Skoči na vsebino

Navodila za nakup rabljenega motorja


Priporočene objave

Objavljeno

Prosim za pomoč vse izkušene "stare" mačke, (+ice) če bi lahko napisali(-e) par nasvetov na kaj naj bi bil pozoren kupec rabljenega motorja.

Pri nakupu rabljenih avtomobilih je bolj ali manj jasno kaj nas zanima in kako to preverimo medtem, ko je motor bolj specifičen (tudi naša glava ali rit sta potem bolj izpostavljena) in ker si večina smrtnikov takoj ne more privoščiti nove mašine bi mi prav prišel (upam, da še komu) vsak nasvet na kaj naj bo "laik" še posebej pozoren, da ne kupi (prvega)mačka v žaklju.

Osebno sicer iščem BMW K75, K100 ali K100 RS, (morda tudi R100) kjer so kljub častitljivi starosti cene še vedno vsaj za moje pojme precej zasoljene..... verjetno so že utemeljeni razlogi za to.... :roll:

Torej, please...... help me or us (novopečenim old timerskim driverjem)

Borut

P.S. poleg nasveta naj na ogled vzamem s seboj serviserja, ker ti nikoli nimajo časa..... :wink:

Objavljeno

Tale navodila so kr iz motosveta in so zlo koristna.

POT DO DOBRE KUPČIJE

Nakup rabljenega motocikla ima nedvomno veliko prednosti, a prinaša s sabo tudi kar nekaj tveganja. Da bi se poskušali izogniti kakšnim neprijetnim presenečenjem (ki bi sledila nakupu), je vredno biti pozoren na nekaj stvari…

Trg rabljenih dvokolesnikov je vedno pomembnejši; sicer ne v tolikšni meri kot pri avtomobilih, a vseeno. Razlogov je več, med poglavitne pa spadata predvsem dva: prvi je ta, da se cene novih motociklov, predvsem z novimi modeli, hitro dvigajo; drugi pa je kvaliteta in zanesljivost izdelave – vozila je danes potrebno manj vzdrževati, pa še vedno manj se baje kvarijo (čeprav bi tudi o tem lahko strastno podebatirali). Edini pa smo si verjetno lahko, da nam dve leti star motocikel z nekaj tisoč kilometri privarčuje kar zajeten kupček denarja – tako za sam motor kot tudi za opremo ki jo dobimo zraven. Je potem kaj čudnega, da trg rabljenih motorjev prosperira?

Iskanje vozila

Vse skupaj se začne, potem ko približno veste, kaj si želite, pri iskanju “ta pravega” konjička. Začnite brskati po raznih oglasnikih in avto-moto revijah, tako klasičnih-papirnatih kot tudi po internetnih straneh.

Ne pozabite obiskati (ali pa vsaj preklicati) dealerje & zastopnike, ki imajo pogosto (ali pa vsaj vedo za njih) pri roki kakšne ponudbe rabljenih motorjev, pri tem pa vam znajo tudi (kdaj pa kdaj) kaj pametnega svetovati. Dobra stran nakupa rabljenega motorja na takšen način je ta, da so motocikli pred prodajo še enkrat pregledani – jasno, le kateri trgovec bi rad vznejevoljil in izgubil težko pridobljenega kupca.

Privatna kupoprodaja se vrši po načelu “videno-kupljeno”. To pomeni, da je kupec pregledal (in stestiral) motor in da zanj ni garancije. A pravno gledano kupec dandanes le ni v tako slabem položaju – če mu prodajalec zamolči obstoječe okvare, se kaj hitro zgodi, da postane kupoprodajna pogodba nična in

razveljavi nakup.

Pred Ogledom

Marsikateremu neprijetnemu presenečenju se kot kupec lahko izognemo, če se ogleda vozila lotimo sistematično.

