Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
RAN

Yamaha BT 1100 Bulldog

Recommended Posts

samo

Zoolo!! Kot nalašč. Včeri sm bil v Delta team-u. Šel sm tja glih z nameno Bulldoga gledat,pa mi ga je pred nosom mehanik odpeljal, tko da se nism mel časa gor usedet.Grrr.....Je pa dober za crknt.Razmišljam o menjavi in se mi zdi tale pesjan kr taprau.Me pa zanima kako se obnese na daljše ture, drža, udobje, pa to...

Skratka, velik varnih kilometrov in užitkov ti želim. Pa ne pozabi ga cepit...haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAN

Zoolo:

Zdaj si kar nekaj km naredil, pa bi lahko spet eno izčrpno poročilce naredil.

Predvsem me zanima, če je opravičil vsa tvoja pričakovanja.

lp RAN

Share this post


Link to post
Share on other sites
lojzi

quote:

Zoolo:

Zdaj si kar nekaj km naredil, pa bi lahko spet eno izčrpno poročilce naredil.

Predvsem me zanima, če je opravičil vsa tvoja pričakovanja.

lp RAN

V tem času sta postala, res prava prijateljčka, kamor Buldog, ke tud Zoolo, pa magari na tla

Lojzi ma vas rad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

Ok Banda, hear This, hej ma sej lahko nadaljujem tam kjer je končal Lojzi (ThanX L' Man za lep uvod).

Ma ja zadeva je takšna da hej po 6 k km in po tem ko sem se dvakrat "ulegu", tega motorina nebi menju za nobeno drugo zadevo in ja če bi še enkrat kupoval, bi se isto odločil.

Hej zadeva je opravičila ime Bulldog, dva padca, dvakrat motor lepo vozen in pripravljen za nove podvige, kot je npr. pranje s štrajfiksom v Metliki motorja in mene, ampak šla sva naprej in prišla nazaj.

No ja nova igračka in konji, rahlo neukročena desna roka in ja heh KARDAN, rezultata sta bila dva eksperimenta. Drugače pa heh sem zadnjo gumo do limita spilu po sredini že pri 4700 km, ... jap Z3 Metzove gume so lepa stvar držijo ko radirke samo obraba je pa itaQ očitno brutalna. Druga posledica, je pa bila dvakrat se ulešt, no ja če hoče človek nervozno voz't in vozit nad svojimi sposobnostmi in sposobnostmi motorja je to dosti logično ne?!

Bottom line je, ...heh zadeva je naked pa ni naked, ima kardan pa chopperjevo srce, pa superšportne gume in zavore, ... geometrija teža in ostalo pa, ... itaQ,... heh moraš bit moron moje klase da to pozabiš in se razbiješ zaradi pretiravanja! No ja guma gre na easy do roba-roba, samo motor pa nikakor ni da bi se primerju z M900 ali M600, Hornetami ali Banditi, .... Motor kot tak je idealen miks vsega in ničesar v vsaj meni zelo dopadljivem designu.

Hmm OK, novica za potencialne kupce, od junija naprej se bo dal odobiti tudi Akrapovičeve rore za Bulldoga (slip on varianta), tko da heh Doggy bo dobil še mali boost in sound kot se spodobi.

In ja je bilo vprašanje glede udobja. Hmm, vozim sam, sam 100% na dolge razdalje, in ja motor je tudi za mojo višino 197 in težo primerno zasnovan in omogoča, da pride človek v enem popoldnevu v Dubrovnik spočit in nenasičen vožnje. Kar se udobja tiče, kot bivši chopperist, in glede na to da smo vedno prisegali na udobje lean back položaja, samo rečem, dobrodošli na fotelju vrhunske izdelave.

OK še zadnje cruising speed pri moji višini je pri 130-140 popolnoma efortless, kar je zasluga malega stekla nad lučjo, vožnja nad 180 postane resen suffer za več kot moment ali dva. Končna nekje okoli 195 kmh in to je sredi rdečega polja.

*****

Come in peace or stay at home! (oz. potem Medo, ostane doma in si enega u miru narola!! )

Popravil/a - zoolo dne 29/05/2002 ob 13:36:47

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chebi

Ti, kako je pa kej doggy okreten pr nižjih hitrostih?

Še tole navintlamo, mal popokamo pa gremo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mačica

quote:

Ti, kako je pa kej doggy okreten pr nižjih hitrostih?

