Skoči na vsebino

Dviganje oz. spuščanje zadka


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Dvigujem zadek in rabim dogbone (glej slika) narejene po meri. Predvidevam, da mora biti zadeva precej natančno narejena in jih zato ne upam dati v delo najbližjemu kovaču. Najbrž nisem prvi, ki se bo tega lotil. Torej... komu, kam, za koliko...

Pa ne mi pametovat, da bom s tem porušil perfektno tovarniško geometrijo, kršil zakon,... :P

post-326-1138610858.jpg

Popravljeno . Popravil premza
Objavljeno

Ne bom ti pametoval nič, le vprašal bi, z kakim namenom ga dviguješ in navsezadnje kaj dviguješ??

Objavljeno

Rabim dolge natančno 132mm. :D

Ne bom ti pametoval nič, le vprašal bi, z kakim namenom ga dviguješ in navsezadnje kaj dviguješ??

Dvigujem Fazer600. Zakaj? Zato da bom malo težje do tal dosegel...

Objavljeno

Hojla,

Premza, ko sem imel še FZR1000 sem jih dal narediti kar prijatelju v strojno delavnico. Narejene so bile iz čist navadnega železa/jekla, dal sem pa naredit kar tri dolžine 160, 162,5 in 165mm. Pa sem malo kombiniral. V glavnem ni bilo problemov.

Lp, Bizi

Objavljeno
Premza, ko sem imel še FZR1000 sem jih dal narediti kar prijatelju v strojno delavnico. Narejene so bile iz čist navadnega železa/jekla, dal sem pa naredit kar tri dolžine 160, 162,5 in 165mm. Pa sem malo kombiniral. V glavnem ni bilo problemov.

Saj sem jaz tudi razmišljal, ampak če je ena le za malenkost daljša od druge, bodo ležaji precej bolj obremenjeni. Z vrtalnim strojem si pa takoj malo mimo. Najbolša se mi zdi kaka preša, ampak te v domači delavnici nihče nima.

Dolžino sem pa že natančno izračunal. Najprej s kalkulatorjem (sploh ni tako enostavno), potem pa naredil še kontrolo v "naravi" :D

Objavljeno

Saj sem jaz tudi razmišljal, ampak če je ena le za malenkost daljša od druge, bodo ležaji precej bolj obremenjeni. Z vrtalnim strojem si pa takoj malo mimo. Najbolša se mi zdi kaka preša, ampak te v domači delavnici nihče nima.

Dolžino sem pa že natančno izračunal. Najprej s kalkulatorjem (sploh ni tako enostavno), potem pa naredil še kontrolo v "naravi" :D

Kaka CNC freza bi verjetno bila še najboljša - za prešo bi moral narediti natančno orodje, kar pa stane tisoče €...

Drugače pa - kontaktiraj koga, ki te zadeve prodaja na nemškem E-Bayu - ponavadi ti te zadeve tudi izdelujejo in ti lahko naredijo tudi po tvoji specifikaciji...

D.

Objavljeno (popravljeno)

...za prešo bi moral narediti natančno orodje, kar pa stane tisoče €...

Za fi12 luknjo je orodje najbrž standardno... :D

Popravljeno . Popravil premza
Objavljeno

Če se prav zastopiva, ti dviguješ celotni zadnji konec motorja.

Jest sem na svoji CBRi lepo vzel fleksarco, pofleksal vare na profilih, da sta bili narazen... dvignil konec za 2.5 cm in potem nazaj zavaril. Ni nobenih problemou, pa še natanpen ni treba bit. No, moj predlog...

Objavljeno

Za fi12 luknjo je orodje najbrž standardno... :D

Če boš vsako luknjo posebej štancal, ne bo natančnost nič boljša kot z vrtalko...

Še vedno se mi zdi najboljše, da kontaktiraš enega od E-Bay prodajalcev - meni so brez problema narediti nekaj po meri - za isto ceno (sicer ne dogbone-a, ampak tisti CNC program spremenit mu je verjetno kačji mašelj).

lp, D.

Objavljeno

Kako pa pride to montirano?

Objavljeno

Kako pa pride to montirano?

Namesto originalnih...

D.

Objavljeno
Kako pa pride to montirano?

