Skoči na vsebino

Yamaha BT 1100 Bulldog


RAN

Priporočene objave

Pri Habat motocenter pravijo, da naj bi se Buldog že naslednji teden pri njih pojavil.

Me firbec matra kakšen je v živo.

lp RAN

Popravil/a - gregs on 27/02/2002 10:02:02

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ga videl na televiziji, in mi prevec vsec, kr je naked.

Naj bi bil kao konkurenca ducatiju monster.

Ja pa se to me najbolj moti 1000ccm pa nekje 60 konjev, full premalo!!

Moj Gpz500s ima 60KM,pa ima samo 500ccm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je full lep motor komaj čakam da ga vidim v živo,vendar je res da preveč kubikov pa premal konjev.ŽAL

sanda LIVE TO RIDE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Saj za pogledat je se kar, moti me tehnicno ful zastarel motor (zracno hlajeni dvovaljnik, iz TR 1 modela iz leta 1981, ta pa je bil narejen iz dveh XT 500 motorjev), zato ima tudi tako majhno moc (izmerjeno 61 KM pri 5700/min, ful navora spodaj ampak luknja med 3000 in 4000!), pa velika teza: 251 kg (res da ima kardan ampak vseeno). Meni se zdi se najbolj pametna tista ocena, ki pravi da je to motor za "wiedereinsteigerje", torej tiste, ki si po letih pavze spet zazelijo motor...

Vec (celoten Top-Test) v arhivu revije Motorrad na http://www.motorradonline.de/MRD/LTR/archiv.asp?ID=3

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol bi se bilo pa za vprašat, ali so ti novinarji sploh kvalificirani za vožnjo s takim strojem. Jaz sem namreč bral test v francoski reviji L'integrale, kjer so imeli same lepe besede za Yamaho. Robusten in nezahteven motor, ki kar sam pada iz zavoja v zavoj. Moči resda malo, ampak navora pa dovolj za lagodno vožnjo s precejšnjimi pospeški v nižjih prestavah. Končna hitrost samo 180 km/h. Citiram novinarja: Kljub agresivni obliki je Bulldog bolj umirjena domača žival, kot pa vodja tropa.

Burn to be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjamem, da bi se veliko ljudi prevrnilo z njim, pa ne samo novinarjev...............

namreč 60KM in 1000 ccm ni za podcenjevat,verjemite.....sam imam 1200ccm in 60KM , ampak zato 100Nm navora na biciklu pri bogih 4800 obratih, kar je zelo zajebano...........zlasti v ovinkih pri malo bolj sunkovitem dodajanju gasa ti rado odnese zadnji konec, da pa pri speljevanju sploh ne govorimo..........namreč moj motor do 150km/h vleče kot utrgan in do dandanes so takoimenovani cestaki samo debelo pogledali, ko me v mestu nikakor niso mogli ujeti, kaj šele prehiteti.........

kakorkoli,prevračali so se pa verjetno zato,ker se tak motor bistveno drugače pelje čez ovinek kot kakšen cestak.........

lp.,

bmw

Uredil - bmw on 20/01/2002 22:54:15

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

masina izvira iz TR1.preden so jo preselili v bulldoga je se par let delovala v XV 1100 virago in sedaj je tudi v dragstar 1100 vgrajena.zastarela niti ni (ducov koncept je star tudi ze 20 let ),saj se jo da "naviti" do 85 KM brez problemov z vzdrzljivostjo.je pac kocept motociklina tak,da ne rabijo vec kot 60 KM.

tisti francoski novinarji so pa cisti norci,ki poznajo samo dva nacina voznje: gas do daske ali stop.vsaj tako pravijo pri reitwagen-u,ko so skupaj testirali bulldoga v F lansko leto.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

quote:

Zoolo :

Če sem prav razumel imaš novega Buldoga.

Daj prosim te, čim več o njem napiši.

Ne splošnih tehničnih podatkov ampak zgolj tvoje mnenje.

lp RAN

Proud owner of "Little Dogy" says:

"Bulldog, hja sej nimam kej velik za povedati po 250 km, razen normalno, da je zadeva povsem drugačna od prejšnje zadeve, ko sem vozil Drag Star 650.

