Skoči na vsebino

pre-DAKAR 2004


Noise

Priporočene objave

Dakar 2003 se še končal ni dobro, pa se že govori o prihodnjem letu.

Štart naj bi videlo mesto Assen na Nizozemskem...

Upam, da bo Stanovnik že v fabriški KTM ekipi B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dakar 2003 se še končal ni dobro, pa se že govori o prihodnjem letu.

Štart naj bi videlo mesto Assen na Nizozemskem...

Upam, da bo Stanovnik že v fabriški KTM ekipi  8)  8)  8)

Na nizozemskem :shock: ???????????

in kako bi šla trasa potem dalje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na nizozemskem :shock: ???????????

in kako bi šla trasa potem dalje?

Dunno. Po moje pičenje (preko ne-vem-česa) do marseilla, nato pa preko afrike... trasa je vedno znana dokaj pozno, tako, da mislim, da pol leta nimamo kaj debatirat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Približna trasa je že znana. Dakar 2004 se vrača k tradiciji..., štart v Franciji, cilj v Dakarju... :D

icon11.gif Novica

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se že kej bolj točen ve koliko slovencev bo poleg Stanovnika dol,kot tekmovalci (z motorjem ali avtomobilom)?

Kranjc gre z Mercedesom ML-om dol,govorilo pa se je še o nekaj interesentih za dirko???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se že kej bolj točen ve koliko slovencev bo poleg Stanovnika dol,kot tekmovalci (z motorjem ali avtomobilom)?

Edini, ki so objavili namero:

Stanovnik Miran (moto)

Mamut team Slovenija (avto)

Kranjc Brane (avto)

Kdo bo res šel tekmovati, bomo videli.

Ja kvaj zdej Noise gre tud zravn sj ma tako raketo za to stvar

Noise bo že šel zraven, samo ne tekmovat :o ampak gledat maroški del... B) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
PERO dej ti men povej kok je tebe finančno koštel lanski obisk dakarske dirke?????

Mah kaj pa vem, kakšnega pol milijona za 2 osebi. Vključno z razliko med nakupom in prodajo terenca...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ja, spremljaš lahko na www.dakar.com. To je uradni del.

Neuradno ga spremljamo na motosvetu, TRANSALP pa vsak dan napiše izvrstno poročilo iz celega dneva.

Morda pa ga bom spremljal tudi jaz (in s tem tudi motosvetovci), direktno iz prizorišča -- vsaj prvih nekaj dni v Maroku...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Slovenci smo v zadnjem času kar množično spremljali rally Dakar. Zaradi Mirana Stanovnika seveda! Letos bo Miranu na peklenskem rallyu delal še en slovenski predstavnik. Branko Kranjc se bo v boj s puščavo podal z avtomobilom Mercedes ML500. Zanimajo me vaše napovedi! Bo Kranjcu uspelo priti v cilj?

LP, getsomeblow

Popravljeno . Popravil Noise Data
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je odvisno kako si bo stvar zastavil. Če bo šel "dirkat" mu pomoje glede na to, da nevem kakšnih izkušenj s tako stvarjo (dakar ipaq traja 3 tedne, po zelo zahtevnih terenih) nima, mu ne bo uspelo. Če pa bo stvar vzel z rezervo (ipaq mu je prvič) mu morda še rata

Popravljeno . Popravil marem
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Routa je znana... Dakar bo letos še zanimivejši, zahtevnejši, težji.

Številke, ob katerih pade tudi najboljšim tema na oči: večina etap bo zelo dolgih, sedma etapa npr. med Marokom in Mavretanijo preko 1000 kilometrov, s hitrostno preizkušnjo v izmeri 701 km, in recimo najtežja, legendarna etapa 9. januarja TIDJIKJA > NÉMA s hitrostno preizkušnjo kar 736km! Leta 1985 je na tej poti, na prelazu Enji pass, tekmovalce ustavil snežni vihar...

Posebni maraton bo doživljala asistenca -- 7. etapa na prehodu iz Maroka v Mavretanijo bo dolga 1040km, 8. etapa po Mavretaniji kar 1535km, 10. etapa na meji med Mavretanijo in Malijem pa 1275km. Slednja etapa bo zanimiva tudi zaradi prepovedi uporabe GPS-a in izredno zahtevne navigacije po zapletenih in prepletenih mrežah poti in cest po prehodu meje...

