Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
RAN

Yamaha BT 1100 Bulldog

Recommended Posts

PBlade

Mene bl kot redkega obiskovalca tlele neki zanima.

Po skoraj 2-letni lasti Yamahe 1100 dragstarja kanim menjati motor-ker me kot kaže boli hrbet zaradi čoperske razvlečene drže (ali pa ker imam predolge noge)na dalših furah.

Bi tegale BT-ja vzel. Sam bojim se, da bo mal švoh...Ker motor je v bistvu iz mojga vzet, z dvema konjema več...jz pa iščem eno kravo, ki bo udobna, in bo obenem nekako vsaj vse skupaj zgledalo pod mano (193cm, 100+kg)in bla mal hitrejša (človk hoče vedno več).

Če je stvar res za solidno ceno spravt do se ene par ponijev?

sem mal gledu V-maxe, pa se mi ne dopade preveč...(ma pa 140+ horsov).

Edino kar mi pol preostane je supermotard???

Edited by PBlade

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian
Mene bl kot redkega obiskovalca tlele neki zanima.

Po skoraj 2-letni lasti Yamahe 1100 dragstarja kanim menjati motor-ker me kot kaže boli hrbet zaradi čoperske razvlečene drže (ali pa ker imam predolge noge)na dalših furah.

Jaz sem na choperju tudi imel težave s hrbtom. Na Bulldogu sem po tej plati zelo zadovoljen pa tudi na splošno z motorjem.

Kar se konjev tiče mi zadoščajo, je pa Kuža kljub skoraj enakem motorju bolj živ od Drag stara. da o okretnosti ne govorim.

lp DAMJAN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian

Letos DELTA team nima več Bulldoga na zalogi. Verjetno zaradi MT-01 in MT-03. Se ga pa da dobiti po naročilu.

Čudno, saj se drugje v Evropi Bulldog menda kar dobro prodaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojko bezenšek

YAMAHA je pa s Kužatom (Bulldogom) dober stroj naredila, ko se nič v forumu ne pojavlja. Kaj češ, malo eksotike pa je..... Eksotika pa ni poznana, kot velikoserijska....

V glavnem, po 12 kkm menjal zadnjo gumo, zopet dal DUNLOP 205 touring, po 14 kkm menjal prvo, 205 touring zal nisem dobil (kot kaze,je predobra, in jo bo Dunlop zamenjal, saj se prepocasi nuca...), dal gor D 220 touring. Zaenkrat OK. Motorin fantazija. Kupil sem Oxford torbe tudi za zadaj. Zadovoljen,

LP D

zdravo

ali slučajno prodaš original desni izpuh od BT-ja ?

LP

Bojč

Letos DELTA team nima več Bulldoga na zalogi. Verjetno zaradi MT-01 in MT-03. Se ga pa da dobiti po naročilu.

Čudno, saj se drugje v Evropi Bulldog menda kar dobro prodaja.

Pozdrav, kupim original desni izpuh za BT1000

ali mogoče prodaš, ker imaš akrapoviča- ali kdo proda?

LP Bojč

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian

Zdravo, Bojč,

žal sem šele danes videl tvoj post, ko sem malo šaril po zgodovini našega Doggya.

Jaz imam še kar nekakom originale gor, resda malo navrtane, ampak se mi škoda zdi dajat 1300 EUR za Akrapota.

Sem bolj solo-rider in mi je bolj v užtek nežno polaganje , kot, da bi moral ravno prigrmeti v ovinek. zato se mi zdi škoda tudi denarja za Wingse, saj so rori, ki mi jih lahko poleg vsega še snamejo, vredni mojo celoletno potrošnjo bencina. Pa, saj se ne bom delal lepega, vendar še nisem pri volji za menjat. Ko bom, pa bo zagrmelo.....

Lp damjan

Sicer pa to je pravi motorin..........pravi,čeprav tisti, ki ga nikoli niso vozili pravijo, da ima kakšnega konja premalo.......Ti pa navora ostaja.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
bojko bezenšek

Zdravo, Bojč,

žal sem šele danes videl tvoj post, ko sem malo šaril po zgodovini našega Doggya.

Jaz imam še kar nekakom originale gor, resda malo navrtane, ampak se mi škoda zdi dajat 1300 EUR za Akrapota.

