Skoči na vsebino

Honda CB 1300


SiR

Priporočene objave

  • 3 mesecev pozneje...

Je kdo menjal prve zavorne cevi za jeklene?

In zakaj v naših štacunah ni dobiti nove CB1300. Spet nesposobni trgovci, ki ne znajo naročati ali kaj drugega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje. Je kdo namestil stranske nosilce za kovčke na ta motor?

Za Givi klasiko seveda!

Popravljeno . Popravil Kramp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj v naših štacunah ni dobiti nove CB1300. Spet nesposobni trgovci, ki ne znajo naročati ali kaj drugega?

Roko na srce, čeprav sam vozim CB1300 in mi je superioren motor, enostavno ne verjamem, da se trgovinam splača na zalogo kupovati tega IMHO precej specifičnega motorja, Slovenija je (ja, že neštetokrat omenjena fraza) enostavno premajhen trg, saj če jih na leto prodajo 5 kosov, svaka jim čast ... kolikor pa vem sedaj v LJ ni več možnosti testne vožnje CB1300 in bo število prodanih, kakršno že pač je, šlo pomoje samo še navzdol ... Sam živim v prepričanju, da je ta motor na slovenskih cestah precej redek pojav (temu v poterditev tudi št. zadetkov na avto.net-u) in da tako pri nas ni preko 25 teh motorjev (ali se motim, ima kdo podatek?), kar pa mi precej ustreza, saj tako nimam nečesa, kar lahko vidiš in slišiš :naughty: na vsakem vogalu, obenem pa motor ne izgublja prehitro svoje tržne vrednosti ...

Popravljeno . Popravil salko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...podobno se je zgodilo z vsemi BIG nakedi... XJR-jev je še enih par (mogoče malo več kot hond), Kawasakijev zrx 1200 se najde samo za vzorec (čeprav se v JAP ponovno prodaja), Suzukija GSX 1400 pa je treba že "z lupo" iskat... Ne vem, "mladina" najbrž ne vidi dlje od 600 - 750 našpičenih raket, morda kdo še okrog 1000... motorji se pač kupujejo po podatkih "na papirju" (130 KS pri 14000 obr iz 600 ccm...uauuu to mora trgat...) Zame eden edini ZADNJI pravi športni motor ostaja honda XX... potem je prišel čas "minimotojev"...in še traja...:wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sem imel kar ene par velkih pa težkih in gumijastih motorjev.

In ko enkrat probaš lahek in močan motor, ki se pelje kot je treba, je težko it nazaj na letalonosilke, vsaj zame. :grim

pa big nakedi so pomojem že passe. (hvala bogu) :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

big nakedi bojo še nazaj pršli..sicer pa je situacija v slo bistveno drugačna kot v it

no, cb1300 je res pri višjih brzinah mal gumijasta..ampak še zdaleč ne tolk kot hornet 600

sicer pa moj naked 1200 (sej ne vem če že spada med "ta velke") ni popolnoma nič gumijast ;)

men je žal da sem prodal cb1300..prov fajn je bla..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... in da tako pri nas ni preko 25 teh motorjev (ali se motim, ima kdo podatek?), kar pa mi precej ustreza, saj tako nimam nečesa, kar lahko vidiš in slišiš :naughty: na vsakem vogalu, ...

Saj to je to. Tudi jaz sovražim tisto masovno konfekcijo. Priznam samo nekaj pravih motorjev: ZRX1200 (zaenkrat še doma), CB1300(Tudi že doma), X11(žal pred kakšnim letom zamudil dobro priliko) in GSX1400.

Razen GSX-a, ki ga še nisem imel prilike voziti (no ja 1200 že, ta velikega še ne), mi CB-jka najbolj paše.

Ajde, ker vidim, da ene dva pa le imata te stroje, kako je s stranskimi nosilci za kufre? Na netu nič pametnega ne najdem.

In mnenje o original zavornih ceveh vs jeklene pletenice.

Popravljeno . Popravil Kramp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZADNJI pravi športni motor ostaja honda XX... potem je prišel čas "minimotojev"...in še traja...:wacko:

Saj to je to. Tudi jaz sovražim tisto masovno konfekcijo. Priznam samo nekaj pravih motorjev: ZRX1200 (zaenkrat še doma), CB1300(Tudi že doma), X11(žal pred kakšnim letom zamudil dobro priliko) in GSX1400.

Razen GSX-a, ki ga še nisem imel prilike voziti (no ja 1200 že, ta velikega še ne), mi CB-jka najbolj paše.

Ajde, ker vidim, da ene dva pa le imata te stroje, kako je s stranskimi nosilci za kufre? Na netu nič pametnega ne najdem.

