Skoči na vsebino

Honda CB 1300


SiR

Priporočene objave

5 hours ago, T said:

Eh... mi to sami nardimo :D

Serijsko razbombas pa mas ;)

 

T! Zdravo! po dolgem cajtu ?

 

Ja ja ma tisto "razbombanje" košta! ma samo hude komponente gor....

http://japan.webike.net/moto_news/detailed-commentary-2018-new-cb1300-sp-announced-in-the-middle-of-september/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, jskrablin said:

Malo boljša slikca obeh variant... še vedno zgleda old skul brutalno ?

001-8.jpg

Hude. Ful hude. Alergija na USD vilce pa se kar traja.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Kugelschreiber pravi:

Hude. Ful hude. Alergija na USD vilce pa se kar traja.....

Zdaj so vsaj dali konkretne vilce gor. Na starejših modelih so res bolj palčke za riž kot ne ? Sta pa tile dve SP model, kar pomeni extra bling (in extra €€€€€). 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 hours ago, Kugelschreiber said:

Hude. Ful hude. Alergija na USD vilce pa se kar traja.....

kaj pa je narobe z temi? .... ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Tele so sam še za japonski trg. Verjetno so EURO emisijski predpisi in komercialna nezanimivost teh motorjev za EU trg naredili svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Model je zeloo lep. Od kar imam Bandita, sem kr pozitivno presenečen nad takimi motorji. "Zmotijo" edino USD vilice. Zanimivo, da Honda na kar precej novih modelov še vedno daje oldschool vilice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, skalar36 pravi:

Model je zeloo lep. Od kar imam Bandita, sem kr pozitivno presenečen nad takimi motorji. "Zmotijo" edino USD vilice. Zanimivo, da Honda na kar precej novih modelov še vedno daje oldschool vilice.

Z ovimi Ohlins 'old skul' vilicami ni nič narobe. Na starejših modelih pa so sprednje vilice malo podhranjene. Meni je tole vrhunski motor - lenobno hiter. Nobene agresije, skor čisto linearen, če hočeš se pa premakne dosti bolj kot je zdravo. V kolikor bi se še htel ukvarjati s cestnim motociklizmom bi ena taka bila v garaži. Težko vprašanje je sam... naked al poloklep.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, skalar36 said:

oldschool vilice.

Rece se cheaper vilce. Pac odret zadnj cent. Podobno pocne tud BMW na 9t seriji. Samo original 9t ima USD, ostali 4je, pure, scrambler,  urban enduro in racer majo klasicne. JebiGa. Prodajo ih tocno isto... Dolar na dolar...palaca.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

Rece se cheaper vilce. Pac odret zadnj cent. Podobno pocne tud BMW na 9t seriji. Samo original 9t ima USD, ostali 4je, pure, scrambler,  urban enduro in racer majo klasicne. JebiGa. Prodajo ih tocno isto... Dolar na dolar...palaca.....

Verjetno res. Ta moped sicer res ne rabi nekega ultra zmogljivega vzmetenja... motor je prišel na trg davnega 1998 in kolker vem se ni zelo bistveno spreminjal okoli okvirja in ciklistike. Če iz njega ne delaš specialke za 8 ur Suzuke (glej spodaj) je čisto ok tako kot je.

25627008_305075399999375_2438311201366070060_o.thumb.jpg.d6ef355f65586074c8967f32fdb6be46.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, jskrablin said:

Verjetno res. Ta moped sicer res ne rabi nekega ultra zmogljivega vzmetenja... motor je prišel na trg davnega 1998 in kolker vem se ni zelo bistveno spreminjal okoli okvirja in ciklistike. Če iz njega ne delaš specialke za 8 ur Suzuke (glej spodaj) je čisto ok tako kot je.

25627008_305075399999375_2438311201366070060_o.thumb.jpg.d6ef355f65586074c8967f32fdb6be46.jpg

pa tud ta ma navadne......ni zarad zmogljivosti, zarad higijene. Kot da bi v avte še vedno klačili ročne šipe. Ni problem odpre okno, ampak...a se to še spodobi? Hjosung je mel USD jebo jih....verjetno je mel SV bolš vzmetenje s standardnimi, ampak...hjosung je mel USD kole!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Kugelschreiber pravi:

Rece se cheaper vilce. Pac odret zadnj cent. Podobno pocne tud BMW na 9t seriji. Samo original 9t ima USD, ostali 4je, pure, scrambler,  urban enduro in racer majo klasicne. JebiGa. Prodajo ih tocno isto... Dolar na dolar...palaca.....

Misleš, da je proizvodnja ceneje od "obrnjenih"?

