Skoči na vsebino

HONDA CBR 1100 XX vs. VFR 800 v-tec


vrho1679

Priporočene objave

Zanima me primerjava med:

HONDA CBR 1100 XX BlackBird in

HONDA VFR 800 V-TEC

Zakaj?

cena XX: 2.749.000 SIT

cena VFR: 2.679.000 SIT

Poleg cene so primerljivi tudi:

stroški registracije/zavarovanja - isti,

poraba bencina,

gume istih dimenzij,

kvaliteta izdelave,

stroški servisov so isti ( morda za XX manjši ker ni V-TEC )

XX je težja za ne več kot 10 kg,

zanesljivost na približno isti ravni

...

Trenutno vozim VFR 750 in sem zelo zadovoljen z njo. Vem, da je XX močnejša, a najbolj me zanima če se v počasnejših ovinkih ( tipa Marija Reka, Ride, Golica, Jezersko ) lahko obnese tako kot VFR ( XX ima namreč daljšo medosno razdaljo ). Ali XX enakomerno vleče pri vseh obratih, ali se mu nad x.xxx obrati strga? Še bolj pa me zanima udobje na daljših turah.

Primerjava me zanima bolj iz stališča Sport Tourerske vožnje ( beri: uporaba za občasno lokalno ganjanje po ovinkih, ture in eno-mesečna potovanja za cca 10.000 km v dvoje )

Za kak pameten odgovor/razmišljanje lepa hvala, Rok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primerjava me zanima bolj iz stališča Sport Tourerske vožnje ( beri: uporaba za občasno lokalno ganjanje po ovinkih, ture in eno-mesečna potovanja za cca 10.000 km v dvoje )

Za kak pameten odgovor/razmišljanje lepa hvala, Rok.

Kot vedo lastniki blackbrdov povedati, je hudo okretna, stabilna pri vosokih hitrostih (medosna razdalja), predvsem pa kar se tiče dolgih fur, moje mnenje, NAVOR igra hudo pomembno blogo, vsakih 10% razlike se močno pozna.

Plusi za XX: Nižji obrati večja moč, nižji obrati 50% (80 Vs. 124 Nm) višji navor po podatkih Honde, za fure v dva bi jaz glasoval za XXo, plus udobja na XXi neprimerljivo več kot na VFRi.

ZtH :blink:

P.S.: Tudi sam sem kolebal med dvema "200% različnima nakedoma", ali bi krajšega in lažjega, brez komforta za mojo težo in višino, ki bi bil primeren za samomorilske podvige na ovinkih (10% časa vožnje na sezono če že)? Ali večji nekoliko daljši z več navora in komforta (za vsaj 90% časa vožnje in več)? Odločitev je padla za zadnjega (lažje potrpim, da nisem najhitrejši in "oh in sploh skoz na tački v ovinku", kot to da bom po 1000 km začel preklinjati in ne bom nehal do točke 9987 km ko se vrnem domov.).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda xx je prava stvar, lahko ti povem, da je primerna tudi za manj izkušenega, če je le kaj pameti v glavi. Moj oče jo je letos kupil in je zelo zadovoljen, pred tem pa je imel gpz 500. Motor ima zeloooo veliko moči kar je super tudi za dva, saj ni potrebno veliko menjati prestav, ker enakomerno vleče že od 2000 obratov. Zelo dober nakup!! :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker nameravam enkrat v daljni prihodnosti presedlat na XX, me tudi mene zanimajo iste stvari. :hmm: Cena je nizka za XX, ker se na splošno manj prodaja. Za ostalo pa ne vem kaj reč, ker še nisem vozil ne ene ne druge. Upam da se kmalu oglasi kak, ki je vozil obe. lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No js bi rad samo to še dodal da se poleg očeta vozi tudi mama in morm rečt, da je zaenkrat brez pripomb, morda včasih malo pojamra za vrat ampak ok :OK: Ata je pa tak reku da ne gre na drug motor!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VFR še nisem vozil (le sedel na njej), mogoče pa bo tole vseeno pomagalo. Nekaj tednov nazaj sem prešel iz ninje ZX-6r na CBR 1100 XX. VFRko si lahko zamišljaš kot nekaj vmes, oz. je po voznosti bliže ninji. Med obema je precej velika razlika -- pozitivna za CBR je udobje in moč motorja (ta vleče iz katerihkoli obratov), negativna pa manjša okretnost in teža na mestu. Ne verjemi, da je to zelo okreten motor, ker -- ni. Sicer je vodljivost čim spelješ odlična in motor se da lepo prekladati po ovinkih, ampak v kratkih in ostrih ovinkih to le ni to, kar nudijo SS motorji. Tačke precej hitro podrsajo (v primerjavi s SS), če jih skrajšaš brusijo auspuhi. No, govorimo o precej hitri vožnji. Ne glede na rečeno se da z motorjem peljati tudi na koleno, le da se moraš nagniti precej v ovinek, da ne pobrusijo prej tačke. Če te zanima zgolj sport-touring pa se s tem sploh ne obremenjuj. Motor se da peljat zelo hitro, tudi po ovinkih.