PRED ogledom poskušajte telefonsko ali prek e-maila razjasniti čimveč podrobnosti: lokacija vozila, točen model in modelsko leto, kilometrina, ali je agregat originalen, tehnično ustreznost vozila (do kdaj velja tehnični pregled), barva, koliko lastnikov je že zamenjal, dodatna oprema ki vam jo da prodajalec zraven, poškodbe, art-work, rezervni deli, stanje pnevmatik, verige in akumulatorja, in nenazadnje vas verjetno zanima tudi izhodiščna cena. Ker je Slovenija majhna, se glede tega ali je cena fiksna ali se “bo dalo kaj spustiti”, raje kot prek telefona oz. e-maila, pregovarjate kar na ogledu samem.

Bistveno pa je, da ne pozabite vprašati, če je možna poskusna vožnja. Če že samo zaslutite prodajalčev odpor, ali pa da vam celo že pove, da s fijakanjem po njegovi ulici ne bo nič, se prijazno poslovite in… prste stran!!! V primeru da vozilo ni več registrirano, naj bi prodajalec poskrbel za poskusno tablico (preizkušnjo). Vendar kot potencialni kupec ne pozabite na to, da ste odgovorni za kakršnokoli škodo, ki jo povzročite na poskusni vožnji – prodajalci običajno zahtevajo kakšen dokument, pa tudi že za garancije v obliki ključev od avtomobila (s katerim se kupec pripelje na ogled) ali bankomat (ali/in kreditne) kartice smo že slišali.

Dan D: Ogled

Vaše sistematično obnašanje naj se nadaljuje tudi ko lepotca (motor, da ne bo pomote) zagledate. Ja, sej vemo, da “tolk dober zgleda, pa tolk fajn se sedi gor, pa kakšen noooor zvook, pa full opreme je zraven…”. A naj vas izgled ne zaslepi. Doma si pripravite check-listo, ki jo na ogledu korak za korakom obdelajte.

Najprej si vozilo oglejte "od zunaj”. Je dobro ohranjen in čist? So na laku ali/in agregatu praske? V kakšnem stanju so stopalke, smerniki, ročice? Do nekakšnih sklepov o ohranjenosti boste že prišli. Potem se posvetite prednjim vilicam in "njihovim" ležajem. Motor postavite na centralno stojalo, nato pa počasi premikajte krmilo levo-desno. Če “klikne” (škrcne), bo potrebno menjati ležaje. Toda ne prenaglite se, vzrok “kliku” je lahko tudi premik glavnega stojala! No, če motocikel nima centralnega stojala, ga postavite na kolesa, zategnite prednjo zavoro in potisnite krmilo navzdol, da vilice “potunkate”. Pri tem lahko hkrati opazujete tudi delovanje samih vilic – ali tečejo čisto, brez zaskokov? Če ne, nekaj ne bo vredu (nepravo olje, stanje olja, ukrivljene vilice). Obvezno preverite tudi paralelnost vilic – pogled od strani razkrije veliko! Ko ste že pri spodnjem prednjem delu, osredotočite svojo pozornost še na stanje diskov in zavornih ploščic. Pa ne le prednjih, tudi zadnjih! Preverite stanje zadnjih vilic in vzmetenja. Nihajne vilice povlečite v prečni smeri, če “klikne”, veste, da so ležaji fuč. Vzmetenje preizkusite približno tako kot pri avtomobilu: potisnete zadnji del motorja navzdol; če se katapultira nazaj, sta možnosti dve: prva je, da je vzmetenje nastavljeno premehko; druga pa je tista, o kateri nočete nič slišati (in ki vas bo stala nekaj deset tisočakov). Jasno je, da ne boste zaradi takšnih “nepravilnosti” nujno obupali nad tem vozilom; če ste prepričani v to, da se jih da popraviti, jih izkoristite za krepko znižanje cene!

