ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 1, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2009 vendar pa je cb1300 tako prijazen motor, da je povsem brez težav primeren tudi za začetnika...seveda če ta začetnik ni meter in čevap z rokico 9-letnika.. Kaj pa meniš, je primeren za začetnico, ki glih izpit naredi, pa je dost visoka in ima razvito muskulaturo? xceno in sesir 1 1
dukemb Objavljeno Avgust 1, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2009 Kaj pa meniš, je primeren za začetnico, ki glih izpit naredi, pa je dost visoka in ima razvito muskulaturo? Je, ja. Če je visoka 180cm in težka vsaj 100 kg, ali pa je metala kuglo za Vzhodno Nemčijo.
dukemb Objavljeno Avgust 2, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2009 imela SVA jo in mi ni predstavljala težav. bistvo, ki sem ga hotela poudarit je, da je motor mnogo bolj vozen in manj problematičen, kot bi mu prisodili in kot tak primeren tudi za začetnike..celo za ženske. morda ne ravno za štoraste začetnice s kratkimi nogami, za kako malo bolj odločno teto pa gotovo, če bi si zaželela ga imet. pa ni treba da ima ta teta 20 let vozniških izkušenj in da ima 100 kil... motor je zelo user friendly. Nisem mislil, da motor ni vozen. Hotel sem povedati, da s svojimi kilogrami nimaš osnovnih pogojev da motor zadržiš če te malo "prevaga". Ko se z motorjem enkrat odpelješ so tako vsi vozni ne glede na kg.
Nagaya Objavljeno Avgust 2, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2009 Nisem mislil, da motor ni vozen. Hotel sem povedati, da s svojimi kilogrami nimaš osnovnih pogojev da motor zadržiš če te malo "prevaga". Ko se z motorjem enkrat odpelješ so tako vsi vozni ne glede na kg. heh.. u iz kiding right? večina motoristk svojih motorjev ne more zadržat, pa tudi če imajo ti samo 160 kilogramov... zadeve pač padajo po tleh... se pač naučiš pobrat in pazit da ne prevaga.. in kilaža voznika ima bore malo veze z osnovnimi pogoji za zadrževanje motorja - 100 kil žolce ga tudi ne bo zadržalo..
thumper Objavljeno Avgust 2, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2009 heh.. u iz kiding right? večina motoristk svojih motorjev ne more zadržat, pa tudi če imajo ti samo 160 kilogramov... zadeve pač padajo po tleh... se pač naučiš pobrat in pazit da ne prevaga.. in kilaža voznika ima bore malo veze z osnovnimi pogoji za zadrževanje motorja - 100 kil žolce ga tudi ne bo zadržalo.. maš čist prav. vidu enkrat v gorici - it se dva -fotr pa sin prpeleta, parkirata vsak svoj motor, pol se pa prpele ena (žena,mati) k ne vem če je mela 45 kil s postlo vred,se ustavi,tipa primeta motor ,ona zleze dol,tipa pa ga data na glavno stojalo - bil je pa kawa 1300 . 6 cilindrov! pol k je pa šla, je motor užgala pa spelala po tazadnmu kr z glavnga štenderja! takrat sm se vprašal , če bi pa bil mogoče za k psihiatru, ke mam privide, sam sm mel srečo de nism bil sam , pa mi pol ni blo treba. tko de če ženska zna vozt, pač zna, ni pa rečen de ga lohk poriva. sam vsaka jim čast! lp
dukemb Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 heh.. u iz kiding right? večina motoristk svojih motorjev ne more zadržat, pa tudi če imajo ti samo 160 kilogramov... zadeve pač padajo po tleh... se pač naučiš pobrat in pazit da ne prevaga.. in kilaža voznika ima bore malo veze z osnovnimi pogoji za zadrževanje motorja - 100 kil žolce ga tudi ne bo zadržalo.. 100 kg žolce? Vsak 100kg motorist je debel?! Meni je motor dvakrat hotel pobegnit in imam srečo da nima te žolce, da sem, ga zadržal. Kako pa se lahko naučiš pobrati motor kateri je 4x težji od tebe?
