Bambi61 Objavljeno Maj 19, 2007 Opozori Objavljeno Maj 19, 2007 Prosim pomagajte! Sem 6000 km od doma v Isfahanu -Iran kjer mi zgleda crkuje bemfa.Skratka gre za BMW 1200GSA star eno leto redno servisiran , opravljen serrvis pred odhodom na 18 tkm sedaj ima 6tkm vec.Pojavili so se cudni zvoki na levi spodnji strani in sicer nekaj melje!!!Ko stisnem sklopko mletje preneha.Tudi masten je malo levi spodnji zadnji del!Vozil sem kot ponavadi 5 ur s postanki 500 km dalec .Ali se je kaj pregrelo.Temperatura motorja je skoz normalna .A je to menjalnik brez olja.Kako se to pogleda in kaksno olje naj dam.A je to sklopka .Kaj naj naredim , do doma je 6tkm naj se peljem in naj crkne ce bo.Nja ga nalozim.kam. kako ga naj spravim iz irana.kaksen nasvet.
deki Objavljeno Maj 19, 2007 Opozori Objavljeno Maj 19, 2007 Baje BMW GS pijejo liter olja na 10k tako, da je možno da je to to. Mimogrede kakšna tura je bila to? Veliko sreče in upam da prideš domov brez težav.
Fabo Objavljeno Maj 19, 2007 Opozori Objavljeno Maj 19, 2007 Lahko da je kaksn lezaj v menjalniku sel po gobe..
Bambi61 Objavljeno Maj 19, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Maj 19, 2007 Do danes sem bolj postrani gledal Irance na njihovih 200 kubicnih mopedih, kako dva, trije ali celo cela druzina drvijo brez celad po cestah v daljave, jaz pa mimo z mojim BMW-jem 1200 Adventure drvim novim ciljem naproti.Z motornim kolesom ki ga oglasajo kot potovalni super enduro, da celo gelendesport pomeni kratica v imenu!!! In vozim po istih cestah kot tile mopedi, ki mimogrede povedano stanejo vec kot desetkrat manj od mojega z svojim ADVENTURE-om.Pa imam prvi servis narejen pred 10 tkm (8500) pa drugega zaradi odhoda ze pri 18000 in ne 20 tkm kot je pedpisano. A mi kur## vseeno crkne.In sicer kardan ! Da jim je### mater ko (ce ) pridem nazaj!!!Pa takoj ga prodam!!! Pa nikoli vec nocem slisat za BMW!!!! Sem namrec v Shirazu 1200 km od Teherana kjer je BMW servis, kjer tega dela nimajo in ga je treba cakati 14 dni !! Torej prvo naj pridem v Teheran ! Loker , ga bom kar pes mahnil. Ali pa se s kamionom vozim pri 40 stopinjah kake 4 dni do tja !!!In pol bom kar tam zivel, ceprav mi viza ne bo vec veljala! Seveda moram celotno zadevo zaradi karneta spravit iz Irana !! In sedaj zalostno gledam te Iranske mopede, ce bi mogoce kdo zamenjal staro# stopetindvajstko #za mojega neustrasnega BMW-ja!Res dober motor ! priporocam vsem ki potujejo in se NE MISLIJO Z NJIM VRNIT ! Ko ga prinesem nazaj, bom pa verjetno isto naredil kot sem z mojo Hondo !Kdor me pozna tako ve kaj mislim !
TBoxer Objavljeno Maj 19, 2007 Opozori Objavljeno Maj 19, 2007 Žalostno da se taki falerji zgodijoi ravno ko si kje bogu za nogu. Zgolj na glas razmišljam, kaj preko DHL se nebi dalo naročit ta kos, da bi ga dobil hitreje ?? Ker so nekoč oglaševali v 3 dneh, kjerkoli že si. lp
MiNa Objavljeno Maj 19, 2007 Opozori Objavljeno Maj 19, 2007 Kdaj melje? Ko voziš ali na mestu ko motor teče? Pri BMW se mi je "oglasil " menjalnik na Korčuli K sreči ni tako daleč. V menjalniku je šel ležaj. Olje je bilo, ko sem se privlekel domov precej "metalik". Res pa je motor je imel na grbi že 65Kkm.