Še tole navintlamo, mal popokamo pa gremo...

Malo višje gori si preberi moje vtise. Mislim, da je kr okreten ampak težak.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

quote:

Ti, kako je pa kej doggy okreten pr nižjih hitrostih?

Še tole navintlamo, mal popokamo pa gremo...

Heh, kot je reku ICE, ...hudo okreten.

Ma ne bike je čisto OK, ... ni problema, samo moje mnenje pri skoraj dveh metrih in 95 kg, je verjetno precej drugačno kot bi ga od koga iz lahke ali peresne kategorije slišal.

Motor ko motor, primeren tudi za rinjenje med mestnim prometom, ....sicer pa niti ne vem kaj si milil točno z vprašanjem.

*****

Come in peace or stay at home! (oz. potem Medo, ostane doma in si enega u miru narola!! )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

Hmm, ...in ja "Škorpijoni" so na Bulldogu, sound YESSSSSSSS (it's a sound machine!)

+12% moči na zadnjem kolesu

Plus izboljšan navor in je ostal brez luknje na spodnjem delu

Heh, malo tehnikalij o rorih in malo vtisov po prvih treh štartih v Sežani, ... no ja več naslednji teden ko ga bom čez vikend v akcijo spravu.

*****

Come in peace or stay at home! (oz. potem Medo, ostane doma in si enega u miru narola!! )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

quote:

Zoolo! Tvojega buldoga ne bo sedaj nihče preslišal. Sem ga včeraj slišal v domžalah. sem 99% da je bil tvoj. Sem skoraj s strehe dol padu ko sem za njem gledu.

Sonce naj sveti vsak dan

Heh, ...to je bila v bistvu edina ideja, ... kako Bulldoga v BOMBNIK spremeniti. ThanX Man!

Zoolo The Horrible!

*****

Come in peace or stay at home! (oz. potem Medo, ostane doma in si enega u miru narola!! )

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAN

quote:

Heh, ...to je bila v bistvu edina ideja, ... kako Bulldoga v BOMBNIK spremeniti. ThanX Man!

Zoolo The Horrible!

*****

No pa sem zvedel, kar sem hotel. Mal počakaš, mal potrpiš, potem pa vse naokoli pride.

mezoolonejebenidvapostopress

lp RAN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

quote:

...

lp RAN

Hehpovsemnenamernopress

Ma ne resno a je še kej tazga kar ni odgovorjeno ti samo reci.

Ajde HF!

*****

Come in peace or stay at home! (oz. potem Medo, ostane doma in si enega u miru narola!! )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

quote:

Jutri bomo zadevo poslikali in jo poslali po svetu - prvi Buldog z Akrapovičevimi rori; to bo senzacija

N0iSe DaTa

-=> Motosvet.com <=-

Stari moj počaki da pride v petek iz Elise, ... hej Doggy je še na štrihanju!

*****

Come in peace or stay at home! (oz. potem Medo, ostane doma in si enega u miru narola!! )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sanda7

zoolo dej prid mal na Ride pokazat makino,da slišmo še tuki to zadevo,sem pa v soboto vidla BT v Kozini in bi dala skor roko v ogen če ga ni vozil sam lastnik Elise.

sanda LIVE TO RIDE

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

Sanda, jap Tomaž ga je imel na testerju v dogovoru z mano, sej mi ga je p'rpelu na Furje pokazat!

Jap bil je pravi!

*****

Come in peace or stay at home! (oz. potem Medo, ostane doma in si enega u miru narola!! )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sanda7

No vidiš moje srce ga zazna že na daleč,ni kaj ta motor bo treba enkrat imet.

sanda LIVE TO RIDE

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

quote:

No vidiš moje srce ga zazna že na daleč,ni kaj ta motor bo treba enkrat imet.

sanda LIVE TO RIDE

Ta motor in ti rori grejo z mano v grob ali jark, kar bo prej, ..ampak prej se ne bova ločevala, ..no ja mogoče še kak kit za dvig'nt konje, ....

Tko da ja, ...obstajajo pa drugi na las podobni, ki ti jih močno priporočam

*****

Come in peace or stay at home! (oz. potem Medo, ostane doma in si enega u miru narola!! )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

Ok, 10000 Km, ... na servis gre Doggy called B52 v četrtek, ma je pa za sedaj samo ena stvar jasna, ... če ne bi bil malomaren kot sem na momente bi sprednja guma lahko vozila še ene 2 mogoče celo 3 k km. Tko pa hehe jebat ga Z3 spredaj je počepnu in predal boj.