Motor na mestu daje občutek "krave" in ga brez vključenega motorja skoraj ne moreš premikati (že zelo majhen klanček te ustavi). Kot rečeno dobre stvari so udobje, motor, tudi vodljivost, a velikost in težo moraš vzeti v račun. Nenazadnje je prejšnji lastnik moje XX pravkar naročil prav -- VFR. Če si majhne rasti ali lahek in manj izkušen pri motorjih raje dvakrat premisli preden vzameš XX (problem bo predvsem s sopotnico). Če to ni problem -- go for it ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo nekaj postov na to temo (copy/paste)...

1.

I had a 99 VFR for five years and now own a XX. The VFR had a more relaxed riding position, the cool gear driven cams and decent handling. I really liked it.

The XX has a smoother engine, gobs more power, better wind protection, and higher pegs with lower bars. It's also heavier, wears through tires faster, handles slower and is more costly to insure.

Both bikes were/are very reliable and have excellent build quality. For me, the XX is a better machine. I do lots of highway miles to get to any fun roads, plus I like the fact that a quick pass requires nothing more than a twist of the throttle. To make seriously quick progress on the VFR, a lot more shifting was required. I'm not knocking the VFR engine, but it's only 781cc versus 1137cc in the XX. Call me lazy, but I like the torque available from the larger engine. The XX is better two up. It's also easier to make the XX more comfortable than it is to make the VFR more powerful.

2.

I have a VFR 03 with 16000 miles. I had a CBR1100XX about three years ago. It was to much power for me then..I wanted to live a little longer so I sold it. But now my riding skills have improved to the point that I am back and looking as well. The VFR is a great little bike for long distance touring or anything else. The power though compared to the CBR1100XX is aweful. The CBR is a rocket with unlimited power. The VFR is lame in comparison. After a year of riding I want something that when I flick my wrist I want instant power not a wind up. The CBR1000RR will throw your ass off the back when you punch it if your not ready. The valve adjustment on the VFR just cost me almost 600 bucks. That's every 16,000 miles and that's a light year of riding for me. The mechanics say this thing is a pain in the ass to maintain. In comparison the CBR1000RR is about $350 for the same work they tell me. I think you will not be happy with the power of a VFR, I know from experience you will not be..don't waist your money.

3.

I rode a VFR for 4000 kms for a couple of months this year before my wife took it from me - and I got a 2003 XX for myself. I've done about 6000 kms on the Blackbird in the 8 weeks that I've had it. (Lousy rainy weather is to blame for my paltry distance totals thus far, but I'm a-workin' on it...)

Power: No comparison. The XX absolutely kills the VFR, whether it's off the line or rolling on from 80 km/h or whatever.

A Dutch magazine had the XX at 0 - 100 km/h in 2.4 seconds.

A French magazine quoted 2.7 seconds.

Now that's what I'm talking about. Show me a car that can do that, and I'll show you a car that costs upwards of $250,000.