Pips Objavljeno Maj 19, 2007 Opozori Objavljeno Maj 19, 2007 Pozdravljen!Malo potrpi Bmw Slo ti rihta nasvet.lp .)
Leteči Objavljeno Maj 19, 2007 Opozori Objavljeno Maj 19, 2007 Najbolj bi bilo koristno če ima kdo GSM številko od kakega serviserja, ki dela na BMW. Recimo od Valentičiča ali koga iz avto aktiva. Bemti komaj sledim temle temam. Bambi dobi nekoga z BMW v Sloveniji in naj ti pošljejo ta del po DHL-u bo hitreje kot čakati nanj v Iranskem BMW servisu.
Tratnjak Damijan Objavljeno Maj 19, 2007 Opozori Objavljeno Maj 19, 2007 Mogoče je samo košara od sklopke dobila zračnost pa malo ropota. Če se med vožnjo nič ne sliši nimaš kaj skrbet. Lahko bi bil tudi potisni ležaj. Premal si napisu. :?
Noise Objavljeno Maj 19, 2007 Opozori Objavljeno Maj 19, 2007 Bambi, predlagam: - da nekdo od nas tukaj preveri na uradni servis (vsekakor pa napiše na forum, da nas ne bo 50 klicalo tja) - oz. če kdo prepozna "simptome", naj napiše tukaj gor - če si s kom v SLO že na vezi tudi napiši, da ne bomo kot ovce vsak po svoje spraševali - glede na to, da si v Esfahanu, ti hudega ne bo - počakaj dan ali dva na odgovor od tukaj, medtem pa pojdi malo peške na slavni trg in pa v kakšno štacuno s preprogami, pa na kak kebab + riž ali felafel. Jaz Esfahana ne bi zapuščal dokler ne bi približno vedel, kaj bi naj bilo, saj kje v visoki puščavi ne bi bilo ravno fino obtičati pri 40+.
Noise Objavljeno Maj 19, 2007 Opozori Objavljeno Maj 19, 2007 Kva zdej, a kardan je šel al kaj? Pa saj to ni nobene panike. Naloži na kamion in se zapelji v Teheran, tam podaljšaj vizo (prečekiraj lonely planet za naslov), uredi zadevo na servisu, pa je...
Pips Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 pozdravljeni! klical sem uvoznika za bmw v slo v trzinu,ki mu bo pomagal naslov in tel.štev.pa posredoval bambiju preko pm.lp
bambi Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 Pozdravljen! Po izkušnjah od 1150GS ti lahko z zagotovostjo povem, da gre za poškodbo ležaja na vzstopni gredi v menjalnik, torej gred, ki gre od sklopke naprej v menjalnik. Ta okvara je povzročila tudi poškodbo tesnilnega obročka na strani menjalnika, zato ti tudi rahlo pušča olje. Domnevam, da imaš oljno srago na stiku menjalnika in motorja, po vsej verjetnosti na desni strani. Če bo olje začelo pusčati še bolj, lahko sčasoma zamasti lamelo sklopke in le ta bo pričela drseti. Podobno se je zgodilo pri meni, na 1150ki. Vendar, ker v kratkem ne nameravam it na nobeno tako dolgo turo, s popravilom odlašam. Na desni strani motorja se vsake toliko časa pokaže oljna sled, sklopka pa še ne drsi. V prostem teku, ko motor boljše slišiš, se pojavi v predelu menjalnika neko rožlanje (klopotanje), ki preneha s stiskom sklopke. Takrat namreč vzmet sklopke napneš, da se lamele razprejo, ustvari se neka osna sila, ki se prenese na gred menjalnika in hkrati obremeni omenjeni ležaj, le ta neha rožljati. V nemškem BMW forumu (Boxer-Forum) sem poiskal izjavo nekega člana, ki je imel podobne težave kot ti, v kolikor ti Nemščina ni tuja, boš lahko razumel, da gre za to, kar sem zdoraj napisal: "Gleichzeitig monnierte ich die etwas hakelige Schaltung und ein leichtes mahlende Geräusch im Leerlauf, das bei gezogener Kupplung verschwand.Der Mechaniker konnte das Geräusch nachvollziehen und hat es im Bericht vermerkt. Resultat eine Woche später Maschine zurück in die Werkstatt, und nach Überprüfung verschiedener Faktoren dann der Austausch der Getriebeeingangswelle und der Kupplungsscheibe.plus Lager etc. Alles schön auf Garantie darum auch kein Mekern. Die Maschine schaltet jetzt auf jeden Fall wieder Butterweich also Operation erfolgreich. Jetzt kann ich beruhigt in die neue Saison fahren."