Sem bolj solo-rider in mi je bolj v užtek nežno polaganje , kot, da bi moral ravno prigrmeti v ovinek. zato se mi zdi škoda tudi denarja za Wingse, saj so rori, ki mi jih lahko poleg vsega še snamejo, vredni mojo celoletno potrošnjo bencina. Pa, saj se ne bom delal lepega, vendar še nisem pri volji za menjat. Ko bom, pa bo zagrmelo.....

Lp damjan

Sicer pa to je pravi motorin..........pravi,čeprav tisti, ki ga nikoli niso vozili pravijo, da ima kakšnega konja premalo.......Ti pa navora ostaja.....

Sem iz Polzele ,jaz vozim KLV1100, BT je ženin... Super motor-nekaj najlepšega kar je možno narediti.

BT je večen-brezčasen.Doma imamo 5 motosov...Če boš ti ali ostali "Buldogi"kaj hodili okrog Polzele ,se oglasite.

Bojko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Osama

Mene bl kot redkega obiskovalca tlele neki zanima.

Po skoraj 2-letni lasti Yamahe 1100 dragstarja kanim menjati motor-ker me kot kaže boli hrbet zaradi čoperske razvlečene drže (ali pa ker imam predolge noge)na dalših furah.

Bi tegale BT-ja vzel. Sam bojim se, da bo mal švoh...Ker motor je v bistvu iz mojga vzet, z dvema konjema več...jz pa iščem eno kravo, ki bo udobna, in bo obenem nekako vsaj vse skupaj zgledalo pod mano (193cm, 100+kg)in bla mal hitrejša (človk hoče vedno več).

Če je stvar res za solidno ceno spravt do se ene par ponijev?

sem mal gledu V-maxe, pa se mi ne dopade preveč...(ma pa 140+ horsov).

Edino kar mi pol preostane je supermotard???

Ko sem bil jaz pred tako dilemo (in še nekateri drugi), sem vzel XJR 1300. Ni idealna, je pa manj nevarna kot v max. Vsekakor pa vsaj na njej ne izgledam kot na oslu (tudi jaz sem bolj konkretne velikosti in teže...)

PIZDA - kdaj mi bo nehalo zaklepaje spreminjati v smeške)))))))))))))))!

PS

Sicer pa me BT še vedno močno matra. Ima krasen navor in poceni registracijo (kubiki gratis!!!). Tudi sicer se strinjam z predhodniki, da je lep in brezčasen. Jaz bi dodal še - monumentalen.

Me pa zanima kako se vede v ovinkih. Ali ga navija, če fejst priletiš itd. Ker s 63 PS mora iti 190, pa tudi tja do 140 pa mora nekako pospeševati. To pa so vrednosti, ki so za naše ceste kar primerne.

Še to: baje ga več ne delajo - ali pač?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Avatar

Da, BT je tudi meni sila všeč. A je dal kdo v svojega dyno jet (saj se tako reče?)? Ker tako nenavito mašino bi najbrž lahko brez težav okrepil za kakšnih 10 konjev, potem bi pa bilo že kar solidno (in jasno, pri registraciji še vedno isto).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Djoko

Pobral vn blokade, zamenjal dize, zamenjla filter z športnim, namontiral akrapota pa leti k zmešan..več kot 200kmh končne pa itak ne rabiš nikoli. V ovinkih nudi fantastičen občutek pa še popolnoma pri miru je...nič biganja..nič plesanja...IZREDNO LAHKO vodljiv..ko se ga navadiš...v nasprotju z nekaterimi drugimi 600 kubi ki sem jih vozil. Zdaj dal zadaj D208 pa ga še bolj upam položit kot prej z D220..čeprav tud ta guma zelo dobra...še posebej če se vozita dva.

Še mal pa bo Doggy mel 20k km...al ga ne dam...bova še kar mal okol hodla.

Včeraj srečal frajerja na BT-ju z prikolco zadaj (i ja imo)...Brezovica-Logatec skupna vožnja...V Vrhniki izmenjali komplimente glede mopija... A kdo od tukaj??

Edited by Djoko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Avatar

Pobral vn blokade, zamenjal dize, zamenjla filter z športnim, namontiral akrapota pa leti k zmešan..več kot 200kmh končne pa itak ne rabiš nikoli. V ovinkih nudi fantastičen občutek pa še popolnoma pri miru je...nič biganja..nič plesanja...IZREDNO LAHKO vodljiv..ko se ga navadiš...v nasprotju z nekaterimi drugimi 600 kubi ki sem jih vozil. Zdaj dal zadaj D208 pa ga še bolj upam položit kot prej z D220..čeprav tud ta guma zelo dobra...še posebej če se vozita dva.

