Skoči na vsebino

MAXIMALNA HITROST


D.J.

Priporočene objave

dosežena s pomočjo vaše desne roke in leve noge je:

zaželjen opis kraja dogodka, tip motorja...

kot sopotnik na ninji 7 na gorenjski avtocesti 260

jaz kot voznik na ninji 7 , 180 - Brnčičeva

no zmeljite me v prah že enkrat

"byte" mi dust

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MZ, ne vem k števc ni delu,

V35, ne vem k števc ni delu

600R, ne vem, ni blo cajta gledat na števc... ampak ne pretirano velik

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolegov ZX6R kot sopotnik, oba ležala za šipco iz Slovenske Bistrice proti Mariboru; mimo počivališča Polskava 260km/h. (bye the way; to je on rekel, jaz sem se samo skrival pa upal, da nebom odletel). Čisti maximum... on sam se pleje 270km/h.

Sam na svojem ZZRju250 160km/h ista lokacija, približno. Mislim, da bi še malo šlo... ampak zelo malo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honfa VFR 400R merjeno z RF 900R 230 km/h, LJ-Voklo, Honda je mela števc sam do 190 km/h, motor delan za azijski trg in baje zato števc sam do 190.

ace

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj na obvoznici 180 km/h. Pa še čist na izi je šlo. Se mi zdi, da se je nazadnje pri 170 veliko bolj mučila moja Hondica. Sicer pa Suzuki250: vsi ki me poznajo vedo, da se ful počasi vozim in zato se mi lahko pridružiš pri kaki furci, tut če boš pr ta počasnih.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ne podpiram, oz. nisem ne vem kaki veliki

ljubitelj neskoncno velikih hitrosti, ker 220 km/h

vec ni ne vem kaki uzitek (saj se skrivat za vetrobran

in se sprasevat kje bo ti kaki avto na cesto zapeljal

ni najbolj zanimivo).

Ja ce ze objavljamo koliko smo se najvec peljali je bilo tako:

Z Hondo CBR900rr sem se pelal samo 1x 255 km/h (pa verjemte ni

ne vem kak vlki feeling)

Z Kawasaki 6R Ninjo pa sem se vceraj peljal nekaj cez 210 km/h

da sem ga "razlaufal" pa mislim da ta moj motor ne bo nikoli vec

videl visjo hitrost...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda sem sprobu mojo Cagivo, po avtocesti 160, pa ne vem, če jo bom še kdaj do konca tišu. Lepo se pelje tja do 120-130, potem se moraš pa že kar mal na tank vležt, da ti čelade ne spul!

Pa tud drugače mi je večji užitek peljati okoli 100 na lepi ovinkasti cesti.

fustritinebodovohalasfaltapress...

Lepe pozdrave vam pošilja

TOMY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Laverda 1200 in K100RT malenkost preko 200,pač toliko,da sem lahko rekel,da je šlo 200.Aja, na avtocesti.Drugače sem pa bolj na easy...

-----------------------

Ni važno kake barve je-samo da je črn!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha YZF R1, avtocesta, 313 km/h, digitalni števec.

Seveda se zavedam, da to ni realno in da števec laže. Po moje je to ralnih kakih 285 km/h. Bi pa pelo še več, pa je prišel do blokade. Ni pa to nič posebnega, če mene kdo vpraša!

Go in peace!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glih prejle sem šel z R1 proti Ivančni Gorici iz Višnje Gore 271 km/h.Ko sem pa motor parkiral pred hišo sem opazil ,da je zadnja guma že za en kurac( pokazalo se je platno ).

Popravil/a - sasl dne 30/04/2002 ob 16:59:16

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S kolegom na njegovi Yamahi YZF600 na avtocesti proti Razdrtemu 260, sam na tej isti Yamahi na obvoznici MB-Pesnica 220.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Yamaha YZF R1, avtocesta, 313 km/h, digitalni števec.

Seveda se zavedam, da to ni realno in da števec laže. Po moje je to ralnih kakih 285 km/h. Bi pa pelo še več, pa je prišel do blokade. Ni pa to nič posebnega, če mene kdo vpraša!

Go in peace!

Realnih še kašnih deset manj kokr 285 km/h....Mislm, da R1 ne leti tok, edin, ce maš racing kit gor, premal aerodinamike.

Za mojo R6 pravjo, da gre po digitalcu 290, pa mi jo še ni uspel spravt na tok, pa mislm, da nam vec sprobaval....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meritvi hitrosti, je npr. pri HONDI potrebno upoštevati, da meri hitrost na zadnjem kolesu. Ko je na njem 130+ KS, se baje vrti 30km/h hitreje (kot en tak burn out med potjo). Kawasaki, meri na prvem kolesu. Seveda pa vemo, kakšni so tudi števci sami.

Lp Leon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

XJ600S - 200 okroglih po števcu na hitri cesti pri Vipavi(ni nič pihalo)

Občutek: osebno zame ga ni boljšga kot 100 km/h po magistralki!

Thundercat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SOLEX(stage III kit)...RAVNINA NA AC PROTI SEŽANI...Z MOČNO BURJO V HRBET....TOČNO (digitalni števec)....42,7 KMH....

-------------------------

Živim, da težim ! ! !

Popravil/a - Nearrain dne 05/05/2002 ob 09:14:40

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:Ko je na njem 130+ KS, se baje vrti 30km/h hitreje Če je verjeti nemškim moto revijam, ima zadnje kolo pri top-speedu 10% spodrsa.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Hmm, kaj pa to sploh pomeni? A če ne bi guma drsela, bi šlo še mal hitreje?

Burn to be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

uh uh uh uh :shock: juhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu :D :D :P :P :P 8)

310 km/h po avtocesti, sem moral gas spustit :x ker so se tovornjaki zaceli vkljucevati iz postajalisca :? :shock: PA JE BILO SE "LUFTA" NA GASU!!!!!!!! :roll: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

260 km/h na Thundercatu :D :D .

Sem bil ful navdusen ko se je kolega na GSXR750 peljal 270km/h skupaj z mano.

Vem da stevcem ni za verjet samo verjetno moj manj laze kot njegov :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor: Cbr 1100 - 250 km/h na Varaždinskem aerodromu. Občutek zelo miren.

Yamaha Fazer 600 - 230 Km/h, vsaj po števcu z sopotnico.

Štajerska avtocesta.

Občutek. Vetr je bil full močen zato je blo zlo pestro

Avto: Porche Turbo l.2001 308 Km/h na gorenski avtocesti. Občutek zelo nor, sej je avto takrat zelo bučen in agresivno napet ter trd. Full dobre zavore.

Audi L8 V12 l 2001 na Lj. obvoznici (barje) 280 km/h. Občutek, panika pri bremzanju, ko zaradi teže avta pride do slabega in glasnega bremzanja, na koncu sem jih pa še zažgal. Udobje med NV hitrostjo miren, avto rahlo niha-plava, skratka full dobr.

Sej se nebi hvalu s tem, ne mee narobe razumet, morm pač stestirat avto, ker sem testni mojster v Porsche Lj. :wink:

P.S. Ni priporočljivo vozit tako hitro na naših cestah - veliko stranskih učinkov na cesti. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!