Za trenutek se ustavite tudi pri pnevmatikah (mislim, da se na to spoznate) in verigi: na zadnji plošči se ne sme dvigniti do takšne mere, da se vidijo zobniki; napenjalec verige prav tako ne sme biti v skrajnem položaju (torej da verige po potrebi ne moremo bolj napeti). Glede vzdrževanosti verige pa takole: ker jih negujemo z zvarki ki so narejeni na teflonski bazi, veriga ni nujno zamaščena. Prednje in zadnje kolo morata biti uravnava; to preverite najlažje tako, da nekaj metrov za motociklom lezete na tla in pogledate, kako stvari (gume) stojijo. Obrestuje se tudi pogled pod klop, kjer se največkrat nahaja akumulator (sledi korozije, izlitja?), in v posodo za gorivo (vodne kapljice, rja). In končno, papirji. Številke šasije in agregata na motociklu bi se naj ujemale s tistimi na prometnem dovoljenju.

Poskusna vožnja

Ko ste vse to preverili, se lahko spravite na poskusno vožnjo. Motor naj teče “zdravo”, brez ropotanja; menjavanje prestav in delovanje sklopke mora biti gladko, ravno tako naj bo z upravljanjem krmila; ne pozabite na pregled delovanja vseh merilnikov v kokpitu. Kar nekaj pove tudi obnašanje motorja v situaciji, ko med vožnjo odmaknete obe roki od krmila – če motocikel vleče v eno stran, je to definitiven znanilec problemov.

Pa še to

Priporočamo vam tudi, da se vam pri ogledu pridruži še kakšen kolega, ki je po možnosti v prostem času še mehanik. Pa tudi če ni, dva para oči vidita več kot le eden… Nakup rabljenega motorja torej da ali ne? Vse je odvisno od tega, kaj pač hočete, koliko imate zaupanja v svojo odločitev in koliko ste pripravljeni tvegati. Mogoče še tole v premislek: če ste pripravljeni kupiti rabljen motor, to tudi pomeni, da vam modelsko leto ne pomeni največ. V takšnem primeru se splača tudi pogledati k zastopnikom in dealerjem, če imajo na zalogi še kakšen lanski motocikel, ponavadi se jih da dobiti s (tudi precejšnjim) popustom

Objavljeno

K modeli radi malce kadijo ko ga zalaufaš... jebiga, cilindri so vodoravno in se nateče nekej olja not. Ampak če po 3-5min še vedno kadi in ne neha, je že nekej narobe.

Sicer pa poglej na www.umgweb.com za kej več info.

Na brzino pa od tam copy/paste da boš vedel kaj morš gledat, če boš šel kupovat.

BMW K75

1986-96, 740cc DOHC triple, 75hp, 120mph, 55mpg, 500lbs

Smaller Brick works well as tourer, especially in K75S (125mph, 525lbs) form. Very high mileage examples can suffer from transmission, injector and top end problems but a 100k viable. K75RT has barn door fairing, weighs 570lbs, doesn’t make much sense. Very early ones can still be viable despite huge mileages already covered.

BMW K100

1983-94, 987cc DOHC four, 90hp, 130mph, 45mpg, 500lbs

Less impressive than K75, now replaced by the K1100. Heaviness and ugliness hidden by excellence of its finish and opulence of its brand name. Early models often had intrusive vibes, odd gearchange and weird handling. Masses of low rev torque saves it from obscurity. Neither the RS nor K1 cut it as sportsters. 16 valve head was introduced in the nineties, gave a touch more performance. Same problems as K75.

BMW K1100

1992 on, 1100cc DOHC four, 100hp, 130mph, 40mpg, 550lbs

Grand tourer with lots of luxury, safe if uninspiring handling and BMW quality. LT is tourer heaven, RS slightly more sporting version. Both have an engine that concentrates on producing the maximum torque at the lowest revs and have good top gear roll-ons for ultra-relaxed touring on the open road. Engine’s well developed, more sophisticated than the K100. Weight, poor economy and 70mph speed limits make them a little lost on UK roads.

BMW R60-100

R60:‘70-78, 599cc flat twin,

38/40hp 95/105mph 60/50mpg

R75:‘74-78, 750cc flat twin,

50hp 110mph 60mpg 410lb

R80:‘79-80, 797cc flat twin,

50hp 110mph 50mpg 410lb

R90:‘74-77, 898cc flat twin,

60/67hp 120/130mph 55/45mpg

R100:‘77-84, 980cc flat twin,

60/70hp 115/120mph 55/45mpg

Classic twin shock Boxers age well. Later models have better transmission but poorer economy. R75/80’s the best model, especially with RS fairing, but the good ones are very rare - owners don't want to sell. R90/100’s have weird handling and excess vibes, engines go after 50,000 miles (smaller bikes can do twice that). Clutch, timing chain, generator and valvegear likely problems.