Kar se tiče Maroškega dela (ki je za evropske gledalce iz vidika "dosegljivosti" potencialno zanimiv), bodo v tej severnoafriški državi potekale tri in pol etape.

4. januarja 750 km etapa TANGER > ER RACHIDIA, 5. januarja 575 km etapa (310 za asistenco) ER RACHIDIA > OUARZAZATE, 6. januarja 803km etapa (740 za asistenco) OUARZAZATE > TAN-TAN in 7. januarja nočni odhod do meje z Mavretanijo, tam pa štart 701 kilometrov dolge in zelo zahtevne hitrostne preizkušnje, ki se bo končala s prečkanjem velikega peščenega morja "Erg Oumaghawaba".

Maroške etape:

etape_04.jpgetape_05.jpgetape_06.jpgetape_07.jpg

+ Interaktivni zemljevid vseh etap v francoščini

Več o trasi na uradnih straneh Dakarja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda pa ga bom spremljal tudi jaz (in s tem tudi motosvetovci), direktno iz prizorišča -- vsaj prvih nekaj dni v Maroku...

Žal ne bo šlo... maroške etape so predolge, da bi se splačalo iti dol z avtomobili... tako, da bo Noise očitno moral kar iz naslonjača spremljat letošnji Dakar... in seveda zbirati info ter posredovati novice na motosvet.com...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a tovornjaki se še podijo po sipinah (po mojem mnenju najbolj spektakularen del tega heca)? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a tovornjaki se še podijo po sipinah (po mojem mnenju najbolj spektakularen del tega heca)? :?

V bistvu ni najbolj spektakularen, ker niso nič posebnega. Zakaj ne? Imajo tako velika kolesa, ki jih lahko spustijo tako zelo, da imajo NIŽJI pritisk na kvadratni centimeter peska kot avtomobilisti ali motoristi. ==> Lažje vozijo po sipinah, metrske luknje jih ne ustavijo itd.

Je pa res, da ko se enkrat kapitalno zakoplje, ga ne spravi več nihče ven

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, Noise. Pa saj če tako pogledam te Maroške etape tut niso takoooooo zeloooooo dolge, kot si govoril (1000+ km). 750, 570 in 800 km so čist za preživet (se mi zdi :rolleyes: ). Zadnja etapa je sicer res daljša od 1000 km, ampak od tega je samo 350 km v Maroku ostalo pa je že v Mavretaniji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, Noise. Pa saj če tako pogledam te Maroške etape tut niso takoooooo zeloooooo dolge, kot si govoril (1000+ km). 750, 570 in 800 km so čist za preživet (se mi zdi :rolleyes: ). Zadnja etapa je sicer res daljša od 1000 km, ampak od tega je samo 350 km v Maroku ostalo pa je že v Mavretaniji.

Res je, nekatere etape so nekaj krajše, nekatere malo daljše... A vseeno -- mislim, pa brez zamere, da zadevo podcenjuješ.

Etape verjetno ne boš vozila po pisti ampak po asistenčni poti; razdalje za maroške etape so 750, 310 in 740km. A kilometri niso "evropski asfaltni kilometri" (pa tudi če bi bili, redki delajo po evropi takšne kilometre, če pa že, pa striktno kakšna autobahn varianta 130km povprečje itd...) Ko se voziš po afriških vukoje*inah si zelo zelo vesel če imaš povprečno hitrost kakšnih 40km na uro, na sipinah pa lahko voziš 20 kilometrov tudi cel dan. Brez defektov, tankanja in podobnega. Da ne govorim o nočni vožnji (štart zadnje maroške etape nekje na območju Western Sahare je sredi noči, da ob zori pridejo na 350km oddaljeno mejo... )

+ do Maroka je potrebno najprej priti.

