Skoči na vsebino

Yamaha BT 1100 Bulldog


RAN

Priporočene objave

Živjo!

Sem novi na forumu in po vsej verjetnosti tudi novi voznik Bulldoga.

Imam eno vprašanje, če slučajno kdo pozna tega Grrr oz. zgodovino njega.

Ker sem frišn motorist, se ne spoznam najboljše na motorje, zato upam na

kakšen odgovor.

Lp g3y-Bulldo.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kako se pazi na to? Kako naj ob nakupo vem da je v dobrem stanju?

Probaj mrzlega parkrat vžgat in vgasnit,če bo spodrsnelo-v prazno zavrtel zaganjač (zaropotalo) pri vžiganju je že potrebna zamenjave. :eek:

Ps; pazit na sklopko od zaganjača NEMOREŠ!!! edino kar lahko narediš je to da motor vedno lepo vžiga se pravi redno vzdrževanje! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na sklopko štarterja NEMOREŠ pazit to je mana tega motorja kot tudi V-maxa in Viragotov !! :headbang:

dej nehi že enkrat pametovat

PAZITI......sem mislu pri nakupu motorja,da ne kupiš že uničenga :headbang:

pa ni tko ko se reku......ne zaropota vedno.....NAŽALOST,vsaj na začetku ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Sem novi na forumu in po vsej verjetnosti tudi novi voznik Bulldoga.

Imam eno vprašanje, če slučajno kdo pozna tega Grrr oz. zgodovino njega.

Ker sem frišn motorist, se ne spoznam najboljše na motorje, zato upam na

kakšen odgovor.

Lp g3y-Bulldo.jpg

tega sem jaz tudi včeraj gledal pa sumim da ni tako kot bi moglo biti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probaj mrzlega parkrat vžgat in vgasnit,če bo spodrsnelo-v prazno zavrtel zaganjač (zaropotalo) pri vžiganju je že potrebna zamenjave. :eek:

Ps; pazit na sklopko od zaganjača NEMOREŠ!!! edino kar lahko narediš je to da motor vedno lepo vžiga se pravi redno vzdrževanje! :hmm:

Meni je nekaj časa tudi ropotalo ob vžigu hladnega. Pa ura in dnevni števci so mi šli takrat na nulo. So mi razdrli 2x, vendar naj bi bilo s sklopko starterja vse OK. Imam pa občutek, da bo treba menjati akumulator (oba z motorjem sta letnik 2003), saj mi mootor, kadar je accu predhodno na polnilcu, vedno vžge gladko in brez problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je nekaj časa tudi ropotalo ob vžigu hladnega. Pa ura in dnevni števci so mi šli takrat na nulo. So mi razdrli 2x, vendar naj bi bilo s sklopko starterja vse OK. Imam pa občutek, da bo treba menjati akumulator (oba z motorjem sta letnik 2003), saj mi mootor, kadar je accu predhodno na polnilcu, vedno vžge gladko in brez problema.

Če hočeš imeti mir kupi nov akumulator, dobiš ga na Cikavi nasproti VW servisa Berus,takoj ko zaviješ desno proti Merkatorju prva desna zgradba.Moraš pa imeti s seboj oznako akumulatorja ali pa še najbolje,da kar star akumulator vzameš s seboj.Če nima na zalogi ti ga naroči in dobiš naslednji dan.To so ponavadi suhi že formirani akumulatorji in dobiš zraven v 6-tih flaškah elektrolit ga sam vliješ v suh akumulator.Tako formiran akumulatot je takoj uporaben je pa bolje,da ga vsaj enkrat do polovice sprazniš z kako žarnico in ga ponovno s polnilcem napolniš,tak akumulator potem lahko stoji spet dlje časa. :hmm:

Ps: kar se tiče tvoje sklopke zaganjača je tako,da so po vsej verjetnosti samo pritegnili vijake, ker se ponavadi samo odvijejo seveda samo v primeru,če to dvolj zgodaj narediš sicer se vse zje.e :whistle:

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolega danes šel pogledat tega http://www.avto pika net/_MOTO/ad.asp?ID=4251158

- že na prvi pogleda zanemarjen...verjetno ni bil garaziran...

