Skoči na vsebino

2 ali 4 kolesa?


Priporočene objave

Objavljeno

Ste že kdaj debatiral in filozofiral o tem, kaj je hitrejše? Recimo en GTI za 20kDEM proti enem cestaku za podoben denar, pa v istih pogojih. Pa recimo 1krat na cesti, 1krat na Grobniku itd.? Kdo mislite da bi bil hitrejši? Zanimivo bi jih blo tut na kakšnem avtomobilističnem portalu mal sprovocirat, da bi kej "pametnega" nabluzil.

Pa še moje mnenje glede F1 in MotoGP. F1 me sploh več ne zanima (namesto tega kdaj pogledam CART series - ameriška varianta - videl tutu v živo v Torontu - MEGA), ker je vse ena velika kuhna, žal se bojim, da se tut MotoGP bliža temu, absolutno pa ne razumem, da nikjer v nobenih poročilih ne povejo rezultatov SuperBike in SuperSport. Še dobr da mamo Eurosport.

Pozdrav vsem!

"Dober petelin ni nikoli debel!"

Obiščite www.divjipetelini.com - hvala!

Objavljeno

Zdravo, katerega GTI-ja pa dobiš ti za 20k DEM? No vsaj jaz mislim in to je moje skromno mnenje, da bo avto odzadi... Ker za 20k dem neboš dobu več kot 250KW in to je lahk kak stari BMW M5 z 1500KG, mislim da nebo mel možnosti proti recimo 137KW z 230KG hehehe... ajd

Necy

Objavljeno

Motor je spredaj 100%,edino ce je kak poacasen voznik na motorju

Ja za 20kDEM pa res ne dobis nek avto primerljiv z supersport motorjem.

I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.

Popravil/a - Ales dne 23/04/2002 ob 21:42:48

Objavljeno

Res postaja F1 totalno nezanimiva saj ni več prehitevanj, ni borb, ni moštvene izenačenosti... Vse pogosteje se tudi sprašujem, kolikšen del rezultata je odvisen od voznika in kolikšen od avtomobila in kako je bilo to včasih?

Se mi zdi, da danes vožnja z F1 ni več tako podobna vožnjam z avtomobili, ki jih uporabljamo navadni smrtniki (še v 80-ih so prestavljali ročno, imeli tri pedala, ni bilo vse elektronsko nadzorovano itd...) in zato tudi vse večji prepad med gledalci in zvezdniki v dirkalnikih. Ni več tistega pristnega stika med gledalcem in dirkačem F1.

Mal računam na Montoyo, da bo uspel vnesti nekaj svežine in pristnosti med vse bolj vase zaverovane superzvezdnike, ki mejijo že na polbogove.

Veliko bolj so zanimive moto dirke, sploh letos, ko so v kraljevem razredu nastopili štiritaktni motorji in je veliko več prehitevanj, večja izenačenost... Se mi pa zdi neznansko škoda, da je GP letos še bolj zasenčil SBK prvenstvo. Vse se vrti okrog GP-ja, SBK pa počasi izgublja na teči. Totalna škoda.

SBK je meni osebno še najbolj zanimivo prvenstvo, več je borb, favoriti v naprej niso povsem znani, večja izenačenost in dve dirki v istem dnevu - bomba. Žal pa ni domačih prenosov, na Eurosport-u pa so ponovitve tudi bolj redke.

Lp, Pjotr.

Samo brez panike, pa dol z moje žene!

Objavljeno

Se ne strinjam, mislm, da je avto u ovinkih hitrejsi, edin na pospesevanju pa mogoce u koncni hitrosti ma motor prednost. Seveda govorim o pribl. enakih zmogljivostih, recmo R1, GSX-R, pa ksn Porsche Carrera,ki se ganjata po pisti, v navadnem prometu pa mislm, da sploh ni debate!!!!!!

Na pisti zaostaja GP motor priblizn 8-10 sekund za F1 v krogu, ce se prov spomn podatkov...

Bom zdele pogledu test u motocajtngu PS, k so nardil test R6 pa Porsche Turbo, ce ga bom najdu...

Objavljeno

quote:

Se ne strinjam, mislm, da je avto u ovinkih hitrejsi, edin na pospesevanju pa mogoce u koncni hitrosti ma motor prednost. Seveda govorim o pribl. enakih zmogljivostih, recmo R1, GSX-R, pa ksn Porsche Carrera,ki se ganjata po pisti, v navadnem prometu pa mislm, da sploh ni debate!!!!!!

Na pisti zaostaja GP motor priblizn 8-10 sekund za F1 v krogu, ce se prov spomn podatkov...

Bom zdele pogledu test u motocajtngu PS, k so nardil test R6 pa Porsche Turbo, ce ga bom najdu...

...Pospesevanju iz ovinkov, pa se to je vprasljiv...

