moto rider Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 (popravljeno) NAVEDIMO NAJPOMEMBNEJŠA PRAVILA; - Najbolj izkušen (umirjen) voznik, naj prevzame vodstvo. - Kot drugi v koloni, naj vozi "najšiblejši člen"!!! - Medsebojnega prehitevanja NI!!! (Zamisli si, da vsak voznik vozi v svojem "kvadratu" in ti se ne smejo dotikati med sabo)! Tako ne more priti do zapletov! - Vodja ne sme nikoli pobegniti! Ko prehiteva vozilo, mora potem vedno počakati, da se kolona strne!!! Šele nato, se tekoča vožnja nadaljuje. - Vsak voznik mora imeti voznika za seboj, neprestano v ogledalu! Če ga ni, se kolona avtomatsko zaustavi. Tako ne morete nikogar izgubiti! - Varnostna razdalja ne sme biti prevelika!!! Sicer se kolona zazpotegne, se razdredči, vanjo "vskočijo" avtomobili in medsebojna kontrola se poruši! - V zgoščenem prometu, naj bo hitrost prilagojena, skupina naj se strne, medse naj se ne spušča drugih udeležencev (avtov) v prometu. - Semaforji! Vodja mora paziti da, če se le da, vsi naenkrat speljejo ob zeleni luči. Tako se formacija ne more razdvojiti. - Pri prehitevanju vozila pred seboj (vodja), naj zadnji v koloni (predvidi) in vklopi smernik, se postavi levo in onemogoči, da se eventuelno hitro vozilo (od zadaj), ne vrine v kolono! Tako se bodo lahko vsi v koloni, nemoteno vklopili v fazo prehitevanja. - Zadnji v koloni naj ima prižgano dolgo luč. Tako bo imel vodja vso formacijo neprestano "na vidiku"! - Če je skupina prevelika in so v njej "hitri in počasni" motocikli in vozniki, naj se skupina razdeli v dve enoti in naj se združita po dogovoru, oz, šele na cilju. - Na "presenečenja" na cesti, se z gestami obveščajte med sabo! OSVEŠČAJMO SE MED SEBOJ! & (Ostalo dopolnite sami!) Popravljeno September 9, 2007. Popravil moto rider
STAR Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 Še moja predloga: - V zgoščenem prometu in v naselju, kjer je hitrost nižja, naj se skupina strne in razvrsti v "cik cak" formacijo. - Zadnji v koloni naj ima oblečen varnostni jopič. Tako bo imel vodja vso formacijo neprestano "na vidiku"!
Jure Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 moto rider, dobro napisano :OK:
Motorist_ Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 Precej koristnih napotkov je tudi tukaj. lp
moto rider Objavljeno September 10, 2007 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2007 Še moja predloga:- V zgoščenem prometu in v naselju, kjer je hitrost nižja, naj se skupina strne in razvrsti v "cik cak" formacijo. Čestitam STAR! cik-cak!!! To velja vedno in povsod!!! Pa še nekaj; - Če komu zmanjkuje goriva, naj vozi neposredno za vodilnim. Če mu ga slučajno zmanjka, se avtomatsko vsa kolona zaustavi, (ker je popustil "najšibkejši člen") - Gorivo naj se tanka istočasno, da se za vsakega posebej ne ustavlja. - Isto velja za oblačenje dežne opreme. Vsi naenkrat!
2384nsdf83 Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 - Zadnji v koloni naj ima prižgano dolgo luč. Tako bo imel vodja vso formacijo neprestano "na vidiku"! vse okej, ampak tale je pa bolj kravjek, kot pa dobr nasvet ... da bodo ja vsi, ko bodo v špegle gledali, če je tisti za njimi še za njimi, pogledali v rezervno sonce
Jure Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 vse okej, ampak tale je pa bolj kravjek, kot pa dobr nasvet ... da bodo ja vsi, ko bodo v špegle gledali, če je tisti za njimi še za njimi, pogledali v rezervno sonce Ce ne gre za voznjo ponoci ni nobenega problema :) Kar dober nasvet je tudi ta.. :)
2384nsdf83 Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 (popravljeno) Ce ne gre za voznjo ponoci ni nobenega problema :) Kar dober nasvet je tudi ta.. :) kva da ne ... ne tumbaj. Dolga luč je v cestnem prometu vedno moteča, tako podnevi, kot tudi ponoči. Pa če se na glavo postaviš ... Sveti namreč v smeru vožnje skoraj vodoravno s cestiščem in tako bližnjim (recimo do cirka 60 metrov oddaljenim) voznikom naravnost v oči ... Popravljeno September 10, 2007. Popravil brum brum
BC Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 (popravljeno) včeraj je idiot na bmwjevi enduri vozil za mano (po Tržaški cesti) s prižgano dolgo lučjo. ob treh ali štirih, ko je bilo še dokaj sončno, je bilo to zelo moteče. trditve, da podnevi dolga luč ni moteča, so smešne... Popravljeno September 10, 2007. Popravil BC
volk Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 V sončnem vremenu, sploh ko mam sonce za hrbtom VEDNO vozim z dolgimi. SVETUJEM !!! V koloni zna bit jeba vendar prvi obvezno zadnji pa po potrebi.
