Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
SiR

Honda CB 1300

Recommended Posts

Fabo

Jap barve so res original HONDA. Kljub temu da nisem pristas tega segmenta motorjev se mi zdi tale se kar luskan. :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kađiva

Ena lepa Honda CB1300 je bila v Munchnu predstavljena,in sicer dirkalni motor za 8 ur Suzuke je bila se mi zdi :hmm: ,pa še tak fajn poloklep je imela gor,skratka super zadeva :yea2:

Se mi zdi,da je v tem razredu motorjev trenutno to najboljša izbira .)

navora ma tud tolk,da ne veš kva bi z njim :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Že lep čas nazaj bral "test" v motoristu od tega motorja, pač tipične odlike nejkiča a cena je pa tut hondovsko primerna.

Bi ga pa mel, ja :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo
Ta je še lepši!

Rokovnjač, tvoj bike je bil pa pri Akrapoviču, da so po njemu delali rore?

Ej fantje dejte novopečenemu lastniku CB 1300, kakšne pametne izkušnje ali opozorila, .... napopati.

Zoolo The Horrible! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rokovnjač
Ena lepa Honda CB1300 je bila v Munchnu predstavljena,in sicer dirkalni motor za 8 ur Suzuke je bila se mi zdi :hmm: ,pa še tak fajn poloklep je imela gor,skratka super zadeva :yea2:

to je bila ta, ne?

post-4-1095972986.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rokovnjač
Rokovnjač, tvoj bike je bil pa pri Akrapoviču, da so po njemu delali rore?

Ne moj ne, me je en prehitu...

pa na intermotu je bila tudi tale:

post-4-1095973103.jpg

Edited by ROKOVNJAČ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

meni je tud zelo všeč...sploh barva....ker belih motorjev je premalo....drugače pa hodi na ride en z ljubljanskega konca...tako da motor zelo lepo pelje tudi po ovinkah.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
lina

Motorčič je tak kot se šika--s ceno vred. :afro1:

Na Vrhniki ga je imel Gizmo---in ne vem zakaj se mi dozdeva, da je bil on tisti kateremu so ,,jemali mero,, za Akrapoviča---(čist mogoče da sem mimo usekala).

Človek je eden redkih, ki je rojen za motor in lepo ga je blo gledat kako se je z lahkoto vozil po zadnjem (tut šaltal je v zraku) in glede na to da se je vedno prevažal z hudimi cestaki---je pa zaprisežen Hondi--in pravi, da ga ni čez ta motor.

Edited by lina

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

Sem se nekaj dogovarjal v AS-u za krajši test.....pa sem nekak skoz padu.Se zgodi.

Men je sam mal premal retro....predvsem zadnji konec, ki je za nakeda te kapacitete kar preveč športliše dizajniran.

Drgač pa sem prepričan,da je zadeva pač Honda v celotnem pomenu besede.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rokovnjač
Na Vrhniki ga je imel Gizmo---in ne vem zakaj se mi dozdeva, da je bil on tisti kateremu so ,,jemali mero,, za Akrapoviča---(čist mogoče da sem mimo usekala).

Pravilno se ti dozdeva! On ga je imel lansko poletje na mizi pri mojstru Akrapoviču, so porabili kar nekaj časa in živcev, da so spedenali krivine s katerimi se da maksimalno nagnit motor! Letos, na začetku sezone, ga je pa prodal...

Share this post


Link to post
Share on other sites
MartnKrp

Kaj lahko kdo napiše tehnične podatke?

Nikjer na motosvetu jih nisem najdo. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
premza
Kaj lahko kdo napiše tehnične podatke?

114.00 KM pri 7500 v/min

136.00 Nm pri 6000 v/min

:naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
MartnKrp

uf, to pa je strup...ne se spilat s tem! :D

ampak 450 jurjev razlike v primerjavi z yam. XJR je pa kar dosti...

(zdaj majo akcijo in jo dobis za 1.950.000)

pa saj 110 navora je tud prek dovolj... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
premza
Kaj pa teza tega CB-ja?

