Skoči na vsebino

BMW K 1200 R


SiR

Priporočene objave

"LUKE" hvala, ampak mi žal ni zanimiva...

...iščem takšno, da bi lahko imel zgoraj zemljevid.

 

drugače pa, glede na vse predelave, da ti slučajno ne delaš električni stol za sopotnico???:cool:

Hec.

 

Lepo si se potrudil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, shark90 pravi:

Kako pa si uredil zadevo z konektorji? Pa morda kakšna slika iz notranje strani kovčka, glede na to da so luči na delu kateri se odpira... :) Kaj pa glede sedeža, kam si ga dal predelat in kako dolgo si/boš čakal? tudi mene je na k1200r jezil ko je sopotnica padala na mene...

Ti danes popoldne poslikam ;)

Dal sem ga delat na T-component iz okolice nove gorice. Gospod Radoš je pravi mojster za sedeže...dela 3/4 za motocross po čemer je znan. Mi je pa že naredu, preobleku 4 sedeže zame in še za dost mojih kolegov in znancov. Nimam slabe izkušnje.

Kako bo zgledal, kolk bo cena ipd vam povem ko bom še js kej več vedu :D Predelal bo peno, gel za oba, pa seveda prevleka.

Ta original sedež oz njegova prevleka res ni dost vredna, sploh za sopotnika/co ne. Pa iz plastike k je zadeva narjena, k se na razbeljen sedež vsedež so posledice :S

 

IN NE NE DELAM JS SEDEŽOV SPLOH PA NE ELEKTRIČNIH :D

Popravljeno . Popravil _luke_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej elektriko sem pobral kar iz zadnje luči. Masa, stop ter pozcija. Levo in desno napeljal na vodotesne konektorje, katere se ob neuporabi pospravi pod sedež motorja. Zakaj nism nekje bl na robu zvrtal za konektor? Ker je tam en lušn ravn delček mišljen za original električno napeljavo ki sicer stane 140€ za oba kufra. Kable sem limal na samolepilne nosilčke, mišljene za kable. Ampak ker bi zaradi vibracij verjetno kakšen popustil sem šel čez z pištolo na plastične kartuše. Drži kot pribito. Itak sm mogu zalit nekako kable ki gledajo ven iz konektorja. Uglavnem napram ceni original givi seta, stem da zadeva ni plug&play je to super poceni.

20170628_154723.jpg

20170628_154837.jpg

20170628_154847.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, tomash pravi:

in je že prispel Booster Plug.

Jutri montiram

Pa prosi bi te če poveš kje si nabavu pa za kolk....

 

pred 7 urami, shark90 pravi:

Huh to pa tudi mene zanima kako bo :)  Čimprej javi :) 

 

ps. _luke_ hvala za slike ;) 

No problemo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo mene. Zmontiral Booster Plug, ki sem ga nabavil direktno iz Danske se pravi na   https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-bmw-k1200r-200p.html

za 146 €. Prišlo na moj naslov v dveh dneh. Montiral, jok brate deset minut, ampak štiri ure, sam, da sem zadnje tri ure zapravil za popravilo rezervoarja, ampak o tem kasneje.

Torej razdreš motor spredaj, plastike okoli rezervoarja in odstraniš rezervoar. Spodaj na air boxu je konektor, ki ga po navodili h prekonektaš. Problem so spojke, saj mi je dvakrat padla v čreve motorja, kar je pomenilo nadaljnjih deset minut reševanja. Potem vse skupaj zložim in se peljem. Popolnoma drug motor, na žalost pa sem med tem opazil, da mi pušča bencin. Očitno sem pri odstranjevanju poškodoval pipico in sedaj šprica ven kr vredu. Verjetno moram zamenjat oring, ki pa ga nimam. Če ima kdo kakšno idejo, lepo prosim.

 

Jutri grem na morje in očitno bom moral z starim Gs-om, popravilo pa potem drug teden naprej, tako, da ne morem podati še ocene delovanja Booster Pluga. Ampak kot rečeno, prvi vtis je bil OK. 

 

Sedaj pa prosim, če ima kdo izkušnje s pipico rezervoarja naj mi malo pomaga. Ko jo priklopim na rezervoar in dam kontakt začne na spoju, ki je na neko zaskočko, špricat kot iz šprice. Je vzrok v oringu, al je kakšna druga fora. Če to rešim danes potem bo jutri test.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej če je oring na pipici oz na rezervoarju in je cel nisi spojke do konca stisnil. More zaskočit. Ven špricne zato ker maš bencinsko pumpo torej pritisk. 

