Skoči na vsebino

2WD - motocikli s pogonom na obe kolesi


miki

Priporočene objave

R1 2WD ima res pogon na obe kolesi. Pogon na prvo kolo so pa dosegli na sledec nacin:

Agregat poganja hidravlicno crpalko (gonilna), ta crpalka po eni cevi dovaja hidravlicno olje v drugo (gnano) hidravlicno crpalko, ki je montirana v osi prvega kolesa in ga obrača. Potem pa gre olje iz gnane hidravlicne crpalke nazaj po drugi cevi do gonilne hidravlicne crpalke.

Ta sistem prihaja iz navtike. Npr. pri velikih jahtah se lahko vidi, da imajo v sprednjem delu en propeler, ki izgleda tako kot ventilator, ki sluzi, da se lahko jahta obraca v ozkih pristaniscih. Ta propeler je poganjan na enakemu principu dveh hudravlicnih crpalk (gonilne in gnane) in dveh cevi.

VSE JASNO?

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce je vse to res,kar pisejo v clanku..... I WANT ONE! tistih 20 kg ki rata tezja....who cares

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam ne vem ka so cakali tolk dolgo

razviti sistem 2WD za motor,ki je zanesljiv in ni pretezek je bil(?) problem; teoreticno obstaja to ze vec kot 20 let,samo tehnologija se ni bila zadosti miniaturizirana

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno se bosta zadnji (verizni) in prvi (hidravlicni) pobon "tepla" med seboj. Predvidevam, da bo naslednja verzija pogona samo se hidravlicni. Veriznega so ze delali, pa se po asfaltu sploh ni obnesel. Nekateri ga se uporabljajo v "hillclimbingu".

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Ohlinsovi strokovnjaki se ze nekaj let nazaj naredili prototip - eno Yamaho XT600(enduro) s (hidravlicnim)pogonom na obe kolesi in jo celo testirali na nekih rallyejih. Celo nekatere moto revije so dobile zadevo v kratek test. Vsi so hvalili, potem pa je pocasi vse zamrlo... Upajmo, da bo tokrat bolje.

LP suzuki

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je tuki samo cena velik problem!!!!!!!!!!

Drugač pa mora biti to super pelat.....k trotlziher kamera

No pa se pustimo presenetiti....morda bodo pa to na tržišče spravl prej kot zgleda!!!!!!!!

Klimbra.....preprosto neponovljiv

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo za sline cedit. Bojim se samo, da bomo, ko bo končno ena taka zverinica prišla na tržišče ugotavljali, da bo imela razen dodatnih 20 kg teže tudi 20k mark višjo ceno. Me pa res zanima kako to zgleda, ko se igraš z gasom skoz ovinek na 2WD. To bo res revolucija v motociklizmu!

A se komu kaj sanja kakšen je izkoristek oziroma kakšne so izgube pri takem hidravličnem načinu prenosa moči?

Že za navadno R1 komentirajo, da greje voznika kot bi sedel na radiatorju.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Yamaho TTR 600 so pred ca 4 leti montirali podoben pogon. Ni se glih obnesel. Mislim, da se je prenašalo na prednje kolo ca 20% moči.Problem je bil menda drsenje v ovinkih, večja teža in velike izgube. Časi na rallijih niso pokazali kaj prida.Mislim, da je to ideja, ki s prakso na cestah nima nič skupnega. Sam si tudi ne morem predstavljati, da bi slajdav še s 1. kolesom...Mogoče se pa motim.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me pa res zanima kako to zgleda, ko se igraš z gasom skoz ovinek na 2WD. To bo res revolucija v motociklizmu!

Zadnja ornk revolucija je bla ruska-oktobrska ,2WD se v raznih variantah pojavlja že odkar pomnim (cca 30 let nazaj sem kot frkovc listal prvič Motorrade -mrbit ni biu glih Motorrad,bla je pa švabska moto revija - 2WD je sigurno še starejš).Mislim ,da sta v osnovi pri 2WD dva problema - povečane vrteče mase (kar je čisto nekaj drugega ,kot sama teža) in pa reakcija 2WD motorja ob power slidu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnja ornk revolucija je bla ruska-oktobrska ,2WD se v raznih variantah pojavlja že odkar pomnim ...

Nič se ne spomnim, da bi bilo v oktobrski revoluciji govora o kakšnih motorjih...

Lepo, da se 2WD pojavlja v revijah itd. , ampak mislim, da bo prava revolucija takrat, ko(če) bodo 2WD motorji naprodaj v salonih in bodo po zmogljivostih prekašali klasične motorje s pogonom samo na zadnje kolo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm ne vem, ampak že dolgo vozi po cestah solex na prvi pogon. In je od vseh mokickov sicer najlepši, ampak tehnično največji jajc. Slajda pa samo kolešček po prvi gumi.

Sicer pa tudi 4WD pri avtu za normalen folk razen večje porabe in dražjiga avta nič ne predstavlja.

Na motorju bi se pa kr 1WD držu.