BMW R80 MONO/GS

1981-96, 797cc flat twin, 50hp 100/105mph 35/50mpg

Aged Boxer design suffers from poor economy and excess mass (470/500lbs) but still usable for the long distance stuff. Better gearchange and less jerky transmission than the older R's but still needs a learned boot. Old GS trialster’s lighter and more fun than most Boxers but usually thrashed, can die before 40,000 miles - engines make enough noise to be obvious in their demise. Usual BMW problems at high mileages, revolve around top ends, pistons, clutch, timing chain, etc. The odd one has done over 200,000 miles, when everything from snapping shaft drives to gearbox explosion is likely.

BMW R100 MONO/GS

1987-96, 980cc flat twin, 60hp 120mph 40mpg 510lbs

RT and RS models replaced by the naked R100R, which ain’t quite classical and heavy compared to the old 70’s Boxers, though the gearbox and handling have evolved out of all recognition. RT/RS remain useful high speed tourers, though the RS has the better fairing and superior appearance. Both have reasonable longevity, though occasionally ruined by inconsiderate DR’s. R100GS’s hot when equipped with Paralever rear suspension but often thrashed.

Pa še osebno mnenje... za ta denar dobiš lahko še vseeno boljšega japonca. Če bi se že odločal za starejši BMW.... R100RT, se sprijazniš da ni lih ninja, ampak se gre tourerja. Je komot, ne morš pač dirkat al pa pričakovat čudežev.

Razmisli malo o 91+ ZZR600. Nekaj se jih prodaja zdajle, cene nekje 500-650k. Ne kupovat raznih street fighter variant, ker so bili razbiti, pa je prišlo popravilo preveč. Pa še deli so cenejši :D

LP

Objavljeno

Val46ossi, po tem kar si napisal, bi moral biti rabljen motor boljši od novega :? . Kar me pa najbolj moti, je pa poskusna vožnja. Dokler je motor MOJ, se z njim ne bo vozil nihče razen mene (pustimo redke izjeme, ampak potencialni kupci ne spadajo mednje). Lahko ga (potecialnega kupca) peljem, lahko me gleda, ko se vozim, ampak mojega motorja ne bo peljal, dokler nimam v rokah (žepu) protivrednosti = denarja, ki ga zahtevam za svoj motor. To ne pomeni, da mora motor kupiti, ampak je to samo zavarovanje, če se z motorjem kaj zgodi in je zaščita pred raznimi telebajski, ki izigravajo kupce, zraven pa nimajo za burek.

Objavljeno
Val46ossi, po tem kar si napisal, bi moral biti rabljen motor boljši od novega . Kar me pa najbolj moti, je pa poskusna vožnja. Dokler je motor MOJ, se z njim ne bo vozil nihče razen mene (pustimo redke izjeme, ampak potencialni kupci ne spadajo mednje). Lahko ga (potecialnega kupca) peljem, lahko me gleda, ko se vozim, ampak mojega motorja ne bo peljal, dokler nimam v rokah (žepu) protivrednosti = denarja, ki ga zahtevam za svoj motor. To ne pomeni, da mora motor kupiti, ampak je to samo zavarovanje, če se z motorjem kaj zgodi in je zaščita pred raznimi telebajski, ki izigravajo kupce, zraven pa nimajo za burek.

sam brez testne vožnje ni nakupa ,zato ker sam najbol vidš če je z motorjem kej narobe, zato če tip ne da motorja na probo ga ne kupt.