Takole...

post-326-1138616198.jpg

Objavljeno

A boš samo to zamenjal al še kaj spremenil?

Objavljeno

aaa to ti delaš ... ahaa...

no če ne uspeš poiskat pravega mojstra ... piši na PM pa te pošljem v delavnico kjer je vse mogoče .) če ne pa ti tam svetujejo in usmerijo do prave osebe

Objavljeno

A boš samo to zamenjal al še kaj spremenil?

To, pa mal tršo vzmet bom dal gor. Če mi jo bo kdo hotel narediti po naročilu. Rabim 182 (ali manj) dolgo, iz fi12 žice s samo štirimi aktivnimi ovoji. Bačar me je že odslovil... <_<

Objavljeno

Premza, pomagat ti ne morem, razen, če vse skupaj narediva iz bukovine. :)

Kot zanimivost pa: Z dvigom zadka bo naklon sprednjih vilic bolj navpičen, skrajšala se bosta tudi medosna razdalja in predtek, s tem bo postal motor bolj vodljiv in nekoliko nestabilnejši na ravninah. Ampak naš Premza se itaq nikoli ne vozi po ravninah :P .

lp DTW

post-725-1138619548.jpg

Objavljeno

Dave hvala, fizika mi je znana... :D

V mojem primeru se bo kot sprednjih vilic spremenil za 1.02°, medosna razdalja pa pri različnih obremenitvah različno... :)

Objavljeno

V to sploh nisem dvomil :D

Objavljeno

@Premza:

maš dosti možnosti kje ti to naredijo zelo natančno... jaz bi to dal naredit v unior, ti lepo z laserom zrežejo... drugač pa daš kakem šlosaru v bližini... tud če ti naredi dve "kost", jih da eno pod drugo, zvrta luknje.. bosta obe enaki, in nebo noben ležaj nič trpel :) ... pomoje pa vseeno ni treba tak komplicirat z natančnostjo :)

LP

-matej

Objavljeno

Premza, mene pa zares zanima pravi vzrok dvigovanja zadka motocikla. Sploh si ne predstavljam, kaj bi s tem pridobil. :hmm:

Objavljeno

Sej nočem bit pameten.....ampak......ne glede na vse, se mi poraja vprašanje.....zakaj bi bilo to dobro......in tega nisi obrazložil!

A nebi bilo bolj smotrno zamenjat tip motorja??????

Se opravičujem za neznanje.........mislim pa, da lahko podam svoje začudenje!!!

Objavljeno

Premza, mene pa zares zanima pravi vzrok dvigovanja zadka motocikla...

Krosuca bo naredu.

Objavljeno

Jaz imam iste načrte kot premza. Namen je, da bi kasneje prišel do tal z tačkami, izpušnim loncem,..., ker zna biti to v skrajnih situacijah drago :doze:

Objavljeno
Premza, mene pa zares zanima pravi vzrok dvigovanja zadka motocikla. Sploh si ne predstavljam, kaj bi s tem pridobil. :hmm:

Sej nočem bit pameten.....ampak......ne glede na vse, se mi poraja vprašanje.....zakaj bi bilo to dobro......in tega nisi obrazložil!A nebi bilo bolj smotrno zamenjat tip motorja??????

Pošteno. No, na kratko...

Fazer je poceni, malo porabi, je dovolj močan, udoben v solo in v dvoje, nanj (in vanj :D ) gre dosti prtljage, nikoli ne crkne, če padeš ni velike škode,...

Se pa rad tudi malo bolj športno peljem. Vsaj v solo (v dvoje se s fazerjem nikoli ne bo dalo). Zato je pa malo prenizek. Prehitro drajsa po tleh. Sem že dvignil izpuh, stopalke, obe stojali (centralno in stransko), zdaj pa drgne mašina (oz. neki pleh spodaj levo) in bom še celega malo dvignil, pa dal (če bo hotel kdo narediti) še malo trši feder. Sem hotel kupiti nov amortizer, pa se za manj kot 150kSIT ne dobi nič... <_< Sem resno razmišljal tudi o zamenjavi, a nisem našel nič primernega. Najbližje so bili CBR600F, ZX-9R (-02) in CBR954.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!