Skoči na vsebino

Honda CB 1300


SiR

Priporočene objave

Huh gospoda eno vprašanje!

Kaj, kako in koliko časa ste ulaufavali mašino?

Do 500 km kot piše v original navodilih, ali celo brez ulaufavanja kot se bere slovenski prevod, ... ali lepo konzervativno do 1000 km in povečevanje obremenitve do 1500? :huh: :hmm: :?

ThanX za karkoli uporabnega.

Zoolo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zoolo, n'č pametn'ga ne bom napisu, samo... tolk časa kot si boš ti vzel zase, da se boš ulavfal, vsaj ene tolk daj še mašini. Mater, si kupu zverino, ne jo prehiter s ketne spustit! :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... tolk časa kot si boš ti vzel zase, da se boš ulavfal, vsaj ene tolk daj še mašini...

Ni panike še vedno je boleč spomin na Jezersko in Gorjance (prvi za kosti, drugi za ego).

ThanX Man, pa si vseeno neki pametnega dodal. :yea2:

ZtH! B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjami Japom!!!! jebeš slo navodila - pri Yamahi delajo isto pizdarijo, kar neko svoje ulavfavanje mašine so pogruntali.

Lp Bajsi

p.s.: (nič več ne čitaš Bulldog postov?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja 670 km za nama, pa nasmeh polne lune 24/7.

OK resno vprašanje, ... kako imate na svojih nastavljeno vzmetenje.

Meni je standardna nastavitev enostavno bila pretrda, ... rahlo nervozen sprednji in zadnji del, ... zaenkrat sem pustil nastavitev samih vzmeti kot je bila, po ponesrečenem poskusu na sprednjih vilcah in poskušam s počasnim mehčanjem povrata vzmetenja najti optimum.

Nekako izgleda da bo potrebnega malo več kot četrt obrata proti mehkejšemu spredaj in klik ali dva proti mehkejšemu zadaj.

Motor se je precej umiril, še vedno pa mi daje dovolj informacij o stanju ceste pod gumami, znebil pa sem se zoprnega rodeo showa, vsakič ko sem zapeljal na serijo vdolbin na cesti, predvsem tiste krajše in globje so me znale dobesedno iz zica vreč.

Any comments?

Zoolo :blink:

P.S.: Z opremo lahko zaokrožim na 100 kg.

Popravljeno . Popravil Zoolo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v "lagano turisticnem" stilu voznje je to mogoce zadovoljiv kompromis, v LS ali knockin´-on-heavens-door-mode bo pa hitro premehko in/ali nevarno. BTDT, samo ne z CB 13. torej si zapisi kje je kako kdaj kaj nastavljeno, da lahko menjas brez panike med stili. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ledeni s čem se najprej igraš? S povratom vzmetenja ali nastavitvijo trdote?

Sicer se pa strinjam s pristopom zapisovanja in nasplošno tistim kar je v temi o vzemetenju že napisano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmnja. lahko se lotis stvari na dva nacina:

1. tovarnisko nastavitev prilagajas svojim potrebam ali

2. vse na naj-mehko in potem postopoma po en klik/cetrt obrata bolj trdo.

seveda se mora vsaka sprememba zapisati. najbolje je, da to pocnes na odseku ceste, katero poznas, ni prevec prometna in dopusca v koncni fazi "kaksen" kilometrcek preko splosne omejitve. ce je se razlicno asfaltirana si zmagal, lahko kompromis najdes kar na eni cesti.

osebno se vedno najprej igram s trdoto, sele potem povratek.

na vzmetenju motorja, da ne bo kdo slucajno.... :devil: :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...osebno se vedno najprej igram s trdoto, sele potem povratek...

Coola to sem isku kot odgovor, ... trdoto tut med mejniki (med zarezami) al točno po stopnjah (od zareze do zareze), nekako se mi od zareze do zareze zdijo preogromni skoki?

Sej pol ti bom GMH dau :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahem, za to bo potrebno bolj diferencirano poznavanje same konstrukcije amortizerja/ev (katere jaz nimam). oz. lahko prilimas kako slikco bolj en detail?

ce imas samo utore in zagozde skacejo iz ene v drugo potem bos lahko samo po utorih nastavljal.

ce ima CB "neskoncno" vrtljivo (vijacno) nastavitev amortizerjev gre tudi po cetrt obrata ali manj (ali vec, logisch :) ). torej ce je vijacna (neskoncna) nastavitev potem lahko obracas kolikor ti pase, drugace si tako konstruktivno primoran se drzati nekih razmakov oz. nivojev.

enako velja za prednje vilice.

za rebound (povratek) se pa drzi klikov. ce so amortizerji kaj vredni bi jih morala imeti okoli 16-20, s tem da ze en klik lahko ogromno pomeni. BTDT.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadaj kliki, spredaj zvezno (predvsem hvala bogu da obstajajo spredaj možnosti zategniti tudi med zarezami, drugače so vsaj za moj okus prehudi skoki), ... no ja zadeva ratuje iz dneva v dan bolj po mojih željah, .... (moramkupitnovblokecpress) :OK:

Popravljeno . Popravil Zoolo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ahem eno resno vprašanje, ... no ja mogoče sem samo tupi glupi, ... ampak a se na motorju, da nekako prižgati samo pozicijo, ... nekako tako kot na ostalih motorjih kjer ga zakleneš in običajno je pozicija eno stopnjo naprej na ključavnici ali na drugi strani?