Če sklepam po svojem banditu, ki ima še "tapocen" vilce spredaj, niso tok slabše. Clo bi lahko reku da so boljše, kot cenejše USD. Res bi ti mogu dat za pelat mojga bandita, bi bil presenečen. Pozitivno. Da ne mešam kakšnega dreka, bojše ima kot prejšni motor, ki sm ga imel.

Pri tej Hondi me zmoti zato, ker je to motor "muscle"" in ponavadi to ni pocen. Vemo pa da je trg mahnjen na USD.

Razen če se grejo retro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, skalar36 said:

Misleš, da je proizvodnja ceneje od "obrnjenih"?

Če sklepam po svojem banditu, ki ima še "tapocen" vilce spredaj, niso tok slabše. Clo bi lahko reku da so boljše, kot cenejše USD. Res bi ti mogu dat za pelat mojga bandita, bi bil presenečen. Pozitivno. Da ne mešam kakšnega dreka, bojše ima kot prejšni motor, ki sm ga imel.

Pri tej Hondi me zmoti zato, ker je to motor "muscle"" in ponavadi to ni pocen. Vemo pa da je trg mahnjen na USD.

Razen če se grejo retro.

:hmm: Prvi moderni retroti so bli Ducatiji, 15 let prezgodej. Vsi z USD.  Ja, sem ene 99% preprican, da so USD drazje. In pri Hondi retro fora ne zdrzi. Klasicne so na vseh NCjih in vfr800x crossrunnerju.

Sam ta se prodaja. Huda mi je. Prav to sem letos srecal na Petrini. 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14356108&display=Honda CB1300SA CB1300 S ABS CB 1300

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha. OK. Zgodovine USD ne poznam. Spomnim se(tko na pamet), da so masovno prišle in bile oglaševane, na trg ravno, ko sem začenjal z  motorizmom.

Tale na linku je lep in poceni. Ko sem iskal trenutni motor je bila v izboru tudi CB 1300. Samo se redko pojavi model z poloklepom, ki je meni všeč. Pa sem potem Bandita vzel.

PS: Prodajalec je "mahnjen" na "muscle" motorje. Na eni sliki se vidi izpuh od Suzuki B King 1350

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Kugelschreiber pravi:

pa tud ta ma navadne......ni zarad zmogljivosti, zarad higijene. Kot da bi v avte še vedno klačili ročne šipe. Ni problem odpre okno, ampak...a se to še spodobi? Hjosung je mel USD jebo jih....verjetno je mel SV bolš vzmetenje s standardnimi, ampak...hjosung je mel USD kole!

No in ta mrcina je odpeljala 8 ur Suzuke. Menda je spravila 190HP na zadnje kolo, brez elektronskih pripomočkov. Očitno USD koli niso lih tako magični... Lahko dam za primerjavo recimo starega 640 Adv - 50mm klasične vilce. Po drugi strani pa na sodobnem motorju tipa T700 43mm USD. Palčke za ušesa bolj kot resno vzmetenje - kaj je pol boljše? One 640 so Dakar s tistimi vilicami furale. USD so trše oz bolj toge. Sam če šasija ni na to narejena pol sam zgledajo boljš. In na klasiki zgledajo boljš old skul vilce. Zmorejo itak več kot nas je večina sposobnih izkoristit. Tele poceni Ohlinske so naštelane na motor... slabe ziher niso.

 

pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

Sam ta se prodaja. Huda mi je. Prav to sem letos srecal na Petrini. 

CB 1300 mora biti v Honda športnih barvah. Sej je lepa... sam rdeče in biserno bela kombinacija je ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, skalar36 said:

PS: Prodajalec je "mahnjen" na "muscle" motorje. Na eni sliki se vidi izpuh od Suzuki B King 1350

Tist je od njegove zene. Slucajno sm pr tem cloveku lani gledal enga Triumpha ST. 

1 hour ago, jskrablin said:

No in ta mrcina je odpeljala 8 ur Suzuke. Menda je spravila 190HP na zadnje kolo, brez elektronskih pripomočkov. Očitno USD koli niso lih tako magični... Lahko dam za primerjavo recimo starega 640 Adv - 50mm klasične vilce. Po drugi strani pa na sodobnem motorju tipa T700 43mm USD. Palčke za ušesa bolj kot resno vzmetenje - kaj je pol boljše? One 640 so Dakar s tistimi vilicami furale. USD so trše oz bolj toge. Sam če šasija ni na to narejena pol sam zgledajo boljš. In na klasiki zgledajo boljš old skul vilce. Zmorejo itak več kot nas je večina sposobnih izkoristit. Tele poceni Ohlinske so naštelane na motor... slabe ziher niso.

