Skoči na vsebino

Ostalo

Arhiv vseh tem in objav, ki so ostale po čiščenju kategorije motocikli.


2.385 tem v kategoriji

  1. Letališče, poligoni ...

    • 4 odgovorov
    • 1,5k ogledov
    • 10 odgovorov
    • 1,8k ogledov
  2. Zimsko spanje motorja

    • 12 odgovorov
    • 1,7k ogledov
  3. APRILIA Falco 1000:DUCATI 999S

    • 9 odgovorov
    • 1,8k ogledov
  4. 3M in Kuščer 1 2 3 4 12

    • 284 odgovorov
    • 14k ogledov
  5. Viragoti & Intruderji & EN

    • 20 odgovorov
    • 2,6k ogledov
  6. izpuh za ducati M750

    • 10 odgovorov
    • 2k ogledov
  7. Posledice padcev... 1 2

    • 25 odgovorov
    • 2,7k ogledov
  8. Izpuh za Yamaho R1

    • 3 odgovorov
    • 1,7k ogledov
  9. Staro olje

    • 20 odgovorov
    • 2,5k ogledov
  10. Sinhronizacija vplinjačev - 6 cilindrov 1 2 3

    • 56 odgovorov
    • 7,4k ogledov
  11. Baza podatkov? 1 2

    • 30 odgovorov
    • 2,9k ogledov
  12. Vprašanja glede registrske tablice

    • 21 odgovorov
    • 8k ogledov
  13. CESTNE ENDURE - slike in filmi

    • 3 odgovorov
    • 1,7k ogledov
  14. Katero ogrodje je boljše za začetnika? 1 2

    • 37 odgovorov
    • 3,4k ogledov
  15. Izgled veselega motorista?!

    • 20 odgovorov
    • 2,7k ogledov
    • 24 odgovorov
    • 2,7k ogledov
  16. Honda 2003 - novosti 1 2 3

    • 54 odgovorov
    • 5,2k ogledov
  17. Luknja na cesti

    • 18 odgovorov
    • 2,6k ogledov
    • 6 odgovorov
    • 1,9k ogledov
  18. Suzuki GS 550 - deli

    • 12 odgovorov
    • 2,2k ogledov
  19. Razlika 600/900 1 2

    • 29 odgovorov
    • 4,5k ogledov
  20. KLE 500 NAVODILA

    • 4 odgovorov
    • 2,2k ogledov
  21. Kawasaki ER5 in gume Heidenau

    • 18 odgovorov
    • 4k ogledov
  22. CBR 1200XX & CBR V5 1400XX

    • 8 odgovorov
    • 2k ogledov


  • Zadnje objave

    • ADVENTURETIM
      Jet čelada,bele barve,ki izgleda kot simbioza med princezo Leio in storm trooperjem? Ta šofer ne vozi po offroadu,je pa zelo suveren na asfaltu,zato si je omislil tudi kombinacijo 19/17 pnevmatik.  Je pa v preteklosti sestavljal rally avtomobile in je izjemen sogovornik in velik človek. O tehniki ve po mojem več,kot vsi mi skupaj. Sem zelo vesel da vozi Kove. 1000?? Zmenjeno..pod pogojem da mi rit zmasiraš na koncu.
    • miran985
      Utekanje novega motorja zmeraj obožujem. Za prvo menjavo olja pri Kove 450 rally je potrebno narediti 500km. Pa dajmo to naredit v enem dnevu po lokalnih zavitih cestah in izključno po asfaltu in to z motorjem za katerega pravijo da "naj nebi bil za cesto".   Zjutraj ob 9 natociva in akcija. Pot je sledila takole: Naklo,trzic begunje,kranjska gora,rabeljsko jezero,sella nevea,učja,kobarid,kolovrat,tolmin,nova gorica,dornberk,divaca,postojna predjama,podkraj,col,godovic,idrija,most na soci,podbrdo,skofja loka,kranj.   Slikam števec na začetku in na koncu. Prilagam slike in čase ter par lokacij.   Motor se je premikal 8ur, povprečje vožnje celega dne tik pod 60km/h. Vrtenje agregata pa zgolj do 6.500 obratov Max. (Vrti se do 10000). pri teh obratih to pomeni cca 30konj na gredi.  V povprečju nekje pa okoli 25konj (4-5K obratov). Maksimalna hitrost pa 120kmh (zaradi obratov). Pa seveda na serijskih 50/50 cst gumah. Ustaviva pri dobrih 500kmh na koncu dneva.   Na poti sva srečevala (horde) motorjev ni da ni. Vsi opremljeni do zob in z karseda čimveč konji in kubiki. Vse ok, moti pa me sledeče, oziroma me skrbi....kam smo zašli 🤔. Niti eden ni držal tempa enovalnika z vsega 450ccm, kar nekaj jih je bilo v napoto avtomobilom ali kombijem.... vožnja po celem pasu, pred ovinkom cele drame kaj kako kje....čemu je tega treba? Zakaj folk kupuje motor na katerem je popolnoma trd in počasen. Leta leta nazaj takih prizorov ki jih dozivljam zadnje čase ni bilo toliko. Folk se je peljal tekoče, gladko, varno brez drame.   Zlitje motorja z človekom...tega manjka. Če tega ni, potem je nevarno. Ne mislim da se je treba peljat hitro. Konc koncev je bila 120kmh Max. Govorim o hitrostih do 100kmh. Pravilna zajemanja ovinkov, kdaj bremzat, kako, kdaj gas pa koliko.  Čemu danes cornering abs pa traction če narod ne pride niti blizu tega (so izjeme seveda). Overall 90% danes ki sva jih dohitela in prehitela enostavno ne ve kaj počne. Omenjam vse to zgolj zaradi varnosti v prometu. Če si počasen ne pomeni da si varen.   Z izjemo parih motoristov bi danes lahko vzel 125ccm motor in držal tempo večine raznoraznih potovalnih adv motorjev.    Kove pa......zabava na zabavo. Čisto zaupanje in kontrola. Naj še kdo reče da se s temle ne da peljat po cesti normalno kot samo okoli bajte. A je kdo slišal že tistole: Videz vara!    Naslednjič pa 1000km v enem dnevu po lokalnih cestah.
    • gusar
      ERste klaSE
    • Satao
      in, prva, 2, in si noter......Sem pa slisal da je KTM obcutljiv na vlago.....Jebe ga paljenje...samo sem čuo...:)
    • Satao
      ti se spilaj vlakca....men je to out .....Dejansko je pa nevarno!...Poznam primer, ko so se fural v skupini in model uletu v kolega na semaforju.....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!