- na levo stran bil paden(še zvita ročka)

- ko tank odpreš je zarjavelo tako čudno

- iz vilc olje tece, so cele masne

- brez servisne

- 1 kluc

- se pa bi dalo še za kakih 200€ zmenit

Popravljeno . Popravil norc 16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočeš imeti mir kupi nov akumulator, dobiš ga na Cikavi nasproti VW servisa Berus,takoj ko zaviješ desno proti Merkatorju prva desna zgradba.Moraš pa imeti s seboj oznako akumulatorja ali pa še najbolje,da kar star akumulator vzameš s seboj.Če nima na zalogi ti ga naroči in dobiš naslednji dan.To so ponavadi suhi že formirani akumulatorji in dobiš zraven v 6-tih flaškah elektrolit ga sam vliješ v suh akumulator.Tako formiran akumulatot je takoj uporaben je pa bolje,da ga vsaj enkrat do polovice sprazniš z kako žarnico in ga ponovno s polnilcem napolniš,tak akumulator potem lahko stoji spet dlje časa. :hmm:

Ps: kar se tiče tvoje sklopke zaganjača je tako,da so po vsej verjetnosti samo pritegnili vijake, ker se ponavadi samo odvijejo seveda samo v primeru,če to dvolj zgodaj narediš sicer se vse zje.e :whistle:

Kaj pa Tabakum ? Cena za akumulator je pribl.enaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Sem novi na forumu in po vsej verjetnosti tudi novi voznik Bulldoga.

Imam eno vprašanje, če slučajno kdo pozna tega Grrr oz. zgodovino njega.

Ker sem frišn motorist, se ne spoznam najboljše na motorje, zato upam na

kakšen odgovor.

Lp g3y-Bulldo.jpg

pridi pogledat moj motor, oziroma vsaj tiste, ki imamo te motorje vsaj en soliden čas, pa boš se pol odločal naprej. Ti podamo kako iztočnico v živo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočeš imeti mir kupi nov akumulator, dobiš ga na Cikavi nasproti VW servisa Berus,takoj ko zaviješ desno proti Merkatorju prva desna zgradba.Moraš pa imeti s seboj oznako akumulatorja ali pa še najbolje,da kar star akumulator vzameš s seboj.Če nima na zalogi ti ga naroči in dobiš naslednji dan.To so ponavadi suhi že formirani akumulatorji in dobiš zraven v 6-tih flaškah elektrolit ga sam vliješ v suh akumulator.Tako formiran akumulatot je takoj uporaben je pa bolje,da ga vsaj enkrat do polovice sprazniš z kako žarnico in ga ponovno s polnilcem napolniš,tak akumulator potem lahko stoji spet dlje časa. :hmm:

Ps: kar se tiče tvoje sklopke zaganjača je tako,da so po vsej verjetnosti samo pritegnili vijake, ker se ponavadi samo odvijejo seveda samo v primeru,če to dvolj zgodaj narediš sicer se vse zje.e :whistle:

bog ne dej, da boš dal tak akumulator notri,ti ga bo še razneslo pod sedežem,to da naliješ elektrolit v aku.,lahko narediš samo za motorje, ki imajo pokonci aku,bulldog ima ležečega-in kaj se zgodi tekočina ne pokrije celic-zato lahhko raznese aku.,za bulldoga je edini ki ga lahko daš notri,je z oznako GT14B-4,to je popolni gel aku., jaz sem tudi kupil takšnega za nalit,pa se je segreval kot žerjavica,mehanik mi ga je takoj odstranil in nadomestil z pravim,cena je zato 1x višja 80 eu,in tudi v ser knjigi piše da gre notri samo ta aku.,GT14B-4

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bog ne dej, da boš dal tak akumulator notri,ti ga bo še razneslo pod sedežem,to da naliješ elektrolit v aku.,lahko narediš samo za motorje, ki imajo pokonci aku,bulldog ima ležečega-in kaj se zgodi tekočina ne pokrije celic-zato lahhko raznese aku.,za bulldoga je edini ki ga lahko daš notri,je z oznako GT14B-4,to je popolni gel aku., jaz sem tudi kupil takšnega za nalit,pa se je segreval kot žerjavica,mehanik mi ga je takoj odstranil in nadomestil z pravim,cena je zato 1x višja 80 eu,in tudi v ser knjigi piše da gre notri samo ta aku.,GT14B-4

Na spletni strani Velog je razloženo (vsaj jaz sem tako razumel), da akumulator tipa BS, lahko uporabljaš tudi v ležečem položaju, to pa zato, ker vanj vliješ elektrolit, ki nato koagulira in se ne more izliti, koagulirana tekoćina je zelo podobna gelu, če me že enaka. Sem pa na hitro primerjal cene v Lojzu in na tej spletni strani, zanimivo je, de so pri nas akumulatorji cenejši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa Tabakum ? Cena za akumulator je pribl.enaka.