simple as that

LP by gebre

Objavljeno
Val46ossi, po tem kar si napisal, bi moral biti rabljen motor boljši od novega . Kar me pa najbolj moti, je pa poskusna vožnja. Dokler je motor MOJ, se z njim ne bo vozil nihče razen mene (pustimo redke izjeme, ampak potencialni kupci ne spadajo mednje). Lahko ga (potecialnega kupca) peljem, lahko me gleda, ko se vozim, ampak mojega motorja ne bo peljal, dokler nimam v rokah (žepu) protivrednosti = denarja, ki ga zahtevam za svoj motor. To ne pomeni, da mora motor kupiti, ampak je to samo zavarovanje, če se z motorjem kaj zgodi in je zaščita pred raznimi telebajski, ki izigravajo kupce, zraven pa nimajo za burek.

sam brez testne vožnje ni nakupa ,zato ker sam najbol vidš če je z motorjem kej narobe, zato če tip ne da motorja na probo ga ne kupt.

simple as that

LP by gebre

A si prebrav kaj sm napisov :roll: :?: Saj ne pravim ,da se ne moreš peljat na probo, samo za tisti čas boš moral dati meni "na probo" tvoj denar :twisted: .

Objavljeno
A si prebrav kaj sm napisov Saj ne pravim ,da se ne moreš peljat na probo, samo za tisti čas boš moral dati meni "na probo" tvoj denar .

aaaaa sorry ,sm napol mižu k sm to bral :roll: :roll:

LP by gebre

Objavljeno
Lahko ga (potecialnega kupca) peljem, lahko me gleda, ko se vozim, ampak mojega motorja ne bo peljal, dokler nimam v rokah (žepu) protivrednosti = denarja, ki ga zahtevam za svoj motor. To ne pomeni, da mora motor kupiti, ampak je to samo zavarovanje, če se z motorjem kaj zgodi in je zaščita pred raznimi telebajski, ki izigravajo kupce, zraven pa nimajo za burek.

Roman, točno. Prijatelju (tudi forumaš) so pred leti tako ukradli KLR-a. "Kupec" je šel na poskusno vožnjo, nazaj ga pa ni bilo. Spomnim se pa tudi druščine mulcev z našega konca, ki so redno kupovali Salomonov oglasnik, potem pa hodili na oglede motorjev in poskušat, kdo jim bo dal kot "resnim kupcem" motor na preizkus. Neverjetno, koliko ljudi jim je zaupalo (hude) motorje, pa mularija niti izpita ni imela. Včasih se jih je peljalo celo več, češ: "Hja, meni se zdi v redu, ampak bi še kolega preizkusil, on se bolj spozna"... :? :evil:

Objavljeno

Tudi jaz sem se lani zanimal za model K, potem pa sem kupil r1100. Bili so mi všeč K75, predvsem zato, ker je malo novejši model kot K100, tudi njegov 3-cilinderski agregat(750ccm) so začeli delat komaj leta 87, medtem ko so K100 delali že leta 83. Imel sem nagledana dva komada(K75), vendar sem na koncu ugotovil da sta bila oba policijska in pozneje prelakirana... Pa še samo okoli 30000 km sta imela na števcu, kar ja z ne verjamem, ker ima po moje 10 let star policijski motor znatno več km.

Teh motorjev se je oprijelo ime leteči zidak, zaradi posebnega ležečega položaja motorja, na strani

www.flyingbrick.de

pa najdeš ogromno informacij o nastanku tega motorja, modelih, stare prospekte, članke iz revij...

pa veliko sreče pri nakupu

LP

Objavljeno

Ne, jst NISEM tazga mnenja d je rablen motor boljsi kot nov... delc od tega, pa tut tale k je tele navodila pisu po mojem mnenju ni to mislu,ker je nakup rabljenega motorja sicer oznacu kot ugodno varjanto (nizja cena) na eni strani, na drugi strani pa kot riziko. Zato pa tut ponuja varjanto z "zalogo" tistm ki se mu ne gre za letnik in ki bi rd pri samem nakupu prsparu neki kesa.

