suzuki Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 Hola! Leto je naokoli in pri reviji Motorrad čas za test najnovejših superšportnih tisočakov. Letos so bili na testu: Ducati 1098, Honda Fireblade, Kawasaki ZX-10 R, Suzuki GSX-R 1000 in Yamaha YZF-R1. Tule sem vam skeniral meritve, razdelitev pik, zaključno besedo in dodatne meritve (s pikami) na pisti. Meni je v oči padlo predvsem tole: da je Honda, kljub 16 izmerjenim konjem manj, na pisti več kot sekundo hitrejša od Kawasakija; da je Suzuki najhitrejši na pisti in kljub temu najbolje ocenjen tudi za "vsakdanjo uporabo", se pravi za ergonomijo, udobje, kar je bil dolga leta primat Honde; in da je Ducati najcenejši za vzdrževanje :eek: (obvezni servisi) SharpNinja 1
Stric Burek Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 No, pa da bo Suza pretežka, pa da ne bo za u SBK... Aja, BTW, pri Leovince je Factory izpuh, ki ima samo en ror... Če koga zanima PM...
jupiter Objavljeno Marec 21, 2007 Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 Hmmm. Dobro, sicer je pri teh motorradovih testih še vedno zelo pomemben subjektivni faktor ocenjevalcev. Če se dobro spomnim recimo Kawasakija pri Motorradovih testnikih ni nikoli ne vem kako dobro ocenjen na sami PISTI , drugačni časi in ocene pa so razvidni iz vsakoletnih Mesterbike testov. Pri Suzukijih (recimo) je pa zadeva nekoliko obrnjena
suzuki Objavljeno Marec 21, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 Hola jupiter! brez zamere, a tole kar si napisal sploh ni res: lani (2006) je Kawa zmagala na pisti z najboljšim časom in dobila tudi največ pik - najboljša ocena za pisto!! evo scan, da ne boš brskal po forumu :) SharpNinja 1
jupiter Objavljeno Marec 21, 2007 Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 Drži! Vzamem nazaj! Samo običajno pa ni bilo tako - l. 2005, l. 2004, ne?
Zx_R Objavljeno Marec 21, 2007 Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 Kawasaki je zmeraj veljal za zelo brutalen stroj zato je bil med dirkači zmeraj priljubljena znamka, ker češ ''kolk pa ta mašin gre za en korak je zmeraj pred vsemi''ampak kot že nevem kolko krat povedano ''power is nothing without control''. :yes: Tile motoradovi testi sicer testirajo na dirkališču, ampak ocenjujejo pa tudi splošne značajske lastnosti vsakega motocikla ki so zelo pomembne tudi v vsakdanji vožni po civilnih cestah. Vsaka čast suzi, lepo je pokosila konkurenco. :OK: :OK: , estetsko mi edino tisti rori nekako ne grejo v oko .) drugač pa super bike, se pa tudi katerega od ostalih nebi branil :OK:
suzuki Objavljeno Marec 21, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 (popravljeno) Hola jupiter! ne, spet ni tko :naughty: poglej 2004 je Kawa ZMAGALA (skupaj s Hondo), za 2005 pa sam poišči! fantje, mal Search funkcijo uporabit, preden kr neki na pamet lupate :yawn: Popravljeno Marec 21, 2007. Popravil suzuki SharpNinja 1
elbarto Objavljeno Marec 22, 2007 Opozori Objavljeno Marec 22, 2007 Suzuki, mogoče veš, zakaj niso testirali Aprilie Mille? Da je niso dobili oz. mogli kupit skoraj ne verjamem... mogoče niso upali :doze: ? El Barto
suzuki Objavljeno Marec 22, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Marec 22, 2007 Hola El Barto, sorry, v testu niso nič napisali zakaj ni zraven tud Aprilije (in npr MV Aguste), sta pa obe omenjeni v posebnem okvirčku, kot alternativa testiranim motorčkom... v tolažbo: kmalu bo Masterbike 2007, tam bodo zraven vsi :) pa še posebno opozorilo za vse ki berete tale topic, se opravičujem, pozabil napisat: testniki Motorrada so s 1.1.2007 spremenili kriterije oz na novo razdelili pike v njihovem 1000-pik testu, zato rezultati niso direktno primerljivi z lanskimi testi!!! SharpNinja 1
SiR Objavljeno Marec 22, 2007 Opozori Objavljeno Marec 22, 2007 samo, da je suzuki gsx-r1000 najboljši :blush: :OK:
jest Objavljeno Marec 22, 2007 Opozori Objavljeno Marec 22, 2007 samo, da je suzuki gsx-r1000 najboljši :blush: :OK: slečeš suzo, al jamaho, al... pa daš gor kontraplastiko od konkurenta, pa daš med noge 99,9 % evropskim motoristom. Misliš da bi kdo skužu fake?
simonsi Objavljeno Marec 22, 2007 Opozori Objavljeno Marec 22, 2007 Jaz ti še povem kero olje majo noter. B)
carmagedon Objavljeno Februar 9, 2016 Opozori Objavljeno Februar 9, 2016 bom kar tule vprašal.. kako so pri teh motorradovih testih mišljeni podatki o nastavitvah vzmetenja. "umdrehungen von der vollstandig ausgedrehten position" torej vse številke kjer gre za obrate / klike se štejejo od popolnoma odvite pozicije (najbolj mehke) ali obratno? ker potem pridejo nastavitve malo čudne... npr pri hondi je tovarniško po manualu za prednapetost podatek od popolnoma odvite pozicije, povratek in kompresija pa od popolnoma privite.. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se