Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
RAN

Yamaha BT 1100 Bulldog

Recommended Posts

RAN
Zvok je kar v redu. Ni ravno B52, drugače pa je prav lep robat "moški" zvok. Pri 250-ki sem šel prvi teden auspuhe vrtat, tu pa ni potrebno, saj zna motor prepričjivo zarohneti.

Ta teden mi ne bo zneslo, drugi teden pa zagotovo pridem v Lj.

Sicer sem pa prav vesel motorja, ki se zelo lepo vozi.

Po dveh 250 kubicnih letih sem sedaj 1100 kubicno masino po dezevni, predvsem pa zelo mastni cesti brez problemov pripeljal iz Krškega v N.m.

Kaj več o vtisih pa, ko kaksen kkm naredim. Ce bo koga zanimalo, seveda.

Ti kar pridno piši, ker nas zelo zanima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lindau

Najprej iskrene cestitke in obilo lepih trenutkov pred, med in po voznji! :wink:

Zvok je kar v redu. ....

Kaj več o vtisih pa, ko kaksen kkm naredim. Ce bo koga zanimalo, seveda.

A si taksne izpuhe ze slisal pri delu?

bikeside.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

Damjan, mater da sem 200% srečen zate! 8) 8)

Heh wellcome! In ja ko boš imel čas pokliči da narediva kak krog in popijeva pivo!

Srečno in varno vožnjo ti želim!

P.S.: Oranžna RuleZZZZZ! 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian
In ja ko boš imel čas pokliči da narediva kak krog in popijeva pivo!

Srečno in varno vožnjo ti želim!

P.S.: Oranžna RuleZZZZZ! 8)

Thx, Zoolo. Pa tudi vsem drugim. Okoli Ljubljane pa bom drug teden kaj hodil. Oz. kužata na sprehod peljal. Obvezno te prej pokličem

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAN
Ni ravno B52, ...

:lol: še vedno lahko ene par piksn na auspuh privežeš :twisted: :twisted:

Ne vem kje si to dobila ?

Jaz tega nisem napisal. :shock:

Pol se pa še Desmo nekaj čudi. :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Desmo
Jaz tega nisem napisal. :shock:  

Pol se pa še Desmo nekaj čudi. :cry:

Saj temu se jaz čudim. :lol: :P :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAN
Jaz tega nisem napisal. :shock:

Pol se pa še Desmo nekaj čudi. :cry:

Saj temu se jaz čudim. :lol: :P :twisted:

Pejt se solit ! :evil:

:D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

Matr,

včeraj, ko sem plačal fazer1000, sem skoraj siknil "Ne, daj mi raje bulldoga"... S solzami v očeh sem se pustil prepričati argumentom, da ni čisto idealen zame, da mi fazerka v tej fazi lahko nudi več ...

:cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo
Matr,

včeraj, ko sem plačal fazer1000, sem skoraj siknil "Ne, daj mi raje bulldoga"... S solzami v očeh sem se pustil prepričati argumentom, da ni čisto idealen zame, da mi fazerka v tej fazi lahko nudi več ...

:cry:

Sim, a topic za Fazerko ne obstaja? :shock: :lol: :roll: :wink: 8) :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian

RAN, jaz sem napisal, da ni ravno B52. To je Zoolojev. Malo se tudi jaz zanimam za Akrapoviča, čeprav mi trenutna situacija (beri: zvok) kar ustreza.

Kuža ima 550 km (preveč mraza za kaj več), moram pa reči, da je ta motor narejen zame. Kar nekaj odličnih motorjev sem preizkusi, preden sem se odločil za Kužata, vendar mi ni žal. Zelo krotek motor ( pri pospeševanju pokaže tudi zobe), z veliko navora ter ne predivji po značaju. Kaj več kasneje. Sedaj se ga tud še ne upam prtisnit. Kot prvo je nov, kot drugo, naj bi bil prehod iz 250 na 1100 bol postopen.

Ko bomk vedel kaj več, sporočim.

(Če bo v nedeljo vreme, grem na Rab)

LPD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian

Motor ima 2200 km. zelo zadovoljen. Servis imel na 1200 km. Cena 18.100 za olje filter ter cca 2 uri dela. Tudi zadovoljen

LPD

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra
Najprej iskrene cestitke in obilo lepih trenutkov pred, med in po voznji! :wink:

Zvok je kar v redu. ....