Če ta konektor cev bencina ter rezervoar ne skoči zlahka, namaži malo z mastjo na spoju. Suha guma na plastiko ni šla nikoli rada...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skoči skupaj, in potem šprica. Je možno ko sem to majal sem in tja da je to kje počilo? Sem za danes obupal. Pa še mazal sem z mastjo za oringe. skratka, obup.

Popravljeno . Popravil tomash
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko sem jaz prvič razdriral sem imel enak problem in sicer tam ko zaskoči tist srebrni krogec da drži ta konektor na cevi, tega sem jaz odlomil, ne čisto ampak je počil. Sploh nisem več sestavljal naprej, sem samo drugega kupil. Če je samo o-ring potem se mi še mogoče kje potika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si zlomil konektor ali del na rezervoarju. Mislim, da je pri meni tudi to. Kupil bom konektor. Kje pa kaj nabavljate robo za motor. Original servis ali kje drugje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2. 7. 2017 ob 7:46, tomash pravi:

si zlomil konektor ali del na rezervoarju. Mislim, da je pri meni tudi to. Kupil bom konektor. Kje pa kaj nabavljate robo za motor. Original servis ali kje drugje?

Nisem še nič nabavljal ampak mislim da boš dobil edino original. Pa tudi cena za tisti košček ne bo vesoljska.

Dej ajd zloži ker me res zanima al bo moped boljše delal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2. 7. 2017 ob 7:46, tomash pravi:

si zlomil konektor ali del na rezervoarju. Mislim, da je pri meni tudi to. Kupil bom konektor. Kje pa kaj nabavljate robo za motor. Original servis ali kje drugje?

ne spomnim se točno ker je to bilo pred 5 leti... je pa cena novega na pooblaščenem servisu nekaj čez 10€..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, shark90 pravi:

ne spomnim se točno ker je to bilo pred 5 leti... je pa cena novega na pooblaščenem servisu nekaj čez 10€..

Rešeno. Zlomil sem konektor, nabavil novega, zmontiral. Danes popoldan pa še test, potem poročam o rezultatih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vso pomoč se najprej zahvaljujem kolegom forumašem. Tako in tako veste kateri ste to. Brez vaše pomoči, bi ne šlo.

Prvič. Nalil sem olje Eni iRide Racing 5W 40 in s tem delno odpravil težko pretikanje. Upam da se bo še kaj popravilo saj mi še vedno ni všeč, saj občasno težje gre gor ali dol v prestavo. Ampak dosti boljše kot je bilo. Očitno olje z aditivi različno vpliva na motorje. Olje sem nabavil v Ljubljani pri generalnem zastopniku za Eni (beri Agip) in cena olja je normalna. Štiri litre 40€. Bojda imajo tam strokovnjaka za olja, ki vse ve(www.eni-Q5.com) in eno gospo, ki je zelo prijazna.

Drugič. Opravil sem resetiranje motorja. Kontakt-nevtral-trikat počasi gas do konca in nazaj-odvemi kontakt. Zadeva dejansko tudi špila, saj motor lepše teče in se ne zaganja. 

Tretjič. Montiral Booster Plug, ki sem ga kupil na njihovi uradni spletni strani (www.boosterplug.com). Ob tem sem snel tudi nek njihov članek, ki dokaj nazorno opisuje delovanje motorja, oziroma komponento Booster Plug. Z nekaj manjšimi težavami sem to zmontiral in zadeva DELUJE. Motor teče bistveno lepše in skozi naselje se peljem bolj lepo in z bistveno manj ukvarjanja s sklopko, gasom, brzinami... Cena 146€. Montaža je sledeča. Odmontirati plastije na rezervoarju in ob njem, odstraniti rezervoar in na desni strani pod air boxom je konektror, ki ga prekuplaš na Booster iz le tega pa drug konektor na air box. Senzor sem zmontiral na uvodnico v air box. Vse je dokaj enostavno samo sliši se mogoče malo komplicirano.

Četrtič. Zamenjal pipico goriva, ki pride na rezervoar, ki sem jo med montažo Booster Pluga očitno poškodoval. Kupil pri Selmar Celje za 18€.

