Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
robberrt

Gume za Offroad, Motocross, Enduro, Dualsport..

Recommended Posts

robberrt

zanima me katere gume uporabljate za hard enduro motorje?

Kaj mislite o Mitas cenovno je dokaj ugodna, in sicer zadnja 130/80/18 pride 12.000 prednja pa cca 10.000SIT

Ali priporočate kaj drugega in še kje kupujete gume

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drekavac
zanima me katere gume uporabljate za hard enduro motorje?

Kaj mislite o Mitas cenovno je dokaj ugodna, in sicer zadnja 130/80/18 pride 12.000 prednja pa cca 10.000SIT

Ali priporočate kaj drugega in še kje kupujete gume

Dunlop, absolutno... :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tato

Jaz mam gor dunlop trailmax in sem z njimi kar zadovolen. Je pa res,da je ta guma bolj za cesto,kot pa za teren.

Je pa kar mehka(zadaj gre glih ena na 10000 km)-to je moje mnenje na podlagi izkušenj!

Share this post


Link to post
Share on other sites
robberrt

gidl maš kakšno pametno cenovno varianto?? Cena/kvaliteta, kaj priporočaš?

no ja itak trial guma drži dalj časa ampak jaz bi rabil za HARD ENDURO, tko da mislim da bom vzel kar CROSS varianto.

kolk pa ma kej sitar zimskega popusta??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Erik

Mitas gume ti priporočam, ker so zelo dobre. Imaš na razpolago več vrst, ki se zelo dobro obnesejo. Po mojem je najboljša varianta C10 vsaj za rekreativno vožnjo. Ima zelo dober oprijem v ovinkih in obraba je v mejih normale. Za daljšo življensko dobo gume izberi oznako HA-hard. Cena je pa zelo ugodna vsaj proti ostalim.

Če se ti pa ne zdi škoda denarja stran vržit pa vzemi bridgestone :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Jaz sem vedno vozil Mitaske. Cenovno zelo ugodne pa za take gasilce kot sem jaz čist OK.

LP

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
batzajla

jst mam tud skoz mitaske.ker druzga sploh še nism probal,so mi okej. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
boštjanP
jst mam tud skoz mitaske.ker druzga sploh še nism probal,so mi okej.  :)

za svojo ceno jim cisto nic ne fali :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
robberrt

ja sem ravno govoril s sitarjem, pravi da do spomladi ne bo nič z dunlop hard enduro gumami....K...pa tak zastopnik, do spomladi bom pa tud že kakšno zamenjal spet...

No ja še dobro da tudi ostali prodajajo druge gume, tko da pomoje bom res kar mitas vzel pa je....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drekavac
ja sem ravno govoril s sitarjem, pravi da do spomladi ne bo nič z dunlop hard enduro gumami....K...pa tak zastopnik, do spomladi bom pa tud že kakšno zamenjal spet...

No ja še dobro da tudi ostali prodajajo druge gume, tko da pomoje bom res kar mitas vzel pa je....

Za Dunlop najboljš da kontaktiraš z Izotom, na MK Kamnik forumu... :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gidl
gidl maš kakšno pametno cenovno varianto?? Cena/kvaliteta, kaj priporočaš?

nimam...jaz kupujem MICHELIN v Nemčiji in mene zadnja stane 76€.

Kar se pa mitasa tiče ja pa jasno da za tolk denarja nemore bit poleg tega da je črna okrogla in da ima celo štoflce še dobra povrh vsega...

Edited by gidl

Share this post


Link to post
Share on other sites
jhribar1

jest sem pr sitarju kupu d752 za 13 jurjev,rajš v kamnik pa sem dal jurja več kot pa mitaske ki so od 10 do 12 jurjev.. sem imel tud na prejšnjih zmeri dunlopke,tko da za mitaske sploh nisem vedu kako se katera obnese,prejšnja guma na temu je bla mitas,sam še zmeri rajš na dunlop ostanem :OK:

no saj prednja je zaenkrat opa zaenkrat še mitas :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Letos smo si Saharo (vsaj njen začetek) in Atlas ogledali z ene strani in ker nas je vse skupaj navdušilo smo se za 2007 odločili da si to čudo ogledamo tudi z druge strani kjer se vse skupaj začne ali konča, kakor komu ljubo.

Že v Tuniziji sva z Mackom prevozila kar nekaj km izven utrjenih cest in velikokrat smo se ustavili pred prepreko ker naše Tourancke niso bile pripravljene voziti po makadamih nasutih s saharskim peskom ali po kakih blatnih kolovoznih. Zato sva se odločila da letos namontirava nekaj kar bo blatnim in peščenim podlagam pokazalo zobe :P

Že na trajektu smo opazili dva italjanska GS-a z offroad gumami s katerimi so se iz Milana do Rima pripeljali po asfaltu in tudi po Tuniziji so se več ali manj držali asfaltnih površin pa se v nasprotju s pričakovanji le te niso prav veliko obrabile ko smo jih ponovno srečali na koncu poti. Žal jih nismo vprašali kaj sta imela obuto.

