Skoči na vsebino

BMW F 650 GS


Andrej666

Priporočene objave

Nič kaj ne bom težil samo mal me zanima vaše mnenje o BMW 650GS. Nameravam ga nabavit letos spomladi, samo še ne vem čisto točno. Ali pa kakšne alternative?

Popravil/a - Ice on 26/04/2002 21:57:33

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Nič kaj ne bom teľil samo mal me zanima vaąe mnenje o BMW 650GS. Nameravam ga nabavit letos spomladi, samo ąe ne vem čisto točno. Ali pa kakąne alternative?

Pojdi v Avtoval pri Grosupljem in si sposodi testnega F 650 GS. Po celodnevni voľnji boą dobil vtis.

Sem večkrat vozil F 650 GS in F 650 GS DAKAR. Nisem enduras, pa me je Dakar ful navduąil.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se letos avgusta odločal o nakupu novega motorja in BMW 650 GS je bil v ožjem izboru.

Šel sem do Avtovala in dobil testni motor.Moram reči da me je globoko razočaral,kajti to je totalni podn od motorja.Občutek med vožnjo je kot bi vozil zetorja, stikala in podobne malenkosti so narejena površno da ne govorim o vetrni zaščiti, ki je skoraj ni ter o tem da moraš pri hitrosti nad 110 km/h stalno popravljati vzvratno ogledalo ki se zaradi zračnega upora premika.

Lega na cesti je še kar čeprav motor včasih sili po svoje.

Edina pohvalna stvar na celem motorju je nizko težišče (glede na to da je enduro)ter zavore.

Iz tega razreda sem se začel ozirati še po Hondi Transalp in Kawasakiju KLE 500,ki je v končni fazi tudi pristal v moji garaži.

Moram reči da je KLE veliko boljša izbira v kar me je prepričalo sledeče:

- motor ima dva cilindra, se pravi manj vibracij,

- je veliko bolj natančno narejen kot BMW,

- cena je občutno nižja,

- vozne lastnosti so super (ni problem brusit stopalk),

- vsak lastnik ga je pohvalil,češ da z njim ni težav,

- pade v nižji razred za registracijo kot BMW in Honda,se pravi prišparan denar glede na to da je moč ista

Torej jaz ti priporočam da se ozreš še malo po drugih proizvajalcih,ki ti lahko ponudijo veliko več za manj denarja kot stane BMW,ki ne bo nikoli stal v moji garaži.

Sicer pa je odločitev tvoja.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

MATA

Zadnjih 2000 km sem začel opažati, da mi motor pri hitrosti nad cca. 120 km/h pride v amplitudo in ga začne nevarno tresti. Včasih se to zgodi šele pri 140 km/h. Sprva sem mislil, da je za to kriv veter ali pa topcase. No tega sem odstranil pa me še vedno nosi. Ta amplituda je tako moteča, da maš filing kot da te bo skadilo z motorja. S prejšnjimi gumami se mi to ni dogajalo, to se je pojavilo šele z novimi (Metzeler Tourance). Pri montaži so mi kolo nacentrirali, z novimi gumami pa sem prevozil cca. 3000 km. Vedno bolj sumim gume. Halo, pa to je Metzeler!!! Bom probal še enkrat scentrirat sprednjo kolo, da vidimo kaj se bo zgodilo...

A ma kdo kakšne predloge ali menja, posebno lastniki F650!!!

Stvar me spravlja ob živce.

btw. BMW F650 Funduro (ne GS)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

STROM

najbrž res gume... ampak če nebi bile scentrirane, bi ti samo malce treslo motor...

Preveri še vzmetenje, pravilen tlak v gumah... sicer pa očitno F650 ne mara tehle gum.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DUKE

Osnovne stvari:

1. pnevmatike: model je lahko sestavljen iz dveh polovic, ki imata stik na sredini tekalne površine. ZELO zoprno. Motor je v nagibu super, na ravnost ga pa navija.

2. oblačila, top case itd: največkrat je problem v sunkih, ki se zaradi ohlapnega jopiča preko rok prenašajo na krmilo. Poskusi pri večji hitrosti krmilo držati le s palcem in kazalcem.

In kaj pomaga pri tem ali onem vzroku? DOBER blažilec na krmilu. DOBER pravim zato, ker je nakup poceni zadeve povezan s stran vrženim denarjem, puščanjem olja itd. Idealni so sistemi, pri katerih je blažilec montiran prečno na smer vožnje, čimbližje glavi okvirja.

