Skoči na vsebino

Stroški


GiGi_1985

Priporočene objave

Pozdrav!

Se opravičujem, če že podobna tema obstaja, sem uporabil iskalnik ampak nisem našel nič konkretnega.

zanima me, kakšne letne stroške imate z motorji? Koliko kilometrov letno prevozite? Nekako se odločam med nakupom avtomobila in motorja, pa se nikakor ne morm odločit.

Z avtom sem do sedaj imel približno 300k stroškov na leto brez bencina (registracija, gume, servisi... )

Na kakšne stroške lahko računam z motorjem vrednim okol 800k (KTM 360, Thundercat, Aprilia pegasso 650... ) ?

P.S. Koliko kilometrov prilibžno zdržijo gume na motorju ?

LP

GiGi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je res strašno relativno... .)

pa motorji ki si jih naštel so tudi vsak poglavje zase...

glede na to, da si omenil thundercata :devil: , ti lahko iz lastnih izkušenj povem da je šparavček kar se tiče porabe bencina in olja in tudi kvaril se naj ne bi... so pa redni stroški... gume, vreižni set, registracija, menjava olja...

koliko vse to stane nisem nikoli računal, ker mi motor toliko pomeni, da se ne ločim od njega vse dokler si ne bom primoran od ust trgati zanj... :wub:

pa ko kupuješ motor, nikar ne pozabi da še oprema kar nekaj stane.... :grim

Popravljeno . Popravil pizdek 69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko sem jest za moja jajca računau, pa zračunau.. jao, skoraj 100sit/km!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena motorja na kilometer je od 35SIT/km pa do 100SIT/km ... in tudi več.

Trenutno moj moped vozi za cca. 70 SIT/km z bencinom in amortizacijo vred.

Pri takšnem izračunu moraš upoštevat padanje vrednosti motorja zaradi prevoženih kilometrov, vse dele in potrošni material, ki se menjajo redno ob servisih ter tudi večje posege. To so menjave lamel sklopke, menjave cele sklopke, zavornih diskov, zavornih ploščic, .... skratka vseh delov, ki se izrabljajo in jih je prej ali slej potrebno zamenjat. Vse stroške preračunaš na kilometer ... npr. zavorne obloge so 18k SIT, zdržijo 20k km ... to pomeni da stanejo 0,9 SIT/km.

NA ta način hitro ugotoviš, kaj je pri tvojem motorju največji strošek in tudi kje se ne splača šaparat. Po mojih izkušnjah daleč največji del v ceni kilometra predstavlja gorivo, padanje vrednosti, gume, in registracija .... vse ostalo pa v ceni kilometra predtavlja drobiž.

Na ta način je smiselno vodit evidenco tudi za avto. Pri obeh sicer hitro ugotoviš, da se itaq ne splača ne eno ne drugo ... seveda pa je pri motorju razum v tem smislu nekje varno pospravljen :D .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakopak ne gre prezreti, da se letni budžet precej zviša, če se malo s cesto kušuješ. :fredy: :grim :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VFR

Leta 2003: 20.000 km 505.000 SIT ( tankanje, redni servisi, gume, registracija, okvar ni bilo )

VFR

Leta 2003: 20.000 km cca 490.000 SIT ( tankanje, redni servisi, gume, registracija, okvar ni bilo )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VFR

Leta 2003: 20.000 km 505.000 SIT ( tankanje, redni servisi, gume, registracija, okvar ni bilo )

VFR

Leta 2003: 20.000 km cca 490.000 SIT ( tankanje, redni servisi, gume, registracija, okvar ni bilo )

SKUPAJ za 2003 = 995.000SIT O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skratka imeti motor je nadstandard tko, da ti za pocen prevozno sredstvo predlagam avtobus, kupiš si karto in se že pelješ k gospod .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako se odločam med nakupom avtomobila in motorja, pa se nikakor ne morm odločit.

:slap: ... ne štekam, žal. Za moje pojme se to sploh ne da primerjat. Primerjava bi le delno zdržala, da motor uporabljaš tudi za štacuno, službo, kino .... praktično vsak dan. Kot je bilo že 1007 rečeno: motor je luksus, nadstandard, hobi, konjiček ... in to pač stane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skratka imeti motor je nadstandard tko, da ti za pocen prevozno sredstvo predlagam avtobus, kupiš si karto in se že pelješ k gospod .)

Niti ne. Če imaš moped namesto avteja, je vse kul in povprečno slovensko. :grim Bolj ali manj. :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hyosung comet 650 letni stroski brez bencina in brez raznih okvar.

Notr je steta registracija, gume,redni servisi ,razen potrosni material (zavorne ploscice, zarnice, ketna... ), cistila,ketn spreji in podobno.

