Skoči na vsebino

Športni motociklizem

MotoGP, profesionalne in amaterske dirke, GP, SBK, minimoto, supermoto, xxx-moto, motokros, speedway,...


652 tem v kategoriji

  1. YOUNGSTE`R 65 cup 1 2 3

    • 67 odgovorov
    • 11,6k ogledov
    • 29 odgovorov
    • 3,8k ogledov
    • 17 odgovorov
    • 2,5k ogledov
  2. SLO Racing motografije 1 2 3 4 16

    • 378 odgovorov
    • 98,5k ogledov
  3. Motokros za otroke 1 2

    • 25 odgovorov
    • 17,1k ogledov
  4. predelava cbr 945 za na pisto

    • 6 odgovorov
    • 3,4k ogledov
  5. Milan Špendal & Peter Hill sezona 2009 1 2

    • 35 odgovorov
    • 4,4k ogledov
  6. POKAL NARODOV V MOTOKROSU 2009

    • 0 odgovorov
    • 1,1k ogledov
  7. bridgestone

    • 0 odgovorov
    • 807 ogledov
  8. Brno 08 1 2 3 4 7

    • 158 odgovorov
    • 22,2k ogledov
  9. grobnik

    • 1 odgovor
    • 959 ogledov
  10. INOTHERM RACING TEAM 1 2 3 4 8

    • 194 odgovorov
    • 36,5k ogledov
  11. VIP karte za SBK Brno

    • 17 odgovorov
    • 3,5k ogledov
  12. Srbija DRAG Bike

    • 5 odgovorov
    • 1,3k ogledov
  13. honda 954rr

    • 6 odgovorov
    • 1,1k ogledov
  14. MX3 Orehova vas Svetovno prvensto

    • 10 odgovorov
    • 2,5k ogledov
  15. Racing plastike

    • 1 odgovor
    • 1,2k ogledov
  16. Idealna linija 1 2 3

    • 51 odgovorov
    • 16,3k ogledov
  17. Časi Motosvetovcev na Racelandu

    • 12 odgovorov
    • 1,5k ogledov
  18. motoczysz

    • 16 odgovorov
    • 3,5k ogledov
  19. poliester za hondo 954

    • 4 odgovorov
    • 1,2k ogledov
  20. Nov izpušni sistem Akrapovič za speedway

    • 4 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  21. Racing motografije 1 2 3 4 7

    • 154 odgovorov
    • 19,9k ogledov
  22. Speedway 2009

    • 6 odgovorov
    • 1k ogledov
  23. kombi

    • 22 odgovorov
    • 2,5k ogledov


  • Zadnje objave

    • motolover
      Tajin naj bi bil v redu, sem računal na to, da je meso toplotno dovolj obdelano. Težava je bila ali v čebuli, starem olju, mogoče je bilo meso  staro in hranjeno na previsokih temperaturah. Težko reči, bolan sem bil kar konkretno, k sreči je hitro minilo. 
    • Kmet2
      Kako so se obnašali do nas uporabnikov ni čudno, da je vse počepnilo...imel tri Ktm, dva kupil nova...katastrofa od uveljavljanj garancij. Pa to ne govorim o Selešu in serviserjih pač pa o Dolancu in ostalih pacientih pri vodstvu Ktm... Zame nikoli več Ktm. Ravno danes so mi sporočili, da sem edini kupil njihov program za posodobitev Eds...drugim pač Eds ne bo delal, ko bodo obnavljali vzmetenje. Cena 1500€...za bruhat je ta Ktm.🤑
    • Luka66
      Ja treba jih najt, opremit in imet kapital za vse, se zorganizirat, kar velik izziv, še posebej, ker verjetno ni neke potrebne celovite podopore (predvsem finančne) s strani matične firme, bolj vakum, sicer bi verjetno Seleš to obdržel....že sedaj za Triumpha nimajo praktično nič od minimalno zahtevanega razen napisa zunaj. Kakorkoli želim jim, da obdržijo in izvajajo uradni servis za vse tri znamke, ne znam si predstavljat, da v Slo nebi imeli uradnega servisa in prodajalca za KTM.
    • franc
      Škorenj je lahko povsem udoben četudi je "pancar". Mora pa ti biti prav po velikosti in obliki. Ne boš pa v njem planinaril. Če ti je neudoben ne kupuj, ker ti bo žal. Lp
    • solorider
      Disk prvič na ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!