Desert Soul Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 Se strinjam z brum brumom in BC-jem. Dolga luč je vedno moteča. Sicer pa zelo uporabni nasveti, moto rider!
Jure Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 kva da ne ... ne tumbaj. Dolga luč je v cestnem prometu vedno moteča, tako podnevi, kot tudi ponoči. Pa če se na glavo postaviš ... Sveti namreč v smeru vožnje skoraj vodoravno s cestiščem in tako bližnjim (recimo do cirka 60 metrov oddaljenim) voznikom naravnost v oči ... Ja meni ni popolnoima nic moteca! Zato se tudi strinjam z nasvetom. Zase bom pa ja vedel kako pa kaj. Ce pa tebe moti pa ne morem pomagat :) Sam se itak vozim s kratko, tako da motil te ne bom.
Motorist_ Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 včeraj je idiot na bmwjevi enduri vozil za mano (po Tržaški cesti) s prižgano dolgo lučjo. ob treh ali štirih, ko je bilo še dokaj sončno, je bilo to zelo moteče. trditve, da podnevi dolga luč ni moteča, so smešne... Nisem ravno "idiot" iz tvoje zgodbe. Priznam pa, da sem že nekaj let "idiot", ki v sončnem vremenu vozi z dolgo lučjo. Tako me lahko brum brum-i, BC-ji predvsem pa avtomobilisti in ostali udeleženci v prometu (zaradi katerih vozim z dolgo lučjo) opazijo. Samo to - biti viden - je razlog, da kršim ZVCP ! ! lp
moto rider Objavljeno September 11, 2007 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2007 (popravljeno) včeraj je idiot na bmwjevi enduri vozil za mano (po Tržaški cesti) s prižgano dolgo lučjo. ob treh ali štirih, ko je bilo še dokaj sončno, je bilo to zelo moteče. trditve, da podnevi dolga luč ni moteča, so smešne... BC! Se popolnoma strinjam s teboj! Odobravam. Je pa nekaj... Dolga luč je tako moteča, da se ti umikajo, ko te nasproti vozeči (kolonaški avtomobilisti) zagledajo pred sabo. Opomba; Le pri močni sončni svetlobi!!! Nikakor pa v naselju! V gneči te na odprti cesti in pri kratki luči, ne jebe živa sila!!! lastna izkušnja (ki pa je dvorezen meč, priznam). Pa da ne bo kod rekel, da sem spet jst najbolj pameten. Popravljeno September 11, 2007. Popravil moto rider
jakATV Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 "Dolga luč je tako moteča, da se ti umikajo, ko te nasproti vozeči (motoristi) zagledajo pred sabo." Ali lahko to velja tudi za avtomobiliste ( dolga luč -proti motoristu). Joj,joj, le kam bomo prišli ?????
