Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

NAJDU!

zavorni [o] (-a, -o) Brems- (boben die

Bremstrommel, klin der Bremskeil, kolut die Bremsscheibe,

pedal das Bremspedal, der Bremsfußhebel,

Fußbremshebel, trak das Bremsband, učinek die

Bremsleistung, valj die Bremsrolle, vzvod der Bremshebel,

cokla der Bremsschuh, čeljust die Bremsbacke, gred die

Bremswelle, obloga der Bremsbelag, pot/razdalja der

Bremsweg, površina die Bremsfläche, ročica der

Bremshebel, sila die Bremskraft, snov die Bremssubstanz,

utež das Bremsgewicht, vrv das Bremsseil, krilce die

Bremsklappe, sevanje FIZIKA die Bremsstrahlung, vzvodje

das Bremsgestänge)

Mislim da iz tegale čeljusti mi po domače imenujemo pakkne ali pa tudi ne.

Objavljeno

Da ne bo vse :topic:

Vidi se, da so nekateri pozimi delal. Za hondo je bil prehod na manj kubikov kar problematičen.

Še bo zanimivo!

Objavljeno

Osebno sem prepričan, da so ga pri Yamahi kaj posrali s končnim prestavnim razmerjem, ker je za 20 km/h večjo končno hitrost pri 300 km/h potrebno toliko več moči, da taka razlika v moči enostavno ni možna.

P.S.

Malo :topic: o debati o kerozinu - kerozin je gorivo za reakcijske motorje in je dejansko podoben dizlu, tako da bi kakšen star golf D čisto lepo klepal z njim, avio bencin je pa gorivo za batne letalske motorje, ki se lahko v dirkanju (nižjega ranga) čisto lepo uporablja kot poceni nadomestek (oziroma to je) visokooktanskega bencina.

Debata je kar pestra;-).. Mislim da agregat Rossija ni igral glavne vloge...ze komaj cakam naslednjo dirko in ce bo razlika spet tako ocitna bo res slabo kazalo yamahi...ce je bilo prestavno razmerje, razlike sigurno ne bo.

Hja, komentator. Upam da bere tale forum. Mislim, da mu je potrebno dati cas s katerim se bo izoblikoval. Ce je clovek bolj mirne narave, bo seveda tezko sledil eurosportovim komentatorjem, splosna razgledanost in pa strokovno znanje pa mu, upam :? , verjetno ne primanjkujeta. Drugace pa mislim, da moramo biti s prenosom kar zadovoljni(po tolikih letih tisine o GP v SLO)

Objavljeno

V moto gp imamo samo dve skupini navijačev:

1. TISTI, KI SO ZA ROSSIJA

IN

2. TISTI, KI SO PROTI NJEMU

Jaz sem v prvi grupi. :yea1:

Aja, isto je blo v F1: Za Shumija al proti njemu.

lp

Objavljeno

Pakne? popačenka (drugače pa so zavorne čeljusti) :grrr

mogoče se pa motim :? :grim :)

MiNa!

No MiNa, končno imam priložnost in štejem si v čast, da te lahko pokontaktiram. :grim To pa samo zato, ker pakne niso zavorne čeljusti, ampak zavorne ploščice.

Za kercne dam pa glavo v pesek kakor noj, ker sem to besedo v pol stoletja letih prvič slišal. Ampak je to še najmanj, kar sem v življenju lahkozamudil!

Naj se "zabava" ne konča......... :grrr

Kljub temu da sem še precej mlad, sem v življenju prešraufal že precej, od mopedov, motorjev, traktorjev pa do avtomobilov. Bil sem pa tudi dvakrat na počitniškem delu pri avtomehaniku in ličarju.. In lahko z zagotovostjo trdim, da pri nas na Notranjskem pod pojmom pakne razumemo zgolj zavorne obloge za dromlne in ne tudi zavornih ploščic :)

Je pa seveda lahko kje drugje tudi drugačno pojmovanje :)

Objavljeno (popravljeno)

V moto gp imamo samo dve skupini navijačev:

1. TISTI, KI SO ZA ROSSIJA

IN

2. TISTI, KI SO PROTI NJEMU

nevem no.. js se glih ne strinjam s tem :)

js osebno ne navijam za Rossija, čeprou je brez dvoma najbolši motorist (za moje pojme). Če ne navijam zanj še ne pomeni da sem proti njemu :)

Kljub temu da sem še precej mlad, sem v življenju prešraufal že precej, od mopedov, motorjev, traktorjev pa do avtomobilov. Bil sem pa tudi dvakrat na počitniškem delu pri avtomehaniku in ličarju.. In lahko z zagotovostjo trdim, da pri nas na Notranjskem pod pojmom pakne razumemo zgolj zavorne obloge za dromlne in ne tudi zavornih ploščic :)