Bambi61 Objavljeno Maj 20, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 [zdravo! Hvala vsem ki se trudite in mi skusate pomagati. Skratka zgleda da je sel lezaj v kardanu saj melje samo ko motor tece in je v prestavi.Cim stisnem sklopko ropot preneha. Tudi pri visji hitrosti od 40 ne ropota, alipa se ne slisi.kakorkoli motor je danes na poti v Teheran na BMW servis z pickupom ki si ga ne bi zeleli videti ali se z njim peljati :? :? .Jaz bom verjetno se danes poletel z avionom za njim in bomo potem videli :? Kolikor vem je motor se v garanciji!! Sicer sem v Shirazu in ne Esfahanu to pa je cca. 1200 km od Teherana.Ce bo motor popravljen bom nadaljeval turo, ce pa ne pa se bom skusal nekako prebiti vsaj do Turcije, da izvozim motor in da lahko potem nekdo od domacih pride po mene s prikolico. Upam pa , da se to ne bo zgodilo in bom lahko nadaljeval pot. Je pa to vsaj po tej izkusnji res pravi potovalni motor za potovanja brez povratka.PREVOZIL SEM VSEGA SKUPAJ 24 TKM z opravljenimi servisi na 9 in 18 tkm pa taka piz######!No moj naslednji motor sigurno ne bo BMW!!!!!!! Pozdravljen! Po izkušnjah od 1150GS ti lahko z zagotovostjo povem, da gre za poškodbo ležaja na vzstopni gredi v menjalnik, torej gred, ki gre od sklopke naprej v menjalnik. Ta okvara je povzročila tudi poškodbo tesnilnega obročka na strani menjalnika, zato ti tudi rahlo pušča olje. Domnevam, da imaš oljno srago na stiku menjalnika in motorja, po vsej verjetnosti na desni strani. Če bo olje začelo pusčati še bolj, lahko sčasoma zamasti lamelo sklopke in le ta bo pričela drseti. Podobno se je zgodilo pri meni, na 1150ki. Vendar, ker v kratkem ne nameravam it na nobeno tako dolgo turo, s popravilom odlašam. Na desni strani motorja se vsake toliko časa pokaže oljna sled, sklopka pa še ne drsi. V prostem teku, ko motor boljše slišiš, se pojavi v predelu menjalnika neko rožlanje (klopotanje), ki preneha s stiskom sklopke. Takrat namreč vzmet sklopke napneš, da se lamele razprejo, ustvari se neka osna sila, ki se prenese na gred menjalnika in hkrati obremeni omenjeni ležaj, le ta neha rožljati. Zdravo ! Sele sedaj sem zasledil tvoj nasvet . Meni v nasprotju z opisanim ruzi samo v prestavi in spusceni sklopki.Torej ne v leru.Skratka v prostem teku nic ne ruzi ne z ali brez sklopke.Ruzi samo v prestavi pri malem gasu pri hitrosti nad 40 ne ruzi ali ne slisim.Ker se bojim se vecje skode in eventuelnega padca pri 120 ko zablokira kardan sem se odlocil za komplikacijo z servisom kot sem opisal ! HVALA :(
Fabo Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 (popravljeno) Naslednjic kup KTM 990 Adventure...mislm da bi bla boljsa odlocitev...(sej Serugatu je tud sklopka sla na GS-u v afriki , sam je pa tud res d je on mel precej opreme sabo pa precej je mogu kuplat) :xx: Popravljeno Maj 20, 2007. Popravil Fabo
bmw Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 Naslednjic kup KTM 990 Adventure...mislm da bi bla boljsa odlocitev...(sej Serugatu je tud sklopka sla na GS-u v afriki , sam je pa tud res d je on mel precej opreme sabo pa precej je mogu kuplat) :xx: smela trditev.......
