Skoči na vsebino


  • Zadnje objave

    • miran985
      Ti se drži zakona do pike in pusti druge živeti ☝️. A bo šlo?  
    • smasher
      Veste kaj.. dokler FORTNINE ne naredi videa o KovE, vam nič ne vrjamem. 
    • hajamoto
      Mam tud jest sliko.🏍️
    • Snečer
      vidiš, da je težko odgovorit, kje je pri nas off road in če sploh dovoljena tam vožnja...  
    • Kmet2
      Elektronika je res fajn zadeva, če imaš podporo ko crkne. Naprimer ko na Ktm crkne nekaj osnovnega, kot je Damiju na tripu (pozabil kje smo se takrat vozili)na GT in mu je motor vrglo v save mode je to čista jeba že tu, ko smo bili okrog bajte.😊 A vseeno bi lahko rešili, saj  smo bili v EU ali bivši Yugi kjer to vse imajo. Ker pa kot sem napisal nismo bili daleč smo se tako prebili počasi do doma. Ko pa si v Kirgizijstanu, Iranu itd in podobnih dafak deželah pa se lahko samo zjokaš nad vsemi temi superduper elektronskimi pritiklinami ko počepnejo. Ni problem če crkne abs ali senzorji za tlak, elektronsko vzmetenje in podobni elektronski bonbončki, problem je če crkne nekaj kar ovira ali celo prepreči nadaljne potovanje. Tam ni Ktm servisov in ni računalnikov, kjer bi to lahko rešil, samo zjokaš se lahko. Zato gledam da ima motor čim  manj elektronske podpore, kar pa je danes žal skoraj nemogoče kupiti saj vsi tekmujejo kdo bo imel več teh bonbončkov. Strah me je s takšnimi motorji potovat v dežele tretjega sveta, zato sem si omislil staro AT, ki jo popravim sam, kar sem tudi že storil na poti. (Crknil regler na Cipru)  Zamenjal in gremo dalje. Kove se mi zdi še vseeno motor z neko osnovno elektroniko in ni pretirano naloudan kot kakšen GS , Ktm, Ducati. Pa lahek in cenovno ugoden motor za moje tripe in valjanje po tleh pa še dosti dolgega imam, zato ni potrebe po Versysu tak simpl je to. Pa mislim, da bo ok tudi za daljše tranzite z redbullom.😁 Seveda ni moje mnenje tisto, ki ima težo, mnenje je tapravo od tistih, ki grejo enkrat v življenju malo dlje od bajte in potrebujejo za to vodiča. To so prave cure moto sveta.💪 Mislim, da bo 450 in 800 paradni konj Kove. Ostalo pa ne bo imelo ravno neke teže proti  konkurenci. Sam nisem Ni3ous ki je zame profi tetenske vožnje, zato še toliko bolj spoštujem njegovo mnenje, ki je objektivno in korektno. Človek ve kaj govori. Večina tu gor ne ve kaj lapa, ve iz revij in raznih video clipov, izkušenj zero... Sam sem želel z Kove 800 v Pakistanske kanjone in Indijo, žal je za mano letos že 4 operacija in nekdo, ki rabi vodiča po EU si ga bo lahko švrknu na moje zdravje, ker to ne bo izvedljivo. Juhuhu☺️    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!