gregas Objavljeno November 12, 2002 Opozori Objavljeno November 12, 2002 Letos prhaja nov suzuki sv650 in me je omehčal pri misli da nasljednje leto 100% kupim fazerja 600 :wink: Izgledata oba dobro morda sv mal lepš zaradi novega ohišja, Suzuki ma 70KM-Fazer 95, Suzuki ma 168kg-Fazer 189, Fazer ma 4cilindre-Suzuki na 2 cilindra :? Mislim da pri moč/teža ni velike razlike, všeč sta mi oba glede števila cilindrov pa nevem kaj. Nekaj ste pisali o 1cilinder vs. 2cilindra ampak mislim da to ni isto. Tudi o sv650 ste bolj malo pisali po tabli. Zato vas prosim za mnenja o razliki med dvema in štirimi cilindri ter o motorjema sama. Hvala za pomoč in lep pozdrav :x-mas:
suzuki Objavljeno November 12, 2002 Opozori Objavljeno November 12, 2002 Hja, težko se bo odločiti... Oba sta odlična motorčka, posrečena modela, nobenih posebnih težav ni z njima, skratka ne z enim ne z drugim ne moreš sfalit. Jest bi vseeno dal rahlo prednost SVju (pa ne samo zaradi mojega nicka), zlasti če si bolj začetnik - mimogrede, SV je tudi na Motorradovih testih malce bolje ocenjen kot Fazerka. Ali pa če te mika tehnično bolj izpopolnjen motorček :lol: bo novi SV tudi bolj tapravi. Potem je tu še vprašanje cene: v Evropi je SV 650 precej cenejši (npr Nemčija - SV: 6330 EUR, Fazerka 7.130 EUR, cene za modele 2002, brez trgovinskih popustov). Pri nas seveda ne bo tako: SV 650 S je 8.044 EUR, v jesenski "kao ugodni" akciji še vedno 7.269 EUR - pesjanska duša našega uvoznika :evil: :twisted: :2gunfire:, naj njegovo črno dušo v peklu cvrejo v najbolj vročem olju :snipersmile: !!!, Fazerka pa je v Krškem dokaj ugodnih 6.953 EUR. Cela kopica solo, primerjalnih itd testov (starega) SVja in Fazerke je v Arhivu na www.motorradonline.de , novi SV pa itaq še ni zunaj, zato bo test šele spomladi. V vsakem primeru pa je definitivno najbolje, da oba sprobaš in boš videl, kateri ti bolj sede - ne glede na to, kaj mi tule pametujemo :wink: . Dober nakup in veliko lepih in varnih km ti želim. freya in SharpNinja 2
SiR Objavljeno November 12, 2002 Opozori Objavljeno November 12, 2002 Najprej moja zgodba: letos sem se naučil voziti na SV650 nakedu, zdaj pa že nekaj tednov vozim fazer 600s (letnik 2000, torej imam še slabše luči, pozicija na motorju pa je nekako enaka kot na novem modelu). Jaz: visok sem 194 cm, teža 120 kg. Če razmišljaš o SV650S - z poloklepom, je osnovna razlika sledeča - poleg števila cilindrov in posledično pospeškov in lastnosti motorja - sedenje na motorju. SV650S ima športno, torej navzdol obrnjeno balanco, fazer 600 pa skoraj klasično, zravnano - torej ga voziš bolj pokončno, čeprav je sedenje na motorju lahko tudi bolj športno. Drugače je z SV650 naked - brez poloklepa. Ta ima bolj pokončno balanco, podobn kot fazer, kar pomeni, da je sedenje idealno za loviti veter v prsa in treniranje vratne muskulature. Nad 130 km/H s tem motorjem jaz ne uživam ravno najbolj, razen če sem mazohistično razpoložen. kako bi bil os poloklepom ne vem, ker ga nimamo. Zato - če bi rad vozil hitreje - obvezno vzami različic S, s poloklepom, ki ti bo zelo pomagal na dolgih hitrih vožnjah. Kar se tiče valjev - nisem ravno ekspert, zato prosim ata Icea, da me skurca, če kaj narobe napišem: dvovaljnik v SV-ju ima seveda več navora v nizkih obratih, zato je hitrejši na semaforjih in v ovinkih, fazer pa ima bistveno več navora v visokih obratih, zato ga moraš vedno dovolj vrteti, če hočeš kaj imeti od vožnje. Sicer pa se fazer pri obratih, ki so nižje od 6000, pelje kot malo večji skuter (zelo prijetno in nenaporno za voznika), SV pa postane surovo močan že pri 2000 obratih in ga moraš že takoj po speljevanju začeti mal krotiti... Kar se tiče geometrije geštela - po mojih izkušnjah sodeč je SV malenkost višji in krajši, med vožnjo zato bolj tog in štorast, zato zahteva nekoliko bolj izkušenega voznika - tudi zaradi nekoliko višjega težišča. Fazer pa je tak, da ga lahko vzljubi vsak začetnik - vsaj jaz sem ga! Zanesljiv, stabilen, kar vabi v hitro vožnjo, v ovinke pada sam od sebe. Zavore so pri obeh fenomenalne. Skratka, jaz, kot lastnik fazerja, priporočam fazerja - čeprav motorja nisem izbral na podlagi primerjalnih testov ampak zato, ker mi je ustrezala cena :)
Sanda7 Objavljeno November 12, 2002 Opozori Objavljeno November 12, 2002 Sam pri SVju so boljše.Js sem imela SV s poloklepom.Morem rečt da je zakon motor in še zdaj mi je žal ker sem ga prodala.Vse je o.k edino kakšen konjiček bi bil lahko več.