Objavljeno

LP!

Iz lastnih izkusenj lahko povem, da je vse odvisno kaksen norec je na motorju in kaksen v avtu

primer: Porsche 928 GTS proti CBR 900 RR na avtocesti MB - CE, pospeski motor do dobrih 200 km/h vodi, potem se pri 250km/h pocasi Porsch prebije naprej in ko takole drvis kot strela in vidis tri pasovnico toliko siroko kot kolovozno pot in se ti tako kot strela iz jasnega pojavi 101-ka na ze tako ozek prehitevalni pas s cca 100km/h brez zmigavca seveda... se je treba tudi zaustavit , takrat se pa pojavi obratno razmerje kot pa pri pospesevanju, 4 kolesa vseeno hitreje pocakajo, za motor se sreca, da obstaja tudi skrajni desni pas. Ter motorist, ki ga pri taksni hitrosti dogodkov sploh vidi in izkoristi, ker drugace .

Nauk: bolj zdravo bi bilo to poceti na dirkaliscu.

Uzivajte!

Vulcan

Objavljeno

hmm to je vsem jasno da za tak dnar ko stane porche dobiš tak avto ki bo lahko konkurenca motorju, vendar je rekel za enako ceno motorja... okol 20k dem ane... v tem je debata...

ajd

Necy

Objavljeno

Ja v bistvu sem mislu primerjavo med prbližno enakimo vrednimi vozili. Pa recimo, da gremo do 40.000DEM (Ducati 998).

Al pa če še mal obrnemo debato... Je za približno enak denar mogoče dobit avto, ki bi imel podobne pospeške in nudil podobne užitke in adrenalinske šoke kot motor?

Jasno primerjat Porshe za 100kDEM (ali več) z motorrjem za 25kDEM nima smisla.

Tudi glede zavor je tako, da motocikl hitreje zavira (če ga upravlja izkušen voznik) kot avto - spet v podobnem cenovnem rangu, to si lahko preberete v lanskem Moto Katalogu, kar je pa tut kar logično - teža, dva diska spredaj na avtu in na motorju...

Se je z avtom mogoče pelat po zadnjem, hehe...

"Dober petelin ni nikoli debel!"

Objavljeno

Ni važna hitrost važn je FILING!Torej jaz sem za motor pa nej gre hitr al pučas!

Avto zgublja na ravnini in pridobi na ovinku, motor pa ravno obratno!!

Ciao,by Pero

Objavljeno

OK. Če vzamemo avto in motor približno enake moči (Peugeot 106 1.1. 60 KM in 815 kg ter Honda Transalp 55 KM in 200 kg) ter istega šoferja (moi), bo avto ziher zmagal (predvsem če je veliko levih ovinkov). Tut na ravnem ima večjo končno hitrost, sam pri pospeških ga Honda nese.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Objavljeno

Sem poznal enega tipa, ki je trdil in menda enkrat celo dokazal (po njegovih trditvah), da je s svojo vectro (ne vem kolk konjev, ampak ne ful hudo) na poti od Bleda do Bohinjske Bistrice prvi proti kateremukoli motorju. Smo se enkrat ornk skregali okoli tega. Na koncu sem tapametni (jaz ) od prerekanja odstopil.

Burn to be wild

Objavljeno

quote:

Motor je spredaj 100%,edino ce je kak poacasen voznik na motorju

Kaj se tiče enega golfiča ja,ampak potem morš ti tud met avtomatika pa ne hayabuse. Moj foter je enkrat delo primerjavo sicer po cesti gor na pohorje. PREVOZNA SREDSTVA: moj foter Ford Escort COSWORTH grupa A (takrat omejen na 300ps)zaradi pravilnikov za CHD. motorist pa Suza gsx-r 750 pa ga je približno na petih kilometrih pustil za sabo za 5 sek. Kaj se pa tiče Grobnika pa se strinjam da je motor hitrejši.

speed man

Objavljeno

hmm macica, tota tvoja primerjava je malj bolj slaba ane... recimo če bi vzel na primer BMW-ja 318i E36 model z okol 103HP in končno hitrost okol 220 Km/h. Pa recimo Suzukija GSX-R 600 98' model (100HP). 100% ga nese motor povsod... ajd

Necy

Objavljeno

Če je avto dobr spedenan bo šel vedno bolje okol ovinkov kot motor. Avtomobili so pa redko dobro spedenani, če so pa že, se grejo pa dirke z njimi - ne po cesti.

LP

Objavljeno

quote:Na pisti zaostaja GP motor priblizn 8-10 sekund za F1 v krogu, ce se prov spomn podatkov...

To je ze res samo F1 ima krilca, ki pritisnjo avto na tla!

BTW:Sem nekje zasledil da F1 pri visjih hitrostih krilca pritisnejo avto s tako silo da bi se lahko peljal po stropu.