Kaj več o vtisih pa, ko kaksen kkm naredim. Ce bo koga zanimalo, seveda.

A si taksne izpuhe ze slisal pri delu?

bikeside.jpg

Jaz že.......SEM SVOJGA RAJ UGASNU.........K multipraktik v primerjavi z STRATOSFERSKIM BOMBNIKOM!!!! B) B) B) B) B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian
Pozdrav vsem. Dejte povedat kok kej tale bulldog pije. Pa kako je za potovanje v dvoje.

Men pije od 5-6 litrov (malo več, kot jaz) ;) . Za potovanje v dvoje pa ne vem ,ker se bolj sam vozm. Sicer pa poglej cel topik (tud nazaj), ko Zoolo o tem še več piše. Imaš vse podatke.

LPD

Edited by Damian

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo
Pozdrav vsem. Dejte povedat kok kej tale bulldog pije. Pa kako je za potovanje v dvoje.

Men pije od 5-6 litrov (malo več, kot jaz) ;)

OK, še enkrat odprt na fergazerjih z odprtimi rori, poraba po zadnjih podatkih od 4,5-8,5 litra/100 km.

Vse odvisno od tega kako ti desna roka tripa! ;)

Hmm potovanja v dvoje?! :blink:

Človek božji, raje kupi kaj drugega, na mojem ta pojem niti ne obstaja, kako je z originalnim položajem stopalk (in nog sopotnika) ne vem, verjetno pa se počutje sopotnika izboljša, s primernim zadnjim kufrom, naslonom in umirjeno vožnjo.

No ja nekateri umrejo na zadnjem zicu v prvih 50ih kilometrih, sem pa doživel čudež ko je deklina povsem nevajena motorjev sedela na danjem sedežu cca 400 km in se na cilju NULA pritoževala!

Hmmm, ... precej odvisno tudi od dimenzij sopotnika/sopotnice. :rolleyes:

Ehh kaj pa vem, Men je Bulldog motor za enega, oz. za dva če slučajno koga na kavo pelješ, no ja vpraši če te še kaj zanima.

Z.t.H. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo
Zlo lep motorcek, moje mere so blizu tvojih (194/95) samo si nekak ne predstavljam sebe gor...mas vsaj kako sipico? To more bit pri 190 rahlo noro, veter te hoce dol odpihnit ne? :)

Jaz mam pri Pegasu visjo sipico pa me pri 170 ze cist nazaj tisci...

Ej Dejva midva tole na Forum, da še ostali preberejo, ... tko da ti bom u Bulldogu odgovoru, OK?

OK, do 140 vsaj meni osebno veter ne predstavlja ovire, heh pri 190 pa stari moj, impro liga rulezzz, pa se na sedežu nazaj pomakneš, pa malo višje na sedlo usedeš, pa noge not do tanka kolikor gre, .... no ja telo dol (ponovi smet kolikor gre), pol se pa da LJ-MB prid't v 62 minutah iz centra v center mesta, ... no ja potem sem bil še vedno v stanju vodit sestanek in se odpeljati nazaj. :D

Ma ne motor niti ni mišljen za konstantno vožnjo nad 140 km/h, potem kupiš kaj drugega z boljšo zaščito. JE PA REŠITEV podaljšana Turing šipa spredaj, sam je meni osebno tok grda da, ... Nein Dnake, Finke Švedinje (pa da ne pozabimo na Norvežanke) :P B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

Ehhh, ... kratka info, ... kljub paniki, da po 16 k km ni kaj dosti ostalo od steklene volne v obeh loncih, sem včeraj radostno ugotovil, da zadeva še obstaja in je še daleč trenutek ko bom moral menjati toto zadevo v piskrih! :D :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian

Če bi kdo najdu, kakšno šipo za spredaj, ki bi Bulldogu pasala (pa ne original touring šipa, ki je grrrrrrrrda. ) mu dam za pir.

Sicer pa čedalje bolj zadovoljen.

LP damjan

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

Takle Bulldog se vozi po Sloveniji, pa tudi naprodaj je na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)-u... Sem ga zapazil na Grobniku. Zanimiva barva.

_20_6_2003_netjp1p.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
b-hoch

... nočna mora za v garažo :lol: ... tale ta rumen, da ne bo pomote...

lp,

B.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lederman

Nekateri pa majo okus :o

Nočna mora ne sam za garažo, tud za ostale ko ga vidjo na cesti :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian

barva mi je grda. bolj za kakšnega Tomosa ali pa TRABANTA.