Je pa seveda lahko kje drugje tudi drugačno pojmovanje :)

js sm pa iz KR, pa za uboje rečm pakne.. saj js pa moj fotr :D (ampak js rečm pakTne in ne pakne [nevem zakaj]) :D

Popravljeno . Popravil FiFtY_
Objavljeno

V moto gp imamo samo dve skupini navijačev:

1. TISTI, KI SO ZA ROSSIJA

IN

2. TISTI, KI SO PROTI NJEMU

Jaz sem v prvi grupi. :yea1:

Aja, isto je blo v F1: Za Shumija al proti njemu.

lp

ja, dej ne bluzi, js ne navijam za Rossija, proti njemu pa tud nisem, ker ni tak zahrbtnež kot je bil Šumaher, tko da ga ne primerjat z njim! :nono:

Objavljeno

Fantje a mi lahko kdo poda kakšno informacijo kako je udeležba na GP Italije v Mugello. Kakšne so kaj destinacije in cene.

Ride with Pride

Objavljeno

Pa še nekaj! A igra kdo Team Manager 2007 na spletni strani www.motogp.com? Poglejte kdo je na 13. mestu! :naughty:

KLIK!

Diham ti za ovratnik s tremi točkami zaostanka :P

Nekoliko več sem pričakoval od Edija, sicer sem pa vesel Caseyeve zmage. :OK:

Objavljeno

Fantje a mi lahko kdo poda kakšno informacijo kako je udeležba na GP Italije v Mugello. Kakšne so kaj destinacije in cene.

Ride with Pride

Bil sem že davnega 2003 tko, da so moji podatki že mal za updejtat ............ no blo je tkole do tja maš cca. 550 km mi smo štartal v četrtek zvečer ob cca. 22:00 in bli v petek ob cca. 5:00 pred dirkališčem kjer je bla že kolona. Tabori se v samem dirkališču okoli piste (dobr plc je pri koncu ciljne ranvine - Curva San Donato) tam smo bli mi :). Karta za cel vikend je bla pomoje 175 € morm doma pogledat točn........za jest in za pit si vzemite s seboj ker cene so svinjske, vzdušje je noro in traja noč in dan, res žur, da se reče ....... pazt se je treba raznih đanksov k našpricajo šotor in kradejo (info. s prve roke).......če boste potoval z avtom priporočam odhod domov v ponedeljek, ker je gužva po dirki nenormalna in ti z motorji k se gužvajo potolčejo avto (tut s prve roke)..............

lpp

Objavljeno

Jst bi tut managerja špilu pa se ne znam prijavit?!? :?

Objavljeno

jst se tud ne znam prjavt :P

Objavljeno

Jst bi tut managerja špilu pa se ne znam prijavit?!? :?

jst se tud ne znam prjavt :P

najprej se registeraš, ko si registriran se logiraš in nato klikneš na ikono team manager 2007 .)

Objavljeno

Jst sm dobu pa 101 points za prvo dirko. Ampak vas bom ujel!!!

Sam drgač je pa dobr narjen manager, recimo na poleposition.si je krneki k se ti mora sam usrt. Na motogp.com je pa dokej realno kolk znaš ti predvidet kaj bo.

PS: Jst sm biu že 2x izenačen na 1. mestu za posamezn grand prix na motogp.com sam nism biu kot prvi napisan in nism nč dubu(drgač mislm da dobiš 2 karti za gp).

Objavljeno

Karte dobi un k zmaga na konc sezone. Na konc vseh dirk morš imet največ točk in pol dobiš dve karte za dve dirki po lastni izbiri(seveda za naslednjo sezono).

Jst sm čist pozabu stavt na prvo dirko. :slap: :cry:

Objavljeno

E še neki me zanima...do kdaj je zadni cajt da se stavi na dirko???

Objavljeno

Kljub temu da sem še precej mlad, sem v življenju prešraufal že precej, od mopedov, motorjev, traktorjev pa do avtomobilov. Bil sem pa tudi dvakrat na počitniškem delu pri avtomehaniku in ličarju.. In lahko z zagotovostjo trdim, da pri nas na Notranjskem pod pojmom pakne razumemo zgolj zavorne obloge za dromlne in ne tudi zavornih ploščic :)

Je pa seveda lahko kje drugje tudi drugačno pojmovanje :)

u jebo vas komplicirate. pakne so zavorne obloge pa pika. prej so bili bobni in so bile obloge za bobne, zdaj pa za diske - torej pakne so univerzalne zavorne obloge in če bodo si izmislili še kak način zavor, pakne bodo večne :devil: :lol1:

če govoriš z neukim človekom se uporablja tudi variacija bremzpakne :grim

PS: na štajerskem jasno ker smo praktični ljudje :whistle:

sam primarno ne navijam za rossija, nisem pa nič jezen če zmaga ker je faca in mojster, ampak slajše kot rosijeva zmaga je podjebavanje rossijevih fanatičnih navijačev :lol1:

pa kaj si ja nor, saj je samo motoGP :slap:

Objavljeno (popravljeno)

Odhod ekipe Ilmor iz motogp, seveda zarad primanjkljaja ojrov....