Motorist_ Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 Pozdravljen bambi61, prepozno sem se vkljucil, da bi ti lahko pomagal z nasveti. Pred mano so ti v glavnem opisali kaj in kako. Vidim, da si ze na poti k urejanju zoprnega problema. Kaj ces ! Tudi BMW GeländeStraße je samo skupek tehnicno-strojnih elementov. Le-ti pa vcasih odpovedo ko je to najmanj zazeljeno. Upraviceno si jezen (v stilu"nikoli vec BMW"), vendar kdo ti lahko garantira, da se ti druga znamka ne more pokvariti ? Ga ni, verjemi ! Drzim(o) pesti, da se bo vse dobro uredilo. Težave bodo pozabljene prijetni doživljaji pa bodo ostali. Oprosti, ker bom zakljucil nekoliko provokativno. Ali mislis, da si se dobro pripravil na to pot glede na to, da si nas v nekem postu spraseval "A je to menjalnik brez olja. Kako se to pogleda in kaksno olje naj dam" ? Pa se ena cvetka "Kolikor vem je motor se v garanciji !! Ja hudica to bi pa ja moral vedeti ! Oprosti ker sem si dovolil, da te kljub tezavam, ki jih imas malo okrcam. V poduk drugim, da vsaj malo pogledajo "motoroznanstvo" pred odhodom na pot, ki vodi kam dlje od Portoroza ! Srecno. lp
Bambi61 Objavljeno Maj 20, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 Pozdravljen bambi61, prepozno sem se vkljucil, da bi ti lahko pomagal z nasveti. Pred mano so ti v glavnem opisali kaj in kako. Vidim, da si ze na poti k urejanju zoprnega problema. Kaj ces ! Tudi BMW GeländeStraße je samo skupek tehnicno-strojnih elementov. Le-ti pa vcasih odpovedo ko je to najmanj zazeljeno. Upraviceno si jezen (v stilu"nikoli vec BMW"), vendar kdo ti lahko garantira, da se ti druga znamka ne more pokvariti ? Ga ni, verjemi ! Drzim(o) pesti, da se bo vse dobro uredilo. Težave bodo pozabljene prijetni doživljaji pa bodo ostali. Oprosti, ker bom zakljucil nekoliko provokativno. Ali mislis, da si se dobro pripravil na to pot glede na to, da si nas v nekem postu spraseval "A je to menjalnik brez olja. Kako se to pogleda in kaksno olje naj dam" ? Pa se ena cvetka "Kolikor vem je motor se v garanciji !! Ja hudica to bi pa ja moral vedeti ! Oprosti ker sem si dovolil, da te kljub tezavam, ki jih imas malo okrcam. V poduk drugim, da vsaj malo pogledajo "motoroznanstvo" pred odhodom na pot, ki vodi kam dlje od Portoroza ! Srecno. lp Zdravo ! Mogoce sem se slabo izrazil, nisem spraseval ali je menjalnik brez olja ker vem da tega ni , mislil sem ali je zmanjkalo olja v njem.Zato sem spraseval kaksno olje oz. tip olja naj dam noter ce ga slucajno ni. Saj ves kaksna je izbira olj v Iranu.Olivno,sezamovo in motorno!Glede garancije pa so mi ob nakupu rekli da je leto dni!Kolikor vem pa je za motorna vozila dve leti garancije! No bomo videli ko se vrnem.