Dobrih 220kg (suh) :doze:

google, yahoo, ... :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rokovnjač

HONDA CB 1300 SF (super four):

Displacement: 1284.00 ccm

Engine type: In-line 4

Power: 114.00 HP (83.2 kW) @ 7500 RPM

Torque: 136.00 Nm @ 6000 RPM

Gearbox: 5-speed

Dry weight: 224.0 kg

Seat height: 790 mm

Overall length: 2,220 mm

Overall width: 770 mm

Front tyre dimensions: 120/70-17

Rear tyre dimensions: 180/55-17

Fuel capacity: 21.00 litres

Share this post


Link to post
Share on other sites
MartnKrp

Kaj pa porabo je ze kdo izmero? :)

Ce zere tako malo kot XJR, potem bi se splacalo premislit in mogoce kakega rabljenega kupit...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rokovnjač
Kaj pa porabo je ze kdo izmero?  :)

No meril je nisem nikoli - natančno!

Lahko pa povem iz izkušenj vožnje v skupini, ista cesta, isti tempo, potovalna hitrost 140km/h (5000 rpm - peta prestava)...poraba med CB 600 Hornet in TDM 900 (to je nekje 6.5 -7l / 100 km) - meni zelo zadovoljivo! :D

Pride pa še druga plat medalje, športna vožnja na visokih obratih --> 10l in več!!! :ph34r:

Prav to se mi zdi prednost motorjev z večjimi prostorninami agregata, ko rabiš vzameš ali pa šparaš in ti ni potrebno ves čas prestavljat. Kwa pa vem? :hmm: :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teya

Moje mnenje (nažalost samo iz zadnjega zica) :OK:

Gladka vožnja, pospešuje zvezno (kot se za 1300 ccm mašino spodobi), ko pa rabiš pospešek pa trga gate. Sladoledarska barva (by Maša) mi je pa fenomenalna, tudi kombinacija klasike in modernih linij (zadek) je enkratna... Skratka, po včerajšnjem dnevu sem zelo prijetno presenečena nad motorjem... Aja, pa naj bi meli tudi popust na ta model...

Share this post


Link to post
Share on other sites
lina

Zgolj za primerjavo

TEHNIČNE KARAKTERISTIKE: xjr 1300 cena 8674 eur

Motor

Tip: Zračno-hlajen, 4-taktni, DOHC agregat

Razporeditev valjev: naprej nagnjeni, vrstni, 4-valjni

Prostornina: 1251 cc

Vrtina x Gib: 79mm x 63.8mm

Kompresijsko razmerje: 9.7:1

Največja moč: 78.1kW (106.2HP) @ 8,000rpm

Največji navor: 104.7Nm (10.7kg-m) @ 6,000rpm

Šasija

Prednje vzmetenje: Teleskopske vilice

Zadnje vzmetenje: Nihajna roka

Prednje zavore: Dvojni disk, FI 298mm

Zadnje zavore: Enojni disk, FI 267mm

Prednja guma: 120/70 ZR17 (58W)

Zadnja guma: 180/55 ZR17 (73W)

Hod spredaj: 130 mm

Hod zadaj: 120 mm

Dimenzije

Skupna dolžina: 2175 mm

Skupna širina: 775 mm

Skupna višina: 1115 mm

Višina sedeža: 775 mm

Medosje: 1510 mm

Najmanjša oddaljenost od tal: 120 mm

Suha teža: 224 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • maus
      AKne brizgnejo od hitrosTI
    • VS800
      TI ti, diujAK
    • Kugelschreiber
      Veliko vec cesa? Edin dosega.  Morda se prostora. Dokler so pr nas polnilnice subvencionirane in filas zastojn, je stromar odlicna zadeva za comuterje. Se pa bojim, de bo tega konc, predno go bomo lahko nabavili. 
    • Bg
      Že že, ampak ko si enkrat probal odojka ali pa jagnjetino, greš s težkim srcem nazaj na mamo pujso in starega kozla. 🙄
    • J.a.m.e.s
      Dokler ne bodo zadeve dosegljive povprečnemu uporabniku, niti ne razmišljam o tem da bi šel na elektriko. Zakaj? Ker za to ceno dobim pri alternativi (bencinu) veliko več.  Tako razmišljam pri avtu, motorja na elektriko sploh ne bi imel, v tem času še ziher ne. En kufer bi mogu met samo za kolut kabla. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!