Po Eksperimentu z Z3 spredaj (še tovarniška prva guma) in D207 zadaj, gre tudi spredaj definitivno Dunlopova 207RR. Ma me je 207ka zadaj prepričala, po zadnjih dveh treh vožnjah v totalnih nalivih, tako da hmm niti ne vidim potrebe po skoraj 25% dražjih Metzih na Doggyju.

Evo tuki pa kaj in koliko bo stalo na servisu na 10k km:

(ma ja dopolnilo enkrat v petek ko bo servis za mano)

Še vedno ljubitelj psov predvsem Bulldogov, Zoolo! :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

Ehh, ... pa nov post, ob vseh bučah tut ta ne bo bolel:

OK, servis na 10.000 km je za mano, ... rezultat, ...

motor OK

ventili OK

"Ej a pa ti to reč sam prtiskaš al kdaj kej spustiš?" je bila izjava Tomaža v Elisi in "sej olje v prenosu je bil brez opilkov, samo nekam je barvo spremenu"

Zamenjana, oba filtra (zrak in olje),

Zamenjane svečke

Olje Motul XXXX (ma neka pizdarija k ne vem kaj je ampak zioher je Cool :roll: )

Veliki Servis

TOTAL: 30.000 SIT

Premontaža sprednje gume pa gratis, ...hej ThanX Tomaž še enkrat.

Good, ploščice bojo baje še za 10k km (še enkrat tok) potem pa pride servis na 20k km kjer se lahko pripravim na "fakturo" pri cifri cca 60k SIT (isti servis kot tokrat plus ploščice po cca 10k SIT/disk).

Jap, Doggy ma apetit ko Nemška doga. :lol: :lol: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

OK, informacija za vse ostale lastnike, ki vas menjava obutve še čaka ...

Spredaj 207RR in zadaj 207, ... daleč najboljša kombinacija do sedaj kar je bilo obutve na motorju.

Zadeva se še prekleto, lepše pelje kot kombinacija originalne prve obutve spredaj/zadaj Z3 od Metzelerja.

Cena Dunlopa je pa itaQ nekje 25% nižja od Metzelerja.

Samo še da vidim koliko bodo zdržale. Zadnja 4k km and looking GOOOOOOOOOOOD!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

Banda Doggyjevska, ....

evo od vceraj vozim, "najvlečnejšega in najhitrehjšega" Bulldoga Ever! :lol:

Zahvala gre Tomažu in ekipi iz Elise, ... za tiste ki vas zanima kaj hudiča točno so naredili oz. kolko soldov bo koštala zadeva, da jo naredijo ker recepture ne mislijo okoli razlagat, pa itaQ pokličte v Domžale pa je. :wink: :wink: 8)

No ja, evo za vse lastnike, ki poznate svoje motorje, ...če mi je Akrapovič zaprolnil luknjo na spodnjem delu, je včerajšnji poseg povzročil malo revolucijo na zgornjem delu obratov. Motor namesto lenosti od 5400 obratov naprej do blokade pri 6700, vleče tudi v tem razponu enako ali celo nekoliko bolj kot v optimalnem področju.

V praksi to pomeni, da je tudi v četrti potrebno paziti da mašina ne nabije takoj v blokado, v peti pa pomeni zvezno močno vleko do 190 km/h (več nekako nimam želje ne ideje, ..hehe jebat ga pussy ki bi rad preživel) in ne več lene mašine nad 140-150 km/h. :wink:

Zoolo the Horrible! :evil:

P.S.: Ducking se veselim petkove vožnje do Primoštena ali do Splita, sej ne vem še točno kam, sam to bo pa hudo! Prehitevanje je dobil veliki P. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

P.S.: Ducking se veselim petkove vožnje do Primoštena ali do Splita, sej ne vem še točno kam, sam to bo pa hudo! Prehitevanje je dobil veliki P. 8)

Dej......kompanjon.....mal pazi,da tale "P" ne bo ratal velik še v povezavi s kako drugo besedo.