Moj nasvet - če želiš pogledati Dakar,

1) se vsedi na letalo, poglej cilj tretje in štart četrte etape ali najami avto in voznika in se odpelji do Er Rachidie ter poglej cilj četrte in štart pete etape

2) kontaktiraj Igorja in Blanko na mamut@siol.net -- offroadclubmamut bo namreč organiziral "Dakar Raid" z avtomobili -- 4x4 avanturo, ki bo vsebovala tudi ogled etape (verjetno četrte, morda pa tudi pete in šeste etape) Dakarja

3) če želiš zadevo videti z motorja, počakaj na naslednje leto ali čez dve leti, ko bo trasa spet potekala preko tunizije ali alžirije

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, nekatere etape so nekaj krajše, nekatere malo daljše... A vseeno -- mislim, pa brez zamere, da zadevo podcenjuješ..

Mogoče se res malo precenjujem. Ampak navsezadnje kje pa piše, da bi bilo treba res Odpeljat cel Maroko z njimi. Kolikor bi šlo, bi pač šlo, pol pa bi pač šli po svoje.

Ampak če niti ne probaš, pol niti ne veš.

Sicer pa sm brala, da v Maroku ceste lih niso tkoooooooo zlooooooo slabe.

+ do Maroka je potrebno najprej priti.

Se strinjam. Meni osebno se zdi problem priti predvsem do Azurne obale.

3) če želiš zadevo videti z motorja, počakaj na naslednje leto ali čez dve leti, ko bo trasa spet potekala preko tunizije ali alžirije

Moja ideja je bila združit dvoje sanje: videti Maroko in videti Dakar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče se res malo precenjujem. Ampak navsezadnje kje pa piše, da bi bilo treba res Odpeljat cel Maroko z njimi. Kolikor bi šlo, bi pač šlo, pol pa bi pač šli po svoje.  Ampak če niti ne probaš, pol niti ne veš. Sicer pa sm brala, da v Maroku ceste lih niso tkoooooooo zlooooooo slabe.

Govoriš o dveh rečeh... eno so maroške ceste, drugo pa je dakarska pista za tekmovalce oz. asistenco. Verjemi, zdaj sem bil drugič na saharskem rallyju, prvič na Dakarju v Tuniziji, drugič na El Chottu... Z običajnim vozilom /4x4 ali moto/ je dejansko SKORAJ NI MOGOČE slediti karavani tako, da imaš kaj od tega. 700 km je težko narediti v enem kosu že v običajnih razmerah...

Tako pa zadeva izgleda nekako takole... Vidiš cilj eno popoldne, tabor če uspeš priti noter in še naslednje dopoldne ko se ob pisti pomikaš dokler pač vsi tekmovalci ne izginejo v daljavo. Če želiš priti do naslednjega tabora moraš s polnim gasom pičiti do tabora, kamor prideš če je vse po sreči sredi noči (ko tabor že počiva) ali proti jutru... potem pa spet jovo na novo... Če je vse OK vidiš tako (večernega tabora NE ker prideš tja prepozno) jutranji štart naslednje etape in spet dopoldanske dirkače dokler ne izginejo... No, to je ob predpostavki, da so recimo etape dolge kakšnih 500,600 km.

Maroške so dolge po cca 700km. Kar kriza. Sploh ko prvi dan prvič pelješ po tistih vukoj***nah in prečkaš Atlas po snegu :o Ko moraš čakati na tvoj avto-support na bencin in vodo...

Se strinjam. Meni osebno se zdi problem priti predvsem do Azurne obale.

Mislim da to ni takšne panike, če se že odločiš. Daš gor navadne gume in se odpelješ do Gibraltarja, zamenjaš gume z Desertkami ko stopiš v Afriko, nazaj grede pa obratno (če ti navadnih že niso kje ukradli).

Kakorkoli že -- ni namen mojega pisanja odvračanje od zadeve ampak le moje mnenje v razmislek na kaj je potrebno računati na tokratnem Dakarju... -- če se odločiš, povej...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest mislim,da bo Kranjc pršu do cilja,saj ma dost izkušen že iz offroad tekmovanj pa še mercedesa vozi :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos na Opticu se ni preveč izkazal, pa še s kopilotko ki gre z njim na Dakar ni vozil (ampak z nekom drugim)... No, verjetno si je pa spomladi nabral dosti izkušenj... Po drugi strani pa bo letošnji Dakar pasji...

No, bomo videli kako bo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!