Vendar kot potencialni kupec ne pozabite na to, da ste odgovorni za kakršnokoli škodo, ki jo povzročite na poskusni vožnji – prodajalci običajno zahtevajo kakšen dokument, pa tudi že za garancije v obliki ključev od avtomobila (s katerim se kupec pripelje na ogled) ali bankomat (ali/in kreditne) kartice smo že slišali.

... brez protivrednosti ni probne vozne.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

pregledaš mesta, kjer se naredijo grdi in lahko tudi dragi lufti (kolesa, vilice), stanje bremz, gum, splošen videz iztrošenosti motorja glede na servisno knjigo, izgled avspuha, zvok mašince...razne švasarije, ravnanja... to je to

noben rabljen motor ni kot nov in nikoli ne bo, ravno zato je pa cena nižja :lol: :lol:

Objavljeno

Komu bo dal motor na preizkus je stvar prodajalca, ampak mislim da že na drugi pogled lahko ocenimo potencialnega kupca!Ja sem do sedaj vedno dal motor na preizkus ko sem ga prodajal, v zameno dobil ključe avta!Tudi sam sem vedno ponudil ključe avta da so me ljudje resneje jemeli-je pa res da motorja ki ga me morem probat niti podrazno nebi kupil!Če je možno si pri pooblaščenem prodajalcu sposodiš tvoj nov rabljen motor za kako krajšo testno vožnjo da veš če je motor sploh zate!

Žal pa je res da so te 'testi' pred prodajalčevimi vrati le dober občutek za kupca ter morebitno ugotavljanje očitnih napak na motorju!Kupljen motor spoznamo zares šele po resnejših preizkušnjah!

Ciao,by Pero

Objavljeno

Če bom še kdaj kupoval rabljen motor, bom prosil prodajalca, da zapeljeva motor do pooblaščenega servisa in da motor pregleda mehanik.

Objavljeno
Če bom še kdaj kupoval rabljen motor, bom prosil prodajalca, da zapeljeva motor do pooblaščenega servisa in da motor pregleda mehanik.

Boš to naredil z vsemi kandidati ali samo s tistim, ki ga boš izbral na podlagi izkušenj s testne vožnje?

Časovno in stroškovno prezahtevno?

Objavljeno

Predvsem stroškovno! Jaz sem reko da motor kupim samo če gre prej na servis - pa sem se vgrizno v jezik. Model je sicer reko da lahko gre na servis, ampak samo pooblaščeni, kjer bi me taki pregled ki sem ga nameraval nardit stal cca. 40k, moj serviser bi mi pa to naredo za buteljko vina pa še kako malenkosti. In sem pač šel v riziko, itak je bla cena kolkor tolko ugodna, itak pa ne moreš pričakovat od takega motorja da bo kot novi...

Objavljeno

Area, saj ti ne bo za pregled motorja računal 40k. Največ 8-10k sit, ker ne bo nič menjal, zamudil pa se bo mogoče največ dve uri, da izmeri kompresijo. Servisna ura stane okoli 3-4k sit. Jaz bi sigurno dal toliko zato, da ne bi potem delal kake generalne. Seveda ne bi peljal vsakega na servis ampak za tistega, ki bi se mi zdel najbolj ohranjen od vseh ogledanih.

Objavljeno
Area, saj ti ne bo za pregled motorja računal 40k. Največ 8-10k sit, ker ne bo nič menjal, zamudil pa se bo mogoče največ dve uri, da izmeri kompresijo. Servisna ura stane okoli 3-4k sit. Jaz bi sigurno dal toliko zato, da ne bi potem delal kake generalne. Seveda ne bi peljal vsakega na servis ampak za tistega, ki bi se mi zdel najbolj ohranjen od vseh ogledanih.

Če bi bil jaz prodajalec v tem primeru bi odločno reku NE!Nekje pa morjo bit meje!Naslednji bo hotu motor že za na test čez junij,julij,avgust...valda ja! :D :shock: :twisted: :D

Ciao,by Pero

Objavljeno

Pero moraš vedet, da bo rabljen motor čedalje težje prodat in da boš lahko vesel če boš dobil resnega kupca. Itak pa če veš, da si motor lepo vozil in vzdrževal, da ga bo tudi serviser priporočil kupcu in ga boš še lažje prodal.