BTW.....ko boš meu cajt za pivo....pa sporoči,da kaj več predebatiramo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

A smo bulldoga mal zanemarili?

www.bulldog-bt1100.de

Predelave - tudi prikolice, kufri za zadevo, nabor rorov, pa kit za povečanje moči na 90 PS...

Hmm, vse auf dojč :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

Hmm Sym da nauš mislu da se samo v Nemčiji dogaja zadeva.

Model iz Kopra (ma, sva se srečala na RedEye-ih v Ankaranu), mi je pred parimi tedni napovedal totalno predelavo svojega BTja.

Cilj celotne vaje hmm nekje okoli 80-90 KM, plus optična sprememba motocikla.

Je bil pa spisek stvari ki jih bo predelal ali zamenjal prekleto predolg za zapomnit.

Bottom-line, ko bo zadeva spomladi končana, bo verjetno več kot zanimivo slišat, kaj in za koliko denarja je naredil, sploh v primerjavi z nemškimi delavnicami.

Z.t.H.! :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian

Zdravo, Zoolo,

Najprej hvala za pomoc in komentar po tel.

Danes sem bil zopet v Krskem na ogledu. Glede na denar se odlocam med Fazerjem 600 in Buldogom.

Poskusil sem 30 km Fazerja za probo. Odlicen motor, vendar se mi zdi malo prestrupen zame. Do 6000 pohleven,pol pa znori. V glavnem, vsi uzitki zame so se mi dogajali do 7000 rpm. Pa malo prevec sportno se sedi (pokrcene noge pa teza na rokah). Vsaj za moj obcutek.

Tako sem cedalje bolj odlocen, da bom poskusil spraskati se moneya za Buldoga.

Kljub svojim letm se obnasam ,kot pubertetnik ter ne spim ponoci ter razmisljam, kaj se bolj splaca.....

Zanima me, kako imas ti reseno s torbami. Imas zadnji kovcek, ali kaksne stranske torbe.

Sicer pa, drug teden bo verjetno dan D (oz.BT).

LP Damjan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 1

:oops: dodatnih 5 točk za Bulldog-a: notranjost cilindrov je obložena s keramiko, kar zagotavlja izredno življenjsko dobo zračno hlajenemu motorju :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • KennyJR
      Pač ne razumeš in tudi nikoli ne boš, ker očitno nimaš dost v glavi... Noben ne govori, kaj bi bilo, če bi bilo... Pač pa zakaj ni bilo... In to je to... Govora je bilo samo o tem, zakaj se Lorenzu na noben način ni splačalo tvegat svojega zdravja... Enostavno ni bilo vredno za tako majhen izkupiček... In ti se obregneš v eno hipotetično številko? Pa kaj ti daje motiv za take gluposti? 
    • thumper
      nekaj nabijaš s tem tvojim teoretiziranjem.. kaj bi bilo če bi bilo pa če bi pa zakaj ne..  dejstva so pa taka kot so..poglej si lestvico - so tam trditve in razlage na istem mestu.. če gre zarco na poltovarniškega ducatija si bo naredil še eno bolečino. gigi nima neomejenega budgeta.. ima pa "neomejenega " petronas, ki je imel l.2016 nekih 5x toliko čistega dobička kakor ducati bruto prodaje (55000 enot po 20000e je 1.100.000.000 oz.1.1mrd)..  l.2018 je petronas zaključil z 26mrd čistega (honda recimo 8.7mrd). petronas ni autsajder v motošportih...v sbk so tekmovali z motorjem , ki so ga sami naredili .dosegli l-2004 eno drugo in eno 3 mesto kar ni bilo slabo glede na to , da so proti 1000ccm ostalih tekmovali z 900cc.
    • Darko3g
      Ko sem prebral samo besedilo, sem si predstavljal nekaj takega  
    • Snečer
      o novem traceru700 govorimo
    • farang
      Eeeeeem, mam Tracer 700 letnik 2018, in ima spredaj nastavljivo samo šipo, tolk o tem. Res da za 7 jurjev nimam kej dost jamrat, sam sorry, ne more se v nobeni stvari primerjat z BMW, pa še katerim drugim proizvajalcem ne (KTM, Ducati, Triumph...). Karkoli primeš ti da vedet da sediš na budget motorju.  Da ne bo pomote, meni je ok, sicer je ne bi kupil, ampak nikoli pa ne bom rekel da je to isto dober motor kot BMW F850GS al pa ne vem, KTM 790 Adventure ipd..   
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!