(The Hayabusa is supposed to make the Blackbird feel anemic, so if acceleration is really your gig... I honestly can't imagine needing more beans that the Blackbird provides, but to each his or her own. I will probably give the Hayabusa a ride some day, just in case. )

The VFR at 200 km/h feels plenty stable but I didn't have the urge to go any faster. The wind blast was all I wanted to handle.

The XX at 230 km/h feels even more stable and the wind blast somehow was more manageable. I just ran out of road and/or cojones at that point. More the latter, truthfully.

Anyway, you can easily get into "Go directly to jail" territory on either bike. Please, kids, don't try this at home.

Engine Smoothness: Another big win for the XX, but the VFR isn't bad, either. The V-4 has character, for sure. A very nice growl. But 1137 cc's count for something and when I rip to redline on the Blackbird... ah, the sound of power!

The dual counterbalancers on the Blackbird result in the smoothest, most linear and predictable power I've experienced, though I admit I haven't had the pleasure of riding the new CBR1000RR. Or anything non-Honda for that matter.

Ergonomics: The VFR wins, but it's surprisingly close. I'm 6'2", 215#, 40 years old and not very physically active, so 2 hours in the saddle is about all I can withstand on either bike before I need to stretch my legs.

Actually, the reach on the XX is such that I can put my belly on the gas tank and support some of my weight there... that, plus the wind coming over the Blackbird's tiny windscreen hits me in the shoulders... which also supports my weight. At ~90 km/h or more, my wrists don't have to do much supporting at all, on the XX.

The seating position is much more upright on the VFR, as everyone says. Whether you prefer this, it's up to you. I find getting on the VFR nowadays, I feel much more exposed to the elements. The footpegs are a little lower on the VFR, IIRC; it feels that way to me, at least. This certainly makes the VFR more comfortable than the XX.

I use a Throttle Rocker, which makes a big difference in right hand fatigue. I find it very useful on either bike, but on the XX, because of what seem to be excessively strong throttle return springs, it's about the only way I can go long distances. YMMV.

Handling: The VFR wins this one, big time. The XX is a straight line machine. Oh I know, accomplished riders can drag rail or hard parts on the Blackbird, but my own experience is that the VFR is a lot quicker to turn in and has more lean angle available before hard parts start dragging. (Not that I've done that on either bike.)

The adjustable suspension on the VFR is nice, too. My wife and I have done only a little 2-up riding, all of it on the VFR. Being able to ratchet the preload on the back end and up the damping on the front makes the VFR a very flexible machine. Takes less than 5 minutes and we're ready to go. When she wants to ride solo, another 5 minutes back to her settings (she's 5'6", 125#) and voila - she's good to go.

Much less adjustability on the XX. I find the standard settings fine, though, and I've only dialed up the rebound damping on the back end, a little.

Styling: Toss up. I love the angular face of the VFR and the undertail exhaust is to drool over. But the XX looks mean and powerful just standing still and the huge dual exhaust speaks to the volume of air/gas that the engine can pump. A little chrome goes a long way!

Beauty is in the eye of the beholder, so YMMV again.

All in all, I know I'm very lucky, with two fantastic bikes available to me. I've got the best of both worlds.

4.

I had a 03VFR800 which I loved!!! but my 03CBR1100XX is a better bike for the type of riding I do!!!

95% of the time, I do SPORT touring, average of 400 kms/day and I love the power of the XX.

No need to downshift, just roll the throttle

But I must say that the 6th generation (VFR) is the best with better handling/chassis/suspension/ergos and look!!!

Ergos a on the VFR are better than the XX.(personal opinion).

Both bikes are quite comfy with a small advantage for the VFR

Handling/chassis/suspension/ergos: advantage VFR

But the XX with its power/smooth engine is the one for me!

5.

I think it depends on which one fits you. I put about 40K miles on a viffer and never really considered the XX due to my size. To me the XX kept me too bent over, even with Helibars. I was also on my toes at stops. The vfr (I've riden every model from '93 to present and there's very little difference until you start to push REALLY hard.) is a little easier to deal with if you have short legs and arms.

The XX's power is intoxicating and it is stable. I have 2 friends with them and I've done the service on both; very straight forward, but lots of hoses to deal with. The VFR makes service interesting because of the engine layout; just the nature of the beast and for the '02's on it's downright complicated.