Glej,če je cena enaka kar kupi pri Tabakumu je mogoče bolje v slučaju garancije! Sicer pa kupi originalnega "glej oznake" kajti kot pravijo je to gel akumulator in v motorju leži zato bo tudi malo dražji !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pridi pogledat moj motor, oziroma vsaj tiste, ki imamo te motorje vsaj en soliden čas, pa boš se pol odločal naprej. Ti podamo kako iztočnico v živo.

Hvala,se mi je situacija mal zapletla, tko, da bom še moral počakat kakšen mesec

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo, danes naredili veliki servis na yamahi,pri juretu primcu,morem pohvaliti ta servis, še posebej pa njegovega mehanika,res kapo dol,stvari je zrihtal v nulo,tako ,da priporočam ta servis,sedaj pa samo vozit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje

kako se montira crash pade,kako odstranim pokrovček-modre barve pod tankom,kjer pridejo bunke,ali je že notri navoj,in kaj vse moram narediti za vgradnjo

hvala

Popravljeno . Popravil SLEPEC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje

kako se montira crash pade,kako odstranim pokrovček-modre barve pod tankom,kjer pridejo bunke,ali je že notri navoj,in kaj vse moram narediti za vgradnjo

hvala

predpostavljam, da misliš crash pade zname LSL, kateri so sestavljeni iz bunk in kita za vgradnjo, ponavadi so zraven tudi navodila. Drugače pa plavi pokrovček je kot zamašek. Vzameš trdo žico narediš kaveljček ali dva, vstaviš žico v luknjico in potegneš ven k sebi. V cevi ni navojev, ampak je kit za montažo narejen iz trde gume in vijaka. Ko vijak zateguješ se guma razteza in stiska k cevi. Torej deluje kot sistem upora na cev in to je to.

p.s. predpostavljam da nosilca za kovček ne rabiš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predpostavljam, da misliš crash pade zname LSL, kateri so sestavljeni iz bunk in kita za vgradnjo, ponavadi so zraven tudi navodila. Drugače pa plavi pokrovček je kot zamašek. Vzameš trdo žico narediš kaveljček ali dva, vstaviš žico v luknjico in potegneš ven k sebi. V cevi ni navojev, ampak je kit za montažo narejen iz trde gume in vijaka. Ko vijak zateguješ se guma razteza in stiska k cevi. Torej deluje kot sistem upora na cev in to je to.

p.s. predpostavljam da nosilca za kovček ne rabiš?

crash padi so doma narejeni,vložka za v cev nimam,ga bom kupil,pritljažnik sem ugodno dobil od givi,vseeno hvala,hvala za info

ps,ali moram odstraniti rezervar in pokrov air boxa,da to vgradim,hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa mopedisti spucate tole dol z auspuhov ?

me je zadnjič pri Hočah dež požegnal... post-506-0-34813900-1301768110_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa mopedisti spucate tole dol z auspuhov ?

me je zadnjič pri Hočah dež požegnal... post-506-0-34813900-1301768110_thumb.jpg

Eni mopedisti imajo: dvojne cevi(čoperji) tako, da zunanja ostane vedno lepo kromirama,eni mamo iz titana tudi nespreminjajo barve, npr:kompleten izpušni sistem od Akrapoviča tudi vsi novi 4-zil. BMW-eji itd.Tebi nepreostane drugega kot polir pasto in drgnit kolikor se bo dalo še spucat !!:hmm:

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa mopedisti spucate tole dol z auspuhov ?

me je zadnjič pri Hočah dež požegnal... post-506-0-34813900-1301768110_thumb.jpg

Purol pasta od belinke. Demontaža prednjega dela izpuha, poliranje, ponovna montaža, vse skupaj opravil v 20-ih minutah, lp.

ps: mopedisti < 50 ccm!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali sem jaz premalo drgnil, ali pa ne gre... :( Purol ne pomaga skoraj nič...

ob priliki nabavljam zadevo iz Lojza...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali sem jaz premalo drgnil, ali pa ne gre... :( Purol ne pomaga skoraj nič...

ob priliki nabavljam zadevo iz Lojza...

peški neboš napravo nika,

spolirati moraš z mašinom,

preverjeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!