Skoči na vsebino

Moto dogodki

Napovedi, vabila, vtisi, poročila iz srečanj, zborov, sejmov in ostalih dogodkov, ki dišijo po bencinskih hlapih...


1.869 tem v kategoriji

    • 143 odgovorov
    • 13,2k ogledov
    • 4 odgovorov
    • 1,7k ogledov
    • 2 odgovorov
    • 1,2k ogledov
  1. Srečanje s preteklostjo

    • 14 odgovorov
    • 2,5k ogledov
    • 125 odgovorov
    • 8,7k ogledov
  2. Bike Week Daytona 1 2

    • 27 odgovorov
    • 5,2k ogledov
  3. Blagoslov motorjev

    • 0 odgovorov
    • 842 ogledov
  4. 2008 Chicago Motorcycle Show

    • 3 odgovorov
    • 1,5k ogledov
  5. Firestarters MC Winterparty 1 2 3 4 7

    • 158 odgovorov
    • 12,4k ogledov
  6. The Last Old Clubhouse Party 2.2.2008

    • 14 odgovorov
    • 2,2k ogledov
    • 23 odgovorov
    • 2,9k ogledov
  7. Moto zurka MC ERE

    • 3 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  8. PADOVA 2007 1 2 3 4 9

    • 218 odgovorov
    • 23,2k ogledov
  9. SLOVENIA MOTOR SHOW 1 2 3 4 7

    • 168 odgovorov
    • 15,6k ogledov
  10. international Bike Expo Show PADOVA 1 2

    • 36 odgovorov
    • 5,5k ogledov
  11. Otvoritvena vožnja nove sezone 1 2 3 4 6

    • 140 odgovorov
    • 11,3k ogledov
  12. 7. Free Riders Winter Party 1 2 3 4 6

    • 130 odgovorov
    • 12,5k ogledov
  13. OLD TWIN CLUB zapira vrata!

    • 23 odgovorov
    • 3,2k ogledov
  14. R.A.T. fura! 1 2 3 4 10

    • 244 odgovorov
    • 17,7k ogledov
  15. 8 Winter Party MK FREE RIDERS SLOVENIJA

    • 5 odgovorov
    • 2,3k ogledov
  16. Makedonija

    • 9 odgovorov
    • 1,9k ogledov
  17. Winter Party, Bombelles hr.

    • 0 odgovorov
    • 572 ogledov
  18. IMOT 2008

    • 0 odgovorov
    • 1,1k ogledov
  19. 2008 Chicago Motorcycle Show

    • 2 odgovorov
    • 1,2k ogledov
  20. Gas Show 2007 - Zaključek avto-moto sezone

    • 11 odgovorov
    • 1,7k ogledov


  • Zadnje objave

    • DAMI34
      to se ti samo zdi, ker si preveč obremenjen s tem kar napišem. Nisem pisal tebi (šoder te niti ne zanima), moje izjave niso splošno pravilo, so pa lahko plod mojih napak in iskušenj. Kar pomeni, da mu jih ni potrebno ponoviti.  Lej, za prah in šoder rabiš moped, kjer je zračni filter hitro dosegljiv. Je to visok štandard ali nuja? Filter se vsaj 2x več menja kot pri običajnem motorju, ki ne vidi prahu. Vilice je običajno potrebno mnogo prej predihtat, pa tudi uščijejo se lahko. Veriga bo prej šla, prah pa to...so to visoki štandardi ali debata? Sploh pa ne vem zakaj bi se jaz tebi moral zagovarjat. Kar Vandrovca moti, mi bo že napisal.   Lej, rabiš en motor, lahko je rabljen, kar pomeni sedaj, da boš plunil 2-3 jurje. Sigurno bo potrebno kaj urediti, od vzmetenja do verige. torej še nekaj dinarčkov gor. In še vedno boš mel star motor. Nove se pa že dobi za 5-6 jurjev. Je za razmislit, prekleto za razmislit. In zelo pametno je vedeti, kdo bo motor tudi vzdrževal oziroma kje ga boš.
    • vandrovec
      Tak bo mogoče takrat, ko bi se odločil le za en motor. Dokler bi bila dva bosta na obeh skrajnostih.  Ni še čas za racionalne odločitve 🙂  
    • Clasic
      Ja saj to je fora, da generalni uvoznik nima podatkov od drugih servisov oz. ima le svoje. Sem pa zadevo preveril še pri enem od pooblaščencev, ta pa razen osnovnih podatkov o motorju sploh nima- zanimiva štorija.
    • Snečer
      piše da minarelli agregat, torej lah morda po licenci yamahe?
    • MiNa
      Španski!? taksnih dobiš v izvorni "tovarni" pol kontejnerja na daljnem vzhodu...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!