If you ride 2-up, my friends seem to be happier on the XX. My wife didn't like the VFR, but she's also not much of rider. She felt cramped. Good luck, both are great bikes.

6.

I made the switch from a 99 VFR to the XX. I liked the VFR, but I also was wanting more power, especially two up. Both bikes have good build quality and reliability. The riding position on the VFR is a little more relaxed with higher bars and lower pegs. When I first got the XX, I was going to raise the bars a bit, but after 3,000 plus miles, I'm used to them and will probably leave them alone. The VFR is narrower between the knees. The wind protection is a little better on the XX. No comparison power wise, the XX blows the VFR away. The XX engine is easy to use with plenty of torque and is extremely smooth. The VFR might be a shade better back road bike, but the XX is better on the highway and still can hustle when the road starts to get twisty.

Popravljeno . Popravil Denny
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še jaz prislonim svoj pisker,jaz dam prednost VFR.Ergonomija na vfr je sigurno boljša,vsaj za mojo višino (170cm),na XX pa moram skoraj ležat,tako da ne vem kako bi preživel daljše vožnje.

Moč in navor sta v prid XX,vendar kje imaš razpoložljivo moč?Je pač tako,da je krivulja moči in navora veliko bolj uporabna pri motorjih V zasnove,pri linijskem motorju pa ne gre drugače kot,da izkoriščaš visoke obrate ali pa veliko kubikov,kar posledično pomeni manjša življenska doba ali pa velika poraba in XX je kar precej požrešna zverina.

V kakšnem območju vrtljajev pa se motor največkrat nahaja med eksploatacijo,seveda če nisi ultra tiščač (ali brez tehnične kulture),da si skozi v rdečem polju!Tu si odgovori na vprašanje pri katerem motorju boš prej dobil uporabno moč in navor in tu je moje mnenje spet na strani vfr.Kje zaboga pa lahko uporabiš vse tiste silne konje pri XX.???na četrt milje...ja če sam za gume delaš..

Je pa tudi res,da se 1100 bolje sliši kot 800,konec koncev je odločitev samo tvoja,ne pusti se prepričat mojemu klobasanju...aha,vfr je lepša!

LP DAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm pa dejmo eno bogokletno primerjavo narest :blink:

http://www.akrapovic.si/main/catalog/products-catalog.htm

(potrebno bo poiskati VFR in pogledati diagram)

Diagram od XXe je prilepljen (www.akrapovic.si).

Tehnični podatki Honda (AS Domžale):

http://www.as-domzale-motoc.si/motor_tehpod1.html

Zdaj pa hip hip strašni trik, kje ima kateri motor česa več ali manj. Da ne bomo vedno samo o superiornosti V mašin na suho razpredali.

Vsak naj si svojo sliko naredi.

Zoolo the Horrible! O:-)

P.S.: Kot rečeno konji in navor +50% v prid XXe pri NIŽJIH OBRATIH. Ostalo kaj je uporabno in kaj ne za koga, pa si lahko iz grafov naslika in odloči. Čeprav če me pogled ne vara ima zadeva (XX) kar se konjev tiče pri 5000 obratih 20 konjev več. Navor pa hmm hja 50% nekako ne more izgubiti napram VFRi, sicer pa samo moje skromno menneje.

P.P.S.: Diagrami so še od prejšnje generacije motorjev.

post-178-1097769473_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CBR ni treba čist nič tiščat.

Hmmmnja itaQ (sva že dva, pa še par tisoč jih koraka za nama, ki se strinjajo s to trditvijo) :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim in me spomin ne vara je Honda VFR najbolje ocenjen motor revije Motorad (od vseh, da ne bo pomote). :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......... XX (problem bo predvsem s sopotnico)......

Zakaj naj bi bil problem s sopotnico?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim in me spomin ne vara je Honda VFR najbolje ocenjen motor revije Motorad (od vseh, da ne bo pomote). :OK:

V zadnji številki Motorrada ga je po točkah prehite ta nov K1200.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Da še jaz prislonim svoj pisker,jaz dam prednost VFR.Ergonomija na vfr je sigurno boljša,vsaj za mojo višino (170cm),na XX pa moram skoraj ležat,tako da ne vem kako bi preživel daljše vožnje.