hirabbit Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 Zdravo ! Mogoce sem se slabo izrazil, nisem spraseval ali je menjalnik brez olja ker vem da tega ni , mislil sem ali je zmanjkalo olja v njem.Zato sem spraseval kaksno olje oz. tip olja naj dam noter ce ga slucajno ni. Saj ves kaksna je izbira olj v Iranu.Olivno,sezamovo in motorno!Glede garancije pa so mi ob nakupu rekli da je leto dni!Kolikor vem pa je za motorna vozila dve leti garancije! No bomo videli ko se vrnem. Kot jaz vem, je minimalni zakonsko določen garancijski rok na nova vozila 2 leti, tako da se nimaš kej sekirat glede stroškov.
mack Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 Lansko leto sem bil v Romuniji pa mi je malo manjkalo da mi ni šla ketnak k vragu in sem se pozanimal kako je z dobavo ketne tam in v celi Romuniji je niso imeli, trajalo pa bi ravno tako vsaj cel teden ali še več za dobavo! Če bi mi pa od doma poslali po dhl-u bi jo dobil pa ziher v 3 dneh. Tako da karkoli ali kjer koli ste pomagajte si s hitro pošto ker na lokalne servise v tretjih državah se ni niti malo za zanašati! P.S. Ne delam za hitro pošto!!! Mal je :topic: sam upam da razumete bambi61 srečno
Leteči Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 Jebemu mater na tem kurčevem motosvetu sam še pametovanje enih in istih osebkov. Bambi ima probleme in se ni obrnil po pomoč tu zato da boste pametovali in ga kurcali. Tisti ki še niste bili v takem sranju bodite raje tiho ker ob vseh težavah ne rabi še vaši trapastih nasvetov, sploh pa ne od nekaterih ki mislijo da je na koncu Juge konec sveta. Vsa čast tistim ( Tratnjak, Noise....)ki so dejansko napisali kaj pametnega in možakarju v pomoč. Glede motorje pa.................. vse se lahko pokvari naj bo to Honda, Kawasaki, Laverda ali pa BMW. Edino verjamem pa da te razpizdi ko ti crkne stroj za skoraj 4mio bivših SIT in kateri je propagiran kot makina za pot okoli sveta. Glede na zadnja dogajanja z Zvonetom, Bambijem in še kom se mi zdi da je svetoven le toliko da se možnost okvare z oddaljenostjo od doma veča na z kvadratom. Moderatorjem se opravičujem za izražanje in zahvaljujem za verjetno naslednjih 10% pri opozorilih samo takšnile primerki me razkurijo do amena. Bambi tebi pa srečno rešitev problema in nadaljevanje pustolovščine. gtgs 1
Tratnjak Damijan Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 Sej ne, da je Bmw kaj bolši od drugih motorjev, sam je znan po tem, da ima najbolj razvejano mrežo servisnih centrov po svetu. Mogoče se ravno tega zavedajo naši popotniki. Zagotovo mu bodo na servisu odpravili napako in bo lahko nadaljeval začrtano pot, mogoče pa bo zaradi čakanja na kak del od motorja moral izpustiti kakšen del poti. Upam, da mu bo uspelo v kar se da hitrem času s čim manjšimi stroški. Srečno Bambi.
Noise Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 Dam roko v ogenj, če ne bo naslednjih nekaj dni v Teheranu ful zanimivih in to. Že to, da je sploh servis v Teheranu, je zakon. Bambi61, vizo podaljšaj, nato pa lepo vse skupaj zrihtaj...
S57CQ Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 Dec - daj poslji na PM stevilko ce si kje dosegljiv. Imam nekaj dobrih ljudi v Teheranu, ki so lahko v pomoc. lp DaNe Lahko tudi SMS ali poklices +249912167511 lp DaNe
SiR Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 če je problem v času/dopustu, pa lepo na stroške prodajalca, ki ti je prodal motor, nazaj v Slovenijo, z letalom, motor pa naj kar oni porihtajo ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se