Moj je lepši!!! Aranžen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ne poznam programa s katerim ustvarjaš .gpx. Izgleda, da planirano pot ustvari v obliki sledi, postavljene točke pa da v planirano pot kot POI.
    • motozajebant
      Verjetno si ne želim
    • motozajebant
      Kaj pa tebi dogaja? Obešam na tvoje poste? Lol  Vem da si napisal za stroške, da so. Jaz sem sam ddv v številki napisal, nič takega. Za turistično sem napisal da je minimalna, ker točne cifre ne vem (2 eur je? Al neki tazga). V čem je zdaj problem? Ubistvu je bil sam dodatek k tvoji info in posledično strinjanje s tabo. Verjetno si narobe razumel...  Opozicija-koalicija. Zamenjal sem besedi. Kaj želiš povedat? Da se nikol ne zmotiš?  
    • Andrej P
      https://www.tirol.gv.at/verkehr/verkehrsrecht/motorrad-fahrverbot/allgemeines-informationsblatt/ Avstrijci pa znajo... Bo treba denar kje drugje trošit... Še dodatna informacija; https://www.oe24.at/oesterreich/chronik/tirol/Gruene-sperren-Strecken-fuer-laute-Motorraeder/431572370  
    • truckdriver
      Članek z nekega spletnega portala pod katerim se rade volje podpišem:   Diskurz leve politike Ob dialogu o družbenih vprašanjih dobi povprečen konservativec/pripadnik politične desnice večina časa občutek, da pripadniki levega političnega pola nanj gledajo zviška, njegove odgovore na določeno družbeno tematiko obravnavajo kot pristranske, nerazumne, nevredne obravnave, ter po drugi strani oblastiželjne in nevarne… Zaradi takšnega pogleda je dialog onemogočen in edino kar ostane so napadi ad personam. Prisotna vzvišenost je dobro opazna tudi v trenutni politični situaciji, ter v odnosu protestnikov, ki sebe dojemajo kot bojevnike za Dobro in Pravično. Od kod ta samozaverovanost? Po drugi svetovni vojni so nekateri intelektualci Frankfurtske šole neomarksizma, ki so imeli osebne izkušnje z nacizmom pričeli ta pojav preučevati. Tako je Adorno govoril o psihopatologiji ekstremne desnice, pri čemer je obravnaval več osebnostnih lastnosti, ki se v visoki izraženosti skupaj seštejejo v pojav nacizma. Predpostavka, ki so jo zastavili je bila, da lahko nacizem še pred svojim nastankom zaznajo in preprečijo. Ta pristop je vprašljiv iz dveh plasti. Prva je ta, da izhajajo iz poenostavljenega pogleda, da se zgodovina ponavlja, ter da bo naslednja vojna v Evropi tudi zaradi iste oblike vladanja, ki smo jo doživeli leta 1945, vendar bi nas daljši pogled v zgodovino prepričal v to, da je možnih razlogov za vojno več, da so pestri, ter zmeraj v rahlo drugačni obliki. Kot primer lahko navedem trenutno krizo s koronavirusom, katero so vsi psi čuvaji Evrope popolnoma spregledali, medtem ko so bili pozorni na vzpon desnice v Evropi, trenutno smo v vrtincu nepredvidljivosti in nihče od njih ne zna navesti kam bomo zašli, možno je marsikaj. Druga spornost pa je, da se kot patološko obravnava vsakršno bolj konzervativno politično potezo, katero se pozorno spremlja in v obsesivni-kompulzivni nameri interpretira vse nadaljnje poteze kot drsenje proti fašizmu. Primer tega predstavlja Orban, ki je zaradi uspešne zaustavitve migrantskega vala pod budnim očesom evropskih birokratov, ki si v njihovi maniri presežnega užitka birokrata, ki si nenehno izmišljuje nova uradniška pravila, za katera zahteva, da se jih ljudstvo drži, nenehno poenostavljeno reinterpretirajo vsakršne družbene dogodke na Madžarskem kot znake fašizma o katerih nato beremo v sredstvih družbenega obveščanja. Spornost takšnega pristopa lažje vidimo, če si predstavljamo, da bi vsakršno družbeno solidarnost videli že kot rojevajoč se komunizem. Podobno se avtoritarnost in diktatura trenutne vlade lahko opazi le z dovolj domišljije in z zavrnitvijo konservativnih vrednot kot apriori patološke in vodeče v avtoritarnost.   