Moč in navor sta v prid XX,vendar kje imaš razpoložljivo moč?Je pač tako,da je krivulja moči in navora veliko bolj uporabna pri motorjih V zasnove,pri linijskem motorju pa ne gre drugače kot,da izkoriščaš visoke obrate ali pa veliko kubikov,kar posledično pomeni manjša življenska doba ali pa velika poraba in XX je kar precej požrešna zverina.

V kakšnem območju vrtljajev pa se motor največkrat nahaja med eksploatacijo,seveda če nisi ultra tiščač (ali brez tehnične kulture),da si skozi v rdečem polju!Tu si odgovori na vprašanje pri katerem motorju boš prej dobil uporabno moč in navor in tu je moje mnenje spet na strani vfr.Kje zaboga pa lahko uporabiš vse tiste silne konje pri XX.???na četrt milje...ja če sam za gume delaš..

Je pa tudi res,da se 1100 bolje sliši kot 800,konec koncev je odločitev samo tvoja,ne pusti se prepričat mojemu klobasanju...aha,vfr je lepša!

LP DAN

Vozim CBR-1100xx in vozil sem VFR.Iz tvojega komentarja ti lahko odgovarjam da res za tvojo višino odgovarja VFR in da ti po daljši turi ne grejo mravljinci po zapestju kot pri xx-u pa ne misli da se z x-om ne da potovati,oziroma ostro voziti po zavojih.Je pa velika razlika med motorji,ker VFR deluje bolj kot kakšni 600 kubični motorji,xx pa saj se ve (nikoli ne zmajnka moči).Moč ni tisto da se pelješ po AC 250+,ampak da si včasih rešuješ svojo kožo v kritičnih situacijah kot so škarje.Moje mnenje je tako,vsak pa naj si proba(seveda,če je možno)in si ustvari svoje mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim CBR-1100xx in vozil sem VFR.Iz tvojega komentarja ti lahko odgovarjam da res za tvojo višino odgovarja VFR in da ti po daljši turi ne grejo mravljinci po zapestju kot pri xx-u pa ne misli da se z x-om ne da potovati,oziroma ostro voziti po zavojih.Je pa velika razlika med motorji,ker VFR deluje bolj kot kakšni 600 kubični motorji,xx pa saj se ve (nikoli ne zmajnka moči).Moč ni tisto da se pelješ po AC 250+,ampak da si včasih rešuješ svojo kožo v kritičnih situacijah kot so škarje.Moje mnenje je tako,vsak pa naj si proba(seveda,če je možno)in si ustvari svoje mnenje

That's the only Way it is.... :010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Nisem ravno dolgo voznik VFR, ampak glede na mojo višino 176cm, moj način vožnje (sport touring) in samo voznostjo tega motocikla zelo zadovoljen in ga po mojem še dolgo ne bom zamenjal.Tudi v dvoje je motocikel dovolj lepo vodljiv in mislim da tudi dovolj močan...mogoče je xx res primernejjši za vožnjo v dvoje in še kaj več, ima pa definitivno več navora in le če ga bom imel kdaj priliko peljat, bom lahko primerjal enega in drugega.Na to,kar sem vozil pred tem,je pa težko VFR uvrščati med 600-take...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil in stestiral sem kar nekaj motociklov.

Če bi imela VFR-ka deltabox okvir in več navora, bi jo kupil.

Tako pa vozim XX-o in sem zelo zelo zadovoljen.

Japonska natančnost in dovršenost izdelave motocikla je enkratna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem ravno dolgo voznik VFR, ampak glede na mojo višino 176cm, moj način vožnje (sport touring) in samo voznostjo tega motocikla zelo zadovoljen in ga po mojem še dolgo ne bom zamenjal.Tudi v dvoje je motocikel dovolj lepo vodljiv in mislim da tudi dovolj močan...mogoče je xx res primernejjši za vožnjo v dvoje in še kaj več, ima pa definitivno več navora in le če ga bom imel kdaj priliko peljat, bom lahko primerjal enega in drugega.Na to,kar sem vozil pred tem,je pa težko VFR uvrščati med 600-take...

