Skoči na vsebino

Dyno meter, Dinamometer


danci1973

Priporočene objave

zaka pa minus?

mene pa resno zanima, če bi naštimal nitrota gor kok bi tvoja dina pokazala konou

a zarad tega pa minus, ja no tud prou, pol pa rajš kr grem, če nism zaželena

Nekaj sekund bi bilo ene 10-15 konjev več kot običajno, potem bi pa dolgo, dolgo bilo 0... :whistle:

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na R1 bi pomoje lahko ene 40 do 50shot dal gor, tko da za nekaj sekund bi blo precej več.

Potem pa kmalu 0 :headbang:

Je pa NOS za moje pojme precej neuporabna in nepraktična stvar. Več ali manj vsaka druga predelava je bolj"priročna" kot NOS.

Pod "nepriročnost" mislim vzdrževanje temperature flaše, nizka količina "pospeškov" ki jih nudi ena flaša, polnjenje flaše, prevoz in še in še.

So pa to kratkoročno gledano najcenejši konji ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na R1 bi pomoje lahko ene 40 do 50shot dal gor, tko da za nekaj sekund bi blo precej več.

Potem pa kmalu 0 :headbang:

Je pa NOS za moje pojme precej neuporabna in nepraktična stvar. Več ali manj vsaka druga predelava je bolj"priročna" kot NOS.

Pod "nepriročnost" mislim vzdrževanje temperature flaše, nizka količina "pospeškov" ki jih nudi ena flaša, polnjenje flaše, prevoz in še in še.

So pa to kratkoročno gledano najcenejši konji ;)

zaka pa pol 0? ka bi ga tolk izsušl, da neb bencina dobu al ka? ne štekam tega, dj razlož mal men nevedcu :)

a dina bi pa pokazala pol sam 15 konou več na kolesu? sam to je res pol kr neki, res več stroškou kokr koristi :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj 0? ker bi sigurno en sklop premičnih se delov v motorju šel rakcom pet :D sploh pa je NOS res neuporabna zadeva, ker za pravšnji učinek potrebuješ še grelec flaše, da je v njej vedno enak tlak, v nasprotnem primeru imaš največji boost samo par sekund po pritisku knofa, nato pada dokler flaše ne napolniš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je tako, da ne morš samo "nitrota" notr špricnt pa kr konji od nekje pridejo. Nitro oz. oksidul je samo sredstvo, ki ima v kemični formuli 2xN(dušik) in 1xO(kisik). Ob kompresiji in temp. molekula N2O razpade in ostane kisik za oksidacijo in dušik za balast, da se ne doseže previsokih temperatur.

Se pravi je potrebno vbrizgat zmes nitra in goriva.

Za tastaro R1 bi prišel v poštev mokri sistem, kjer se namontira šobo na airbox, ki meša gorivo in nitro. Za motorje z vbrizgavanjem, pa se zadevo "prečipa" da takrat ko se vbrizga nitro, vbrizga dodatne količine goriva skozi obstoječe šobe.

Bistvo je, da se ohrani pravilno razmerje zraka+nitrota napram gorivu.

40SHOT kar sem prej omenil ja pomeni, da ima zadevca pripravljene šobe za tolikšno količino goriva in nitrota da vse skupaj rezultira pri nekje 40konj pridobitka; pri nekaterih motorjih več, pri drugih manj.

Poleg tega je zelo nepraktično vozit neko ogromno flašo na motorju, v majhni flaški pa je samo za nekaj "pospeškov".

U glavnem neuporabno za motor, bo veliko bol praktična "big bore" varjanta npr. ampak sej ma R1 dost pavra ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 5 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Zdravo,

kje lahko naredim Dyno test? A je kaki mojter v okolici CE ali MB, ki bi imel vso potrebno mašinerijo?

Hvala za info...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

Da Obnovim malce staro temo. Imam VFRko, par stvari predelano, PC3 USB, pa bi rad dal costum mapo naredit. Čarman nima cajta, ker ima preveč dela z rednimi servisi. Pa me zanima če je kdo v okolici ki še to dela. Se pravi da ima dynorun, ter zna narediti mapo, ki ni nevarna za motor, vredu za vsakdanjo vožnjo ampak v žuti minuti pa da istisne vse kar lahko iz motorja?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Rad bi si izdelal "homemade" testno mizo za merjenje moči na zadnjem kolesu. Iščem ogromen elektromotor katerega ROTOR bi služil kot vztajnostna masa.

dyno.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče od lokomotive - dizel električne.. ali pa od dizel generatorja.. od kakšnega starega obdelovalnega stroja - štanca , stružnica (pa stroj mora biti tako glomazen , da ti že v štartu zadiši samo elektromotor - da ne boš kakšne 1100 tonske ekcentrične štance domov privlekel :P ) . če poznaš kakšnega sodnega izvršitelja za stečaje bi pomagalo.

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, sesir pravi:

Neki se mi sanja,da en že hotu nardit tu na MS si najdu temo?

Ves mogoce kako se imenuje tema ali pa kaj napisati v iskalnik? Poznam fante ki so si ga naredili sami, samo je na koncu toliko dela da postruzis, zbalansiras valj, ulezajis... da se skoraj nesplaca. Rabljen dynojet v tujini je 5k$. Super ideja pri elektromotorju mi je da je rotor ze ulezajen, zbalansiran, v ohisju. Samo baker vn poberes, lukno za kolo izrezes v ohisje, pick up senzor, program in je na grobo narejen. Mas pa na internetu nore izvedbe iz akse kamijona, valarja... :yea2:

Screen-shot-2011-05-26-at-11.37.52-AM.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, thumper pravi:

mogoče od lokomotive - dizel električne.. ali pa od dizel generatorja.. od kakšnega starega obdelovalnega stroja - štanca , stružnica (pa stroj mora biti tako glomazen , da ti že v štartu zadiši samo elektromotor - da ne boš kakšne 1100 tonske ekcentrične štance domov privlekel :P ) . če poznaš kakšnega sodnega izvršitelja za stečaje bi pomagalo.

Na lokomotivo sem tudi sam pomislil. Prjatu dela na SZ, samo je prakticno nemogoce kar koli odkupit, edino ce ukrades. Majo rajsi da se uzuni rja nabira na odsluzenih delih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če pa na osovino elektromotorja priklopiš valj pa lahko potem - nism štromar - nastavljaš samo obremenitev preko elektromotorja kot neke vrste porabnika / agregata.. izračuni so pa druga stvar potem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!