I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.

Objavljeno

AVTOmagazin, št.23, l.90 (cena 18din )

Grobnik: BMW M3 proti ZZR1100

BMW M3 : 4.valji, 2467cm3, 175kW, 0-100:6.5s, 248km/h, voznik:Česenj

ZZR1100: 4.valji, 1052cm3, 111kW, 0-100:2.64s, 285km/h, voznik:Gustinčič

Rezultat (1 krog):

1. BMW: 1:52.1

2. ZZR: 1:56.1

Oba, motocikel in avto, sta bila nastavljena za cestno vožnjo (gume, vzmetenje, ...).

Motocikel je izgubljal na zaviranju in dobival pri pospeševanju.

Gustinčič:"Zavorne luči na BMW se na koncu najdaljše ravnine prižgejo že skoraj v ovinku. Tam za motocikel ni več srečne vrnitve..."

Česenj:"Vozim za njim, ampak da mi to uspe, moram pred ovinki prej zavirati, ovinke pa voziti kvečjemu s polovičnim plinom. Na ravninah pa mi Kawasaki vsakič pobegne..."

premza

ne se hecat

Objavljeno

quote:

AVTOmagazin, št.23, l.90 (cena 18din )

Grobnik: BMW M3 proti ZZR1100

BMW M3 : 4.valji, 2467cm3, 175kW, 0-100:6.5s, 248km/h, voznik:Česenj

ZZR1100: 4.valji, 1052cm3, 111kW, 0-100:2.64s, 285km/h, voznik:Gustinčič

Rezultat (1 krog):

1. BMW: 1:52.1

2. ZZR: 1:56.1

Oba, motocikel in avto, sta bila nastavljena za cestno vožnjo (gume, vzmetenje, ...).

Motocikel je izgubljal na zaviranju in dobival pri pospeševanju.

Gustinčič:"Zavorne luči na BMW se na koncu najdaljše ravnine prižgejo že skoraj v ovinku. Tam za motocikel ni več srečne vrnitve..."

Česenj:"Vozim za njim, ampak da mi to uspe, moram pred ovinki prej zavirati, ovinke pa voziti kvečjemu s polovičnim plinom. Na ravninah pa mi Kawasaki vsakič pobegne..."

premza

ne se hecat

kar se tice Gustincica se ne splaca zgubljat besed....na mopedu bi se kaka sekunda odletela dol, ce nebi Gustincic fural

Objavljeno

Ja sam BMW M3 pride tam okol 100.000 Evrov tak da...

  • 4 let pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Ka je zej. Motocikel je hitrejši pa pika. Jes to vem k sm zadnč s svojmu GSX-R 1000 Hyunday Elantro loviu. Pizda, komej sm jo, sm mogu prestave dol metat. Kar se pa tiče ovinkov se pa strinjam da je avto hitrejši. Tam sm imel pa velik dela da sm Elantro ujel, ampah nazadnje mi je ratal. Ufff komej....sm že mislil da mi ne bo. Ta Elantra je res stroj.

Popravljeno . Popravil logio
Objavljeno

ja ful je stroj, sploh z 1,6 Gl mašino...... :slap:

Objavljeno

Naj se tes na Grobniku ponovi, pod pogojem da motor vozi Berto Camlek :yea1:, potem bodo pa rezultati v prid motorja :yea2: :yea2: :yea2:

Objavljeno

Ka je zej. Motocikel je hitrejši pa pika. Jes to vem k sm zadnč s svojmu GSX-R 1000 Hyunday Elantro loviu. Pizda, komej sm jo, sm mogu prestave dol metat. Kar se pa tiče ovinkov se pa strinjam da je avto hitrejši. Tam sm imel pa velik dela da sm Elantro ujel, ampah nazadnje mi je ratal. Ufff komej....sm že mislil da mi ne bo. Ta Elantra je res stroj.

Tole je pa res strokovno napisano! Daj nam še!

.

.

.

.

.

.

.

pod temo drugi štosi :lol1:

Objavljeno

Ka je zej. Motocikel je hitrejši pa pika. Jes to vem k sm zadnč s svojmu GSX-R 1000 Hyunday Elantro loviu. Pizda, komej sm jo, sm mogu prestave dol metat. Kar se pa tiče ovinkov se pa strinjam da je avto hitrejši. Tam sm imel pa velik dela da sm Elantro ujel, ampah nazadnje mi je ratal. Ufff komej....sm že mislil da mi ne bo. Ta Elantra je res stroj.

:blink:

:hmm:

:lol1: :grrr

:doze:

Objavljeno

ja ful je stroj, sploh z 1,6 Gl mašino...... :slap:

mogoče je imela turbo/nitro,.....zadeve :hmm: :lol1: ....al pa ma logio svojega GSXR-a na 26 kW 'zaklenjenega' :whistle: :devil:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!