Kako je pa kaj s porabo goriva? Mislim obe verziji, nepredelana in sedaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Djoko

hmm.. odvisno kolk ga tiščiš

Z dvema na hrbtu pa prtljago in zmerni vožnji sem prevozil že tudi čez 350 km z enim tankom. Ko ga pa tiščim pa je treba tankat že pri cca. 250km. Tak da ti težko povem..ker vedno vozim drugače pa nikoli ne morem točno vedet kolk kao porabi... te porabe so bolj tko tko...pač odvisno od tega kako voziš..in če voziš pač vedno drugače je tudi poraba vedno drugačna

Greš tankat ko župe zmanka ..pa je ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian

Ko sem bil jaz pred tako dilemo (in še nekateri drugi), sem vzel XJR 1300. Ni idealna, je pa manj nevarna kot v max. Vsekakor pa vsaj na njej ne izgledam kot na oslu (tudi jaz sem bolj konkretne velikosti in teže...)

PIZDA - kdaj mi bo nehalo zaklepaje spreminjati v smeške)))))))))))))))!

PS

Sicer pa me BT še vedno močno matra. Ima krasen navor in poceni registracijo (kubiki gratis!!!). Tudi sicer se strinjam z predhodniki, da je lep in brezčasen. Jaz bi dodal še - monumentalen.

Me pa zanima kako se vede v ovinkih. Ali ga navija, če fejst priletiš itd. Ker s 63 PS mora iti 190, pa tudi tja do 140 pa mora nekako pospeševati. To pa so vrednosti, ki so za naše ceste kar primerne.

Še to: baje ga več ne delajo - ali pač?

Še jih delajo,še. Edino delta team jih nima na zalogi,ampak ga je treba naročiti. verjetno politika forsiranja MT-jev.

kar pa se ceste in ovinkov tiče je neproblematičen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DESIM

HELLO DOGGISTI!

Zanima me ,če ima kdo precvikano žico za Rev-limitor na bulldogu in kaj se mu dogaja v 5.prestavi pri končni hitrosti in kolikšna hitrost to je!!!??. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian

HELLO DOGGISTI!

Zanima me ,če ima kdo precvikano žico za Rev-limitor na bulldogu in kaj se mu dogaja v 5.prestavi pri končni hitrosti in kolikšna hitrost to je!!!??. :D

precvikano po nesreči ali zanalašč? Kakšen efekt pa naj bi dosegel?

meni se sicer pri končni hitrosti cca 195 km/ h po ravnem dogaja to, da "hudičevo piha".... :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DESIM

No prekineš žico (belo) kot je pokazano na sliki ter izoliraš z izolir trakom.!! Efekt je povišanje obratov motorja in posledično večja končna hitrost v 5-prestavi.!! :D :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian

No prekineš žico (belo) kot je pokazano na sliki ter izoliraš z izolir trakom.!! Efekt je povišanje obratov motorja in posledično večja končna hitrost v 5-prestavi.!! :D :yea1:

Za motor pa verjetno ni najboljše. Glede na to, da ni oklepa, je že kar 195 dovolj zame.

LPD

Share this post


Link to post
Share on other sites
DESIM

Probaj si zmontirat tole kar je na sliki, veliko pomaga pri večjih hitrostih,znatno zmanjša upor vetra v telo.ter nič več šejkanja po sedežu levo desno pri večjih hitrostih!!!. :D :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
doggie

če si dobro prebral temo rezanja žice na nemškem forumu,

ti delanje tega ne priporočajo najbolj.

efekt bi naj bil da gre motor namesto 185km/h 200km/h,

kar pa ni glih neka razlika in ta motor niti ni namenjen taki vožnji.

kar se pa tiče povišane šipce, jo imam zmontirano in razlika med originalno

je več kot očitna kar se pihanja tiče. :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoolo

Precej nehvaležna zadeva so predelave z idejo povečanja hitrosti ali moči na BT 1100.

Sicer je motr pridelal cca: 12-15 KM na zadnjem kolesu od serijskega, je pa tudi naenkrat doživljal resno tendenco do pregrevanja, pa še kaj bi se našlo.