Za razumevanje našega trenutnega odnosa do konservativnih vrednot je potreben tudi vpogled v našo prejšnjo državo in ideologijo, ki jo je prežemala. Nietzsche je pravilno uganil, ko je jedro socializma videl v resentimentu, zagrenjenosti in užaljenosti nasproti tistim, ki so višje na družbeni lestvici. Ne gre torej za sočutje, ampak za maščevanje nad razrednim sovražnikom. Eden izmed razrednih sovražnikov je bilo meščansko jedro. Na spletni strani zgodovina na dlani najdem zapis: Slovenci so največjo družbeno diferenciacijo v materialnem smislu dosegli prav z meščanstvom, ne glede na nekatere razvojne posebnosti. Slovensko meščanstvo[9] doseže vrh v tridesetih letih 20. stoletja, tik pred drugo svetovno vojno. Ta vrh bi gotovo presegli in nadgradili, če ne bi prišlo do socialistične revolucije. Socializem je v meščanstvu spoznal najhujšega razrednega sovražnika in temu primerno proti njemu tudi ukrepal. Meščanstvo in t.i. meščanske vrednote, so bile najprej nezaželene, nato postavljene na stranski tir in sčasoma skoraj docela izničene. Stare vrednote, tradicije in običaje so uničili do te mere, da so v večji meri propadle in zamrle. Po vojni so mnoge pobili, pozaprli, mnogi so se izselili, druge so razlastili, nekateri so šli v partijo in s tem (nekateri tudi nehote) izdali meščansko tradicijo. Na sedanjost pa je prav tako močno vplival tedanji izobraževalni sistem družboslovja, kajti ideologija, prejšnje države je zahtevala doktorske disertacije, ki niso bile v nasprotju z marksističnem pogledu na svet. Morda je bil lahko kdo do prevladujoče ideologije tudi kritičen, vendar si je s tem zaprl nadaljnji akademski vzpon. Iz osebnih pričevanj vemo, da je bil zaradi politične nekorektnosti nekaj časa nezaposlen tudi Slavoj Žižek, ki zase trdi da je marksist. Ob razumevanju destrukcije meščanskega sloja Slovencev in indoktrinacije v družboslovju, ki je potekala več desetletij, lažje razumemo zakaj še sedaj desni odgovori na politična vprašanja veljajo za manjvredne in nerazumne.   Če povzamem. Levi politični pol obravnava desnega kot nerazumnega, manjvrednega in patološkega, ob tem pa sebe predstavlja kot naslednika razsvetljenskih vrednot, socialnega in čutečega, a pod površjem socialnosti in dobrote se po Nietzscheju nahaja resentiment in gola volja do moči, ki jo najbolje ubesedijo besede, ki se po navedbah prič naj bi izrekle s strani sodnika Branko Masleša:˝Sf***** ga je potrebno, popolnoma ga je potrebno s******.˝ Besede namenjene trenutnemu predsedniku vlade.   Psiholog Kahneman je govoril o dveh sistemih razmišljanja, hitrem in počasnem. Hitri je tisti, ki ga ljudje največkrat uporabljamo, saj je energetsko najmanj potraten in nas najmanj utrudi. Hitri sistem bazira na asociacijah, ki se tvorijo glede na to kolikokrat kakšno stvar slišimo. Če v sredstvih množičnega obveščanja, večkrat dnevno slišimo, da je trenutna vlada slaba, zločinska in polna korupcije, ter da nas pelje v diktaturo, si bo veliko ljudi to zapomnilo kot resnico, ter na podlagi tega tudi ravnalo. Za to pa bodo dovzetni sploh mladi ljudje, ki politiko navadno ne spremljajo in zato ne pričakujejo umazano igro manipulacij na katero je potrebno biti pozoren, zato ni nenavadno, da kar nekaj mladine tudi odide na kolesarske proteste, ter si ob tem dejansko misli, da se bori za Dobro. Edini način borbe proti manipulaciji je zavedno konzumiranje ene in iste novice prek različnih medijev, tako desnih kot levih, ter nato še ogled neposrednega posnetka dogodka, če je na volja, kar vse pa je seveda naporno.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!