-
Zadnje objave
-
Avtor Tedybear · Objavljeno
Včeraj z 116 konji kolovratil po Kolovratu. Danes pa en, konj kot konj, iz Savice najprej nad slap.. -
-
Avtor DAMI34 · Objavljeno
kar se tiče ktm, je problem lahko samo Dolanc, ki občasno rad mal pokomplicira, pa vendar sem rekel, meni so v garanciji menjali čisto vse. Na sdgt luč, 2x flap valve, dokler nisem znoru in montiral dongla, in še nekaj drobnarij. Na 790 štop stikalo (poslan v Grospulje na njihove stroške oz stroške garancije), na husi sem tule že pisal, vklučno s feltno, ki je opletala, pa baterijo, ki je crknila, pa 2x sem jim ga v sklopu garancije poslal s kamionom v Ljubljano, puščanje pokrova termostata, 390 je bil poslan v Lj 1x kar je tudi tule zapisano, nekatere drobnarije, ki jih je moč odpraviti pa uredim kar sam. Torej, recimo temu tako, za stvarne napake ni bilo nikoli problema. Za konkurenco ne vem, ker si je ne lastim. ps. 390 advR je res lepo zložen in ličen motorček. Malce kvari izgled nosilec tablice, a taka je žal zakonodaja, pa tudi hitro lahko aftermarket montiraš. o konjih bom tko rekel, teh 45konjičev je ravno na meji spodnjega. Ker jih ne koristiš vedno vseh. 390 pa sploh moraš vrtet, sam potem je veselje. Seveda je to moje mnenje, ki prehajam s 95 oz 105 konjev na manj. Govorim za teren in ceste, ki jih jaz vozim. -
Avtor skalar36 · Objavljeno
Tud jest čaka, da kitajci nardijo motor, ki ne bo cukal. Ti si hitro dočakal...jaz... -
Avtor bajkr88 · Objavljeno
Kaj pa jezero? Js sm bruhnu čez bovc do kranjske gore ,top vreme ,obrnu 40.000 km...
-