Če koga še kaj zanima, lahko to pojasnim, če bom seveda znal.

Povzetek. Motor je sedaj popolnoma drug. Ni še pravi, je pa boljši. Mogoče se bom moral lotit še sklopke. Sedaj naredim ene dva tri tisoč km in potem vidim kaj bo. 

Še enkrat hvala za vse sugestije in koristne nasvete. S tem je ta forum dosegel svoj namen.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 6. 2017 ob 10:17, Marko P. pravi:

Povezava do tank torbe ne dela, direktno na avto netu je tudi nisem našel...

Lahko daš sem sliko in ceno?

Jaz imam Bagster tank torbo. Kupil na Ebayu . Lahko prideš pogledat, glede na to da si nekje blizu mene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, tomash pravi:

Jaz imam Bagster tank torbo. Kupil na Ebayu . Lahko prideš pogledat, glede na to da si nekje blizu mene.

Kakšen kontakt, da se lažje najdeva?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, tomash pravi:

Tretjič. Montiral Booster Plug, ki sem ga kupil na njihovi uradni spletni strani (www.boosterplug.com). Ob tem sem snel tudi nek njihov članek, ki dokaj nazorno opisuje delovanje motorja, oziroma komponento Booster Plug. Z nekaj manjšimi težavami sem to zmontiral in zadeva DELUJE. Motor teče bistveno lepše in skozi naselje se peljem bolj lepo in z bistveno manj ukvarjanja s sklopko, gasom, brzinami... Cena 146€.

Sam sem ga po nekaj kratkih vožnjah vzel stran. V bistvu samo laže temperaturo, motor se mi je zdel bolj zamorjen, čeprav je zgledalo, da bolj tekoče dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, vandrovec pravi:

Sam sem ga po nekaj kratkih vožnjah vzel stran. V bistvu samo laže temperaturo, motor se mi je zdel bolj zamorjen, čeprav je zgledalo, da bolj tekoče dela.

Že mogoče. Bomo videli. Lahko da različno deluje na motorje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 4. 7. 2017 ob 19:46, vandrovec pravi:

Sam sem ga po nekaj kratkih vožnjah vzel stran. V bistvu samo laže temperaturo, motor se mi je zdel bolj zamorjen, čeprav je zgledalo, da bolj tekoče dela.

Pa ta zadeve je točno namenjena motorju ali bi naj bila za večino bmw motorjev? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, shark90 pravi:

Pa ta zadeve je točno namenjena motorju ali bi naj bila za večino bmw motorjev? 

Kot sem razbral iz njihove spletne strani, je to univerzalna rešitev za vse motorje. Sicer malo smešno, pa vendarle. Izgleda da je stvar le v priključnem konektroju .  Pri meni deluje. Motor teče bolj zvezno in zaenkrat ne cuka več. Ampak, pustimo testiranju še nekaj časa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno mam samo tele slike...sva z mojo opičila po hrvaški eno turo da stestirava sedež :D Js že prej nisem imel nekih hudih pripomb, mogoče po daljši vožnji.

Torej sopotnica ima od samega zadka naklon vzdignjen (proti vozniku) 2cm če se zastopimo + dodatna grba (podobna kot je že tovarniška), gel za oba ter prevleka. Sopotnica ne more prehvalit, brez vsakršnih problemov kih je mela. Isto js, vsekakor sedež ki ga rabim za daljšo furo! Če koga zanima še kej dodatno, kontakt ipd na ZS.

Drugače pa sta sedež naredila fanta pri T-COVER....naredila sta mi že cca 5 prevlek in še nikoli propombe!

20170707_181058.thumb.jpg.d99d1405d05ba7b1a7155d826597fabb.jpg20170707_153814.thumb.jpg.3454f24d2a442b3276dd3d6bb89062e8.jpg20170707_153806.thumb.jpg.9a8a238f76838ba58a548035dc48117c.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej odvisno kakšne so želje. V mojem primeru gel za oba, prevleka ter predelava naklona ter oblike za sopotnico, 230€. Sem gledal tujino, par ponudnikov maš na ebayu. Med drugim Bagster, Corbin ter neki poljaki ter francozi majo lepe izdelke. Cene za take dodatke ter delo se gibljejo od 300 do 700...in seveda pošlješ sedež in po 2 tednih ga načeloma dobiš nazaj....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!