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 3, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 Kako pa se lahko naučiš pobrati motor kateri je 4x težji od tebe? Simpl. Samo znat je treba ... sesir in xceno 1 1
biker77 Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 100 kg žolce? Vsak 100kg motorist je debel?! Meni je motor dvakrat hotel pobegnit in imam srečo da nima te žolce, da sem, ga zadržal. Kako pa se lahko naučiš pobrati motor kateri je 4x težji od tebe? lej, če si imel cb1300 potem lahko govoriš..če si samo s papirja pogledal kako težka je potem pač ne.. če si štor in neodločen je pa itak vsak moped težak in zajeban.. jasno je, da si ljudje ki se v osnovi bojijo malenkost večjega kosa motocikla ne bojo šli kupovat cb1300 je pa motorček tako prijazen do uporabnika, da si ga lahko prav vsak omisli.. in si upam trditi da je cb1300 kar se tiče vožnje bolj primeren za začetnika kot pa hornet 600 (če že primerjamo isto znamko).. problem zna biti le teža na mestu.. kako pobereš motor ki je 4x težji od tebe? poglej si youtube
dukemb Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 Simpl. Samo znat je treba ... Tukaj ji ( njej ) nobeno znanje ne more pomagat.
biker77 Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 Tukaj ji ( njej ) nobeno znanje ne more pomagat. bumbar
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 3, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 Tukaj ji ( njej ) nobeno znanje ne more pomagat. Ma saj ne dviguješ vseh 230 kil 'v luft' ... sesir in xceno 1 1
dukemb Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 bumbar Ti ko si tak car. Ti bom Gold winga položil ti pa ga sam s svojo tehniko dvigni. :naughty: Če si za to lahko to kar danes naredimo - jaz te posnamem ti postaneš res car
dukemb Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 Ma saj ne dviguješ vseh 230 kil 'v luft' ... Ma saj mi je to jasno. Ampak vi pač trdite svoje. Ampak to ni več tema za Hondo CB 1300.
XTR Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 in si upam trditi da je cb1300 kar se tiče vožnje bolj primeren za začetnika kot pa hornet 600 (če že primerjamo isto znamko).. problem zna biti le teža na mestu.. Pa vzameš srednjo varjanto, Hornet 900... Tale na posnetku nima 100 kg ....
biker77 Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 Ti ko si tak car. Ti bom Gold winga položil ti pa ga sam s svojo tehniko dvigni. :naughty: Če si za to lahko to kar danes naredimo - jaz te posnamem ti postaneš res car okej..če je lahko ta staro fazer600 ki ima 221 kg pobrala sama potem ne vem zakaj ne bi mogla cb1300 pobrat ki ima 230 kg (podatki o suhi teži) zadovoljen?
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 3, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 Ma saj mi je to jasno. Ampak vi pač trdite svoje. Mah, saj vem, da ne http://www.youtube.com/watch?v=c6HTs9x3xBE... sem videl male in lahke pobirat BMW 1200 GS ... xceno in sesir 1 1
dukemb Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 okej..če je lahko ta staro fazer600 ki ima 221 kg pobrala sama potem ne vem zakaj ne bi mogla cb1300 pobrat ki ima 230 kg (podatki o suhi teži) zadovoljen? Možno je.
dukemb Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 Mah, saj vem, da ne http://www.youtube.com/watch?v=c6HTs9x3xBE... sem videl male in lahke pobirat BMW 1200 GS ... Se strinjam in vidim. Morate priznat tudi da se vse to dogaja pod idealnimi pogoji.
biker77 Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 ko pa pogoji niso idealni in je še mal jeze in adrenalina v tebi pa itak še laži vse skupaj pobereš.. v glavnem..res ne vem zakaj cb1300 ne bi bil primeren za začetnika če je v njem vsaj odtenek motorista
cb1300 Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 Nisem mislil, da motor ni vozen. Hotel sem povedati, da s svojimi kilogrami nimaš osnovnih pogojev da motor zadržiš če te malo "prevaga". Ko se z motorjem enkrat odpelješ so tako vsi vozni ne glede na kg. imel kilogramov malce več kot suha južina, vozil cb1300, varadero....aja....pa še kratke noge mam Takih motorjev ni problem vozit.....problem je ravnati z njimi na mestu, prestavljat.....ko si enkrat navožen motorist, boš predno boš motor parkiral že imel vse ogledano, kam teren visi...da ga ne bo treba rikvercat, kje boš ustavil....da ne boš v kako luknjo, pesek na asfaltu stopu..... Jest osebno tako težkih motorjev ne priporočam čistemu začetniku....razen če mu ni škoda odrajsanega deklca, ker ga bo sigurna na mestu na tla spustil Hja...bi še mel nazaj cb1300......zadnjič na stelviu slikal prikoličarja cb1300....pripopam zvečer slikco.....