Zadovoljen boš,ko si boš lahko privoščil motor nad 15K EU. Dokler nevoziš 1000 ccm in vsaj 150 Ks sploh neveš kaj ti lahko motor nudi in kaj je dober motor.Ni pa dovolj mislit potrebno je tudi kaj sprobat in imeti v uporabi in lasti. :hmm:

Ps :Pa ne zamerit s časoma boš ugotovil,da ti nisem napačno odgovoril,namreč govorim iz lastnih izkušenj tudi jaz sem bil "včasih"najbolj zadovoljen z Yamaho 750 in sem mislil kot ti danes,da ni boljšega motorja,pa jih je še veliko boljših tudi od mojega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadovoljen boš,ko si boš lahko privoščil motor nad 15K EU. Dokler nevoziš 1000 ccm in vsaj 150 Ks sploh neveš kaj ti lahko motor nudi in kaj je dober motor.Ni pa dovolj mislit potrebno je tudi kaj sprobat in imeti v uporabi in lasti. :hmm:

Ps :Pa ne zamerit s časoma boš ugotovil,da ti nisem napačno odgovoril,namreč govorim iz lastnih izkušenj tudi jaz sem bil "včasih"najbolj zadovoljen z Yamaho 750 in sem mislil kot ti danes,da ni boljšega motorja,pa jih je še veliko boljših tudi od mojega.

Nimam ti kaj zamerit,verjamem,da so 1000-ke in več še toliko bolj udobne,pa več navora in to....ampak ga zaenkrat ne rabim.BMW-ja LT recimo bom mogoče kupu,ko grem v penzijo,za zdaj me niti ne mika, ravno tako ne goldwing al pa kak Ducati 1098,al pa CBR1000RR...ti so skoraj vsi razen CBR cenovno nad 15 jurjev,naj te pa spomnim,da tudi nova VFR-ka ni poceni in je kar bližje kakšnemu takemu BMW-ju,ki ga voziš ti.Da o udobnosti vožnje na bavarcih ne govorim,ampak zaenkrat...sej pravim...zaenkrat me ne mika...preden sem dobil tega VFR-ja,sem gledal tudi R1100RT,pa R1150RT,pa K1200, pa CBF1000S in še kaj...zaenkrat ostajam na VFR, 110 konjičev pod ritjo in še tremi malimi razgrajači doma mi je to več kot dovolj, ne rabim 150 konjev in več.Ko si ga bom pa lahko privoščil kot ti praviš,bom mogoče razmišljal tudi o kakem BMW-ju,Duce mi pa tako ni noben všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh pa je govora hondinih zvereh xx in vfr.....čisto logično je,da obstajajo tudi boljši :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil in stestiral sem kar nekaj motociklov.

Če bi imela VFR-ka deltabox okvir in več navora, bi jo kupil.

Tako pa vozim XX-o in sem zelo zelo zadovoljen.

Japonska natančnost in dovršenost izdelave motocikla je enkratna.

Delta box je yamahino ime za alu.okvir,btw vfr ga ima....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 let pozneje...

Vozim xx hondo vendar mi jo v ovinkih trese,sploh pri 180km...in ko je motor bol doli,rad bi da mi kdo pove kako oz kaj je narobe,ležaje na vilicah sem menjal on gume so nove gor,pa ni kaj dosti bolje'

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vozim xx hondo vendar mi jo v ovinkih trese,sploh pri 180km...in ko je motor bol doli,rad bi da mi kdo pove kako oz kaj je narobe,ležaje na vilicah sem menjal on gume so nove gor,pa ni kaj dosti bolje'

Pojdi na temo   HONDA CBR 1100 XX  ,tam je več lastnkov ki ti mogoče lahko  svetujejo, jaz imam xx-o vendar moja nikoli ne trese, gre kot po maslu tako da s tem nimam izkušenj, na tej strani sem te našel slučajno, to je stara stran,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!