Sam sem začel malo brskati po netu in takoj naletel na problem, saj je bolj redkost dobiti takšno gumo v dimenzijah za Varadera ali GS-a 110/80R19 spredaj in 150/70R17 zadaj. Našel sem Metzeler Karoo in Continental TKC80.

Bi pa imel par vprašanj če mi kdo zna odgovoriti:

1. Kakšna je obraba Metzelerke oziroma Continentalke na asfaltu z naloženim motorjem?Skrbi me da je ne bomo zradiral v 1000km kolikor rabimo do tja dol.

2. Kakšna je razlika v vožnji po asfaltu v primerjavi z bolj cestnimi gumami?

Sam se bolj nagibam k Metzelerju saj dobim komplet že za dobrih 30 tisočakov, Continental pa je precej dražji.

V kolikor ima kdorkoli izkušnje na tem področju na dan z njimi. Nimamo namena riniti v sipine ker če tam vkopljem kravo grem lahko na avion za domov. Radi bi se le malo bolj učinkovito spopadli z slabimi cestami v bolj odročnih krajih kjer tudi ponavadi potujemo.

Nisem našel nobenega topica na to temo, če sem kaj spregledal pa prosim moderatorje če prestavijo.

LP

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
mladen

Glede gum ki jih potrebuješ sploh ni dvoma. Ali TKC80 ali pa Karoo. Sam nisem prepričan če dobiš mere za Varo. Pravzaprav jih, Blazdo je imel lani na GS1200 Karoo. Jaz sem s TKC80 šel po avtocesti v Tunizijo, se vozil off road in prišel nazaj brez problema. Sprednja je še kot nova, zadnja je več kot pol dobra. Po forumih sem bral da naredi TKC80 zadnja pribl. 8000km, sprednja pa naredi dve do tri zadnje. Gume držijo tudi na cesti odlično. Ko bom porabil Anakee, se bom vozil sam s TKC. Zgledajo odlično, peljejo te povsod. Drugo leto spet v Saharo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

nekaj linkov

Michelin Baja, sicer bolj za trdo podlago

Michelin T63 bolj rekrativno soft

Metzeler Karoo

bolj extremna je še MCE 6 days extreme

Metzeler enduro gume 2006 [attachmentid=81403]

Dunlop enduro gume

Bridgestone Gritty

06_me_flyer_offroad_e_2006.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

Desert je zakon za 'all off-road' po moje. Ne prebiješ na kamnih, fajn trda je, pa še po pesku gre fiiiino :D

Continental tudi zelo zelo hvalijo. Samo ne vem če ravno 80-ko... bi moral malo pobrskati... a je možno, da je nek '21' model, to imam zdejle v glavi... Verjetno boljša varianta za vaše namene... je pa vse odvisno KATERO pot mislite ubrati, ker so podlage skozi Saharo ZELO različne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mladen

Če rabiš kompromis ki te bo pripeljal tja dol in nazaj in se boš kar dobro vozil off road, potem sta Karoo in TKC80. Če pa motor pripelješ tja dol na prikolici, potem je pa druga štorija.

Pa na Vari si še limitiran s sprednjo 19" gumo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

PIRELLI čim bolj hard, izgleda kot cros, je homologirana za asfalt, 1000 km pa bo tudi zdrzala

sam tipa ze ne vem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Fantje hvala za nasvete.

Kot je tudi mladen napisal bom izbiral verjetno kar med Karoo in TKC80, sta najlažje dobavljivi v dimenzijah za Varadera ali GS-a.

Za naše potrebe bosta verjetno več kot dovolj, pa še cena za Karoo je zelo ugodna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
metalc

no jst mam na kawasaki klr 650 uzadi mitasovo cross gumo in smem povedat da jo mam slab mesec in gre vsepovsot,pa še po asfaliti se drži ko kloš

drugač j pa v enem mesci zrediraš če se zlo velik vozš jst sm se velik po tereni vozu,gozd,blat,šudr,sviž,asfalt pa je šla v enem mesci pa še par dni,samo sem se vozu skori usak dani minimalno eno uro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
    • ligenjček
      CUkrov mu pa ne dajat, če si je že zobe umIL
    • Kugelschreiber
      Uz malo sportske sreće......jadranko naslednic drgnem 30.12. sicer na diesel, ampak...bols s kondomom k ne......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!