dukemb Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 bom tako rekel.. edino, kar je problematično pri tem motorju je njegova teža NA MESTU!! le, in samo na mestu, pa še to le za nekoga, ki se motorja ne upa prijeti tako kot se zagre. pustmo to, da so nekateri res švoh in tak motor komaj s tačke dajo, za tiste pač ni. vendar pa je cb1300 tako prijazen motor, da je povsem brez težav primeren tudi za začetnika...seveda če ta začetnik ni meter in čevap z rokico 9-letnika.. Se strinjam
Nagaya Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 (popravljeno) imel kilogramov malce več kot suha južina, vozil cb1300, varadero....aja....pa še kratke noge mam Takih motorjev ni problem vozit.....problem je ravnati z njimi na mestu, prestavljat.....ko si enkrat navožen motorist, boš predno boš motor parkiral že imel vse ogledano, kam teren visi...da ga ne bo treba rikvercat, kje boš ustavil....da ne boš v kako luknjo, pesek na asfaltu stopu..... Jest osebno tako težkih motorjev ne priporočam čistemu začetniku....razen če mu ni škoda odrajsanega deklca, ker ga bo sigurna na mestu na tla spustil Hja...bi še mel nazaj cb1300......zadnjič na stelviu slikal prikoličarja cb1300....pripopam zvečer slikco..... nekaj v tem smislu. po drugi strani so enako "nepriporočljivi" (sej vemo kaj mislim,a ne?) modeli tudi superšportniki zaradi svoje neokretnosti, pa se jih lih tako da imet brez večje skode kot začetnik, pa cruiserji, ker so prav tako goveji in imajo bolj zaspane zavore, pa še cela serija teh in onih motorjev je, ki jih človek v resnici ne bi priporočil začetniku. na koncu ugotoviš, da če je začetnik neroden (večina jih je), bodo po tleh šli vsi motorji, razen tisith ki imajo 110 kil. predvidevanja pred manevriranjem se je treba naučit v vsakem primeru - ce imas krajše noge, toliko prej, če imas daljše pa kasnej, ko bo neka malce bolj zaštrikana situacija tako narekovala. cb 1300 res ni lahka in res zahteva malo pazljivosti, a kaki teti ki ima kak cm več kot jaz in kako kilo več, ne bi smela delat resnih tezav niti na začetku...tko kot jih ni meni - nasloniš na bok, odmanevriraš in konec debate. podobno je šlo s caponordom, pa tavelikim GSom, transalpo in tako naprej. pobiranje motorjev je bila pred nekja leti lekcija na brezplačni delavnici Maksija in mislim, da je prav prišla tudi marsikateremu dvometrašu moškega spola, ki je do takrat zatrjeval, da ženska ne more pobrat motorja.. pa ga je pobrala - čeprav tole ni najbolj optimalna tehnika, pa je šlo kljub temu. osebno sem sicer prepričanja, da naj bi začetnik vozil čimlažji in čim manj zahteven motor, ki dopušča tudi kakšno napako (tudi zase bi kupila takega, pa nisem več začetnica - sem pa lena in komot včasih), a ker se danes začetniki in začetnice odločajo po kriterijih, ki so mi tuji, na vprašanja kaj kupit, odgovrajm samo z "da se peljat tudi, če si začetnik" ali "ubil/prekucnil/razčesnil se boš po neumnem" Popravljeno Avgust 3, 2009. Popravil Nagaya
thumper Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 na you tube je prednje kolo obrnjeno k asfaltu in je ročka ob motorju. malo težje je pobrat, ko je kolo obrnjeno od asfalta v zrak, takrat je ročka oddaljena vsaj za ene 30-40 cm (odvisno od širine balance) bolj v stran, pa še ko vzdigneš, jo potegneš k sebi . pri tistem BMW je pa motor na cilindru , ka da pa 50 cm manj dviga. sicer pa , če tisti,ki trdite ,da je cb 1300 pretežak motor za ženske in začetnike,to tudi resno mislite, potem je verjetno pretežak za vse! ker kot pravi "motoristi " v svoji superiornosti, vzvišenosti in perfekciji itak ne razmišljate, da bi se pa mogoče ob takem primeru ustavili in pomagali svojemu kolegu motoristu , ki se mu je nekaj takega pač pripetilo (pa imate čisto vsi to možnost,da gre motor po tleh , če ne zaradi vaše nepazljivosti pa zaradi nekoga drugega ali pa zaradi spolzkega asfalta!) !!!!!! pa vsem želim,da ostanejo zmeraj na obeh kolesih! lep pozdav
Guest Brumer Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 pobiranje motorjev je bila pred nekja leti lekcija na brezplačni delavnici Maksija in mislim, da je prav prišla tudi marsikateremu dvometrašu moškega spola, ki je do takrat zatrjeval, da ženska ne more pobrat motorja.. pa ga je pobrala - čeprav tole ni najbolj optimalna tehnika, pa je šlo kljub temu. Optimalno bi bilo, če bi bila obrnjena s hrbtom proti motorju(obrnjena za 180 stop.) in pobirala z izravnano hrbtenico se pravi iz počepa.
Nagaya Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 a lahko nekoga prosiš naj te nauči citirat, prosim.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se