Stroski brez bencina so cirka 200,000 sit/letno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri men je pa tako, vozim suzuki sv 1000 s

Leto 2005:- zavarovanje z ao+ okrog 200.000, odjavim približno po pol leta, se pravi 100 000 sit

- gume 55 000 sit

- servis (olje,filtri,svečke...pa še bi se kaj našlo) 25 000 sit

- vzdrževanje (ketn spreji + čistila) 20 000 sit

Zraven nisem štel ( čelade, kombinizona,škornjev....... + dodatne opreme, ki jo po nepotrebnem kupiš na motor( alarm,kufer,razni dodatki,)....

Ampak na to pozabiš po prvih kilometrah vožnje :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

200.000... amortizacija

50.000... zavraovanje AO in AO+

100.000... gorivo

25.000... servis (olje+filter+zavorne ploščice)

100.000... 3x zadnja guma

50.000... 2x sprednja guma

25.000... popravilo (manjši padec)

50.000... kazen

25.000... izgubljene rokavice

25.000... nujne predelave

---------------------------------

650.000... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako se odločam med nakupom avtomobila in motorja, pa se nikakor ne morm odločit.

lahko ti ponudim nekaj odgovorov:

če si zdaj ne boš kupil motorja, si ga dolgo ne boš..

če si boš kupil avto, se boš še par let po nepotrebnem slinil..

ne res, čisto življenjsko.. čez par let pridejo na plačilno vrsto takšne življenjske brezveznosti, kot so stanovanje, ipd, zato če je želja, kupi zdaj, ker potem ne boš oz. boš težje..

tudi sam sem šel po poti najprej motor, nato avto, pa mi ni žal..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakopak ne gre prezreti, da se letni budžet precej zviša, če se malo s cesto kušuješ. :fredy: :grim :krneki:

pa saj sem ti razložil, koga moraš kuševat, ti pa kr dalje po svoje ej :nono: :fredy: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bok!

Jaz pa še zmeraj mislim,da se boš najceneje vozil s kakšno enduro razreda 650 kubikov.Mislim,da so stroški med najcenejšimi,tukaj predvsem mislim glede registracije,servisov,porabe bencina in pa seveda gum.Je pa vožnja z enduro seveda drugačna od ostalih motorjev tu mislim predvsem na položaj med vožnjo,men osebno zelo všečen,ker si v dokaj "normalnem" položaju seveda pa je vse to odvisno od posameznika.

Skratka več ko ima motor konjev dražje te pride vzdrževanje,večja poraba,večja obraba materijala(zobniki, ketna...)da o gumah niti ne govorim.Samo za primerjavo,za enduro dobiš obe gumi že za okoli 20 jurjev,za cestaka pa za 30 jurjev ne vem če boš dobil zadnjo.Pa še letos so uvedli spremembo zavarovanja nad 72kw-151 jurjev.

Mislim da se bo večina z mano kar strinjala.Najbolj pomembno pa je,da ti mora bit motor všeč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa saj sem ti razložil, koga moraš kuševat, ti pa kr dalje po svoje ej :nono: :fredy: .

Stari pa kolkokrat ti še moram povedat, da si sicer okej kolega, ampak da te ne mislim kuševat. :nono: :grrr :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stari pa kolkokrat ti še moram povedat, da si sicer okej kolega, ampak da te ne mislim kuševat. :nono: :grrr :fredy:

:cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bok!

Jaz pa še zmeraj mislim,da se boš najceneje vozil s kakšno enduro razreda 650 kubikov.Mislim,da so stroški med najcenejšimi,tukaj predvsem mislim glede registracije,servisov,porabe bencina in pa seveda gum.Je pa vožnja z enduro seveda drugačna od ostalih motorjev tu mislim predvsem na položaj med vožnjo,men osebno zelo všečen,ker si v dokaj "normalnem" položaju seveda pa je vse to odvisno od posameznika.

Skratka več ko ima motor konjev dražje te pride vzdrževanje,večja poraba,večja obraba materijala(zobniki, ketna...)da o gumah niti ne govorim.Samo za primerjavo,za enduro dobiš obe gumi že za okoli 20 jurjev,za cestaka pa za 30 jurjev ne vem če boš dobil zadnjo.Pa še letos so uvedli spremembo zavarovanja nad 72kw-151 jurjev.

Mislim da se bo večina z mano kar strinjala.Najbolj pomembno pa je,da ti mora bit motor všeč...

jep endure tam do 50KM, so najbolj ekonomični motorji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti ne. Če imaš moped namesto avteja, je vse kul in povprečno slovensko. :grim Bolj ali manj. :fredy:

Verjeto jih je malo, ki bi imeli samo motor pa nic avta (zima, zima bela...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za motor & pire nisem nikoli računal :grrr

Newarno za zdrawje :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za motor & pire nisem nikoli računal :grrr

Newarno za zdrawje :xx:

Pametno :grim tudi sama se držim tega zdravstvenega nasveta :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!