Ilmor dropped a bombshell today by announcing it has suspended its MotoGP team after just one round of the 2007 world championship.

In a phone call to MCN this morning, Ilmor boss Mario Illien confirmed that he had decided to withdraw from the world championship with immediate effect due to a lack of sponsorship.

A decision was taken yesterday by Ilmor boss Mario Illien at the team’s Brixworth headquarters in Northamptonshire and communicated to shell-shocked riders Jeremy McWilliams and Andrew Pitt and GP bosses Dorna. The team will not race in next weekend’s Spanish GP in Jerez and will not return until the team has secured financial backing.

Engine development will continue, but without any sponsorship Illien has decided to pull the plug in what is a devastating blow for MotoGP, with the grid now slashed indefinitely to just 19 bikes.

Illien told MCN: “It is very disappointing and I underestimated how difficult it is to secure backing for this particular activity. I knew it would be expensive and I’m not surprised from the cost point of view, but I’m surprised how difficult it has been to secure the right backing. We were confident and hopeful that we would get sufficient backing to go racing and that has not materialised.

"We need to act rather than spending a lot of money and having a problem later on. We have been thinking about this for some time, I was thinking of withdrawing before the start of the season. As time went on I was hopeful we could secure something. But at the same time we moved forward in the hope and belief that we could attract some backing. We have some backing but not sufficient to run for the whole season. We are not going to race in Jerez. Dorna is very disappointed that we are not participating but they respect and understand our decision. Without financial support it is too difficult.”

Illien said he had no intention of ceasing the V4 project, but confirmed the obvious shock and disappointment felt by McWilliams and Pitt. “They are extremely disappointed because they wanted to go racing and I want to as well. We will continue to work and try to find some backing. We haven’t given up and said this is it. The project is not dead at all. We have been working for 21 months on this project and I’m not going to walk away from it just like that. But if we continue like this we could be in difficulty and I don’t want to get to that point. We have to scale things down and be realistic," said Illien, a renowned Formula One engineer who only recently had been confident on top ten finishes in MotoGP.

The news of Ilmor suspending its racing activity comes hot on the heels of Kenny Roberts announcing recently that he is considering quitting the championship mid-season because of a lack of funding.

Dorna is to host a special sponsorship summit in Barcelona on April 12 and that meeting will take on even greater significance now.

vir: mcn

Popravljeno . Popravil Gorgh
Objavljeno

Še bolj zanimivo pa je, da bo Ilmor prenehal z dirkanjem! :cry: CLICK

Nekako hitro so zaključili sezono! :whistle:

Objavljeno

če se bosta letos za prvo mesto borila Rossi in Casey, bosta naslednje leto oba v Ducati Teamu ! italjanački pa bodo mastili brke ! B)

Objavljeno

če se bosta letos za prvo mesto borila Rossi in Casey, bosta naslednje leto oba v Ducati Teamu ! italjanački pa bodo mastili brke ! B)

Bi bil že čas, da Rossi presedla na domačega konja! :OK:

Objavljeno

Karte dobi un k zmaga na konc sezone. Na konc vseh dirk morš imet največ točk in pol dobiš dve karte za dve dirki po lastni izbiri(seveda za naslednjo sezono).

Tisti, ki zmaga na posamezni dirki, dobi dve karti za (eno) tekmo za tekočo oz. naslednjo sezono (po izbiri);

tisti, ki zmaga v skupnem točkovanju, pa dobi čelado od omiljenega dirkača.

Zmagal lani v Brnu :P

E še neki me zanima...do kdaj je zadni cajt da se stavi na dirko???

Do trenutka začetka dirke.

Objavljeno

Ammm...še nekaj...zmaga tisti ki napove vseh 15 dirkačev pravilno al zmaga tisti ki pač najbolje oz najbolj natančno napove(načeloma lahk zadane samo enga če vsi ostali zgrešijo vse) :?

Objavljeno

Tisti, ki zmaga na posamezni dirki, dobi dve karti za (eno) tekmo za tekočo oz. naslednjo sezono (po izbiri);

tisti, ki zmaga v skupnem točkovanju, pa dobi čelado od omiljenega dirkača.

Zmagal lani v Brnu :P

Do trenutka začetka dirke.

ja maš prou sm šel pogledat

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!