c0Li Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Joj,joj, le kam bomo prišli ????? Ne prov dalec, ce se hitr ne zmenmo al je, al ni,... moteca! :krneki:
moto rider Objavljeno September 12, 2007 Avtor Opozori Objavljeno September 12, 2007 (popravljeno) Še tole bom podal, potem bom nehal, ker vidim, da se je brez veze zavzemati za to, da bi lažje preživeli. Bil sem motorist v časih, ko sem za prižgano (KRATKO) luč plačeval globo policajem! Irojina... Danes plačujem zopet (morda istim policajem), če slučajno pozabim pritisniti stikalo. Pa imajo zopet oni prav. Vem pa zagotovo, da pri močnem soncu (dolga) luč, rešuje motorista pred "nasilnimi" vozniki. Če je moteča, ali ne. Zaradi lastnega preživetja, pa sem vseeno pripravljen (za dolgo luč) plačevati policajem! (Mogoče istim, kot nekoč). Pa niso oni krivi!!! (Kot je rekel STAR; S soncem v hrbet in povečanem prometu VEDNO! Morda sem tudi nekoliko zato, "preživel" morijo na asfaltu? Saj nisem rekel, da je moje prepričanje tapravo. Pomaga pa!!! In še moteče je! Zaključujem pametovanje! Popravljeno September 12, 2007. Popravil moto rider
jakATV Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Ne prov dalec, ce se hitr ne zmenmo al je, al ni,... moteca! :krneki: Ko bom videl motorista z dolgimi lučmi, bom vklopil vse kar imam spredaj na avtu.Pa bodo fantje povedali ali jih moti ali ne. V zakonu je tudi vse lepo pojasnjeno ampak...saj ga vsi tako ali tako skoraj redno kršimo. Res je zment se bo treba, predlagam oktoberfest,za šankom smo vsi zmeraj najbolj pametni in sklepčni :kva2: Če pa pogledamo malce preko Karavank, kjer je vozniška kultura malce nad našo, pa opazim (nimam nobenih očal ali dioptrije) veliko veliko manj motoristov z dolgimi lučmi.Le zakaj ????
Cartman Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Ko bom videl motorista z dolgimi lučmi, bom vklopil vse kar imam spredaj na avtu.Pa bodo fantje povedali ali jih moti ali ne.V zakonu je tudi vse lepo pojasnjeno ampak...saj ga vsi tako ali tako skoraj redno kršimo. Res je zment se bo treba, predlagam oktoberfest,za šankom smo vsi zmeraj najbolj pametni in sklepčni :kva2: Če pa pogledamo malce preko Karavank, kjer je vozniška kultura malce nad našo, pa opazim (nimam nobenih očal ali dioptrije) veliko veliko manj motoristov z dolgimi lučmi.Le zakaj ???? ne tako dolgo nazaj, sm se na Dunaj odkotalil z avtom Citroen Visa 2club. to je pra-Ax, na dva bata! 652ccm. med mejo in Dunajem v obe smeri sem prehitel precej kamionov. morda tudi kak počasnejši avtobus. avto se je peljal največ 110km/h pa mi vseno ni niti en človek poblendal, trobil al pa žugal s pestjo. pol, ko sm pokazal potni list, se je vse to spremenilo. drastično. Mogoče zato nimajo vžgani dolgih luči. Ker je tam kultura drastično drugačna.
2384nsdf83 Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Nisem ravno "idiot" iz tvoje zgodbe. Priznam pa, da sem že nekaj let "idiot", ki v sončnem vremenu vozi z dolgo lučjo. Tako me lahko brum brum-i, BC-ji predvsem pa avtomobilisti in ostali udeleženci v prometu (zaradi katerih vozim z dolgo lučjo) opazijo. Samo to - biti viden - je razlog, da kršim ZVCP ! ! Ah, ja ... saj pravim - nabavil si bom reflektorje za na avto, spredaj in zadaj. in jih po potrebi vključil - da me bo motorist ja videl! (in potem morda preklopil na zasenčene.).
peter1 Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Ah, ja ... saj pravim - nabavil si bom reflektorje za na avto, spredaj in zadaj. in jih po potrebi vključil - da me bo motorist ja videl! (in potem morda preklopil na zasenčene.). Ti si daj reflektorje raje na comp,k si tko cel dan tle gor (ludak je ludak)
AndiGS Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Problem dolge luči je ta,da avtomobilist ne more presoditi razdalje,kjer se nahaja motor.Eden bo počakal,da gre mimo,drugi pa bo rekel,ah,saj je še daleč in speljal.?Strinjam pa se z dolgo lučjo predvsem jeseni,pozno popoldan,če imaš sonce za hrbtom.Takrat je kratka luč zelo slabo vidna.V taki situaciji me je leta 1995 spregledal avtomobilist in mi zaprl pot.Rezultat:zlomljena roka in razbit motor.
dotem Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 ...če bi avtomomobili imeli ugasnjene luči ,bi med motoristi bilo veliko manj nesreč.....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se