PA-PA Disident

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem bi se 2WD pogon bolj obnesel po navadnih cestah in običajni vožnji kot pa na pisti. Ker pa se vsem Moto proizvajalcem gre le za čase na progi je razvoj v to smer počasen. Isto velja tudi za ABS ali kake ostale priprave, ki bi pripomogle k varnosti motorista.

Če prav mislim pa ta pogon ni namenjen slajdanju sprednjega kolesa, temveč zadnjega in reševanje le tega s sprednjim pogonom ter preprečevanje drsenja prednjega.

Kako bi bilo pa tak motor vozit si pa se ne predstavljam najbolje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet pri moto 2WD

Dodaten pogon na prednje kolo povzroči, da na motocikel pri pospeševanju deluje nova sila. Konstrukcija motocikla (današnjega) te sile ne predvideva in dvomim, da zadeva dobro deluje brez dodatnih sprememb.

Kaj pravi Fizika?

Na ravnem: Del sila pospeševanja se prenese iz zadnjega na prednje kolo, vendar le do točke, ko navor, ki ga pospeševanje povzroči, ne dvigne prednjega kolesa.

V ovinku: Sila pospeševanja iz ovinka je delno prenešena iz zadnjega na prednje kolo. To pomen, da je prednje kolo obremenjeno bolj, zadnje pa manj (prednje kolo zdrsne prej, zadnje pa pozneje).

Če je tole kar je povedala Fizika res, bom še naprej vozu 1WD !!!

LP Premza

iiiiiiiiiiiiiii...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Francoski zastopnik za trial motorje Sherco-Bultaco je naredil 2WD motor, ki ga ze pridno uporabljajo. Za letosnjo 6 dnevno tekmo na Skotskem so morali uvesti celo novo kategorijo,ker pravijo, da ostali niso enakopravni. Zaenkrat to velja samo v trialu, kjer so hitrosti zelo majhne, verjetno pa bomo s casom to doziveli tudi pri cestnih motorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Prva zmaga WR-a na dvokolesni pogon... Kaj mislite, bo to revolucija pri enduro motorjih :?: Baje je razlika v vožnji ogromna: zadek ne sili iz ovinka, veliko bolje drži smer v mehkem ali spolzkem terenu, z 2wd je motor pri full gasu po puščavi cc 10 km/h hitrejši od navadnega pogona...

Uporabli bi ga lahko tud pri sportaših, vendar ima eno veliko pomanjklivost: kroga se ne da narisat :twisted:

http://www.yamaha-motor-europe.com/designcafe/

in

http://ymedc.introweb.nl/en/archive/enduro/wr450_2trac.shtml

Popravljeno . Popravil Noise Data
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm ja, vidu že pred leti v živo takrat še kot top secret projekt OHLINS -YAMAHA co.

Zanimivo je gledat kako kamenje leti ispod prednjega kolesa, motor po pesko dobesedno koplje s prednjim kolesom, seveda istočasno tudi z zadnjim. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo rad bi probal kaj takega, še raje pa na moji omiljeni TTR,

upam da se dvojni pogon prime na trgu samo bi bila cena sigurno bolana

tt6002wd.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednji pogon deluje na sistemu olja????

No zanimivo ampak kaj bi to!!!Pol sledi še stabilizacijski sistem, air bag.................pa sej to so že izuml............reče se mu avto!!! :D :D :D :P :P

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, res je da smo o 2WD pisali že pred enim letom, ampak bom kar tukaj nadaljeval.

David-Fritigni2_lg.jpg

Zadeva mi izgleda super, hkrati pa se mi zdi primerna samo za off-road. Predvsem mora biti užitkarsko takole preganjanje po sipinah. Tukaj pride do čisto druge tahnike vožnje - ko ga na pesku založiš, prednje kolo te pa ven velče. Pri zadnjem pogonu imaš pri driftanju prednje kolo obrnjeno ven (kot speedway), tukaj pa ga obrneš v smeri ovinka. Kot ene vrste carving - vse skupaj. Mogoče bi bilo potrebno, da še leva ročica na balanci dobi en milimalen hod, s katerim bi uravnaval kolko hitreje/počasnega naj se prevo kolo vrti od zadnjega. Potem pa še dobro vse skupaj naštudiraš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aa kdo ve, kako sta usklajena verižni in hidravlični pogon? Mislim, kako se doseže, da oba kolesa enako vrtita/grabita/kopljeta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na osovini menjalnika kjer je normalno pritrjen prednji zobnik sta v tem primeru pritrjena dva. Eden kot serijski, ki poganja zadnje kolo (vsi poznamo), drugi pa zraven njega kjer je originalno matica,povezan preko verige kot pogon za hidravljično črpalko, katera preko ventilov potiska olje skozi cevi (lepo se vidijo na sliki) do bobna na prednjem kolesu v katerem je majhna turbina katera poganja prednje kolo. :idea:

Za porazdelitev moči (razmerja) pa skrbijo ventili v črpalki.

Podoben sistem, takrat samo prednjega pogona je uporabljal že leta 19.. nevem kterga MZ, samo da so oni imeli v prednjem kolesu celo mašino ki je zgledala kot zvezda (podobno kot avioni...propelerski sevada) mislim da z šestimi ali osmimi cilindri. :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!