SiR Objavljeno November 12, 2002 Opozori Objavljeno November 12, 2002 Sam pri SVju so boljše.Js sem imela SV s poloklepom.Morem rečt da je zakon motor in še zdaj mi je žal ker sem ga prodala.Vse je o.k edino kakšen konjiček bi bil lahko več. Saj ne vem - meni so nekaj govorili, da naj bi imel fazer boljše, od yamahe R1. Nisem pa delal testov :)
Onim Objavljeno November 12, 2002 Opozori Objavljeno November 12, 2002 ... ja in a ma mogoče R1 najboljše bremze? (res ma zelo dobre...) Kakorkoli že sv650 ima odlične zavore (testi), sploh pa za ta cen. razred. Sta pa oba (fzs in sv) dobra motorja. SV je mogoče malo majhen, po podatkih švohnej (v nižjih obratih pa močnejši).........ne vem no... težka! Jaz bi fzs. Lp, onim
vrho1679 Objavljeno November 12, 2002 Opozori Objavljeno November 12, 2002 Pri nas se bolj splača kupit Fazer, ker je cenejš. Fazer je bolj za touring SV S pa bolj sport. Kaj hočeš od motorja povej najprej sam.
Hanzi Objavljeno November 13, 2002 Opozori Objavljeno November 13, 2002 Če ne bi bil sedaj tukaj kjer sem bi tudi jaz že pošteno vohal za kakšnim fazerjem najrajši novim ker rabljeni so imeli cene precej bolane. Kar bi jaz spremnil na fazerju 600 je to da bi imela mašina rako barvo in obliko kot fazer 1000. Ampak kljub temu bi še vedno ostal pri njem. SV je bolj cestni motor saj kar se sedenja tiče (nizka balanca) pa kljub temu da ima "ogromno" navora v nizkih vrtljajih mislim da ga FZS nese. Je res da jo moraš imet kakšnih 1000 rpm višje ampak saj se tudi vrti bolj visoko. Ker pa boš zapravljal svoj denar in ne mojega je odločitev tvoja.
johan Objavljeno November 13, 2002 Opozori Objavljeno November 13, 2002 Tudi jaz sem imel SV.Ampak S varianto.Izkušnje čudovite.Bremze-SUPER,lega v ovinkih NORO DOBRA.Kakš konj več bi pa prav prišel. Poraba zelo nizka.Pospeški dobri.Končna hitrost 220(števec).Z wingsom čudovit glas. :D Jaz bi SV-a. :D :D :D
gregas Objavljeno November 13, 2002 Avtor Opozori Objavljeno November 13, 2002 ...Kar bi jaz spremnil na fazerju 600 je to da bi imela mašina tako barvo in obliko kot fazer 1000.... ...to pa men ne gre u glavo odkar sem prvič vidu fazerja, ne razumem zakaj ne morejo še 600tki pokromat mašine :| Glede sv, ja če bom sv-ja bom z poloklepom. A kdo ve a ma suzuki tudi dvoletno garancijo kot yamaha honda in kawasaki? Lp.