Je pa tako tisto kar se Suzukiju zdi slabost, je meni glavni bonus motorja, ... brutalen navor in moč pri nizkih obratih ker ne maram, da mi mašina piska mimo glave zato tudi hja, ... 1150R, M900, Bulldog in kaj podobnega dejansko spada v isti krog. Razlike so pa itak v konceptu dvovaljnikov (vsi koncepti stari hmm 20+ let?) in ja razmerju moč, navor, ... samo sound majo pa te beštije "malo" drugacen od 4 valjnih "sikačev".

Ma ja sicer pa mašina res s svojimi 65 konji ni glih monstrum (sicer pa M900 tudi ne odstopa prav veliko, medtem ko v navoru vodi Bulldog), pac vlece korenine in mentaliteto iz chopperja, kar sploh NI Bad.

Drugace pa bremze in gume, ... ne vem bo moral kdo drug voz't in povedat, samo kar se mene tiče »it feels damn good!«, samo sej pravim ne vem ker na DS-u so bile gume kot nove vsaj trikrat trše od teh, … bremze pa chopperji itak vemo, da neki manjka vmes tako, da so me v stanju impresionirati tudi povsem povprečne bremze ... čeprav baje so OK (sej pravim ustavljajo k' p'r norcih).

Sam položaj na motorju, udobje in pregled, sta pa v rangu BMW-ja in zelo dalec od športne trdote Ducatija. Tako, da hmm ..., po mojem bodo fure do 800 km na dan užitek brez primere, samo za to bo treba počakati, da gre prvih jurja mimo pa na servis potem pa v dobrih 24 urah do Splita in nazaj, pa da vidimo, a zadeva lahko tudi na daljših vožnjah dostavi kar obljublja.

Prvi vtisi so pa drugace v ovink gre sam, zna se ustaviti, in ja, ko se razbesni mašina malo nad 3000 obrati, vlece ko delovni konj do rdečega polja. Hmm, ... in ja se strinjam z BMW-jem kar je napisu za svojega C1200, z navorom proti 80 konjov več, ... ni problema, medtem ko bo športnik opletu in žgal gumo bom že pri tretjem semaforju. Tko da glede primerjave po konjih in primerjave, ki jo je nekdo omenu na GPZ-ja pa samo eno, dva razlicna koncepta motorjev ki jih ne gre primerjat. Sploh pa je Bulldog spet en od tistih motorjev, ki ali ga človek vzljubi na prvi pogled al' pa ga enostavno ne mara ker je to kar je, ... v bistvu mešanica vsega od športnika do turerja.

Zadeva na kožo pisana »moji« populaciji, ko imaš chopperja »puni kofer«, ker ti postane neokreten, pa bi rad nekaj kar zna iti v končni fazi tudi do kolena (če je nuja), se zna ustaviti in biti gibčno v prometu po mestu, zna pa tudi povsem spodobno easy furo dostaviti v udobnem položaju pri 80-90 km/h in 2800-3100 obratih na razdalje 500+ km na dan dan za dnem, ... (no ja, ... verjetno ... to be continued).

P.S.: Zadeva bi znala biti zelo zanimiva trenutno je v SLO cca 6 komadov za-aranih, Habat prodal že drugega (dva dni za mojim). Sicer pa What The Duck Do I Know?!"

P.P.S.: Aha vitalno informacijo pozabil, ..s svojimi 197 cm in 96 kg se brez problema in z vsem "komfortom" vozim na Bulldogu, ...na Ducatiju M900 bi se moru mau stisn't vsakič ko bi se gor pakiru, BMW 1150R pa je itak tut krava od motorja in ima placa za izvoz. Razlika v velikosti je vec kot ocitna.

P.L.U.R. Zoolo

*****

Come in peace or stay at home! (oz. potem Svizec, ostane doma in si enega u miru narola!! )

Popravil/a - zoolo dne 27/02/2002 ob 10:53:48

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Tko da glede primerjave po konjih in primerjave, ki jo je nekdo omenu na GPZ-ja pa samo eno, dva razlicna koncepta motorjev ki jih ne gre primerjat.

Ja, to pa sigurno nisem bil jaz...

Ker sem med prvimi videl Bulldoga v akciji in si upam trditi, da je zadeva brutalna - vsaj kar se voznje in pospesevanja tice. Mogoce ga res lahko zmanjka za en las v ovinku (proti cestaku mislim), ampak kot je Zoolo rekel: vsestranski motor, ki ga vzljubis ali pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Hola Zoolo!