Bo dovolj?

let's duke it!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

DUKE

Osnovne stvari:

1. pnevmatike: model je lahko sestavljen iz dveh polovic, ki imata stik na sredini tekalne površine. ZELO zoprno. Motor je v nagibu super, na ravnost ga pa navija.

2. oblačila, top case itd: največkrat je problem v sunkih, ki se zaradi ohlapnega jopiča preko rok prenašajo na krmilo. Poskusi pri večji hitrosti krmilo držati le s palcem in kazalcem.

In kaj pomaga pri tem ali onem vzroku? DOBER blažilec na krmilu. DOBER pravim zato, ker je nakup poceni zadeve povezan s stran vrženim denarjem, puščanjem olja itd. Idealni so sistemi, pri katerih je blažilec montiran prečno na smer vožnje, čimbližje glavi okvirja.

Bo dovolj?

let's duke it!

1.Gume: mislim da niso sestavljene...lahko bi bile krive, samo dvomim

2.Oblačila itd..: enaka kot pred problemom, tako da to ne more biti vzrok-100%

Kaj pa vem? Mislim da je tukaj več dejavnikov. Gume so za polaganje zakon napram originalu (Bridgestone), dosti boljši oprijem dajejo, pa s pritiskom sem tudi experimentiral. Probal sem skoraj vse: od 1,8 spredaj in 2,5 zadaj kot je predpisano od proizvajalca do 2.1 spredaj in 2.2 zadaj. Pa vedno isto sranje.

Jutri grem do mehanika pa da sprobamo ali so mogoče vilce krive ali pa ležaji...Če to ni, pol ostane še centriranje....če pa še to ne pomaga, pa da sprobavam z gostoto olja v amortizerjih.... Bomo vidli kaj se bo jutr izkazalo.

V glavnem stvar je zelo zoprna..Ponavljam pa, da vedno ni bilo takih problemov...Sem se pa dejansko lani zelo malo vozil, sploh na avtocesti, tako da težko rečem kaj je krivo-mogoče sploh ni kriva menjava gum (slučaj, ki sovpada s kakšnim drugim defektom).

Trenutno se ne morm peljat prek 140 oz. 150km/h ker me lahko sesuje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

STROM

najbrž res gume... ampak če nebi bile scentrirane, bi ti samo malce treslo motor...

Preveri še vzmetenje, pravilen tlak v gumah... sicer pa očitno F650 ne mara tehle gum.

LP

Tlak preverjen..Vzmetenje še sledi-jutri!

Kar se pa tiče teh gum: odličen oprijem v ovinkih, krajša zavorna pot na suhem in dežju...pa vsi modeli novega 650 GS so z njimi opremljeni...bomo vidli

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cisto banalno vprasanje: si mogoce kaj saril po nastavitvi amortizerjev in vilic (preload,damping itd.)? .....ali kdo drugi? preveri najprej to,preden zacnes razdirati stvari.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veseli me, ko vidim da je forum ažuren in da obsataj feedback...

Lp

Popravil/a - mata dne 26/04/2002 ob 22:20:21

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

cisto banalno vprasanje: si mogoce kaj saril po nastavitvi amortizerjev in vilic (preload,damping itd.)? .....ali kdo drugi? preveri najprej to,preden zacnes razdirati stvari.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Nope....Zadnji amortizer mam že od vsega začetka isto nastavljen - HARD. Edino kaj sem menjal so bile gume, btw. nisem imel nobenega kreša, niti nisem butnil sprednjega kolesa. Zdi se mi pa, da ko sem prej sprobaval vilice (sprednja stisnjena, nihanje naprej-nazaj), da nekaj ni najbolj v redu

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Jaz sem se letos avgusta odločal o nakupu novega motorja in BMW 650 GS je bil v ožjem izboru.

Šel sem do Avtovala in dobil testni motor.Moram reči da me je globoko razočaral,kajti to je totalni podn od motorja.Občutek med vožnjo je kot bi vozil zetorja, stikala in podobne malenkosti so narejena površno da ne govorim o vetrni zaščiti, ki je skoraj ni ter o tem da moraš pri hitrosti nad 110 km/h stalno popravljati vzvratno ogledalo ki se zaradi zračnega upora premika.

Lega na cesti je še kar čeprav motor včasih sili po svoje.