suzuki Objavljeno November 13, 2002 Opozori Objavljeno November 13, 2002 ... A kdo ve a ma suzuki tudi dvoletno garancijo kot yamaha honda in kawasaki? Lp. Da. freya in SharpNinja 2
premza Objavljeno November 14, 2002 Opozori Objavljeno November 14, 2002 Poraba zelo nizka. (SV650) Jaz pa sem slišal ravno obratno. Lahko postrežeš s konkretnimi številkami?
johan Objavljeno November 14, 2002 Opozori Objavljeno November 14, 2002 Povprečna poraba (zadnjih 1000 km) približno 5.2 lit/100 km.Ga nisn šparo.Najmanjšo porabo pa sem imel (suzuki, ne jaz) 4.0 lit/100 km. :D
Thundercat Objavljeno November 14, 2002 Opozori Objavljeno November 14, 2002 Jst sem za Fazerja!Ta motor me po obliki in po podatkih preprosto rečeno navdušuje! Je pa tudi Sv lušten motorin, predvsem sta privlačna dva cilindra! Jst drugo leto posvetim dve ali tri sezone verjetno prav Fazerju, če Thundercat odpade!
moped Objavljeno November 14, 2002 Opozori Objavljeno November 14, 2002 Kot zagrizen pristaš štirih cilindrov priporočam Fazer, ampak vse je relativno. Absolutno je le to da je Yamaha cenovno privlačnejša, in rabljena se hitreje proda.
Nagaya Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 Kar se tiče geometrije geštela - po mojih izkušnjah sodeč je SV malenkost višji in krajši, med vožnjo zato bolj tog in štorast, zato zahteva nekoliko bolj izkušenega voznika - tudi zaradi nekoliko višjega težišča. ok..men se zdi da si malo mim ustrelu tle...sv je IZREDNO okreten, in niti priblizno ni storast in tog...ce ze, pol bi to prej kdo reku za fazerko..je pa res da se pri hitrejsih ovinkih mogoce lahko pocutis malj bolj udobno na fazerki....no vsaj jest sem se.....ker se mi je zdela da se v ovink uleze malj bolj tko kot sportaki...ampak to je sam moja zgodbica. :oops: :oops: ..je pa fazerka krasna za touring, pa za sovoznika furat okol, pa tud potegne v visjih obratih krasno...v nizjih je dost pohlevna....se mi je pa zdelo da je sv bolj zaspan in mal pocasnej reagira ko dodas plin kot fazerka....ampak to so itak tako male razlike....aja pa sv je mal majhen!!! :oops:
Nagaya Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 ..ok pa se neki bi dodala....mislim da ocene mopedov ki jih podajo posamezniki ne morejo bit objektivne. Vsak je vozil razlicno stevilo motociklov in razlicne znamke, imamo razlicno stevilo narejenih kilometrov in v razlicnih razmerah. eni se vozijo samo ta vikend, eni intenzivno hodijo na grobnik, drugi s vozijo tudi v sluzbo in jim motocikel ni le zabava.....od razlicnih ljudi bodo prisle razlicne ocene enakega motocikla....predvsem se mi ne zdi na mestu modrovanje v stilu :" kaj pa ti ves, neumnosti govoris, to pa ze ni res, kje si pa to slisal ::" in podobno. ...s symom imava oba doticna motorja, oba sva vozila (pa ne enkrat) obamopeda a so najine ocene razlicne...ker je on se enkrat tezji od mene in visji za 30 cm, ker je popoln zacetnik, se brez izpita,....jest pa sem...no..malo manj zacetnika kot on,...potem pa je tu se osebna preferenca in tako naprej.,....tisti ki se razburjajo da se tu klatijo neresnice ali "sranje".....in smatrajo da so za dobor oceno vazni le do pike natancni tehnicni podatki...well think again....vsi jih lahko najdemo na netu ali v katalogih...razen v nasem, na tistega se ne bi pretirano zanasala :oops: ......in potem ko preberes vse revije in vse linke pregledas ti se vedno ni jasno...potem se obrnes na forum motosveta zato da bi mogoce nabral par osebnih in seveda subjektivnih izkusenj voznikov....morda celo naasel nekoga ki bi ti dal moped za sprobat....potem je odlocitev malce lazja. :lol:
Thundercat Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 Jst bi pa to reku! Nekateri pravite da je FAZERKA "LENA" pri nizkih obratih! Jst ne vem kake motorje vozite sam 95 konjskih moči ne more bit lenih pri nizkih obratih! Je pač motor s štirimi cilindri in ima svojo moč drugače razporejeno! Sam dejstvo da po podatkih ima Fazerka 3,4 s od 0-100km/h, SV pa 3,7s je dovolj da nam pove da dejansko fazerka vleče bolj kot SV čeprav v drugih obratih! Sploh pa ko motorji vlečejo pod 5 s do 100 km/h mislim da se nimamo kaj pritoževat! Moje mnenje!