ČE bi ga imel še enkrat definitivno nič drugega kot odprt filter in air-box in odprte rore.

Sicer pa srečno na cesti in srečno pri redelavah.

Respect Zoolo :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian

Probaj si zmontirat tole kar je na sliki, veliko pomaga pri večjih hitrostih,znatno zmanjša upor vetra v telo.ter nič več šejkanja po sedežu levo desno pri večjih hitrostih!!!. :D :yea1:

Verjamem, da pomaga, ampak mi nekako ne gre gor......ni....

Za moje znanje in izkušnje bo kar 120-140 dovolj. Avtoceste bom pa že pretrpel, saj mi itaq ne "ležijo" in se jih izogibam

Precej nehvaležna zadeva so predelave z idejo povečanja hitrosti ali moči na BT 1100.

Sicer je motr pridelal cca: 12-15 KM na zadnjem kolesu od serijskega, je pa tudi naenkrat doživljal resno tendenco do pregrevanja, pa še kaj bi se našlo.

ČE bi ga imel še enkrat definitivno nič drugega kot odprt filter in air-box in odprte rore.

Sicer pa srečno na cesti in srečno pri redelavah.

Respect Zoolo :blink:

Izdajalec :naughty: tak motor si imel pa si šel na Hondo.... :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
the JACK

Ali je med vami kakšen, ki je imel TDM pa jo je kasneje prodal in im sedaj Bulldoga ? Zanima me namreč nakup Buldoga in kakšne so primerjave z TDM iz prve roke ? Bt je eden redkih motorjev, ki ga nisem uspel nikdar vozit mi je pa bil vedno všeč ! :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
doggie

Ali je med vami kakšen, ki je imel TDM pa jo je kasneje prodal in im sedaj Bulldoga ? Zanima me namreč nakup Buldoga in kakšne so primerjave z TDM iz prve roke ? Bt je eden redkih motorjev, ki ga nisem uspel nikdar vozit mi je pa bil vedno všeč ! :yea1:

Kot si omenil je v SLO zelo malo Bulldogov, zato dvomim da boš našl kombinacijo,

prehoda iz TDM ka na Bulldoga

najboljše je če poznaš koga, da ti malo da moped in ga probaš sam, čeprav se moped ne posoja

tehnične lastnosti pa imaš tako opisane za oba motorja tako da malo prebrskaj :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian

Razmišljam, da bi dal na Bulldoga leo Vince. Pogovarjal sem se z Hotschkom za malo ceneje ,se skoraj dogovoril, in bil nato nekaj časa odsoten, tako, da od vsega ni bilo nič.

Sedaj pa ga ne dobim nikakor po PM (hotschka namreč).

Ali kdo ve, kje in kako se ga da dobiti (zopet hotschka)?

Lp damjan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • skalar36
      A dej ne seri. Zdele k čips glodam bi zraven prov lepo pasala ena Corona.
    • Andrejcer
      Statistika vzrokov smrti medtem, ko je skupno število smrti zaradi okužbe z virusom Covid-19, 2629. Smrtnost ukuženih z navadno gripo je 0,1%, s Covid-19 pa bi naj bila 2,3% (ne vem koliko je številka zanesljiva). Resnih zapletov se lahko bojijo starejši ljudje, predvsem tisti nad 80 let, kjer se smrtnost poveča lahko tudi do 15% in ljudje s pridruženimi kroničnimi boleznimi, kot so bolezni srca, pljuč, sladkorno bolezen, imunska oslabelost zaradi xy obolenj. Ostalih +80% ljudi preboli okužbo z virusom v lažji obliki, nekaj procentov s kakšnimi zapleti. Smo se pa s SARS-om že srečali v preteklosti, pa se svet še vedno vrti. Glede na vso paniko in zgoraj navedeno statistiko pričakujem strogo omejitev prodaje alkohola in cigaret v tekočem letu, dokazano povzročata več smrti, kot sezonske viroze.
    • MdAzz
      Sem si kupil dvojne gume za GS-a, pa so ene viška med oglasi.
    • MdAzz
    • MiNa
      Premontira vulkanizer, centriram pa sam. Vzamem si čas, pregledam še ležaje, semeringe vse lepo namastim in sestavim. Za tak poseg na "gumikliniki" ponavadi ni časa. Jaz ga imam pa na pretek...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!