Zoolo the confused! :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti to sprašuješ za svoj motor? :blink: Imaš dve oz.tri variante!

1.Piše v navodilih!

2.Metoda preizkušanja

3.Motor mi posodiš za ene dva tedna,pa ti ziher odgovorim :? :P

DAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti to sprašuješ za svoj motor? :blink: Imaš dve oz.tri variante!

1.Piše v navodilih!

2.Metoda preizkušanja

3.Motor mi posodiš za ene dva tedna,pa ti ziher odgovorim :?  :P

DAN

In zakaj raje ne napišeš, da ne veš?

p.s.: Zoolo jst tud ne vem upam, da ti to kaj koristi :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ahem eno resno vprašanje, ... no ja mogoče sem samo tupi glupi, ... ampak a se na motorju, da nekako prižgati samo pozicijo, ... nekako tako kot na ostalih motorjih kjer ga zakleneš in običajno je pozicija eno stopnjo naprej na ključavnici ali na drugi strani?

Zoolo the confused! :blink:

ponavadi z ključem ... eno stopnjo niže kot je zaklenjeno ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj raje ne napišeš, da ne veš?

p.s.: Zoolo jst tud ne vem upam, da ti to kaj koristi :P

Mogoce sem pa samo hotel namigniti,da bi take stvari moral najbolje poznati lastnik motorja,al pa nekaj tacga :kva2:

DAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK Folk thanX, ... ampak navodila tega ne poznajo, na ključavnici ni dodatne stopnje kjer bi lahko človek samo Klik naredil. :OK:

Vprašanje je bilo namenjeno ostalim lastnikom, v stilu "a je to kak slab joke?", al dejansko nima možnosti pozicije.

Ampak Hvala vsem za sodelovanje. :OK: :yea2:

Zoolo :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje je bilo namenjeno ostalim lastnikom, v stilu "a je to kak slab joke?", al dejansko nima možnosti pozicije.

no ko boš ugotovil, povej še meni... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
No meril je nisem nikoli - natančno!

Lahko pa povem iz izkušenj vožnje v skupini, ista cesta, isti tempo, potovalna hitrost 140km/h (5000 rpm - peta prestava)...poraba med CB 600 Hornet in TDM 900 (to je nekje 6.5 -7l / 100 km) - meni zelo zadovoljivo!  :D

Pride pa še druga plat medalje, športna vožnja na visokih obratih --> 10l in več!!!  :ph34r:

Prav to se mi zdi prednost motorjev z večjimi prostorninami agregata, ko rabiš vzameš ali pa šparaš in ti ni potrebno ves čas prestavljat. Kwa pa vem?  :hmm:  :?

A mate že kej bl natančne podatke glede porabe?

LP Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja zadeva je ravno toliko natančna kot si citiral, ... odvisno kako voziš, ampak roko na srce, pod 6,3 ne spravim "Medvedke" ma niti pod razno, ... lahko, da sem čuden ampak jebat ga, ... je pa tudi res, da 10l ni nobena umetnost doseči, pač ga ženeš kot ti dopušča znanje in cesta, pa zgornja tretjina obratov, pa ....

Hmmm, ... Povprečje na normalni furi (moj način vožnje nekje umirjeno z rahlimi kratkotrajnimi popadki) se giblje med 6,5 in 6,8 litov na 100ko. Ravnine nekje med 110-130 kmh, ovinki brez delanja idiota iz sebe, pač po feelingu lepo kolikor pač gre in vožnja nekje med 3-6.000 obratov.

Hmmm, ... a kej pomaga tak odgovor? (Hja drugač pa še vprašaj)

Zoolo :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pa ni tok lepa tale honda,detajli so slabo postavljeni in narejeni,se posebno mi ni vsec da tako kaze hupo.Pa tudi malo premal konjskih moci za 1300ccm

Drugac je pa vredu motor,tako kot vse HONDE :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DESMOSEIDICI - ful maš izkušnje za take izjave (premalo konjev za 1300) - bikerwannabe.... Tvoj objekt poželenja jih v nobeni verziji ne pridela več kot 117 - navora pa niti približno ne dosega - cena pa astronomska. Najprej pelji pol pa sodi!

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja govorim nasploh o teh naked verzijah k so cez liter kubikov k se mi zdi prevec pa se registracija je velka pa zvdrzevanje pa to k ni vreden rajs kups tisocko al pa 600 k ma isto konjev al pa vec,navora ma pa malo manj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najprej vozi, potem govori. vidim da se nisi obcutil navora v pravem pomenu besede. :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pa ni tok lepa tale honda,detajli so slabo postavljeni in narejeni,se posebno mi ni vsec da tako kaze hupo.Pa tudi malo premal konjskih moci za 1300ccm

Drugac je pa vredu motor,tako kot vse HONDE :OK:

Je tale tvoj zapis kaj pomembnega prispeval k kakovosti informacij na Motosvetu?

:grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!