 

CB 1300 mora biti v Honda športnih barvah. Sej je lepa... sam rdeče in biserno bela kombinacija je ?


ponavljam. A se spodobi? A se leta 2020 še spodobi prodajat relativno drag  motor, z navadno navadnimi vilcami? IMO ne. Ko de bi mel novga mercedesa na plehnatih feltnah. Se ne spodobi. Pa kolesom nc ne manjka. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Kugelschreiber pravi:

ponavljam. A se spodobi? A se leta 2020 še spodobi prodajat relativno drag  motor, z navadno navadnimi vilcami? IMO ne. Ko de bi mel novga mercedesa na plehnatih feltnah. Se ne spodobi. Pa kolesom nc ne manjka. 

Meni je motor všeč točno tak kot je. Stvar okusa... spodobi al ne. Če gledaš npr KTM/BMW/Duče/Aprilia cestno ponudbo se ne spodobi prodajati motorja brez barvnega TV-ja, kupa ABCČ kratic in kaj jaz vem še česa. Osebno sem totalno alergičen na digitalne merilnike kjerkoli in zelo preferiram analogne. In na motorjih nekaj čez 100HP sta ABS in FI vse kar pričakujem. Čudak, vem. Sam mene klasika Ohlinsi niti malo ne motijo na CB 1300. Je pa zanimivo da se nisi vpičil v dvojne amortizerje zadaj. Zdaj je vse monoshock. Očitno je na bolj klasičnih motorjih marsikaj nespodobnega ;)

Btw, marsikaka mečka se vsaj par mesecev letno vozi naokoli na plehnatih felgah. Očitno se spodobi.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, jskrablin said:

Ohlinsi niti malo ne motijo na CB 130

tega tam ni. To je aftermarket. in še zadnjič. Sploh ne govorim o zmogljivostih. Govorim o figuri, o nivoju, o nekem respektu do strank, ki ga leta 2020 pričakujem od top izdelka vrhunske znamke, kot je Honda. Če na NC seriji navadne teleskope lahk pripišem budget segmentu, tega pri VFR, VFR800X crossrunnerju in cb1300 ne morem. Krucefix, monster 600 DARK, leta 1995, je mel en disk, pa mat barvo k se je krušla, budget bike, ampak...usd kole je obdržal....vem, drugi časi.....

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

tega tam ni. To je aftermarket. in še zadnjič. Sploh ne govorim o zmogljivostih. Govorim o figuri, o nivoju, o nekem respektu do strank, ki ga leta 2020 pričakujem od top izdelka vrhunske znamke, kot je Honda. Če na NC seriji navadne teleskope lahk pripišem budget segmentu, tega pri VFR, VFR800X crossrunnerju in cb1300 ne morem. Krucefix, monster 600 DARK, leta 1995, je mel en disk, pa mat barvo k se je krušla, budget bike, ampak...usd kole je obdržal....vem, drugi časi.....

Na SP izvedbi so tazlati Öhlins standard oprema. Je na njihov račun moped zadaj malo višji in malo bolj obešen na sprednje kolo.

Okoli tistega Monstra ni za izgubljati energije, motor je bicikl v primerjavi s CB-jko in tu mu USD koli ne pomagajo. Kao šminka, dokler ne pade narazen ker kvaliteta izdelave, kot si sam napisal.

Ne boma prišla skup ker je tebi važno da zgleda spodobno, meni pa da dela spodobno. Razlika v filozofiji. In jaz bi bil pripravljen plačati novo CB 1300. Ono z nespodobnimi Öhlinsi :) Konec koncev peljem kot peljem, tud s kako RR specialko bi šlo isto hitro (oziroma počasi) kot je šlo s 'tastaro' CB 1300. V tem primeru ni razlike med klasiko in USD, oboje je dovolj dobro. Sam to je vse hipotetično, ker se po asfaltu (razen transferjev, ki se jih ne da izogniti) ne vozim več.

O ostalih Honda modelih nimam mnenja, ker me ne zanimajo. Kaj je tam gor našravfano naj sekira one, ki hočejo to nabavit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednost USD vilic je mansa nevzmetena masa. Drugace pa ima recimo stara fazerca 98" navadne vilice veliko bolse narejene kot kak novejsi poceni japonski motor z usd vilicam. Govorim o notanjosti, kartuse, ventili, klikerji, coating, tefloni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikšna pa je razlika v nevzmeteni masi ( g - morda - dkg )?  Kar po defoltu niso obrnjene vilice nič boljše, velikokrat še slabše (moja izkušnja). Najbrž pa je ta silna nevzmetena masa velikokrat še višja kot pri klasičnih vilicah. @marincspeedshop, bi te prosil za komentar, prosim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tezko ti odgovorim v gramih ker se nikoli nisem tehtal vilic, kaj sele da bi primerjalno tehtal klasicne in usd ? Prinesi v delavnico primerljive navadne in usd pa podremo in stehtamo, me ze firbec daje ?.. aja nesmemo pozabit tehtat z oljem vred.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!