Ce ni skrivnost, koliko pa hoce Habat za to zadevo?

LP suzuki

Trenutno par tolajev manj od 1,950 mio SIT, ...ceniki se jim update-ajo z rastjo tečaja EURA, .... TOLAR PO TOLAR 10% INFLACIJA

Kekec ThanX in ja itak enako vsem!

*****

Come in peace or stay at home! (oz. potem Svizec, ostane doma in si enega u miru narola!! )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zooollllooooo

Ma sem ti kar malo fouš......sem sedel na njemu.....moram rečt da je položaj neverjetno easy(ne bom z mojim primerjal).

Makina je 1000% namenjena takim ki majo čoperjev pun......(da ne bom vulgaren) ampak hočejo obdržati mašino s podobnimi lastnostmi.

Zvok v trgovini pri habatu je naravnost droga za ušesa.....joj kako lepo grmi ta stvar že pri štantgasu.....no sam mal navit ga pa ni hotu,k prav d preveč "seka".

Za moj okus mu sam vetrna zaščita fali.....pa bi mogoče ......mogoče.....mogoče razmišljal o zamenjavi za moje čudo.

Zoolloo.....fajn se voz,pa upam da ga kmal zalijemo....hahahahahahaa... sej veš....pol bo bolj varna vožnja

Klimbra.....saj le najmehkejši je dovolj nežen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

...ko ga bo se 'nekdo drug' sprobal, dobite objektivno oceno.

No ja, ce je pa res!.... ampak komaj cakam!!!

Zarja

Hmm, AO+, Kasko, .... a sem še kaj pozabu, ...

Oh well, ...god have mercy, sej ne ve v kaj se spušča!

*****

Come in peace or stay at home! (oz. potem Svizec, ostane doma in si enega u miru narola!! )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZOOLO, kaj reči drugega kot obilo veselja ob novi igrači. Seveda pa obilo SREČE pri vožnji. A si pred nakupom tudi vstajal sredi noči in prebiral to in ono literaturo. Tuhtal o tem in onem, imel v glavi 100 takšnih in drugačni misli o motorjih, ki si jih slišal od vseh mogočih strani in so te spravljale po malem že v obup.

Kar se pa tiče motorja od Bulldoga pa je stvar praktično neuničljiva. Ta stvar zna ružit šepašepaše.

ZOOLO UŽIVAJ!

Lep pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZOOLO,mal z zamudo a bo.Upam da boš vsaj ti tako dolgo služil motorju kot bo on tebi.Sicer pa srečno in pametno vožnjo.

sanda LIVE TO RIDE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja motorinček je prav simpatičen!Cena hm cena!?

Zoolo-čestitke ob nakupu, in srečno vožnjo!

Hnm fantje loh me povabte gledat-tekmoval pa ne bom!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Zoolo saj moje mnenje do tvojega motorja poznas, pa ti zdaj po tej poti se enkrat voscim srecno voznjo!

Pa se to: jaz mam tud bulldoga.... ampak zal samo na monitorju !

We are in this together!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zelooo, zelooo zanimivo Zoolo.

Meni je že skoz full všeč. Če se da pa še kašnega konja pridelat, pa še toliko bolš. Ampak navor je najvažnejši. Kubiki govorijo sami zase.

Čestitke!

Disident

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ICE jaz bi te vprašal kako se navije dragstar 1100 na 85 konjev če lahko odgovori v forumu ali pa po pošti diverdoo@siol.net

lep pozdrav jama 1100

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

phew.....imam doma nekje en artikel v biker´s live,kjer en model v D predeluje yamahe.....med ostalim je zeni naredil z XV 1100 masino sportni V2....in ga tudi nekaj "optimiral/friziral".bom probal pobrskati.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, da se mal pohvalim. Jaz pa sem ga peljala.

Zverina da se reče. Vsaj kolikor sem imela možnost preizkusit pri počasni vožnji. Edino balanca se mi je zdela nekam hudo težka in je hotla kar sama v ovinek past. Ampak kot rečeno, to so bile majčkane hitrosti na poligonu. Ne bi vedela kako se obnaša na cesti. Verjetno je nor feeling. Zoolo brez zamere, sam CBRa mi je bila bolj všeč (CBRbomojnaslednjimotorpress)

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!