In mnenje o original zavornih ceveh vs jeklene pletenice.

fantje, dejte no. XXje tolk športn kot so Honda Yamaha Suzuki in Kawasaki ekskluzivni/butični/ne masovni. Če govorimo o japonskih mega proizvajalcih je ekskluzivnosti tolk kot na policah v merkatorju+10 izjem. XX je nekako moj dreambike, vendar športnosti je tam. . malo ali nič.

@Kramp: SW motech dela stranske nosilce za tvoj motor, in prodaja tudi adapter kit za givi/kappa Malo poklikaj.

o opletenih ceveh za bremze mam svoje mnenje, morda velja za vse motorje, morda ne, vendar men se zdijo vedno in povsod zelo dobra investicija.

Zrxa prodajaš? kerga pa maš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajde, ker vidim, da ene dva pa le imata te stroje, kako je s stranskimi nosilci za kufre? Na netu nič pametnega ne najdem.

In mnenje o original zavornih ceveh vs jeklene pletenice.

Za kufre ne vem. Vem pa, da je Honda vezana na japonsko valuto (yen / jen) in da je ta dokaj drag zadnje čase, zato je tudi nova CB1300 dokaj draga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot otrok sem na morju videl prvi pravi motor (leto 1980, +- 1leto), kasneje sem ga spoznal kot goli motocikel (v času plastikbeherjev) znamka in model do danes nepoznana (takrat še nisem znal čitati) whistle.gif , od takrat so zame veliki nakedi worship.gif Motorji z veliko začetnico in edini "pravi" motorji, prvi in edini superbajki! veter v laseh pa mušice v zobih!

CB1300 spada zraven, tudi s poloklepom, ZRX1200R le pa legenda, vozim pa XJR.

Vse zgoraj zapisano je zgolj moje mnenje in videnje, nikakor ne prepričujem koga naj se ravna po teh pravilih in zakonitostih.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Kramp ...

... čestitam za pridobitev ... :worship: :worship: :worship:

... welcome in the club ...

(pa ja neboš na tako lep motor nabil "neke" nosilce)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... čestitam za pridobitev ... :worship: :worship: :worship:

... welcome in the club ...

(pa ja neboš na tako lep motor nabil "neke" nosilce)

Hvala, hvala! :yea1:

(pa ja neboš na tako lep motor nabil "neke" nosilce)

Saj zato pa sem tako tečen, da vidim kako se da to čim manj opazno zrihtat. Oz še najbolje kako čim hitreje odmontirat.

Glede na to, da delček CB-jke sofinancira Lady, ki zahteva kovčke, se temu ne bo moč čisto izogniti. :surrender:

Popravljeno . Popravil Kramp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Kramp ...

... kako sliko bi pa nam lahko privoščil ... :whistle: :whistle: :whistle:

A veš, da sem že včeraj na to mislil. Ewo, ablubm, na wikend furci bo kakšna prilika.

A kdo nuca Bos-ov dimnik za ta stroj?

Popravljeno . Popravil Kramp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceu bombnik je tale CBjka.

Me je imelo vzet eno, a sem se odlocil za lazjo različico 900tico.

Minus so tačke sopotnika, precej visoko postavljene in to je moja sopotnica kaj hitro ugotovila, da ji je manj prijetno kot na stari Hornet 600 oz. 900.

Ženske pač :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Minus so tačke sopotnika, precej visoko postavljene in to je moja sopotnica kaj hitro ugotovila, da ji je manj prijetno kot na stari Hornet 600 oz. 900.

Ženske pač :)

To bi se pa strinjal s tabo, moja sopotnica je že tudi večkrat potožila, da jo bolijo noge oz. koleni, ker mora zadaj imeti tako pokrčena kolena ... kaj čmo, če se bo hotela voziti z mano, bo morala potrpeti, jaz motorja ne menjam :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ewo. čisto on topics slikce:

Nisem si mislil, da ima še kakšen moped večji treger od ZRX-a :blink: (no to je bilo malce :topic::winkiss::whistle: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ewo. čisto on topics slikce:

Nisem si mislil, da ima še kakšen moped večji treger od ZRX-a :blink: (no to je bilo malce :topic::winkiss::whistle: )

Hehe, ja res smo redki z tako ogromno prostora pod sedežem. Na sliki pod prvo pomočjo je še poglobitev v globini še ene prve pomoči :naughty: Kolega z Moto Guzzijem pod sedežem nima prostora niti za 1 prvo pomoč in mora imeti nameščen dodatni kovček, da sploh lahko s sabo vozi to zakonsko predpisano prvo pomoč ...:slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!