suzuki Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 Easy, fantje, easy... pa poslušajte (in ubogajte :lol: ) tejko, ker ima čisto prav. Vse naše ocene so subjektivne, zato ne bit užaljeni, če nekdo isti motor vidi drugače kot vi. Saj ni nič hudega, če je tako - kvečejmu fajn, verjemite 8) . Tehnični podatki so pa v glavnem le municija za burne razprave, ne pa za realno življenje: npr le koliko od (menda že) 1000 motosvetovcev je sposobnih odpeljati Fazerko od nule do sto v 3,4 s? Al pa SVja v 3,7? No, torej... :lol: 8) SharpNinja 1
Nagaya Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 poslušajte (in ubogajte ) tejko, ker ima čisto prav ... :D :D :oops:
vragica Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 Poraba zelo nizka. JP :wink: Pospeški dobri. JP :wink: Končna hitrost 220(števec). JP :wink: Z wingsom čudovit glas. :D JP... mislm NOUP... z AKRAPOVIČEM čudovit glas. :wink: :twisted: Jaz bi SV-a. :D :D :D Jaz tudi :!: :!: :wink:
Thundercat Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 Sej jst vem da posamezniki drgač vidmo motor! Zato pa so tehnični podatki da motorje tehnično primerjamo! Če piše da ima Fazerka končno 220 ne more nihče trdit po osebnih izkušnjah da gre 250! Jst Fazerke še nism vozu zato ne vem kako leži v ovinku, po tehničnih podatkih pa mora dobro ležat v ovinku saj ima majhno medosno razdaljo! Temu se reče logično sklepanje podprto z dokazi! Če nekdo izjavi da se je s Fazerko peljal 250 km/h mi meni mora to dokazat!
Nagaya Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 Če piše da ima Fazerka končno 220 ne more nihče trdit po osebnih izkušnjah da gre 250! absolutno res...ampak gre se cela gora drugih motorjev tako hitro kot fazer in majo priblizno tok konjev in tud padejo mogoce v podoben cenovni razred..kwa pa zdej?? kako se bos pol odlocu ce ne na podlagi osebmnih izkusenj drugih posameznikov?? :?: :?: ...mislim..naceloma je pri motociklu bistveno bolj pomemben filing in take zadeve ko se usedes in odpeljes....tehnicni podatki ti ne bodo povedal usega....recimo...ker gre leps v ovinek..sv al fazerka??
Ice Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 Jst Fazerke še nism vozu zato ne vem kako leži v ovinku, po tehničnih podatkih pa mora dobro ležat v ovinku saj ima majhno medosno razdaljo! Temu se reče logično sklepanje podprto z dokazi heh....kje ti vidis v zgornjih stavkih logicno sklepanje na osnovi dokazov..... pony express ima tudi majhno medosno razdaljo.a zato lezi dobro v ovinku? medosna razdalja ni mera lege v ovinkih.lahko je samo mera stopnje (miren/nemiren) teka naravnost.
SiR Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 Jst bi pa to reku! Nekateri pravite da je FAZERKA "LENA" pri nizkih obratih! Jst ne vem kake motorje vozite sam 95 konjskih moči ne more bit lenih pri nizkih obratih! Je pač motor s štirimi cilindri in ima svojo moč drugače razporejeno! Kljub temu je lena pri nizkih obratih :-) Kr ima pač navor drugače razporejen, kot si sam ugotovil, pri manjšem številu obratov v minuti ne doseže celotne moči - vrh pač doseže pri 11.500 obr/min če se ne motim, do 6000 pa ima bistveno manj moči, kot pri pri 11.000. Saj moč motorja ni absolutna kategorija. V bistvu gre za "največjo moč, ki jo doseče motor". Ducati monster recimo ni len pri nizkih obratih, pa suzuki SV650 tudi ni len pri nizkih obratih. :) Vozimo jih pa tako, kot nam paše :) V koloni avtomobilov običajno pod 7000 obr/min, če pa je dovolj placa na cesti, da prehitim, zbežim, whatever, pa nad 7000 obr/min. In takrat vsa tista opevana moč prav pride - in se tudi manifestira v vsej svoji uporabnosti...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se