Skoči na vsebino

Gume za Offroad, Motocross, Enduro, Dualsport..


robberrt

Priporočene objave

no jst bi pa nucu spredno in zadno gumo za kawasaki klr 650,pa da je primerna tud za potereni(blat,šudr,itd)pa za po asfalti

ta ma odzadi 17 ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem uporabil TKC 80 in so se obnesle odlično!! Brez težav se da z njimi peljati po avtocestah tudi z večjo hitrostjo (preko 150 km/h), pri tem pa obraba ni nič posebnega. Zadnja bo brez večjih težav zdržala preko 6000 km mešane vožnje (asvalt, off road)! Pozorni bodite le na skalnatih predelih, saj jo lahko hitro raztrgate. Na pesku pa boste itaq prej odnehali sami, kot pa bodo zmogle gume (s takimi kravami!!)

Evo, še malo nostalgije...

post-570-1158416030_thumb.jpg

post-570-1158416056_thumb.jpg

post-570-1158416081_thumb.jpg

post-570-1158416104_thumb.jpg

post-570-1158416136_thumb.jpg

post-570-1158416389_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

a slučajno gdo prodaja gume za 250 kub crossko lahko rablene,ampak še kokar tok dobre!

prosim še za ceno :?

hvala ž vnaprej :OK:

papa!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem vedno vozil Mitaske. Cenovno zelo ugodne pa za take gasilce kot sem jaz čist OK.

LP

Leteči

Pravilno razmišljaš. :? Mitas :BUA: je res za gasilce.Privošči si eno pravo gumo, da vidiš kakšna je razlika?!

Resda vsak hvali svojega konja,ampak jaz sem presedlal (iz mitasa) na AVON. :yea2: Na mitasu si, kot da si "bos"- ni oprijema, na Avonu pa krenem iz garaže(hladna guma), pa grabi kot da je ogreta, da ne govorimo na mokrem - je oprijem še boljši (glede na razmere seveda). Pa še eno lastnost ima Avon, po sredini je struktura gume trša kot na strani, tako da je obraba sredine manjša-preverjeno.!

Definitivno priporočam Avon :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravilno razmišljaš. :? Mitas :BUA: je res za gasilce.Privošči si eno pravo gumo, da vidiš kakšna je razlika?!

Resda vsak hvali svojega konja,ampak jaz sem presedlal (iz mitasa) na AVON. :yea2: Na mitasu si, kot da si "bos"- ni oprijema, na Avonu pa krenem iz garaže(hladna guma), pa grabi kot da je ogreta, da ne govorimo na mokrem - je oprijem še boljši (glede na razmere seveda). Pa še eno lastnost ima Avon, po sredini je struktura gume trša kot na strani, tako da je obraba sredine manjša-preverjeno.!

Definitivno priporočam Avon :OK:

Preberi naslov teme

Gre se za hard enduro oz. cross gume

Res je pa da so bolj cestne mitaske za en ku...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravilno razmišljaš. :? Mitas :BUA: je res za gasilce.Privošči si eno pravo gumo, da vidiš kakšna je razlika?!

Resda vsak hvali svojega konja,ampak jaz sem presedlal (iz mitasa) na AVON. :yea2: Na mitasu si, kot da si "bos"- ni oprijema, na Avonu pa krenem iz garaže(hladna guma), pa grabi kot da je ogreta, da ne govorimo na mokrem - je oprijem še boljši (glede na razmere seveda). Pa še eno lastnost ima Avon, po sredini je struktura gume trša kot na strani, tako da je obraba sredine manjša-preverjeno.!

Kot je že predhodnik napisal je govora o off road gumah. Nč bat za na cesto mam na svoji helgi Metzeler Tourance oziroma Karoo za kaj bolj umazanega :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

edine gume za offroad so michelin enduro comp. potem ni daleč, daleč nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mene pa zanima kakšne mate kej dimenzije zadnjih gum.

Jest mam doma še eno staro XT 600 na kero bi rad dal cross gume, problem je ker mislim da gume širše od 120 ne bom mogu zbasat na ta motor, vsaj Dunlop trialmax ni šla.

Mal sem iskal po cenikih po internetu pa nisem najdu 120/??/17. 18'' ali 19'' maš vse dimenzije za 17'' pa bolj slabo.

Zanima me metalc kaj maš zaene gume na klr 650 k maš verjetno 17'' zadaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

ima mogoče kdo že kaj izkušenj z novo Metzeler Karoo T :hmm:

[attachmentid=94832]

post-5241-1175499867.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povsem nova guma ki naj bi bila konkurenčna TKC80.

Namenjena predvsem voznikom 50:50 se pravi nek kompromis med terenom in cesto.

Kolikor sem bral mnenja po forumih so uporabniki kar zadovoljni čeprav je glede na to da je noviteta precej težko dobiti kakšne teste ali informacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zdravo ..

Da malce obudim temo.

Jaz pa bi vprasal glede obutve, za malo majnse endurote.

Zadaj:

Michelin Sirac R 130 / 80-17 65T

Spredaj:

Michelin Sirac F 90 / 90-21 54T

Majnsi enduro, imam v mislih Tuarega 125 Wind.

Letos ga imam namen spustit v osrednjo dalmacijo, pa je potreben

nove obutve.

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pa ti rabiš gume za teren al cesto?

Sicer pa najbolje, da vprašaš v temi "gume-pnevmatike"

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
ima mogoče kdo že kaj izkušenj z novo Metzeler Karoo T :hmm:

[attachmentid=94832]

Na mojem Tigru so v zimskem casu montirane gume Metzeler Karoo. Dobro se vozijo po snegu in terenu. Ce je prevec spolskega blata bos imel z veliko enduro kar nekaj preglavic. Velike endure niso narejene za off road tekmovanje. Mislim da sem v dveh zimah(od Decembra do Maja) naredil malo manj kot 4000 km v bolj pocasnem zmrznjenem ritmu. Obraba zadnje gume je bila okoli 2mm. Ce se vozis po slabih kolovozih je tak tip gume svetlobno leto boljsi kot enduro cestne gume (Turance, Anakee, ...). Jaz sem neznansko uzival! :D

Mamkabozja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V maroku smo malo po pesku in po asvaltu naredili 4 000km, sedaj sem jih spet gor dal in imajo za seboj cca 6000km pa jih bojo še 2000km pregonile da bojo za na odpad! TKC bmw 1200gs adv, skozi v dvoje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo jaz isto zadovoljen z TKC 80. Naredile cca. 8000 km in bi se še dalo kakega tisočaka porinit na njih. Isto kot Mack vedno v dvoje od tega 70% tudi polno naložen motor.

Ne moreš verjet kaj je 250kg motor sposoben z takšno gumo narediti na terenu, pesek, makadam, kamen, asfalt, blato. Povsod brez težav edino bolj po jajcih je treba it po mokri cesti.

Razmišljam celo da bi to postala celoletna obutev za mojo Varaderko. Sicer pa so sedaj na vrsti še Karoo T da jih stestiramo :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!