Vsekakor je odgovor NE. Upam na vec akcije z njegove strani v bodoce, do zdaj je blo bol medlo...
Navijaci Rossija. Nekomu tu hrejo tako v nos, da je pripravljen 200x klikniti, da pokaze statement. Bogi...
Izbira je prepuščena kupcu. Nikakor pa ne obstaja samo eno in pravo dejstvo:
400-500ccm je nartabeltabulši. Lahko je za tisto kar iščeš. Lahko ti odgovarja, pa vendarle ne odgovarja vsem enako. Za guzanje po blatu zna biti tudi kroska optimum.
In nič ni narobe, če si vezan na budget, ter posežeš po tem kar je žepu primerno. Vseeno pa se je potrebno zavedati omejitev, ki jih nudi. To sem zapisal, namreč dejstvo vedno obstaja, da je budget vzmetenje slabše od dragega, dobrega, semiaktivnega. Da en zavorni disk prime manj kot dva itd..
Koneckoncev gledam tudi jaz za drugi motor nekaj v rangu 400-500ccm. Seveda bom še vedno imel enga od 900ccm.
Celo med tem kar imam (ktm790adv, norden 901) je razlika, ko se vozim v dvoje. Ko sem sam, je skoraj zanemarljivo.
ps. velik vozim stoje, tako da prdnem bp
pss. maš pa v rangu 450ccm kar nekaj ponudbe in konkurence
@DAMI34, eni imamo poceni riti.. 🤣 🤣
Tako da ja več je več, ampak ppvprečen motor zadovoli vsaj 80%zahtev, ali se splača dat 2x več dnarja za 15% ali morda 20% več užitka. Eni smo pač vezani na buđet.
Ps: pa jaz sem raje vozil kombi čez pol evrope kot pa kakšnega bmfja al pa avdija z ledr sedeži, pa jih lahko kdo hvali kolkr če, po določenem številu ur se tisti ledr lepi, pa ne moreš niti komot prdnit, poceni sedeži s tkanino pustijo prdce skozi.. 🤣 🤣 🤣