Objavljeno
Area, saj ti ne bo za pregled motorja računal 40k. Največ 8-10k sit, ker ne bo nič menjal, zamudil pa se bo mogoče največ dve uri, da izmeri kompresijo. Servisna ura stane okoli 3-4k sit. Jaz bi sigurno dal toliko zato, da ne bi potem delal kake generalne. Seveda ne bi peljal vsakega na servis ampak za tistega, ki bi se mi zdel najbolj ohranjen od vseh ogledanih.

Če bi bil jaz prodajalec v tem primeru bi odločno reku NE!Nekje pa morjo bit meje!Naslednji bo hotu motor že za na test čez junij,julij,avgust...valda ja! :D :shock: :twisted: :D

Ciao,by Pero

Tako je.Eni bi radi za pol cene novega ,kupli rabljen motor,ki mora zgledat kot nov.Takim jaz rečem ,pa si idi po novega v trgovino.

Objavljeno

Ne rabi zgledat kot nov, tud delat ne rabi kot nov, ampak sigurno mi ni v interesu kupit motorja ki ga bom mogo dat čez 500km na generalko za 100.000 SIT+. Če je kaka malenkost + te stvari, ki se rihtajo na rednih servisih pa sploh ni problema...

Objavljeno

Ej fantje, tudi jaz sem kupoval rabljen motor, kot popoln bizgec. Kupoval sem svoj prvi motor. Pri vsem naštetem kaj vse je potrebno preveriti pri motorju, gre še za eno stvar, prodajalca. Če znate ocenjevati in "pregledati" človeka, ne bo problema. Sam sem kupil moped brez mehanika, brez izkušenj s svojim motorjem, fant mi ga je brez problema dal na probo po ulici, itd. Povem vam, da če se prodajalec obnaša glede motorja, kot da je sveta krava, naj ga ima. Ocenite lahko resničnost njegovih besed in dejanj, kako vam razlaga, kakšen je motor. Najboljša varianta, ki sem jo uporabljal kot kupec avtomobilov, pa je, da se oglasite eno hišo pred njegovo in kao vprašate kje stanuje ta in ta, ki prodaja motor. BTW še vprašate kako kaj ta tip vozi z motorjem, soseda-sosed ti bo povedal za 100% več kakšen je frik, če ga ne mara ali pa resnico, če sta si OK.

Torej brez strahu v nakupe, znanje motoristike pa ne škodi.

Fajn in srečno vožnjo. :lol:

Objavljeno

Otog-jest bi tvojo izkušnjo poimenoval kar po domače 'KROMPIR'!

Imel si namreč izredno srečo kot kupec, ki se na motorje sploh ne spozna!!

Ciao,by Pero

Objavljeno
Ne rabi zgledat kot nov, tud delat ne rabi kot nov, ampak sigurno mi ni v interesu kupit motorja ki ga bom mogo dat čez 500km na generalko za 100.000 SIT+. Če je kaka malenkost + te stvari, ki se rihtajo na rednih servisih pa sploh ni problema...

Area saj pa če je motor potreben generalke pa tak skoraj vsak laik vidi.Drugače pa tudi jaz ne dam motorja naprobo dokler nimam perja v rokah.(če ga prodajam)

Objavljeno

Tako je.Eni bi radi za pol cene novega ,kupli rabljen motor,ki mora zgledat kot nov.Takim jaz rečem ,pa si idi po novega v trgovino.

Pri avtih je praksa da dobiš praktično novega, nekaj let starega za dosti manj kot pol cene. Pri motorjih bi bilo logično da bi bile cene še nižje ( glede na krajšo življensko dobo ) ampak na našem trgu rabljenih motorjev ( mogoče tudi zunaj ) temu sploh ni tako.

Pred kratkim prodal motor ( v okvari ) in sem to občutil še kot prodajalec in je bilo neverjetno veliko zanimanja.

@stari : lahko še meni kot laiku razložiš kako vidiš da je motor pred generalko brez serviserja ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!