luke_ pravi:

Zobniki niso pasali??? Pol si verjetno dobil menjalnik od K1200S...ker kakor vem kajo k1200r vsi enake. No, js sm ga tudi zdej par dni tiščal na obrate da vidim kaj je z menjalnikom in meni zaenkrat dela bp. Drugače pa pomoje so OEM zobniki za neko normalno ceno. Js osebno nebi rabljenga menjalnika iskal. 

Dejansko TPS reset pr meni funkcionira. Prosti tek ni tak kot pri japoncu, je pa veliko boljši kot pri kolegu. 

Tako je, zobniki niso pasali, kupil sem rabljen menjalnik od k1200r letnik 2006, moj je letnik 2008 in nista enaka menjalnika.. Glede novih oem zobnikov je problem ker se ne dobijo za kupit posebaj, dobiš samo vilčke.. :( 
No super, potem so še zobniki ok :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjal olje. Razlika je očitna. Sklopka odvaja in pretikanje je omogočeno. Bistveno drugače. _luke_ imaš pijačo v dobrem. Sedaj pa še TPS. Bom nabavil, pa da vidimo še to. 

Prejšnjo menjavo sem notri vlil Castrol Pover Raceing 5w40 in ga po 4000 km zamenjal s Eni iRide Racing 5w40. Seveda sem zamenjal tudi oljni filter. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 6. 2017 ob 12:11, _luke_ pravi:

Torej še en post :P

Če koga zanima prodam tank torbo SW Motech z nosilcem za 

K1300GTK1200R & K1200SK1300R & K1300SDucati Multistrada 1200 10-13

Prodam ker sm kupu večjo...

http://www.avto.net/_2016mojavtonet/details.asp?id=12239599&rubrika=7&podrubrika=

 

No torej ker sm nabavu kufre Givi V35 Tech sem se odloču napelat elektriko notr za luči. Sem napelajl pozicijo in stop luči. Glede na to da tovarniški kit stane 140€+ stem da ni plug and play zadeva je to zelo zelo ugodna rešitev če sam narediš :P

Takole zgleda:

 

 

20170621_110242.jpg

20170622_122157.jpg

20170622_122228.jpg

20170622_122215.jpg

Kako je pa z nosilci?. Skupak stranska kufra in nosilci je strošek cca?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej Givi V35 N tech + nosilci slabih 500 :S Dost dnarja ampak sem zelo zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjal olje. Razlika je očitna. Sklopka odvaja in pretikanje je omogočeno. Bistveno drugače. _luke_ imaš pijačo v dobrem. Sedaj pa še TPS. Bom nabavil, pa da vidimo še to. 

Prejšnjo menjavo sem notri vlil Castrol Pover Raceing 5w40 in ga po 4000 km zamenjal s Eni iRide Racing 5w40. Seveda sem zamenjal tudi oljni filter. 

SUPER :) vedno se je treba lotit cenejših popravil oz stroškov. Me veseli da smo oživeli temo in da si loh pomagamo ;)

Torej TPS reset je samo postopek ki ga narediš sam. Če me prime en dan bom naredu video za na youtube, ker dejansko ga ni glede TPS reset. 

A ti si mislu da bi nabavu katero od naprav k sm jih nalimal?

Popravljeno . Popravil _luke_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma zadnjih par dni je odsoten en kr dobr forum kar se bimerjev tiče....nevem zakaj?? http://www.k-bikes.com/

 

Sm hotu mal prečekirat glede tega kr vem da je tam pisalo. Kakor sm js razbral zadeva funkcionira z goljufanjem. Torej računalniku javlja nižjo temperaturo okolice ter mu tako daje več bencina na določenih delih mape. No če si pripravljen vzet zadevo ter stestirat bi blo super. Js letos končujem z investicijami :P Danes nesem sedež predelat z gelom ter sprement obliko za sopotnico....bom poslikal ko bo končano

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BoosterPlug naročen.

Me pa res zanima kaj bo iz tega. Upam, da inštalacija ne bo problem. Če je komu to poznano prosim za pomoč pri tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 6. 2017 ob 12:11, _luke_ pravi:

Torej še en post :P

Če koga zanima prodam tank torbo SW Motech z nosilcem za 

K1300GTK1200R & K1200SK1300R & K1300SDucati Multistrada 1200 10-13

Prodam ker sm kupu večjo...

http://www.avto.net/_2016mojavtonet/details.asp?id=12239599&rubrika=7&podrubrika=

 

No torej ker sm nabavu kufre Givi V35 Tech sem se odloču napelat elektriko notr za luči. Sem napelajl pozicijo in stop luči. Glede na to da tovarniški kit stane 140€+ stem da ni plug and play zadeva je to zelo zelo ugodna rešitev če sam narediš :P

Takole zgleda:

 

 

20170621_110242.jpg

20170622_122157.jpg

20170622_122228.jpg

20170622_122215.jpg

Povezava do tank torbe ne dela, direktno na avto netu je tudi nisem našel...

Lahko daš sem sliko in ceno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torba z nosilcem vred, eno leto stara za 60€.

Nova stane samo torba 110€ + nosilec še dobrih 20€....tako da res ugodno.

1.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa si uredil zadevo z konektorji? Pa morda kakšna slika iz notranje strani kovčka, glede na to da so luči na delu kateri se odpira... :) Kaj pa glede sedeža, kam si ga dal predelat in kako dolgo si/boš čakal? tudi mene je na k1200r jezil ko je sopotnica padala na mene...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!