Edina pohvalna stvar na celem motorju je nizko težišče (glede na to da je enduro)ter zavore.

Iz tega razreda sem se začel ozirati še po Hondi Transalp in Kawasakiju KLE 500,ki je v končni fazi tudi pristal v moji garaži.

Moram reči da je KLE veliko boljša izbira v kar me je prepričalo sledeče:

- motor ima dva cilindra, se pravi manj vibracij,

- je veliko bolj natančno narejen kot BMW,

- cena je občutno nižja,

- vozne lastnosti so super (ni problem brusit stopalk),

- vsak lastnik ga je pohvalil,češ da z njim ni težav,

- pade v nižji razred za registracijo kot BMW in Honda,se pravi prišparan denar glede na to da je moč ista

Torej jaz ti priporočam da se ozreš še malo po drugih proizvajalcih,ki ti lahko ponudijo veliko več za manj denarja kot stane BMW,ki ne bo nikoli stal v moji garaži.

Sicer pa je odločitev tvoja.

LP

Leteči

No ja, mislim da je to prej stvar okusa. KLE ima tudi svoje slabosti, pa brez zamere:)

Koncept je že malo dotrajan, vsaj kaj se tiče optike; mašino je treba skoz vrtet nad 6000 rpm da sploh kam gre, poleg tegna pa rada zajebe ketna (preskoči v mašini), če jo redno ne vzdržuješ (mazanje+napenjanje). Pa poraba je dosti večja kot pri 650gs-u

Maš pa prav kar se tiče ogledal. To se je meni tudi dogajalo na testni vožnji. Kar se pa tiče sprednje šipe-da se jo zamenjat za višjo, obstajajo celo črno tonirane...

Lp

Popravil/a - mata dne 26/04/2002 ob 22:43:43

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem se odločal med KLEjem in GSom. Na koncu sem nabavil BMWja in sem zelo zadovoljen. Stvar okusa pač...

Strinjam se, da je tudi KLE zelo uporaben bajk, ampak malo ga je čas povozil...

lp, Matej

to live, not to survive

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

leteci:

no moje izkusnje z "navadnim" f650 in dakar so pa zelo pozitivne in se mi zdi neprimerno boljsi kot KLE, predvsem agregat. je pa mozno da je tisti testni ze "zjahan" ker ga je toliko ljudi vozlo in verjetno noben ni imel nezne roke.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@mata: Enkrat si napisal: "Pa poraba je (pri KLE) dosti večja kot pri 650gs-u." Ali lahko tole še malo s številkami podkrepiš, ker sem do zdaj mislil, da je poraba zelo podobna.

Jason

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

@mata: Enkrat si napisal: "Pa poraba je (pri KLE) dosti večja kot pri 650gs-u." Ali lahko tole še malo s številkami podkrepiš, ker sem do zdaj mislil, da je poraba zelo podobna.

Jason

Bom si na naslednji turi zabeležil pa ti pol objavim cifre. Vem pa da več kot 220km ni naredil, brez postanka na pumpi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol si ga pa kar fajn gnal Jaz sem pa zdaj že 95% prepričan da bom nabavo BMW-ja...komaj čakam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ poraba KLEja...Relacija MB-Bled...ko se mi je rezerva odprla in sem sel na pumpo, je bilo stanje na stevcu 240 km, noter sem pa nalil 11,5 litra, s tem da sem zadnjih 40 km naredil ze po MBju. Meni je to cisto uredu...glede na to, da sem dve uri in pol rabil za pot nazaj, po stari cesti jasno, pa dva sva bila gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

elb in ostali KLEjevci: dajte vi to naprej v topicu KLE,prosim.in prenesite svoje dosedanje komentarje v zvezi z KLE tudi tja.hvala.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer mal pozno, pa vendar...

Imel F650GS Funduro (s povišano šipo), gume Michelin macadamke, naredil 12k km ...

Nobenih problemov.

Vibracije so se pojavljale občasno, predvsem pri nižjih obratih (do 3,000), motor je izredno vozen (beri gre do stopalk bp). Poraba v povprečju 4,5 l - dolge vožnje 4,1 l/100 km.

Stroški vzdrževanja nizki (tudi servisi niso bili dragi). Priporočljivo je konstantno(skoraj po vsaki daljši vožnji) zategovanje vijakov na vseh delih kjer je plastika (preden sem to pogruntal, sem pogubil cel kup vijakov)

Sehr gut!

Ejkej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!